Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Mobra pare in mintile ei din poze, iar Banditul, ma rog...motorul asta de la suzuki (SACS) care a fost initial pe GSXR, dupa care a trecut pe GSF (Bandit), GSX750 si GSXF (Katana) e fff rezistent si deloc pretentios...la modul ca ingrijit chiar si minim, duce muuuuuulti km.

Banditul meu pornea fara probelme si dupa 7 luni pe bara....dar trebuia sa urmez un ritual: baterie buna (sau curent de la masina), robinetul pe PRI timp de 15-30 secunde, choke-ul aproape la maxim, si da-i si invarte la automat (fara gaz)...dupa 3-4 apasari de buton o lua...cum ziceam, si dupa 7 luni. Primul lucru pe care-l faceam dupa - ardeam benzina aia statuta din rezervor printr-o tura lunga, benzina aia devina pacatoasa in timp....

 

Vezi ca motorul asta e unpic mai zgomots ca alte 4L de 600...

 

Daca-l iei schimba-i uleiul si filtrul, si daca ai de gand sa-i schimbi bujiile si filtrul de aer, fa-i si carburatia completa (curatare, rerglare, sincornizare in service) si nu mai treaba cel putin 3 ani cu pornitul....

La fel..daca mobra a fost statuta, verifica cat de "negru" e lichidul de frana si daca ai maneta spongioasa....daca e, schimba-l + aerisire (poti s-o faci tu urmand manualul), operatiunea asta imbunatateste semnificativ franele...daca ai placute bune e giugiuc.

Vezi si daca suspensia fata lucreaza corect, daca ti se pare ca tzopaie cel mai probabil uleiul e vechi (uleiul vechi e nasol in furci, cel mai bine e sa-l schimbi la 15-20.000 sau 3 ani)

Verifica si rulmentii sa nu joace, inclusiv cei de la jug...

 

in rest, apa paie si bataie! eu am fost cu Banditul asta vara pana in varful Scotiei si inapoi (in total aproape 10.000 km) in 2 sapt jumate, si am avut inredere maxima in mobra.

 

PS: Daca o iei si vrei/ai nevoie, vezi ca am de vanzare un portbagaj/suport de topcase care se potriveste la fix pe ea (am avut acelasi model, numai ca neagra si fara carene)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

PS: Daca o iei si vrei/ai nevoie, vezi ca am de vanzare un portbagaj/suport de topcase care se potriveste la fix pe ea (am avut acelasi model, numai ca neagra si fara carene)

Merci, am deja un suport exact ca al tau iar despre topcase am comandat azi unul ( Shad sh37 ) de la paulasbikeshop si sper sa ajunga saptamana asta. Merci oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc. gata am terminat cu olx. cu bikeshop si vanzari moto aici pe forum. acum brrmmm km si iar km. ne am chinut 3 ore sa il pornim. a trebuit sa luam bujii noi. si a luat o imediat. a fost greu pt ca nu am avut cheie de bujii. maine am sa fac poze...am sa o curat.. am sa o lustruiesc.... am sa o pup(iar)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Sile7 felicitari senor!

@ruxi2k , daca se potriveste pe sv de 600 cred ca se potriveste si pe bandit fara modificari prea mari. De fapt din ce dimensiuni am gasit aici (vezi ca sunt in inchi) ar trebuie sa se potriveasca fara probleme. Spor!

 



Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,scuze de deranj, as avea nevoie de un ghidon, niste manere de pasager si niste crash-bars pentru un Bandit din 96' (cred). Asfalt curat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care e faza cu acel buton de se trece pe rezerva cand numai e benzina. cum se foloseste corect?si pri ce inseamna. am ramas fara benzina ieri pana sa ajung la peco si habar am avut ce sa fac. am dat eu si pe rest... si pe pri... degeaba ca nu a vrut aa porneasca pana nu am bagat benzina in ea. dupa a luat o imediat.... si apropo colegi... ESTE BESTIALA... mor de dragu ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-o lasa pe PRI, iti inunzi carburatoarele


» Post actualizat in 27 Mar 2015 17:56

dupa ce faci plinul, treci robinetul pe ON

 

cand mobra incepe sa tuseasca...inseamna ca ramai fara benzina si treci pe rezerva, adica pe RES...din momentul asta mai ai maxim 5L pana ramai de tot fara benzina....dupa ce faci plinul, treci inapoi pe ON

 

pe PRI il lasi doar cand nu ai mai pornit motoreta demult (mai mult de 1-2 luni) si nu mai mult de 30 secunde, altfel o inneci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine.S-o stapanesti sanatos:)

 

Ieri am reusit sa o trantesc pe a mea in garaj :\ ...am incercat s-o prind din spate dar m-am ales cu 2 degete semizdrobite (nimic grav). S-a sprijinit in perete la vreo 70 grade si mana mea pe undeva pe acolo.

In fine, problema este ca mi-am spart parbrizul luat anul trecut. Un Puig de 42 cm inaltime >> asta. Mie cu parbrizul ala imi venea vantul in zona pieptului spre gat (am 1,87m)

Ca sa scot si ceva bun din eveniment, aveti vreo recomandare pentru un alt parbriz?


» Post actualizat in 28 Mar 2015 19:12

PS: Cred ca o sa-mi iau si eu un mini Puig ca cel al lui Nano. Vad ca e undeva pe la 20 euro ala transparent. Multi se plang de turbulente in zona castii de la cele mai inalte..

Daca aveti ceva recomandari ascult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-o lasa pe PRI, iti inunzi carburatoarele

» Post actualizat in 27 Mar 2015 17:56

dupa ce faci plinul, treci robinetul pe ON

 

cand mobra incepe sa tuseasca...inseamna ca ramai fara benzina si treci pe rezerva, adica pe RES...din momentul asta mai ai maxim 5L pana ramai de tot fara benzina....dupa ce faci plinul, treci inapoi pe ON

 

pe PRI il lasi doar cand nu ai mai pornit motoreta demult (mai mult de 1-2 luni) si nu mai mult de 30 secunde, altfel o inneci

Nu prea vad de ce s-ar ineca daca ramane pe PRI. Daca carburatoarele functioneaza corect (cuiele, plutitoarele, etc) nu o sa ai nici o problema . Din ce am mai citit unii sustin ca nu-i bine sa-l tii pe PRI deoarece in caz de accident iti curge benzina inspre carburator chiar daca motorul s-a oprit, de aia trebuie pus pe ON. Sunt si eu de parere ca trebuie pus pe ON sau Res, doar ca nu se intampla nici o tragedie daca-i pe Pri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ola!

Am in vedere un Bandit 1200 S, generatie 2000-2001, dar am mers doar pe un naked, varianta N.

Imi poate spune un proprietar, la o inaltime de 1,82-1,83 cm, unde iei vantul, cu parbrizul stock? Am ajuns sa detest turbulentele din zona castii, de asta intreb...

Si consumul mediu, poate scadea sub 6?

Pe viraje cum se misca? E totusi grea si are ghidonul parca putin prea ingust.

Multumesc anticipat pentru atentie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

generatia 2001 e mai ok ca cel vechi, la frane/suspensii...are un vecin un S 1200 2002 dar nu am mers cu el cu viteza sa-ti spun de turbulente, in schimb, nu mi s-a parut grea in comparatie cu 600-ele meu, adica e neglijabila diferenta. Daca ti se pare ghidonul ingust il poti schimba, e f usor. vezi cu turbulentele poate se rezolva cu un parbriz double-bubble

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...