marius_stp Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Aprilia RS 50 Tocmai a venit motorul de la service dupa o schimbare de ambielaj. Am impresia ca nu are putere (poate e doar o impresie pentru ca de mers merge acceptabil) si daca merg 10 minute si dupa il las sa stea undeva, curge lichidul asta prin unul din furtunurile de evacuare (sau cum se numeste). Nu vreau si nu pot sa il duc inapoi in service. E grav? Nu am mers cu el numai de 2 ori de proba, de fiecare data face la fel si am impresia ca trebuie sa schimb si lichidul de racire cu toate ca inainte de sa plec am turnat pana la varf si nu am observat pierderi, dar trebuie sa mai verific o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoo_cj Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 (editat) parerea mea e ca baga compresia in sistemul de racire , face presiune si iasa afara pe furtun lichid de racire cu ulei in el. garnitura dintre carcase nu a fost montata corect sau nu a fost schimbata si au pus-o tot pe aia veche. eu zic sa-l duci inapoi pt ca trebuie sa-l faca pe garantie , e greseala lor Editat Mai 11, 2009 de radoo_cj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_stp Postat Mai 11, 2009 Autor Share Postat Mai 11, 2009 Multumesc pentru raspuns. Problema mea e ca am avut un accident de masina si dupa am vrut sa vand motorul pentru ca m-am speriat si nu m-am mai atins de el. Am mers o data cand l-am luat din service adica acum o luna si o data ieri, deci e posibil sa nu mai mearga pe garantie presupunand ca nu ma crede nimeni ca am stat o luna fara sa ma ating de el. In caz ca nu se poate gratis, cam cat ar costa operatiunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Multumesc pentru raspuns. Problema mea e ca am avut un accident de masina si dupa am vrut sa vand motorul pentru ca m-am speriat si nu m-am mai atins de el. Am mers o data cand l-am luat din service adica acum o luna si o data ieri, deci e posibil sa nu mai mearga pe garantie presupunand ca nu ma crede nimeni ca am stat o luna fara sa ma ating de el. In caz ca nu se poate gratis, cam cat ar costa operatiunea? Garantia tre sa fie de minim 3 luni din cate stiu eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 ciudat...parca e caca fugi la service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Nu crezi ca ar fi fost normal sa vezi ce miros are mazga aia? Macar sa stii de unde vine (lichid de racire, ulei etc.). Pui ulei in benzina direct in rezervor sau are pompa de amestec separata? Mie mi se pare a fi ulei in amestec cu lichidul de racire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_stp Postat Mai 12, 2009 Autor Share Postat Mai 12, 2009 Pompa de amestec e separata, are un miros slab de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Lichidul ala pare un amestec de ulei cu antigel. (amestecul asta arata ca o spuma) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Sorry nu ma pot abtzine - cred ca i-ai dat prea mult sa bea azi-noapte si acu mai vomita si ea cand si cand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Sorry nu ma pot abtzine - cred ca i-ai dat prea mult sa bea azi-noapte si acu mai vomita si ea cand si cand acea spuma galbuie e ulei cu lichid de racire,exacta sa se face.cred ca e o problema la garnitura de chiulasa,e arsa undeva,de aceea spui tu ca nu are nici putere!parerea mea! dupa cativa ani de mecanica (teorie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 acea spuma galbuie e ulei cu lichid de racire,exacta sa se face.cred ca e o problema la garnitura de chiulasa,e arsa undeva,de aceea spui tu ca nu are nici putere!parerea mea! dupa cativa ani de mecanica (teorie) sau alte garnituri cum se spunea mai sus.nu stiu exact cum e motorul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 furtunasul ala vine din capac de la chiuloasa sa te uiti! sunt sanse sa te agiti degeaba cred ca este condensul de pe capacul de chiuloasa daca are evacuare direct din ea asa am eu si se mai intampla rar dupa zile de astea ciudate sau cu umiditate mare in atmosfera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 arata urat lichidul ala , cah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 S-a tras vreo concluzie in acest subiect ? Am patit si eu aceeasi poveste azi si am ramas complet fara racire. A aruncat tot lichidul de racire pe acel furtun iar vasul de completare a lichidului de racire e plin de o pasta care face un fel de dop si nu pot adauga lichid in instalatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 hmmm..furtunasul ala nu e supraplinul de la rezervorul de antigel? Da pe afara cand se incinge motoru foarte tare si e prea mult antigel in instalatie..sau antigel prost in instalatie..vezi ca nu sunt compatibile antigelurile intre ele + verifica daca trebuia diluat inainte sa il pui.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 ulei in antigel. schimba garnitura de chiuloasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Da, ala e furtunul. Antigelul l-am pus sezonul trecut si am mai mers vreo 1000 Km pana a intrat la iernat. Sezonul asta am mai mers vreo 1000 pana acum cand a aruncat tot antigelul afara. Ma indoiesc sa fie calitatatea antigelului. Mi-e teama sa nu fie garniturile de la chiulasa duse. Poate ma convinge careva ca ma insel totusi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 vad ca ai hornet, am intalnit des la hornet problema asta. mai naspa e ca la 2 am gasit si chiloasa curbata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.