spn Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 nici eu nu am inteles ce a vrut sa zica razvan , eu am probleme la viteze mai mari pe drumuri denivelate din cauza hyperprourilor care sunt cam moi si la kg mele de categorie musca ma cam arunca din sa. nici eu nu am momentan capete ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 nici eu nu am inteles ce a vrut sa zica razvan , eu am probleme la viteze mai mari pe drumuri denivelate din cauza hyperprourilor care sunt cam moi si la kg mele de categorie musca ma cam arunca din sa.nici eu nu am momentan capete ghidon. spn, capetele alea de ghidon - din ce am inteles eu - au rol de stabilizare ansamblului rotii fata(cica). In lipsa lor eu am avut niste probleme la drum, adica mergeam frumos pe un drum, viteza 80-90 km/h si luand mainile de pe ghidon, fata a inceput sa joace. Am verificat tot, de la rulmenti, aliniament, cadru, etc. Nu are nimic. Am cerut niste pareri din partea unor motociclisti mai experimentati ca mine si mi-au zis ca, cauza acestor jocuri este lipsa capetelor de ghidon. Asta era problema.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 aha , am inteles . mie nu mi s-a intamplat , chiar daca nu am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 spn, capetele alea de ghidon - din ce am inteles eu - au rol de stabilizare ansamblului rotii fata(cica). In lipsa lor eu am avut niste probleme la drum, adica mergeam frumos pe un drum, viteza 80-90 km/h si luand mainile de pe ghidon, fata a inceput sa joace. Am verificat tot, de la rulmenti, aliniament, cadru, etc. Nu are nimic. Am cerut niste pareri din partea unor motociclisti mai experimentati ca mine si mi-au zis ca, cauza acestor jocuri este lipsa capetelor de ghidon. Asta era problema.. Intradevar cica rolul lor cam asta ar fi, insa eu am patit sa imi joace ghidonul cand luam mainile de pe el si s-a dovedit a fi din vina cauciucului, era rupt cordul in el. Pe de alta parte , la motorul precedent nu am avut capete de ghidon si cu toate astea cand luam mainile ramanea la locul lui, nu incepea dansul ploii. Nici nu mai stii ce sa crezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 (editat) Mai am pe teava si niste furtune de frana argintii cu etriere vopsite..deci ?? Deci nu vopsi etrierele. Prietenii stiu de ce. Editat Februarie 4, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Deci nu vopsi etrierele. Prietenii stiu de ce. da stiu ei... daca vrei iti dau eu uni gata vopsiti rosii(vopsiti artistic si cu renume... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Nu prea cred ca asta e rolul lor, nu vad prin ce mecanism fizic ar putea realiza capetele de ghidon efectul asta de stabilizare. Am auzit in schimb ca ar avea rolul de-a micsora vibratiile in ghidon. Sau mai curind de a schimba frecventa de rezonanta a ansamblului. Si cumva am si probat treaba asta, sa va spun si cum. Cum povesteam mai demult, motoru' meu a inaugurat intrarea in Romania cu ajutorul unui binevoitor clujean caruia i-a placut tare una din oglinzile mele, drept pentru care mi-a furat-o. Am luat oglinda de pe Louis, dar nu e 100% identica cu cea originala. Acuma va las pe voi sa ghiciti care din cele 2 oglinzi vibreaza in draci pe la 7-8 mii de ture? Si diferenta fata de cealalta nu e mica. Nu e greu de banuit ca cea de pe Louis, avind alta masa decit cea originala a stricat "mecanica" ansamblului, de unde o alta frecventa de rezonanta, hence vibratiile mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Ce s-a intamplat cu etrierele vopsite ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 S-o infierbintat pina s-o scorojit vopseaua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 nu man s-au gripat si merg ca dracu...emppu stie mai bine cum se manifesta ca el e autorul ...eu nu le-am probat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Am vazut ca se gaseste vopsea pt etriere care rezista la temperatura .Iar daca tot montez furtune noi o sa dau jos etrierele si sa le vopsesc cu grija....banda pentru mascare pe orificii si rahaturi de gen...ce parere aveti asa ?? ar merge ? ca pe bikepics am vazut destui cu ele vopsite , deci trebuie sa existe o metoda . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcfdf Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Salutare! A avut/are cineva vreo cască Bandit? Mă gândeam să-mi iau un Bandit Street, dar cică-s 0 calitativ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 (editat) Am vazut ca se gaseste vopsea pt etriere care rezista la temperatura .Iar daca tot montez furtune noi o sa dau jos etrierele si sa le vopsesc cu grija....banda pentru mascare pe orificii si rahaturi de gen...ce parere aveti asa ?? ar merge ? ca pe bikepics am vazut destui cu ele vopsite , deci trebuie sa existe o metoda . Faci cum vrei. Nu temperatura este problema ci faptul ca vopselele alea sunt niste mizerii. Eu am folosit Duplicolor speciala pt etriere si te caci pe ea. Poti masca ce vrei ca tot intra la garnituri, tot se zgarie extrem de usor, tot se moaie si se face ca o sperma la primul schimb de lichid sau chiar spalare. O sa se lipeasca jegu de ea, o sa aiba amprente de deshte, o sa se... sau poate am fost eu idiot si nu am stiut sa le vopsesc. Ce vezi tu in poze ori e sablat si vopsit electrostatic cu schimb de garnituri ca altfel nu mere, ori e (proaspat) vopsit cu vopsea din aia "de etriere" care arata bine fix cateva zile sau ore, dupa caz, dupa care incep calvaru si nervii si mortii si cristosii. Editat Februarie 5, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 (editat) ok...pai daca zici ca ai fol tot vopsea din aia..atunci o las balta.Si ma mai documentez . a intrebat cineva de ghidon mai devreme Editat Februarie 5, 2009 de Bandit_mik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Care Bandit ma poate ajuta in a gasi kit complet de furtune racing pentru Bandita mea K 6 ? Nu alea de la Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Care Bandit ma poate ajuta in a gasi kit complet de furtune racing pentru Bandita mea K 6 ?Nu alea de la Louis. Vezi ca userul BOGDAN.C aduce d-astea la preturi f bune. recomand cu incredere Si aruncati un ochi aici, mai ales cei cu b6 care vor o furca serioasa: /index.php?...t&p=1677388 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Ce parere aveti de uleiul castrol semi-sintetic pentru bandit. M-am mai gandit la motul 5001 dar totusi as merge pe castrol si de asta vreau sa stiu parerea voastra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Ce parere aveti de uleiul castrol semi-sintetic pentru bandit. Mere ca uns. Din asta bag si io. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Mere ca uns. Din asta bag si io. Mersi Emppu. A venit soarele si asfaltul e uscat. Care iese la plimbare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Castrol 10w40 semisintetic folosesc si eu, super ok. Nu se aud zgomote ciudate nici in motor nici in cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 (editat) No c-am facut-o iar lata. N-am mai rezistat si-am scos animala la plimbare. O curba luata mai tare, una si mia tare, inca una si... una ratata. Am ajuns pe contrasens dar m-as fi redresat daca nu era cacuta din aia de noroi amestecat cu pietris. Si ne-am dus. M-am dat de 2 ori peste cap si am ajuns amindoi in sant (la propriu). Cred ca aveam 60-70 in momentul cazaturii, poate oleaca mai putin. Aveam echipament full care si-a facut treaba f frumos (cotierele si casca in special). Damage la Bandit: turometru bulit (spart carcasa, indoiat rama, dar el inca mai merge), pedala frina indoiata (iar). In rest, doar estetice: rama far raschetata, capac rezervor lichid frina rashetat, rezervor raschetat, maneta frina raschetata. Crashpadul nota 10. De data asta aluminiul s-a strimbat (banuiesc ca de asta si sint facute din aluminiu) dar a protejat capacul, altfel venea pe remorca Suzette la Iasi. Damage la echipament: viziera Damage la echipament: viziera raschetata, capac de aerisire de la casca sarit. De remarcat ca casca flip-up a luat o lovitura in aparatoare de mandibula, dar nici n-a sarit nici n-am patit nik. Pantaloni si geaca oleaca raschetate si in rest mult noroi. Macar noroiul e mai safe decit asfaltul. Damage la mine: niste zgiriieturi la mina dreapta si e oleaca umflata, doare putin. Febra musculara de la incercat sa imping motorul din sant (am fost ajutat de-un nene pina la urma, sanatate la copii si la famelie). Miine cred ca merg sa fac o radiografie la mina. Intimplator aveam aparatul foto la mine (a supravietuit si el ). Enjoy. Editat Februarie 6, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 uaauuuu... bine ca nu ai avut alte probleme de pe contrasens , bine ca motorul ink merge...si in rest sanatate si vezi cum iese radiografia aia . si eu ies maine cu ea sa ii fac ITPu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 (editat) Naspa Caline... Zi mersi ca n-a veni nimic de pe contrasens ca se gata mai rau, muult mai rau. In alta ordine de idei.. azi fiind foarte cald si soare, si uscat pe jos si alea alea... am scos 12le pe strasse in premiera pe ca m-a mancat rau la popou. E nesperat de manevrabil (aici contribuie clar ridicarea de coor), foarte confortabil si trage ca ghibolu. F putine schimbari de viteza, rar ajung in a 3 a. Merg in 2-3-4 mii de ture. Gumele Pilot Power aproape noi sunt confortabile, zici ca plutesti, amortizeaza si ele mult denivelarile. Yoshi e simpatica pt ca daca nu i dai morti nu face scandal asa mare, deci poti la o adica si sa treci mai undercover pe langa o militie. Dar daca ii car morti urla fain iar pe frana de motor face poc poc. Deocamdata am mare respect pentru motoreta ca sa nu folosesc termeni precum frica, groaza etc, mai ales ca am reflexe adormite dupa pauza ce dateaza de la mijlocu lui septembrie iar pe frigul asta 100+ NM combinat cu afalt rece NU= love. Dar o luam usurel. Editat Februarie 6, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 CalinD, tu sa fii sanatos ca fierul se repara. Bine ca nu a fost mai rau. Sanatate maxima ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Nasol Caline , imi pare nespus de rau. Sa inteleg ca byebye toba? Cel mai rau imi pare de rezervor, ala e cel mai naspa ca s-a strambat. Restul le schimbi mai usor. Noroc ca esti tu bine. P.S. Nu sunt erou dupa razboi dar si intamplarea asta imi intareste si imi sustine ideea de a ma feri sa ies pe temperaturi obraznice si mazga amestecata cu sare si nisip. Si pe mine ma manca destul de tare , dar cuplul obraznic al mobrei combinat cu cauciucul aproape varza pe spate si conditiile meteo si de trafic ma fac sa mai rabd putin. In timpul asta o mai bibilesc si o mai dichisesc putin. Asfalt uscat la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.