florin.radu Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Extractor poti cumpara si de aici: http://bricoshop.ro/Unelte-si-scule-raquo-Extractoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Quote Neagu Stimabile, te rog pentru a mi se stinge nestiinta cateva adrese de magazine cu astfel de scule. Multam. SALUT,eu am cumparat de la BADI care se afla pe soseaua laminorului undeva intre chitila si bucuresti noi. Sunt foarte multumit de ele. Tot acolo gasesti cam orice tip de semering si rulment.Am gasit si rulmentii de jug undeva pe la 40 de lei aia de barlad si vreo 75 de lei aia de la SKF Mesaj completat Quote Neagu Stimabile, te rog pentru a mi se stinge nestiinta cateva adrese de magazine cu astfel de scule. Multam. SALUT,eu am cumparat de la BADI care se afla pe soseaua laminorului undeva intre chitila si bucuresti noi. Sunt foarte multumit de ele. Tot acolo gasesti cam orice tip de semering si rulment.Am gasit si rulmentii de jug undeva pe la 40 de lei aia de barlad si vreo 75 de lei aia de la SKF Mesaj completat SALUT,eu am cumparat de la BADI care se afla pe soseaua laminorului undeva intre chitila si bucuresti noi. Sunt foarte multumit de ele. Tot acolo gasesti cam orice tip de semering si rulment.Am gasit si rulmentii de jug undeva pe la 40 de lei aia de barlad si vreo 75 de lei aia de la SKF Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 mare problema ( am schimbat placutele si cand am impins pistoanele am uitat sa desfac capacul de la lichidul de frana(cel de langa maneta pentru frana fatza) si sa spart gemuletzul de plastic in care vedeam nivelul (...unde gasesc sa il schimb ...ajutor va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 @Zece ursi E nasol, dar se intimpla. Dar acum stii care e ordinea de idei la o astfel de actiune. In NICI un caz as incerca sa schimb doar gemuletul, adica sa-l lipesc. Este o piesa relevanta in siguranta TA si a celor din trafic. Cauta (daca vrei, te ajut la cautat) o pompa de frina fata la fel ca la AT-ul tau. Ce model e AT ? Pompa care o ai acum, o tii de rezerva, eventual ptr piese. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 rip husi si eu cred ca rulmentii sunt problema, macar strangei sa te lamuresti, nu trebuie sa desfaci toata motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Lasa mai vrajeala... Verifica rulmentii de la turbina, de la freza dentara, compresorul... Nu vreau sa aud scuze de genul asta cand o sa am Afrikana gata... "Nu merg pe deal ca am treaba la cabinet..." Luni vin acasa, marti sunt in garaj, asamblez jucaria. Hai ca mai ai putzin timp sa te antrenezi. Nu am mai vb cu Ciprian, dar sper ca a terminat motorul, sau oricum, sa fie pe finalizare. Hai ca am o mancarime-n palma si o pofta de noroi printre dintzi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Lasa mai vrajeala... Verifica rulmentii de la turbina, de la freza dentara, compresorul... Nu vreau sa aud scuze de genul asta cand o sa am Afrikana gata... "Nu merg pe deal ca am treaba la cabinet..." Luni vin acasa, marti sunt in garaj, asamblez jucaria. Hai ca mai ai putzin timp sa te antrenezi. Nu am mai vb cu Ciprian, dar sper ca a terminat motorul, sau oricum, sa fie pe finalizare. Hai ca am o mancarime-n palma si o pofta de noroi printre dintzi... Sebi draghe, anul asta ai pierdut startul la noroi, dar lasa ca recuperezi tu. Noroiul de duminica trecuta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 @Zece ursi E nasol, dar se intimpla. Dar acum stii care e ordinea de idei la o astfel de actiune. In NICI un caz as incerca sa schimb doar gemuletul, adica sa-l lipesc. Este o piesa relevanta in siguranta TA si a celor din trafic. Cauta (daca vrei, te ajut la cautat) o pompa de frina fata la fel ca la AT-ul tau. Ce model e AT ? Pompa care o ai acum, o tii de rezerva, eventual ptr piese. Africanu deocamdata am pus poxilina si vad ca tine dar este o chestie de moment..nu o pot lasa asa..modelul este rd04..ms de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rip_husi Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Salutari ! Revin la problema cu furca . Fiindca nu am observat joc in furca ( deci nu cred sa fie rulmentii ) si fiindca aveam la indemana niste arcuri de RD04 am ales solutia de a inlocui arcurile . Arcurile de la RD04 sunt diferite de alea de RD07 dupa cum urmeaza : - arcul mai lung , cum ar veni de la mijlocul furcii , este cu o spira si ceva mai lung la RD04 - arcul mai mic din capatul superior al furcii este mai mic la RD04 , tot cu o spira si ceva - deci pe ansamblu adunate sunt egale . Eu am combinat cele 2 arcuri ( am luat arcul median de la rd04 si ala superior de rd07 ) si am obtinut un ansamblu mai lung cu aprox. 2 cm . Asta mi-a adus o imbunatatire vizibila a suspensiei ( am avut curaj sa ies si pe langa sosea ) insa comparabil cu africana ( rd04 ) lu Alex ...stau mai prost . Urmatorul pas e sa vad rulmentii aia ....da ddeocamdata e prea frumos afara Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 si pe unde ne vedem vara asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chiradu Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 si pe unde ne vedem vara asta? Am tot intrebat si eu... eri a fost faina ziua in zona Brasovului(si alaltaieri) si am facut o tura pe la cheile Gradistei partea de sus cea noua.Acum ii da cu lapovita... Am vazut o gasca de TransAlp-inisti tot trecind vr-o 7-8 sa fi fost, ce fain de ei...Iete colea ceva poze de la Gradistei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 [ Sebi draghe, anul asta ai pierdut startul la noroi, dar lasa ca recuperezi tu. Noroiul de duminica trecuta: Si alta data ... o s-o facem si mai si mai lataaaa Te asteptam, noroaie gasim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 si pe unde ne vedem vara asta? Asa cum am mai spus, o intalnire de AT voi organiza eu. Aveam mai multe necunoscute referitoare la posibilitatile de cazare, dar cei de la Directia Taberelor Timis au binevoit sa-mi confirme intr-un fiunal ca tabara de la Nadrag este in conservare deci nu e folosita pentru copii. Acum urmeaza sa stabilim detalii (pret, perioada, etc). Din cauza zapezii, acum 2 saptamani cand am fost acolo, nu am reusit sa investighez nici unul din traseele pe care as vrea sa mergem. Nici nu am dat jos motorul de pe remorca... Cand mai am detalii voi posta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Asa cum am mai spus, o intalnire de AT voi organiza eu. Aveam mai multe necunoscute referitoare la posibilitatile de cazare, dar cei de la Directia Taberelor Timis au binevoit sa-mi confirme intr-un fiunal ca tabara de la Nadrag este in conservare deci nu e folosita pentru copii. Acum urmeaza sa stabilim detalii (pret, perioada, etc). Din cauza zapezii, acum 2 saptamani cand am fost acolo, nu am reusit sa investighez nici unul din traseele pe care as vrea sa mergem. Nici nu am dat jos motorul de pe remorca... Cand mai am detalii voi posta. Multumim,aproximativ perioada poti sa o estimezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Sebi draghe, anul asta ai pierdut startul la noroi, dar lasa ca recuperezi tu.Noroiul de duminica trecuta: Banuiesc ca nu ai si tu planuri sa dai la medicina si sa te faci medic stomatolog... Sa am si eu cu cine sa ma plimb. Cu Leo o sa impart pauza de masa, pe la Varful Parului, Varful Piatra Bogdanesti, Ciocrac.... Hai ca mai e putzin, deja numar orele pana la sosirea elicopterului... De marzti dimineatza ma gasiti in garaj... P.S. Cand mai treci pe la cabinet la Leo, mai adauga in agenda cate un pacient inainte si dupa pauza de masa, sa avem mai mult timp, dar sa nu uitzi pe cine ai trecut acolo, ca a mai stat el in cabinet asteptand pacientzi fictivi... Cel mai bine e sa faci o stelutza in fatza numelui, sa stim cand "avem programare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Si alta data ... o s-o facem si mai si mai lataaaa Te asteptam, noroaie gasim... leo vreau cauciuc spate cu profil asemanator cu al tau...spune-mi te rog daca pot gasi la mana a doua si ce pret daca e nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Africa Twin Twins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Cine are un grilaj pt esapament pt RD04? Oricine urca pe mobra ca si pasager, isi lasa o bucata din calcaiul papucului pe cromul meu japonez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Eu am rezolvat cu o bacata de tabla de inox(c a n-aveam Al la indemana) curbata frumos pe o teava si fixata in suruburi la ~1 cm distanta de toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Cine are un grilaj pt esapament pt RD04? Oricine urca pe mobra ca si pasager, isi lasa o bucata din calcaiul papucului pe cromul meu japonez... Si eu mi-am facut din sirma de 6 mm galvanizata.Poti sa-ti faci si tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Eu am rezolvat cu o bacata de tabla de inox(c a n-aveam Al la indemana) curbata frumos pe o teava si fixata in suruburi la ~1 cm distanta de toba. Nici nu e recomandat aluminiul. Se va incinge mai mult decat fierul. Tabla respectiva e pe post de aparatoare, nu de radiator. Tabla subtire de inox captusita cu azbest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) Si eu mi-am facut din sirma de 6 mm galvanizata.Poti sa-ti faci si tu. Se poate face f elegant din bara de inox de 5 sau 6 mm, dar trebuie timp pt asta. Daca as gasi unul gata de pus, mi-ar fi mult mai la indemana. Editat Martie 31, 2010 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) Nici nu e recomandat aluminiul. Se va incinge mai mult decat fierul. Tabla respectiva e pe post de aparatoare, nu de radiator. Tabla subtire de inox captusita cu azbest Nu cred ca s-ar incinge atat de tare AL. Asta de inox tin mana linistit pe ea, oricat de incinsa ar fi toba. Si nu e captusita cu nimic. Totul e sa aiba contact cat mai mic cu toba si sa fie la o distanta rezonabila ca sa treaca aer printre. A mea are fix 2 suruburi de 6 cu distantier de 1 cm(teava) pe fiecare Editat Martie 31, 2010 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Nici nu e recomandat aluminiul. Se va incinge mai mult decat fierul. Tabla respectiva e pe post de aparatoare, nu de radiator. Tabla subtire de inox captusita cu azbest Andrei, Presupun ca nu sti cum e construita aceasta protectied e toba la AT. Aparatoarea originala este din sarma. Fixarea se face cu suruburi si cu niste saibe metalice intre care exista un strat subtire de clingherit. Suruburile se infileteaza in niste piulite sudate pe toba, astfel incat dupa montare intre toba si aparatoare exista un spatiu de aprox 1cm. In alta ordine de idei, aluminiul disipa caldura mai repede decat otelul, deci aparatoarea din tabla de aluminiu va fi mai rece decat cea din tabla de otel/inox. Captusirea cu azbest nu face altceva decat sa impiedice racirea acestei protectii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) In alta ordine de idei, aluminiul disipa caldura mai repede decat otelul, deci aparatoarea din tabla de aluminiu va fi mai rece decat cea din tabla de otel/inox. Captusirea cu azbest nu face altceva decat sa impiedice racirea acestei protectii. Si totusi Radiatoare - materiale cu conductivitate termica mare Scuturi termice - materiale cu conductivitate termica mica Protectia de tobe de la motorete cam din ce categorie ar face parte? Oare rolul ei e sa se raceasca repede? Sa raceasca in felul asta si toba? Ca de la toba primeste caldura. Atunci poti sa o pui si spre interior ca toba va fi suficient de rece si sa nu-i mai trebuiasca alte protectii. Sau rolul protectiei ar fi sa nu se incalzeasca, cu riscul sa ramana toba fierbinte? Editat Martie 31, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.