Bandit_mik Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 adik ...exact cum banuiam , fiecare recomanda altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 adik ...exact cum banuiam , fiecare recomanda altceva Bateria e un consumabil obosit, a zis si Alin mai sus ca l-a tinut 3 sezoane o baterie. Eu am luat o Yuasa cu 2 milioane. Se zice ca-s cele mai bune. Daca as da un milion jumate pe o baterie si m-ar tine 3 sezoane as fi multumit (dai mai mult pe benzina intr-o luna). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) adik ...exact cum banuiam , fiecare recomanda altceva hi hi hi ce te asteptai? din experienta mea: baterie Victor (facute undeva prin romania...) cuparata din metro, vreo 60-70 lei o activezi singur acasa... si merge impecabil (la mine vreo 2 ani, la actualul proprietar a trecut de iarna asta si nu ar da vre-un semn...) plus... intr-una dintre revistele moto de pe la noi a fost acu vreo 3-4 numere un test comparativ cu baterii moto.., cine a avut cel mai bun raport calitate pret: victor... nu varta, nu ... e o chestie.. baterii victor! Editat Martie 29, 2009 de medevac106 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 ma bag si eu la discutia cu baterii. eu pe banditu meu de 1200 am avut bateria originala yuasa fabricatie 96 pana sezonul trecut. ceva ce merita luat in considerare. si a cedat pentru ca dupa o demontare/remontare a motocicletei am aranjat prost firul care ducea de la releul de pornire la demaror, si intr-un final de la frecare s-a dezizolat si sudat de cadru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 A lui Alex e campioana pana acum Acuma una peste alta, poate si din experienta pot spune ca si cum o folosesti conteaza enorm in durata de viata a unei baterii. Adica daca stingi becurile inainte de a porni motorul, daca nu faci doar ture extrem de scurte cu motorul astfel incat bateria sa apuce sa se incarce la loc, daca iarna nu o dai jos de pe motor si o tii la redresor intruna ci o lasi pe motor si ii mai dai odata la o spatamana - doua cate o cheie, etc, bateria va tine mai mult. Asta cu lasatul pe motor peste iarna e relativa si sunt sigur ca unii nu sunt de acord cu mine. Eu asa am facut si nu am schimbat nicio baterie in 4 ani si ceva de motorit si nici nu am redresat vreuna. Lasam bateria la locul ei, dar o data la maxim 2 saptamani porneam motorul sa ii aud graiul, sa se mai miste rotitele si implicit sa se incarce si bateria. Si oarecum subiectiv de data asta spun ca inclin sa cred ca cele uscate ar fi mai bune decat cele cu acid sau cele cu gel. Doamne ajuta, de nu porneste impingem ca suntem in floarea varstei. P.S. Am uitat sa zic, si cand e mai rece afara sau e inecat motorul si incerci sa il pornesti, nu dai ca mutul 10 minute intruna la automat. Dai in reprize scurte , si daca nu o ia nici asa , eventual dai curent de la masina, nu ucizi bateria, sau ma rog, cureti bujii & stuff dar asta e altceva. Odata descarcata total, eu unul consider ca nu va mai fi baterie calumea in vecii vecilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) A lui Alex e campioana pana acum Pe am mea scria cand am dat-o jos 'Made in West Germany'... deci practic are cel putin 19 de ani. Si io-s din categoria celor pe care nu-i vei vedea veci cu faru aprins si motorul oprit... si asta ajuta mult la prelungirea vietii bateriei. Editat Martie 29, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) Pe am mea scria cand am dat-o jos 'Made in West Germany'... deci practic are cel putin 19 de ani. Si io-s din categoria celor pe care nu-i vei vedea veci cu faru aprins si motorul oprit... si asta ajuta mult la prelungirea vietii bateriei. Si eu tot asa faceam pina am patit odata o faza. Eram cu ex-pasagera (noaptea) si vrea 'mneaei sa-si ia tigari. Opresc (opresc si motoru) si sting farurile. Cind plecam la loc, uit sa aprind farurile dar nu-mi dau seama, ca eram pe o strada relativ luminata. Mergem o vreme asa si la un moment, la o intersectie, dat constat un SUV frinind puternic din stinga (avea si STOP). Aud din spate si niste 'mnezei urlati din fundu plaminilor. Era cit pe ce sa trag pe dreapta sa-i arata degetu', da' am zis da-l dreq. Dupa o vreme, cind ajung pe o strada mai intunecata, ma prind ca aveam farul stins... Ei bine, de-atunci imi bag ..la-n ea de baterie si las farurile aprinse tot timpul. Editat Martie 29, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) era fain daca se stingeau singure cand opreai motorul , iar cand il reporneai sa se aprinda tot singure Editat Martie 29, 2009 de sica_sibiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 era fain daca se stingeau singure cand opreai motorul , iar cand il reporneai sa se aprinda tot singure Daca nu ma insel, motoarele fabricate pentru Canada trebuie sa inglobeze aceasta aceasta "facilitate" obligatoriu. Parerea mea este ca fazele de genul "nu lasa farul pornit fara sa ai si motorul pornit" sint niste chestii aparute pe vremuri de mult apuse. Adica in cele citeva secunde cit farul sta pornit fara motor, vezi-Doamne, bateria se strica. Fix ghidat de aceasta chestie imi formasem si eu reflexul de a-l stinge tot timpul si a nu porni cu el aprins, pina la faza descrisa mai sus. Oameni buni, un schimb de ulei costa mai mult decit o baterie Yuasa, si schimbul ala se face o data sau chiar de 2 ori pe sezon. Cu benzina arsa intr-un an iei cred citeva zeci de baterii. Nu pricep de unde atita grija pentru acest aspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) Victor nu erau baterii spaniole?? Si nu sunt chiar 80 ron ... una de 8 Ah e 160 ron Editat Martie 29, 2009 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Si eu tot asa faceam pina am patit odata o faza. Eram cu ex-pasagera (noaptea) si vrea 'mneaei sa-si ia tigari. Opresc (opresc si motoru) si sting farurile. Cind plecam la loc, uit sa aprind farurile dar nu-mi dau seama, ca eram pe o strada relativ luminata. Mergem o vreme asa si la un moment, la o intersectie, dat constat un SUV frinind puternic din stinga (avea si STOP). Aud din spate si niste 'mnezei urlati din fundu plaminilor. Era cit pe ce sa trag pe dreapta sa-i arata degetu', da' am zis da-l dreq. Dupa o vreme, cind ajung pe o strada mai intunecata, ma prind ca aveam farul stins... Ei bine, de-atunci imi bag ..la-n ea de baterie si las farurile aprinse tot timpul. ma la pop-ul meu eu las farurile pe aprins tot timpul. si se aprind si sting cand pornesc/opresc motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 ma la pop-ul meu eu las farurile pe aprins tot timpul.si se aprind si sting cand pornesc/opresc motorul Se aprind cind dai cheia pe on sau cind dai contact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Se aprind cind dai cheia pe on sau cind dai contact? cand dau pe on... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 cand dau pe on... Subscriu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) asteptam cu interes si niste poze pentru impresia artistica... Atasez o poza artistica denumita "Singuratate" De asemenea, video cu toba Two Brothers, inainte de instalarea DB killer-ului. Voi atasa in curand si unul cu sunetul dupa instalarea DB killer, diferenta nu e extraordinara, dar se simte in sensul ca nu mai pornesc alarmele masinilor parcate. Youtube - GSF 650 SA Two Brothers Exhaust, no DB killer Editat Martie 30, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Dupa ce am avut placerea sa ma dau cu un motor adevarat am ajuns la concluzia ca Banditu e minciuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Dupa ce am avut placerea sa ma dau cu un motor adevarat am ajuns la concluzia ca Banditu e minciuna. eu cred ca ai petrecut prea mult aseara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Dupa ce am avut placerea sa ma dau cu un motor adevarat am ajuns la concluzia ca Banditu e minciuna. E unu' in Iasi care daca vede ce-ai scris, ride de mine-un an intreg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Am nevoie de niste recomandari pentru o baterie noua la B6 Kult . Cine si cu ce a schimbat ? PS : Multam Lordgrec pentru vitezometru !! yuasa cica sunt the best...eu am avut tot diablo cum a mai zis si cineva mai sus si a tinut 5 ani si am si descarcat-o de cateva ori uitand mobra pe parking sa il porti sanatos si succes la negocieri pt planul celalalt...poate ne intalnim la o cursa doua Da' Lordgrec s-a facut furnizor oficial de turometre si vitezometre de Bandit (eu turometru tot de la el am)? bag de seama ca te oftici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 bag de seama ca te oftici... Da' cum. Aveam in plan sa-mi deschid magazin de turomete si vitezometre de Bandit si mi-ai suflat afacerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 succes la negocieri pt planul celalalt...poate ne intalnim la o cursa doua Merci mult , intampin ceva dificultati momentan dar sper sa le rezolv . Oricum cand o sa reusesc o sa afle toata lumea de p'aici si o sa bea toata lumea de p'aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Care stie si ma poate indruma sa fac ambreiajul un pic mai moale ca imi omoara mana. Se poate regla sau ceva ? Asa a fost din totdeauna, destul de tare. Nu e schimbat, modificat, puse alte arcuri etc. Sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Care stie si ma poate indruma sa fac ambreiajul un pic mai moale ca imi omoara mana. Se poate regla sau ceva ? Asa a fost din totdeauna, destul de tare. Nu e schimbat, modificat, puse alte arcuri etc. Sugestii? Poate asa l-ai luat cu arcuri intarite montate. Daca ai arcuri stock si tot e prea tare maneta... nu prea ai ce face. Verifica reglarea corecta a cursei si a jocului. Verifica cablul de ambreiaj. Poate e inflorit sau partial rupt si agata pe camasa. Baga cu seringa cu ac niste ulei pe camasa. Daca nu e de la cablu, verifica cosul, daca are crestaturi de la placile de ambreiaj si de la lamelele metalice. Daca ai crestaturi nu mai cupleaza ca lumea si nici nu gliseaza cum trebuie la actionarea manetei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Merci Emppu, il iau la puricat sa vad ce are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Din ce am gasit pe net : La noi Yuasa 300 ron Victor 160 ron Exide ? pe Louis.de Varta 335 ron Delo 322 ron Saito 172 ron Incerc sa mai gasesc pretul la EXIDE . Si pe urma sa fac o alegere , sincer 300 ron cred ca e peste bugetul meu momentan . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.