cstelia Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Bravo! Cum e acum motorul? Mai are nevoie de ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Trebuia să-i mai dați un prosop lu' neica Pedros, să se mai Âşteargă la frunte de atîta treabă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Sa traiasca Africana, sa traiasca Aricanistii! Asteptam raportul de final de weekend Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
za_sly Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Gata s-a spart gaska de ceva vreme, banuiesc ca deja au ajuns pe la casele lor. Am avut ceva emotii, dar am reusit sa terminam Afrikana "in doua ore", asa cum ne-am propus... Motorul asta merge fantastic. Multumesc tuturor pentru ajutor. O sa pun si poze dupa ce le descarc. Am ajuns ok acasa. Motorul este in garaj, pina mai pe seara cind ma apuc sa ii dau jos roata sa i-o dau lui Pedros. Si poate saptamina asta ma apuc de carene. Inca o data, MULTUMESC TUTUROR. Multumesc si gazdelor si tuturor celor care au participat la interventie, si din nou, nu numai lor. Nu ma asteptam sa duc motorul in remorca si sa pot sa plec cu el pe roti. Recunosc, motorul a plecat tot in remorca cum a venit, dar numai din cauza lipsei RCA-ului valabil. Boierule, jos palaria ! Ai avut dreptate cu cele 2 ore. Si nu te uit cu ceapa aia la gratar, ca mi-a ramas gindul la ea, de cind a zis Roxi ca e ceva extraordinar.. Mesaj completat Bravo! Cum e acum motorul? Mai are nevoie de ceva? Motorul e pe roti, functional.. Se poate merge cu el, desi roata fata e cam opt, conform parerii generale... Mai am de pus la punct carenele, si de indreptat roata, si l-am repus in drepturi. Multumesc pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Bai, sa fie clar... Pedros e de apreciat. Era dupa tura de noapte, nedormit. A stat si ne-a ajutat pana cand l-a doborat oboseala. Eram atat de prinsi toti cu reparatul, incat nici nu am observat cand s-a bagat la somn in masina, ca altfel il trimiteam sa doarma in pat, in casa. Oricum, a fost bine asa, ca era aproape de gratar, si cand i-a ajuns mirosul la nas, imediat s-a trezit. Afrikana merge super. Motorul trage de rupe, si chiar dadea semne ca e nerabdatoare sa se ridice pe-o roata numai din acceleratie. Nu se simtea in mers ca roata e cu probleme, dar avea vreo 2 spite rupte, asa ca o sa ajunga la Rabinul la centrat. Carenele se pot repara si ele usor, pentru ca nu sunt sparte rau, si nu lipseste nici o bucata din ele. Za-fly, sa nu uiti sa schimbi placutele pe fatza, si sa verifici si spatele, ca nu ne-am uitat deloc la ele. E putin nasol, ca sambata viitoare am eu ceva treburi spre seara, ca ne strangeam iar la o pastrama, ca e festivalul tuicii la Valeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
za_sly Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Bai, sa fie clar... Pedros e de apreciat. Era dupa tura de noapte, nedormit. A stat si ne-a ajutat pana cand l-a doborat oboseala. Eram atat de prinsi toti cu reparatul, incat nici nu am observat cand s-a bagat la somn in masina, ca altfel il trimiteam sa doarma in pat, in casa. Oricum, a fost bine asa, ca era aproape de gratar, si cand i-a ajuns mirosul la nas, imediat s-a trezit. Afrikana merge super. Motorul trage de rupe, si chiar dadea semne ca e nerabdatoare sa se ridice pe-o roata numai din acceleratie. Nu se simtea in mers ca roata e cu probleme, dar avea vreo 2 spite rupte, asa ca o sa ajunga la Rabinul la centrat. Carenele se pot repara si ele usor, pentru ca nu sunt sparte rau, si nu lipseste nici o bucata din ele. Za-fly, sa nu uiti sa schimbi placutele pe fatza, si sa verifici si spatele, ca nu ne-am uitat deloc la ele. E putin nasol, ca sambata viitoare am eu ceva treburi spre seara, ca ne strangeam iar la o pastrama, ca e festivalul tuicii la Valeni. Da, subscriu, Pedros a fost super. Dupa o noapte de munca, s-a tinut tare. Bravo Pedros ! Placutele pe spate sint schimbate, parca in toamna. Vine si un set nou pe fata, dar dupa ce se repara roata. Ca oricum o dau jos, si pot sa umblu linistit pe acolo sa le schimb, cit e roata in deplasare. Nu e problema cu gratarul. Am zis doar ca nu te uit, nu ca imi doresc neaparat simbata asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Glumeam, Âştiam că a fost după tură de noapte, am vorbit cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Serios....cum facem sa o "punem" de o mica intalnire ? Am filtrul de ulei pe care i l-am promis omului....la banca , sincer....inca n-am ajuns ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Azi au sosit prin posta si suportii de coburi de la Galen. Multumesc mult. Din pacate nu am reusit sa ii montez pe motor sa vad cum vin. Am fost ocupat. I-am facut lui Nero un cotetz mai mare, sa nu va mai alerge pana la poarta, cand veniti pe la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 buey sa puneti poze DA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
za_sly Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Ionut, ia de acilea schema... pentru frina. IC1 = CD4093UBE, CMOS Q1 = 2N2222A (metal) Q2 = TIP117,TIP146 R1,R6 = 50K, trimmer R2,R5,R7,R9 = 10K,1/4w R3 = 100K,1/4w R4 = 47K,1/4w R8 = 2K7,1/4w C1 = 33uF, 25V C2 = 3.3uF, 25V Schema nu e a mea... Tot pe net am gasit-o, si am zis sa o incerc si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Ai incercat-o? Ai PCB-ul facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Ai incercat-o? Ai PCB-ul facut? Pare ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Parca era si pe dealextreme ceva de jenu. Si si ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 bafta la toata lumea ... felicitari tovarasilor africanisti pentru reusita din vechend ... spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Daca aveti sau stiti pe cineva care vinde o aripa fata, va rog dati-mi de stire. Tinand cont de faptul ca nu prea intru pe acesc topic, un PM ar fi cel mai bun. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 buey sa puneti poze DA? Inca citeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
za_sly Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Ai incercat-o? Ai PCB-ul facut? Am si incercat-o. E si facuta. Merge la mine pe motor de aproape 2 ani. PCB nu am. Eu am facut montajul pe o bucata de universal, l-am bagat in cutie, si l-am acoperit cu silicon. Acelasi montaj l-am pus pe Matizul unui prieten, pe stopul ala suplimentar de la luneta. Si acolo merge de 2 ani, fara probleme. Niste note suplimentare, apropo de piesele necesare si de reglaj. Daca pentru Q2 folositi TIP117, o sa fie nevoie de o bucatica de radiator. Eu am folosit celalalt tranzistor, TIP146, care nu are nevoie de racire. Pentru Q1, metal in paranteza, inseamna varianta cu capsula metalica. Ar mai fi de adaugat ca eu am facut setarile pe masa, in casa, iar cind am montat povestea pe motor, era cu totul altceva. Verificati in casa daca functioneaza schema, iar reglajele ar fi bine sa le faceti pe motor. Nu mi-am batut capul prea tare cu ce se intimpla prin instalatia electrica, mai ales cind merge motorul, dar pe motor se comporta altfel schema. Ma refer la numarul de flashuri pe care le facea stopul, inainte sa ramina tot timpul aprins. O sa caut si linkul de unde e preluata schema, si o sa revin. Ca preturi (de unde imi cumpar eu piese) am gasit : integratul 0,42 RON 2N2222A,met 1,78 RON TIP146 2,5 RON trimmer 50K 1,87 RON Restul (rezistente,condensatori) nu cred sa sara de 5 RON. Ar mai fi cutia si cablajul, dar asta depinde de fiecare in parte... Mesaj completat Pare ok. Cum ziceam si mai sus, montajul este functional, la mine pe motor. Se poate vedea oricind, cum functioneaza. Neagu poate sa confirme chestia asta. Sau Boieru. Sau Pedros. Mesaj completat bafta la toata lumea ... felicitari tovarasilor africanisti pentru reusita din vechend ... spor Eu trebuie sa le multumesc tuturor celor care au facut reparatia asta posibila. Si subscriu si la felicitari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Inca citeva. Yummy la gratar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Cred că tare mă plictisex........ A încercat careva să vadă dacă Africana porneÂşte cu țuică/pălincă? Dacă porneÂşte..... miroase a prune?...... Hmmmmm ... tre să încerc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Cred că tare mă plictisex........ A încercat careva să vadă dacă Africana porneÂşte cu țuică/pălincă? Dacă porneÂşte..... miroase a prune?...... Hmmmmm ... tre să încerc! clar ca am incercat...am baut amandoi...a pornit mai greu pt ca nu reuseam sa incalec dar apoi a mers ca unsa...asta pana m-a oprit militia si atunci am realizat ca intradevar miroase a prune...o prietena buna din bucuresti ma poate sustine..ea cred ca era putin mai treaza si s-ar putea sa-si aduca aminte mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 clar ca am incercat...am baut amandoi...a pornit mai greu pt ca nu reuseam sa incalec dar apoi a mers ca unsa...asta pana m-a oprit militia si atunci am realizat ca intradevar miroase a prune...o prietena buna din bucuresti ma poate sustine..ea cred ca era putin mai treaza si s-ar putea sa-si aduca aminte mai multe Ce faci weekendu ăsta.... dacă e vreme faină testăm chestia pe vre-un coclau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Ziua buna tuturor. Sunt aspirant al unei Africa Twin si as vrea sa stiu care sunt diferentele intre tipurile de varianta RD03 RD04 RD07 RD07a.(stiu ca s a mai discutat dar...) As vrea sa stiu toate astea pentru a ma hotara ce model sa aleg. Daca se poate eventual cu ce imbunatatiri si in ce ani au fost implementate. De asemenea am citit ca rd07a ul ar avea cel mai mic consum din cauza TPS ului...cam care ar fii consumul la un rd07a la 100 110 km/h mers solo...De asemenea citisem ca rd07a nu a mai fost facut in japonia? este adevarat? Care ar fii cea mai indicata varianta pentru utlizare stradala zi de zi. Folosesc moto in fiecare zii din din martie pana in nov. Inclin catre rd04 si rd07a insa diferenta de pret intre ele e de cca 1000euro. Daca intradevar consumul e mai mic la cele din urma consider justificata investia avand in vedere cei cca 13 000km pe sezon pe care ii fac. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Ionut, ia de acilea schema... pentru frina. IC1 = CD4093UBE, CMOS Q1 = 2N2222A (metal) Q2 = TIP117,TIP146 R1,R6 = 50K, trimmer R2,R5,R7,R9 = 10K,1/4w R3 = 100K,1/4w R4 = 47K,1/4w R8 = 2K7,1/4w C1 = 33uF, 25V C2 = 3.3uF, 25V Schema nu e a mea... Tot pe net am gasit-o, si am zis sa o incerc si eu. O intrebare: Becu de cati W ii? 21 pe farna si 5 W pe pozitie? Parca is si mai mici, dar asta 21/5 e la mine. Vreau doar sa imi confirmi ca sa stiu daca merita sau nu sa il fac Am gasit si schema PCB-ului, tre doar adusa la scara si apoi implementata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xel Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Ce faci weekendu ăsta.... dacă e vreme faină testăm chestia pe vre-un coclau? tare-as vrea sa ma duc pana pe rarau dar cred ca a nins deja pe acolo si alta idee(bani) nu am... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.