PoliBuc Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 Verifica si intinderea lantului. In frana de motor se intinde jos, in acceleratie se intinde sus. Daca este foarte slab lantul rezulta acea "pauza" in accelerare si acel soc, la reluarea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 corect. lantul verifica-l primul. treapta 1 si 2 au cel mai mare cuplu, si de-aia provoaca cel mai perceptibil moment. cred ca face si in alt trepte, dar nu e asa perceptibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 http://olx.ro/oferta/suzuki-bandit-600-ID35wSW.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 mai banditi, nu uitati ca vand suport de topcase/portbagaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Narcis Rosoga Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 da, problema s-a rezolvat..era de la lant...defapt e ceva normal, trebuie doar sa fiu mai atent cu acceleratia. As mai avea inca o intrebare, fiind incepator ca si motociclist dar si ca posesor de suzuki bandit (600S) intrebarea este urmatoarea: Ce trebuie controlat periodic la aceasta motocicleta sau ce trebuie schimbat? la cati km se schimba uleiul? la cati km se unge lantul? la cati km se face sincronizarea carburatoarelor? la cati km se schimba bujiile? cam cati km rezista un set de anvelope noi? si ultima intrebare, cati km poate rezista un motor de bandit 600 avand in vedere ca al meu are deja 45.000 km? intrebari ar mai fii multe..poate mai primesc de la voi cateva indici, cateva pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Salutare, printre pregatirile de sezon strecor si eu un video tras in weekend pe un drum mai mult offroad de cat asfaltat.Cert e ca a fost fun Hai cu primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 da, problema s-a rezolvat..era de la lant...defapt e ceva normal, trebuie doar sa fiu mai atent cu acceleratia. As mai avea inca o intrebare, fiind incepator ca si motociclist dar si ca posesor de suzuki bandit (600S) intrebarea este urmatoarea: Ce trebuie controlat periodic la aceasta motocicleta sau ce trebuie schimbat? la cati km se schimba uleiul? la cati km se unge lantul? la cati km se face sincronizarea carburatoarelor? la cati km se schimba bujiile? cam cati km rezista un set de anvelope noi? si ultima intrebare, cati km poate rezista un motor de bandit 600 avand in vedere ca al meu are deja 45.000 km? intrebari ar mai fii multe..poate mai primesc de la voi cateva indici, cateva pareri. 1. 5.000-6.000 km sau odata pe an (care vine mai repede) filtrul odata da, odata nu 2. cu ulei de transmisie la 300 km, cu spray de lant la 500 km - sau dupa fiecare ploaie (pe care ai mers) se spala in functie de cat de jegos e...de obicei pe la 800-1000 km. 3. sincronizarea se face odata cu schimbarea bujiilor si a filtrului de aer, cam odata la 15.000 km/2-3 ani 3. vezi 2 4. depinde de anvelopa si stilul de mers, in medie cam 15.000 km 5. depinde de stilul de mers si intretinere. Intretinut bine, ajungi la cateva sute de mii de km fara interventii majore in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Eh .. nu stiu daca chiar sute de mii, dar sare usurel de suta de mii de km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Al meu avea cam 70.000 pe ceas cand l-am dat, si real nu avea mai mult de 100 mii, dar motorul era brici... eu zic ca pana la cel putin 150-200 mii nu-i faci nici macar resegmentare, d-apai arbori, biele, rectificari scaune supape s.a. de genu.... am zis interventii majore. Asta la un motor ingrijit, cu schimburile la timp, cu un ulei bun, si calarit cu cap, nu forjat numai la/langa rosu. O distributie (lant/intinzator/patine) de exemplu eu nu o vad interventie majora, ci intretinere/consumabil, la fel si ambreiajul. La VTR de exemplu se umbla la distributie cam odata la 30.000 km sau 4/5 ani...se verifica lanturile, patinele (se schimba daca-s uzate) si se schimba intinzatoarele (care-s cam pacatoase din fabrica, d-aia se face inspectia asa de des) Daca nu o faci risti sa-ti cedeze unu dintre intinzatoare si sa-ti sara distributia din punct => tocana de supape/pistoane/segmenti...iar reparatiile...OHO, daca scapi doar cu supape si piston, mai adaugi si toata distributia de-odata, care e la dublu, ca asa e la V-uri, adica 2 lanturi, 2 intinzatoare, etc... Se face pt ca nu exista semne ca ar ceda, (gen zgomote sau alte simptome decat rar) Eu am avut noroc si am auzit o zornaiala, si nu am mai mers cu mobra pana nu am schimbat intinzatoarele si-am verificat lant si patine... oricum aveam de gand sa le schimb, dar nu atunci. Altii, nu au fost la fel de norocosi, au amanat revizia asta si au avut de schimbat si lanturi si patine si supape...sau mai rau, si pistoane/segmenti sau si mai rau...au cautat motor de schimb pe ebay. Buba vine de la intinzatoare, care desi OEM Honda Japonia...au un arc ciudat, ce ori se lasa usor/treptat si atunci auzi zornait si stii ca e buba la distributie si tre schimbat intinzatorul sau f rar si lantul/patina, ori se lasa brusc sau sare si nu-ti mai tine lantul tensionat, care sare si el peste dinti..... Multi pun intinzatoare aftermarket manuale, fara arc, cu pilulita de blocaj si tensioneaza manual lantul regland piulitele alea odata la 5-10 mii de km...dar si atunci e cu du-te vino pt ca: 1. trebuie sa stii cand si cum sa reglezi si nu e chiar asa usor, 2. daca lantul trebuie schimbat nu stii niciodata, daca nu mai inspectezi zona la fel de des ca la cele automate/de farbica..... hai ca din fiabilitatea Banditului am ajuns la metehnele VTR-ului dar daca tot am scris....sa fie postat PS: Daca intereseaza pe cineva sa schimbe Banditul cu "altceva" ii recomand un V2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Nu contestam ca sunt motoare bune, doar ca prin cateva sute de mii s-ar intelege si 300 mii sau 500 ... ceea ce eu nu cred. Am spus ca trece binisor de 100 de mii, deci te poti trezi cu el la 200 ..In rest, nu contest! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Știe cineva un Bandit bun și ieftin de vânzare prin vestul României? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gicksz Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Salutare, ce acumulator ma sfatuiti sa achizitonez? 1. YUASA YTX-12BS sau 2. MOTOBATT MBTX12U Ce imi puteti spune despre MOTOBATT, am vazut ca sunt USA dar nu stiu mai nimic despre ei. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdansam Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Salutari tuturor !!! 1. Doresc sa va multumesc tuturor pentru urarile de bun venit. 2. In perioada 4-5 aprilie, avem "Sarbatoarea permiselor cat.A, editia a II a", locatia este Curtea de Arges (dati o cautare pe forum, eu nu pot sa pun link-ul) Este cineva interest de acest eveniment, poate dam o tura si pe Transfagarasan ??? Sunt motociclisti din Bucuresti dornici sa participle la acest eveniment??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Yuasa sunt bune, dar mai sunt si alte variante. Daca nu ai probleme cu incarcarea, te va tine bateria cat motorul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gicksz Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Multumesc pt raspuns, ce alte variante imi recomanzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 recomand e mult spus. daca ai banii de Yuasa, ia-o! Eu am avut Volton, Rombat, Exide, Saito ... ia-o fara intretinere si masoara la intervale nu foarte mari incarcarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gicksz Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Ok, am sa merg pe Yuasa, singura retinere este : cat de "originala poate sa fie"?, o cumpar de de la AUTONET. Oricum alta varianta nu prea gasesc. Ma gandeam sa fiu un pic patriot si sa abordez ROMBAT dar nu cunosc calitatea. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 (editat) salut, eu am incercat sa fiu patriot si am cumparat rombat. din pacate nu sunt ”made in romania” ... sunt doar importate de rombat si asigurata garantia. insa o am de 3 ani si nu regret. sunt mentenace free iar pretul este ok. din cate stiu eu singurele baterii moto 100% sunt victor bateries. tot mentenace free. am avut la fostul motor si am fost multumit (am vandut motorul dupa 2 ani dar am inteles ca bateria a rezistat inca vreo 3...) iar pretul este imbatabil. https://www.moto24.ro/produse/reparatii-intretinere-electrice/baterii-moto/victor--12v-12ah-etans.html Editat Februarie 27, 2015 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Eu folosesc pe moto Yuasa care mi se pare incredibil de buna! La scuter am avut si Victor luata de mine din magazin dar nu mi s-a parut asa buna ca Yuasa. La pret este intr-adevar diferenta mare. Rombat folosesc la masini si sunt foarte multumit (6 ani eu cred ca este bine pt auto). Din cate am intrebat la reprezentanta Rombat Bv aduc si de moto (nu aveau pe stoc) dar au doar cateva marimi, deci este posibil sa nu se potriveasca cu spatiul Banditului... Parerea mea: decat 150 lei la 2 ani, mai bine Yuasa cu 250 lei la 4 ani cel putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinpa Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Eu am de peste 2 ani un Volton (asa a venit motorul). Daca merge incarcarea si ceva grija de ea iarna (tinuta in casa) banuiesc ca o sa ma mai tina minim un an. E versiunea cea mai ieftina de 8Ah. Am ceva prieteni care unu are bateria de 3 ani si se prezinta ok si unu si-a luat cu gel, care s-a dus draq deja dupa mai putin de 2 ani(ambele Volton). Vad ca asta de o am eu e vreo 112 ron acum. Legat de Rombat, tot am avut de la ei, inclusiv pe o Dacie ce a mers cu bateria aia 6-7 ani si acum am pe actuala masina de 5-6 ani un Premier si zic ca sunt ok. Ei produc o parte din baterii si pentru Bosch si de ceva vreme si pentru Varta ceva componente. Cele moto ma gandesc ca sunt ok totusi si alea, dar nu am experiente cu ele. Eu sincer cred ca o sa incerc una din RO data viitoare si pentru motor. Vad ca Rombat Start de 8Ah e in jur de 100 lei si dimensiunile sunt ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 la B6 merge 8Ah, la B12 trebuie macar 12Ah. Eu as da banii pe un Rombat, la masina am si merge ok. Eu la motor am avut problema cu incarcare si intr-un sezon am stricat rombatul . si-acum imi pare rau dupa el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gicksz Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Va multumesc frumos, m-am hotarat, o sa merg pe Yuasa YTX 12-BS; 12V -10A - 180Ah acestea sunt caracteristicile recomandate de producator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Daca e cineva interesat donez bateria veche care inca mai e buna - yuasa. Eu mi am luat una noua crezand ca se duce cea veche dar vad ca nu s-a dus si nu mai am ce face cu ea. Cel de la care am cumparat moto o avea de prin 2011 si nu schimbase bateria, este foarte posibil sa fie bateria cu care a venit motoreta din fabrica, desi suna ciudat. Daca o vrea careva sa vada cat mai tine se poate ridica din Bucuresti - sectorul 4, respectiv provine de pe un gsf650s din 2008. Am pus redresorul pe ea lunar toata iarna dar nu vreau sa fiu injurat daca n o mai tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gicksz Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Salut, cum pot sa o ridic de la tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.