PERL Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Salutare Fratilor,am o problema de ma doare capul. in aceste conditiiva prezint faptele: am avut un scurtla firele care vin de la generatorul de curent (cu o priza in 3 pe partea stanga langa CDI) am inlocuitcontactele si am pus "papuci" mama-tata si in aceste conditii totul(adica zona de papuci se incalzeste, cxa dupa 5 min. de motor pornit incepe si scoate fum. Moto: Africa twin 1995. astept sfaturi care bineinteles ca vor fi binevenite. Multam Fain. DA , cositorit . Daca pui ”papuci ” mama-tata pe langa faptul ca nu fac contact foarte bine se pierde si curent , mi-am bulit o baterie in felul asta -nu mai incarca din cauza contactelor proaste . Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Buna dimineata . Am placerea sa va prezint o noua Africana intrata in circulatie ! Arthur, Bine ai venit in randul posesorilor de AT! Ingrosam randurile pentru intalnirile de la anul. In alta ordine de idei mai opreste-te din plimbat cu Africana ca acusi te dam jos cu spaclu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Atentie ce fel de papuci folositi. Eu prefer conectorii de tip baioneta, de calitate. Sunt cam 2 lei o mufa completa (M+T) versus 1 leu 10 bucati din alea ieftine, dar tin bine mersi la multi amperi fara sa chitaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Ziua buna tuturor. Sunt aspirant al unei Africa Twin si as vrea sa stiu care sunt diferentele intre tipurile de varianta RD03 RD04 RD07 RD07a.(stiu ca s a mai discutat dar...) As vrea sa stiu toate astea pentru a ma hotara ce model sa aleg. Daca se poate eventual cu ce imbunatatiri si in ce ani au fost implementate. De asemenea am citit ca rd07a ul ar avea cel mai mic consum din cauza TPS ului...cam care ar fii consumul la un rd07a la 100 110 km/h mers solo...De asemenea citisem ca rd07a nu a mai fost facut in japonia? este adevarat? Care ar fii cea mai indicata varianta pentru utlizare stradala zi de zi. Folosesc moto in fiecare zii din din martie pana in nov. Inclin catre rd04 si rd07a insa diferenta de pret intre ele e de cca 1000euro. Daca intradevar consumul e mai mic la cele din urma consider justificata investia avand in vedere cei cca 13 000km pe sezon pe care ii fac. Multumesc anticipat RD03 nu am avut, nu m-a pasionat, nu pot sa ma pronunt, oricum ...foarte fiabile. RD04 am avut un singur exemplar, foarte bine intretinut, culoare originala(eu am un fix cu chestia asta)....ce sa-ti spun.....foarte reusita motocicleta ! RD07 ....aici sunt la al doilea exemplar ÂŞ am avut un 96 si acum am un 93. Nu stiu daca cel din 96 era RD07 sau RD07A. Nu am sesizat diferente notabile la consum. Oricum...daca mergi constant cu 110 km/h cred ca poti sa scoti si sub 5l/100 km. Din cate stiu eu Africa Twin s-a fabricat doar in Japonia. Nu sunt sigur 100% ... dar am sa ma documentez....oricum, placuta de identificare iti spune imediat daca e HI(Honda Italia) sau "Japan" ! Eu nu m-as stresa cu senzorul....daca e fara....cu atat mai bine ! Maine chiar ma uit in program sa vad cat costa ! Daca dispui de suma necesara....ia-ti un RD07 ! Merita din plin ! Daca nu...un RD04....chiar are saua mai comoda ! Oricum Mesaj completat Ziua buna tuturor. Sunt aspirant al unei Africa Twin si as vrea sa stiu care sunt diferentele intre tipurile de varianta RD03 RD04 RD07 RD07a.(stiu ca s a mai discutat dar...) As vrea sa stiu toate astea pentru a ma hotara ce model sa aleg. Daca se poate eventual cu ce imbunatatiri si in ce ani au fost implementate. De asemenea am citit ca rd07a ul ar avea cel mai mic consum din cauza TPS ului...cam care ar fii consumul la un rd07a la 100 110 km/h mers solo...De asemenea citisem ca rd07a nu a mai fost facut in japonia? este adevarat? Care ar fii cea mai indicata varianta pentru utlizare stradala zi de zi. Folosesc moto in fiecare zii din din martie pana in nov. Inclin catre rd04 si rd07a insa diferenta de pret intre ele e de cca 1000euro. Daca intradevar consumul e mai mic la cele din urma consider justificata investia avand in vedere cei cca 13 000km pe sezon pe care ii fac. Multumesc anticipat Hai sa-i raspundem omului ! Iti spun din ce am avut...nu Google, forumuri straine sau alte alea. RD03 nu am avut, nu m-a pasionat, nu pot sa ma pronunt, oricum ...foarte fiabile. RD04 am avut un singur exemplar, foarte bine intretinut, culoare originala(eu am un fix cu chestia asta)....ce sa-ti spun.....foarte reusita motocicleta ! RD07 ....aici sunt la al doilea exemplar. Am avut un 96 si acum am un 93. Nu stiu daca cel din 96 era RD07 sau RD07A. Nu am sesizat diferente notabile la consum. Oricum...daca mergi constant cu 110 km/h cred ca poti sa scoti si sub 5l/100 km. Din cate stiu eu Africa Twin s-a fabricat doar in Japonia. Nu sunt sigur 100% ... dar am sa ma documentez la munca....oricum, placuta de identificare iti spune imediat daca e HI(Honda Italia) sau "Japan" ! Eu nu m-as stresa cu senzorul....daca e fara....cu atat mai bine ! Maine chiar ma uit in program sa vad cat costa un senzor ! Daca dispui de suma necesara....ia-ti un RD07 ! Merita din plin ! Daca nu...un RD04....chiar are saua mai comoda ! Succes si felicitari ! Motocicleta este fantastica ! Isi merita toti banii....chiar daca unii spun ca e scumpa ! E scumpa la achizitie dar e scumpa si la revanzare ! Bafta ! P.S. Invit cunoscatorii sa contribuie cu pareri ! De ex Dl Profesor... Mesaj completat Scuze...nu stiu ce s-a intamplat....conexiunea probabil. Se poate curata in asa fel incat sa ramana doar ultima parte ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 P.S. Invit cunoscatorii sa contribuie cu pareri ! De ex Dl Profesor... Eu am vorbit deja cu Marius la telefon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 Arthur,Bine ai venit in randul posesorilor de AT! Ingrosam randurile pentru intalnirile de la anul. In alta ordine de idei mai opreste-te din plimbat cu Africana ca acusi te dam jos cu spaclu Da , multumuesc , d-le profesor ( parinte ) ptr sfaturi ! Dar de dat jos . . . . inca nu . Am pierdut cam mult cu CBR si musai tre recuperat ! Mesaj completat Ziua buna tuturor. Sunt aspirant al unei Africa Twin si as vrea sa stiu care sunt diferentele intre tipurile de varianta RD03 RD04 RD07 RD07a.(stiu ca s a mai discutat dar...) As vrea sa stiu toate astea pentru a ma hotara ce model sa aleg. Daca se poate eventual cu ce imbunatatiri si in ce ani au fost implementate. De asemenea am citit ca rd07a ul ar avea cel mai mic consum din cauza TPS ului...cam care ar fii consumul la un rd07a la 100 110 km/h mers solo...De asemenea citisem ca rd07a nu a mai fost facut in japonia? este adevarat? Care ar fii cea mai indicata varianta pentru utlizare stradala zi de zi. Folosesc moto in fiecare zii din din martie pana in nov. Inclin catre rd04 si rd07a insa diferenta de pret intre ele e de cca 1000euro. Daca intradevar consumul e mai mic la cele din urma consider justificata investia avand in vedere cei cca 13 000km pe sezon pe care ii fac. Multumesc anticipat Da , multumuesc , d-le profesor ( parinte ) ptr sfaturi ! Dar de dat jos . . . . inca nu . Am pierdut cam mult cu CBR si musai tre recuperat ! D-le Marius Roibu , nu-ti lua Africa Twin ca ai sa ajungi ca mine ! O sa pleci cu 2 ore mai repede la lucru , doar sa te mai dai putin , o sa-ti trezesti noaptea prietena / sotia sa intrebi daca chef de o plimbare . . . . . Opteaza ptr RD 07 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) Am inceput sa ne inmultim .Oare cati africanisti suntem in tara? Editat Noiembrie 1, 2010 de neagu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator omida_africana Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Am inceput sa ne inmultim .Oare cati africanisti suntem in tara? la poalele Tampei eu stiu 6 bucati, 4 din ei activi (sebi, gabi, andrei si dan), ceilalti 2 sunt pasivi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 apropo , plimbarea de ieri... http://picasaweb.google.com/florin.enaches...rasan31Oct2010# si da noi, cei cu africane...nu iesim impreuna? Haideti ca mintensh vine iarna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator omida_africana Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 apropo , plimbarea de ieri... http://picasaweb.google.com/florin.enaches...rasan31Oct2010# si da noi, cei cu africane...nu iesim impreuna? Haideti ca mintensh vine iarna... Daca toate merg bine, va propun o iesire sambata, poate chiar si duminica, si sa dormim la cort sau la o pensiune. Sa colindam pe dealurile din apropiere de Agnita (de la Voila facem dreapta, apoi prin Cincu si mai departe. Sau daca aveti alte variante ... bagati la vedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 la poalele Tampei eu stiu 6 bucati, 4 din ei activi (sebi, gabi, andrei si dan), ceilalti 2 sunt pasivi In Timisoara avem: - Eu (RD03/RD04/RD07) - Borco (RD07) - Mircea (RD07) - Dorin (RD07a) - Arthur (RD07a) - Cristi (RD07a) - Tibor (RD03) - Mircea (RD03) - Dorin (RD03) - Zoli (RD07a) - Sergiu (RD07) - Grossvater (RD03) - Spili (RD07) - Ovidiu (RD07a) - mai un RD07a albastru al carui proprietar e un tip pe care nu-l cunosc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator omida_africana Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) In Timisoara avem:- Eu (RD03/RD04/RD07) - Borco (RD07) - Mircea (RD07) - Dorin (RD07a) - Arthur (RD07a) - Cristi (RD07a) - Tibor (RD03) - Mircea (RD03) - Dorin (RD03) - Zoli (RD07a) - Sergiu (RD07) - Grossvater (RD03) - Spili (RD07) - Ovidiu (RD07a) - mai un RD07a albastru al carui proprietar e un tip pe care nu-l cunosc. "Domnu' Trandafir ", cred ca in orasul de pe Bega cam un sfert - poate spre o treime din lista "iti apartine", sau ma insel ? Editat Noiembrie 2, 2010 de omida_africana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ststef Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) Am inceput sa ne inmultim . Tu cam cat vrei sa te mai "inmultesti"? Nu ajunge ca sunteti 3 pe capul fetei aleia? Editat Noiembrie 2, 2010 de ststef Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator omida_africana Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Tu cam cat vrei sa te mai "inmultesti"? Nu ajunge ca sunteti 3 pe capul fetei aleia? ce "uameni" dom'le, ce "uameni", invidiosi pe succesele altora, succese in munca, evident inca una mica, "si la mai mare ..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 buna ziua!! scuze pentru ca am lipsit atat de pe forum, si nu am mai anuntat nimic despre donatiile facute!(probleme personale) am atasat un extras de cont si putei vedea cine si cat a depus!! totalul este de 805ron depusi+25 ron(eu)= 830 ron!! din acesti bani s-a platit furca catre cstelia 720 ron (comisioanele au fost suportate de mine) bani ramasi de la aceasta donatie: 110 ron. propun ca acesti bani sa fie folositi de catre za_sly pentru piesele care mai trebuiesc pentru finalizarea motorului!! extras1.pdf extras2.pdf extras3.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 (editat) propun ca acesti bani sa fie folositi de catre za_sly pentru piesele care mai trebuiesc pentru finalizarea motorului!! evident ... ca doar d-aia i-am strans ... in alta ordine de idei ... stie careva ce cote au rulmentii de jug pentru RD04 - 47x26x15mm - e corect? bafta ! Editat Noiembrie 3, 2010 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 (editat) propun ca acesti bani sa fie folositi de catre za_sly pentru piesele care mai trebuiesc pentru finalizarea motorului!! evident ... ca doar d-aia i-am strans ... in alta ordine de idei ... stie careva ce cote au rulmentii de jug pentru RD04? bafta ! da din pacate m-am pacalit cu cotele la rulmentii de jug.cotele sunt urmatoarele:32005 JS/26. iI GASESTI NUMAI PE LOUIS SAU LA HONDA.EU AM LUAT DAR SUNT 32005 /25 NU SE POTRIVESTE CAMASA INTERIOARA Editat Noiembrie 3, 2010 de neagu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 are si Romi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 In acest weekend Motoveteranii au intrunire la Cheia si au de gand sa ajunga sus, pe platoul Cheia. Ma gandeam ca ar fi un bun prilej sa facem si noi una dintre ultimile iesiri pe anul acesta. Vremea se anunta buna, zona este foarte frumoasa. Mai multe amanunte pe: /index.php?...=600368&hl= Si aici: /index.php?...0&start=110 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Platoul Cheia? Ce e aia? Poate M-tii Grohotisului. Accesul e spre hard enduro. Toate forestierele se termina pana in golul alpin. Doar din Valea Doftanei (satul) este un acces mai de Doamne ajuta. Sau poate e vorba despre culmea Bratocea. Iarasi, drumul e cam hard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Platoul Cheia? Ce e aia? Poate M-tii Grohotisului. Accesul e spre hard enduro. Toate forestierele se termina pana in golul alpin. Doar din Valea Doftanei (satul) este un acces mai de Doamne ajuta. Sau poate e vorba despre culmea Bratocea. Iarasi, drumul e cam hard. Pai de asta am link-urile (unde de altfel sunt si harti postate) ca sa vedeti cam despre ce este vorba, eu am preluat doar planurile lor... Nu am fost pe acolo, deci nu imi pot da cu parerea, dar voi merge si va voi povesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 (editat) caut si eu o pompa de frana de rd04 sau rd07, daca aveti careva, astept un pm. de fata, am uitat sa specific Editat Noiembrie 4, 2010 de reltih Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 e un drum care urca pe la izvoru' berii spre fosta cabana Ciucas dar tre sa fi hotarat pe ultimul viraj de stanga ca daca nu vi tare sa te sui pe pereta ca la cros ajungi in santul format de apa si e cam trista situatia. tre sa ai 35-40 km/h cel putin ca sa iesi din viraj unde trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 e un drum care urca pe la izvoru' berii spre fosta cabana Ciucas dar tre sa fi hotarat pe ultimul viraj de stanga ca daca nu vi tare sa te sui pe pereta ca la cros ajungi in santul format de apa si e cam trista situatia. tre sa ai 35-40 km/h cel putin ca sa iesi din viraj unde trebuie naspa.. daca era vorba de primul viraj poate ma riscam, dar asa, la ultimul, da-l draq, mai bine stau acasa... multumim de informatie! Mesaj completat naspa.. daca era vorba de primul viraj poate ma riscam, dar asa, la ultimul, da-l draq, mai bine stau acasa... multumim de informatie! glumesc dragilor! izbandim! ... toti, doar trebuie sa incercati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 (editat) s-a ajuns cu transalp si dominator pana la relul ala de la cabana ciucas, nu e chiar asa rau ultimul viraj, se trece si fara avant, oricum toata urcarea e fun domi a avut ceva mai mari probleme decat transalpu'' in sensu ca rupea aderenta ca dracu pe pietrele alea desi avea gume mai potrivite, TA-ul avea anakee-uri si s-a descurcat mai bine, cred ca din cauza ca trage mai de jos, a urcat foarte frumos, in 2500 - 3000 de ture, domiu a trebuit turat ca dracu Mesaj completat nu sare nimeni cu o pompa de frana la un pret decent ? Editat Noiembrie 4, 2010 de reltih Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.