GingiuMingiu Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 salut vin si eu cu o intrebare rulmentii de la jug au semeringuri ? la un bandit de 400 am luat rulmentii de la SKF dar nu mai tin minte daca aveau si semering (ei sunt conici - asta daca ajuta la ceva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 (editat) Banditu` cu care m-am intalnit azi, te rog ridica 2 degete sus. Scuze, nu te-am vazut prea bine ca eram cu soarele in ochi. Daca nu iti aduci aminte ne-am intalnit pe E576 intre G-humorului si Suceava. Drag©i Baditopolime, cand ne intalnim si noi? Care merge la SMAEB, poate ne intalnim si noi la romexpo ca se pare ca altfel nu prea se poate. Editat Aprilie 3, 2009 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Banditu` cu care m-am intalnit azi, te rog ridica 2 degete sus. Scuze, nu te-am vazut prea bine ca eram cu soarele in ochi. Daca nu iti aduci aminte ne-am intalnit pe E576 intre G-humorului si Suceava. Drag©i Baditopolime, cand ne intalnim si noi? Care merge la SMAEB, poate ne intalnim si noi la romexpo ca se pare ca altfel nu prea se poate. Eu o sa merg la SMA maine si SMAEB weekendu viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djinn Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Salutare! In decursul zilei de ieri am pus punct perioadei de abstinenta si am zis sa fac schimbul de ulei la "mobra", avand in vedere ca am luat examenul pentru redobandirea carnetului de conducere ce mi-a fost retinut in urma ce am depasit viteza legala cu automobilul, iar acum astept un proces verbal prin posta de la IJP Ialomita, ca sa pot ridica permisul de conducere care se afla in Bucuresti la Udriste... Birocratia din Romania.. Ma rog.. Ca sa revin la schimbul de ulei am sa trec direct la subiect.. Am stricat filetul de la busonul de ulei.. Si bineinteles ca s-a stricat filetul de la baie.. Am strans prea mult la inchidere.. Cineva mi-a recomandat acum sa pun EPOXI METAL de la Bison acolo insa nu consider asta a fii o solutie.. La urmatorul schimb ce ma fac daca nu mai reusesc sa il desfac...? O alta solutie ar fii refiletarea.. Insa ma gandesc ca ar trebui demontata baia pentru ca sa pot scoate ulterior spanul creat de filetare.. Cineva mi-a recomandat, ca dupa refiletare sa trec uleiul vechi prin motor de cateva ori in speranta ca se va curata, iar ce nu se curata va ramane in filtru de ulei... Ce parere aveti? Un sfat..?? Sper sa reusesc sa il repar pana pe 12 aprilie ca sa pot participa si eu la mars... Asta daca imi vine procesul verbal pentru carnet pana atunci.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Salutare! In decursul zilei de ieri am pus punct perioadei de abstinenta si am zis sa fac schimbul de ulei la "mobra", avand in vedere ca am luat examenul pentru redobandirea carnetului de conducere ce mi-a fost retinut in urma ce am depasit viteza legala cu automobilul, iar acum astept un proces verbal prin posta de la IJP Ialomita, ca sa pot ridica permisul de conducere care se afla in Bucuresti la Udriste... Birocratia din Romania.. Ma rog.. Ca sa revin la schimbul de ulei am sa trec direct la subiect.. Am stricat filetul de la busonul de ulei.. Si bineinteles ca s-a stricat filetul de la baie.. Am strans prea mult la inchidere.. Cineva mi-a recomandat acum sa pun EPOXI METAL de la Bison acolo insa nu consider asta a fii o solutie.. La urmatorul schimb ce ma fac daca nu mai reusesc sa il desfac...? O alta solutie ar fii refiletarea.. Insa ma gandesc ca ar trebui demontata baia pentru ca sa pot scoate ulterior spanul creat de filetare.. Cineva mi-a recomandat, ca dupa refiletare sa trec uleiul vechi prin motor de cateva ori in speranta ca se va curata, iar ce nu se curata va ramane in filtru de ulei... Ce parere aveti? Un sfat..?? Sper sa reusesc sa il repar pana pe 12 aprilie ca sa pot participa si eu la mars... Asta daca imi vine procesul verbal pentru carnet pana atunci.. Of, blestematul de aluminiu. Da' stiu c-ai strins oleaca de-ai reusit sa-l rupi. Busonul ala are o garnitura si oricum uleiul nu ajunge la presiune mare pina acolo, asa ca... aviz maniacilor care dau filete peste cap (si eu eram din asta intr-o vreme ). Ai putea, ca solutie temporara, sa cumperi un buson nou, eventual din ala cu termometru de pe Louis, sperind ca ala avind filetul intact sa tina cit de cit (din experienta mea, merge citeodata). Numai sa nu stringi, si probabil va ceda iar dupa 1-2 schimburi de ulei. Cit despre spanul in motor... sa zica altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Lume lume, are cineva, cumva, candva, undeva(...) sticla de la far? Mie mi l-a spart un porumbel acum juma de ora in timp ce eram la o plimbarica. NU aveam mai mult de 100km/h dar a fost destul de nasol impactul. Ma intereseaza doar sticla, nu tot farul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Salutare! In decursul zilei de ieri am pus punct perioadei de abstinenta si am zis sa fac schimbul de ulei la "mobra", avand in vedere ca am luat examenul pentru redobandirea carnetului de conducere ce mi-a fost retinut in urma ce am depasit viteza legala cu automobilul, iar acum astept un proces verbal prin posta de la IJP Ialomita, ca sa pot ridica permisul de conducere care se afla in Bucuresti la Udriste... Birocratia din Romania.. Ma rog.. Ca sa revin la schimbul de ulei am sa trec direct la subiect.. Am stricat filetul de la busonul de ulei.. Si bineinteles ca s-a stricat filetul de la baie.. Am strans prea mult la inchidere.. Cineva mi-a recomandat acum sa pun EPOXI METAL de la Bison acolo insa nu consider asta a fii o solutie.. La urmatorul schimb ce ma fac daca nu mai reusesc sa il desfac...? O alta solutie ar fii refiletarea.. Insa ma gandesc ca ar trebui demontata baia pentru ca sa pot scoate ulterior spanul creat de filetare.. Cineva mi-a recomandat, ca dupa refiletare sa trec uleiul vechi prin motor de cateva ori in speranta ca se va curata, iar ce nu se curata va ramane in filtru de ulei... Ce parere aveti? Un sfat..?? Sper sa reusesc sa il repar pana pe 12 aprilie ca sa pot participa si eu la mars... Asta daca imi vine procesul verbal pentru carnet pana atunci.. Salut, eu zic sa dai baia jos si sa faci filet mai mare. Cel mai sigur si mai ortodox, fara riscuri. @CalinD Eu cred ca la baiat i se f.utu filetul de jos de la baie, nu cel pe unde torni ulei. Ala este pe louis cu termometru. Sau nu? Ca acuma m-am pierdut, inca sunt praf de aseara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Lume lume, are cineva, cumva, candva, undeva(...) sticla de la far? Mie mi l-a spart un porumbel acum juma de ora in timp ce eram la o plimbarica. NU aveam mai mult de 100km/h dar a fost destul de nasol impactul. Ma intereseaza doar sticla, nu tot farul. Macar ai mincat si tu o friptura? Salut, eu zic sa dai baia jos si sa faci filet mai mare. Cel mai sigur si mai ortodox, fara riscuri.@CalinD Eu cred ca la baiat i se f.utu filetul de jos de la baie, nu cel pe unde torni ulei. Ala este pe louis cu termometru. Sau nu? Ca acuma m-am pierdut, inca sunt praf de aseara Si busonul e din aluminiu, am observat ca se f.ute amindoua deobicei. Cind mai aranjam cite un filet si nu puteam sa inlocuiesc una din piese, puneam o piulita/surub nou-nout si mai tinea oleaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Macar ai mincat si tu o friptura? Si busonul e din aluminiu, am observat ca se f.ute amindoua deobicei. Cind mai aranjam cite un filet si nu puteam sa inlocuiesc una din piese, puneam o piulita/surub nou-nout si mai tinea oleaca. Si? Io tot mahmur sunt si inca nu ma urc pe motor in starea asta. Cum era? Capra crapa cr......da-i pace. Iesiti din barlog oameni calare ca ii prea faina vremea. Curatenia de Paste mai poate astepta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 no de dimineata tot fauresc ca un adevarat fierar suportul pt bugspoiler....sa-mi fuck una ca nu e chiar usor... ma rog am reusit si urmeaza vopsirea deci probabil maine e pe motor... si o sa vina si pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Si? Io tot mahmur sunt si inca nu ma urc pe motor in starea asta. Cum era? Capra crapa cr......da-i pace. Iesiti din barlog oameni calare ca ii prea faina vremea. Curatenia de Paste mai poate astepta. Da-mi un radiator Aline si fix acuma ies, cu toate ca deja imi curge niste bere prin vene. @bugspoileristi; da' n-ati gasit unele care sa se monteze usor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djinn Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Salut, eu zic sa dai baia jos si sa faci filet mai mare. Cel mai sigur si mai ortodox, fara riscuri.@CalinD Eu cred ca la baiat i se f.utu filetul de jos de la baie, nu cel pe unde torni ulei. Ala este pe louis cu termometru. Sau nu? Ca acuma m-am pierdut, inca sunt praf de aseara Asta am sa incerc sa fac.. Insa baia se poate demonta fara bloc motor? Ca daca e cu tot cu blocul motor e cam greu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Foarte putin probabil sa se poata demonta fara bloc motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Acuma mi-am dat si eu seama ca e vorba de busonul de scurgere, cuvintul buson m-a facut sa ma gindesc la cel de umplere. In cazul asta, se poate scoate fara sa dai jos motorul. Scapi ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 @bugspoileristi; da' n-ati gasit unele care sa se monteze usor? Numa' scumpe si urate cu crengi. @Djinn: am reusit si io performanta asta la GS 500. Dai baia jos, filet nou (mai mare) si alt surub. Vezi la ce mester mergi... Uichendu asta am fo la Debrecen la Nightwish. Am vast cateva tone de Banditi pe drum, printre care un B12 Kult N negru prin Tarnaveni cu nr de MS. Care esti mah? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spn Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Dupa aproximativ 6 luni de cand am trecut la banditul de 600 , am reusit sa il fac 'N' din 'S'. Poze before and after . Inainte de achizitionare. In prima zi dupa ce l-am luat. In momentul de fata. Multumesc Mihai pt. far , imi place mult ca are geamul clar.Raman dator. si multumesc mesterului care m-a ajutat cu operatiunea. Dorm atat de linistit acum ca in sfarsit arata cum imi doresc.Mai raman cateva probleme tehnice de rezolvat.Indreptatul furcii e prioritate. Sper sa vorbim si sa ne intalnim si noi saptamana viitoare la SMAEB. Numa' scumpe si urate cu crengi. @Djinn: am reusit si io performanta asta la GS 500. Dai baia jos, filet nou (mai mare) si alt surub. Vezi la ce mester mergi... Uichendu asta am fo la Debrecen la Nightwish. Am vast cateva tone de Banditi pe drum, printre care un B12 Kult N negru prin Tarnaveni cu nr de MS. Care esti mah? Prima iesire mai 'lunga' cu grasa?Cum e comparativ cu 6-le la drumurile astea mai lungi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RvsS Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) salut si tie! dupa care: in orasconsumul pleaca de la un 6,5 - 7 % in sus (media mea este 7,5) dar daca e foarte mare inghesuiala si te si manaca palma sa pleci primul-ajungi primul la semafor poti ajunge si la 9-10%, asta insemnand mers cu treapta 1,2 maxim 3 si motorul la 6-9000. daca esti linistit si schimbi la 5000 fara bruscari poti sa scazi consumul cu ceva (dar sub 6% eu nu am reusit niciodata) afara: aici e si mai determinant tipul de pilotaj: mers linistit la 90-100km/h (cam 5000rot/min), linie dreapta fara serpentine si ajungi si la 4,5%. daca mergi pana la cheia si dai cu scaritele de asfalt pe curbe... sau iesi pe autostrada si ajungi la cernavoda intr-o ora... s-ar putea sa treci de 11-12% As adauga si eu un test facut pentru mers in afara mixt, e relevant pentru cei carora le place "combinat" Astfel, la o plimbare de fix 100 km din care jumatate autostrada (cam 110-130 km/h intr-a sasea in jur de 5000 rpm) si jumatate pe drumuri judetene (60-70 km/h - drumurile erau foarte proaste) consumul a fost de fix 6 litri. Metoda a fost din plin in plin, mentionez ca este motorul pe injectie. De asemenea, se simte intr-adevar peste 5000 rpm o usoara vibratie in ghidon constant, nu creste odata cu turatia. Sub 5000 rpm e foarte linistit. Asa e si la voi ? Exista solutii de amortizare ? Editat Aprilie 5, 2009 de RvsS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 spn nu ai de ce...tu sa fi sanatos...oricum dupa ce i-ai dat jos semicarena aia parca a intinerit motorul...cel putin asa mi se pare mie emppu ai avut dreptate acuma dupa ce am pus bugspoilerul parca e de acolo... si acum cateva poze cu jucaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) Azi am facut si eu un drum de 500km, frumos cald, motoretisti full. Va astept la Buc la SMAEB cu banditii sa stam la o bere(fara alcool) ... De asemenea, se simte intr-adevar peste 5000 rpm o usoara vibratie in ghidon constant, nu creste odata cu turatia. Sub 5000 rpm e foarte linistit. Asa e si la voi ? Exista solutii de amortizare ? La fel am obeservat si eu la suzeta, peste 5000 vibreaza destul de tare ghidonul. Faza e ca eu nici nu am capetele de ghidon care in mod normal sunt pentru neutralizarea vibratiilor din ghidon. Mi-au amortit mainile total dupa 40km si nu s-au mai dezmortit. Mihai, arata impecabilizabil banditu`. Sa ai grija cu/de el Editat Aprilie 5, 2009 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 (editat) Prima iesire mai 'lunga' cu grasa?Cum e comparativ cu 6-le la drumurile astea mai lungi? In Ungaria la concert am fost cu trupetii mei cu conserva. 5 insi in VW Polo, din care 2 dinozauri de 120 kg. Nu am apucat sa ies cu 12le afara. Doar de vreo 2-3 ori 'm-am aventurat' pt max 5-10 km. Ce pot spune este ca, consumul este clar mai mare ca la 6. Indicatorul de benzina practica la turele din oras cu mare placere base-jumpingul. Adica il ridici prin adapare la Peco si el se arunca in gol vazand cu ochii in timp ce mergi (trebuie precizat si ca functioneaza cam prost si inconstant indicatorul). Dar asta in conditii de mers imbecil cu reprize sataniste 'intravilan'. Tind sa cred ca afara, la un mers in acelasi ritm cu 6le, ar consuma cam la fel sau sensibil mai mult pt ca e mult mai putin turat la acelasi regim de viteza. Manevrabilitatea este superba, dar aici contribuie ridicarea de coor, ghidonul superbike si gumele Michi PiPo 2CT aproape noi. L-am dat un pic mai tare azi pe niste curbe (cat permiteau calitatea asfaltului, temperatura gumelor si reflexele amortite & acomodarea treptata cu motoreta) si sta superb din gaz. Mentii inclinarea pe curba si il ridici din gaz mai fain decat cu 6le. Franele sunt cam altceva decat ce stiam de pe B6, in sensul bun. Si o poza de la locul faptei descrisa mai sus. spn nu ai de ce...tu sa fi sanatos...oricum dupa ce i-ai dat jos semicarena aia parca a intinerit motorul...cel putin asa mi se pare mieemppu ai avut dreptate acuma dupa ce am pus bugspoilerul parca e de acolo... si acum cateva poze cu jucaria E foarte ciumeg facut motorul tau. Facut cu bun gust. Keep up the good work! Ai ciopartit bugspoiler-ul sau asa l-ai luat? Editat Aprilie 5, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Salutare! In decursul zilei de ieri am pus punct perioadei de abstinenta si am zis sa fac schimbul de ulei la "mobra", avand in vedere ca am luat examenul pentru redobandirea carnetului de conducere ce mi-a fost retinut in urma ce am depasit viteza legala cu automobilul, iar acum astept un proces verbal prin posta de la IJP Ialomita, ca sa pot ridica permisul de conducere care se afla in Bucuresti la Udriste... Birocratia din Romania.. Ma rog.. Ca sa revin la schimbul de ulei am sa trec direct la subiect.. Am stricat filetul de la busonul de ulei.. Si bineinteles ca s-a stricat filetul de la baie.. Am strans prea mult la inchidere.. Cineva mi-a recomandat acum sa pun EPOXI METAL de la Bison acolo insa nu consider asta a fii o solutie.. La urmatorul schimb ce ma fac daca nu mai reusesc sa il desfac...? O alta solutie ar fii refiletarea.. Insa ma gandesc ca ar trebui demontata baia pentru ca sa pot scoate ulterior spanul creat de filetare.. Cineva mi-a recomandat, ca dupa refiletare sa trec uleiul vechi prin motor de cateva ori in speranta ca se va curata, iar ce nu se curata va ramane in filtru de ulei... Ce parere aveti? Un sfat..?? Sper sa reusesc sa il repar pana pe 12 aprilie ca sa pot participa si eu la mars... Asta daca imi vine procesul verbal pentru carnet pana atunci.. imi zici daca nu reusesti cu filetul marit...am eu baie se poate demonta fara bloc motor dar ai grija.... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 E foarte ciumeg facut motorul tau. Facut cu bun gust. Keep up the good work! Ai ciopartit bugspoiler-ul sau asa l-ai luat? ciopartit e putin spus...ar trebui sa precizeze aia ca dupa ce il cumperi mai muncesti la el de iti sar ochii ) prinderile is un calvar, dupa care m-am apucat sa tot decupez din el parti care nu prea se imbinau cu liniile motorului(nu-s parti mari dar daca tot fac o treaba sa fie bine facuta) si dupa tura de ieri am observat ca intr-un punct totusi atinge galeriile si s-a topit vpseaua in locul acela deci l-am luat jos sa il mai decupez un pic in locul acela si sa-l revopsesc. in concluzie multa munca pt o bucata de plastic dar macar arata bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Emppu: ati fost doar la concert sau ati si cantat? Ultima poza cu imaginea din capacul d ela motor e criminala ... super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Lume lume, are cineva, cumva, candva, undeva(...) sticla de la far? Mie mi l-a spart un porumbel acum juma de ora in timp ce eram la o plimbarica. NU aveam mai mult de 100km/h dar a fost destul de nasol impactul. Ma intereseaza doar sticla, nu tot farul. Am eu frate "bandit" de la kult '96. cel din imagine fa si tu o oferta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_mik Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Pentru cei care au far rotund pe bandit .Ce diametru are ? Vreau sa pun la al meu un parbriz si sa stiu ce caut ... daca se potriveste la ce far am eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.