Africanu Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Ulei 15W40, din cel mai ieftin. Sau 15W50 daca crezi ca i-ar face bine. Spun constient daca crezi ca i-ar face bine. Ptr ca 5 persoane intrebate au 7 pareri. Clar este ca daca ai consum de ulei la 10W40 se va micsora cu 15W40. Cunosc un AT care are 325.000 km originali, doar cu uleiul cel mai ieftin. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Africana am luat-o pentru un drum lung in vara asta (peste 20.000 km - ma duc si eu in Asia ca tot motociclistul roman) si motorul trebuie sa fie in top shape. Zi de zi calaresc un Dominator, care e la inaltime prin romanica on sau off road. Dar la un drum asa lung, cu bagaje, Africana cred ca e cel mai bun motor. pune mana si desfal daca vrei sa ai incredere in ea la drum.Eu asa as face in locul tau Mesaj completat Alo, domnul cu carenele... Ie gata micii? Hai , nu ne mai tine pe jar... Eu m-am apucat de demontat fatza motorului meu si vreau sa stiu daca ma bazez pe tine sau ma apuc de modelat.Stie cineva seria rulmentilor de la ghidon, sau macar dimensiunile lor? 32005 JS parca ,vezi ca ai facut poze la ei Mesaj completat Ulei 15W50 clar, dar de care? Ce parerea aveti? Placutele de frina spate le schimb 2-3 chituri pe sezon. Parca marca ferodo m-au tinut mai mult, au ceva insertie metalica sinterizata. Pareri? super multumit de nissin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Din ce am auzit de la altii... Placutele EBC franeaza bine doar impreuna cu discuri EBC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 32005 JS parca ,vezi ca ai facut poze la eiMesaj completat Asa este ... Am facut poze. Uitasem... Si daca nu ma insel parca mai ramasese un rand de rulmenti la mine? Si daca iti amintesti, si intradevar au ramas la mine, nu sti si unde i-am pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Pe mine ma roade sa-i pun un MOTUL 7100 20W50. Referitor la la placute....am NISSIN pe ea, iar urmatoarele tot NISSIN vor fi. Cand o sa scrie pe etrier EBC sau Goldfren ....o sa ma mai gandesc la ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Asa este ... Am facut poze. Uitasem... Si daca nu ma insel parca mai ramasese un rand de rulmenti la mine? Si daca iti amintesti, si intradevar au ramas la mine, nu sti si unde i-am pus? :) au ramas pe menghina:)) Mesaj completat Pe mine ma roade sa-i pun un MOTUL 7100 20W50.Referitor la la placute....am NISSIN pe ea, iar urmatoarele tot NISSIN vor fi. Cand o sa scrie pe etrier EBC sau Goldfren ....o sa ma mai gandesc la ele. eu am pus motul 15w50 5100 si sunt multumit de el.La placute,nissin mi se par cele mai bune din punctul meu de vedere dar acum depinde si de buzunarul fiecaruia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 eu am pus motul 15w50 5100 si sunt multumit de el.La placute,nissin mi se par cele mai bune din punctul meu de vedere dar acum depinde si de buzunarul fiecaruia. eu de cand am luat africana am pus ulei putoline 15w50 si sunt foarte multumit de el. este un pic mai scump decat putoline dar de regula il iau prin ianuarie februarie cd il prind redus si ies tot pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Alo, domnul cu carenele... Ie gata micii? Hai , nu ne mai tine pe jar... Eu m-am apucat de demontat fatza motorului meu si vreau sa stiu daca ma bazez pe tine sau ma apuc de modelat.Stie cineva seria rulmentilor de la ghidon, sau macar dimensiunile lor? gata prima matrita sapt asta ma apuc de turnat carenele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Bravo maestre! Stiam eu ca ma pot baza pe tine. Dau de baut serios cu prima ocazie. Cat ma costa o carena de fatza si unde trimit banii? Si daca s-ar putea sa fie gata suficient de repede, sa apuc sa le montez pe motor cat mai sunt pe uscat, ti-as fi vesnic recunoscator. Daca treci la productie de serie, mai stiu cativa care sunt interesati de asa ceva, chiar si de peste hotare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Incredibil cit conteaza si la 4 timpi toba de esapament. Cea veche si-a trait traiul, era deja sita de gauri, am pus toba identica de pe "motocicleta de organe". Cu doar 60 mii km, are si asta citeva gauri "discrete" in partea dinspre cadru, dar total alta viata. Ralentiul a scazut cu 200 ture, glasul africanei a devenit mult mai grav, iar demarajele mai sustinute. Carenele le-am reparat folosind o combinatie de rasina cu intarituri din plasa de sirma inserate cu ciocanul de lipit. La sfirsit reglat lantul si toaletat motorul cu periuta de dinti pina si scutul l-am polishat. Ungatorul de lant a fost testat si e "marfa". Recomand deci tuturor "sistemul Galen" invizibil compact si sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Un week end , in Timisoara . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Ungatorul de lant a fost testat si e "marfa". Recomand deci tuturor "sistemul Galen" invizibil compact si sigur. napoi spune cati m de teava de cu, ce fel de electrovalva, cati soricei de prindere, ce fel de sistem de cmd si am o intrebare, dupa cum am vazut ca vine tevusca la pinionul de atca, dupa o vreme in care se murdareste si incarca cu mizerie pinionul de atac uleiul nu e aruncat altundeva numai pe lant nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Ungatorul de lant a fost testat si e "marfa". Recomand deci tuturor "sistemul Galen" invizibil compact si sigur. Pune tutorialul la locul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 napoi spune cati m de teava de cu, ce fel de electrovalva, cati soricei de prindere, ce fel de sistem de cmdsi am o intrebare, dupa cum am vazut ca vine tevusca la pinionul de atca, dupa o vreme in care se murdareste si incarca cu mizerie pinionul de atac uleiul nu e aruncat altundeva numai pe lant nu? Am pus poze sugestive. Electrovalva este de la instalatiile de gaz. Mizeria nu ajunge niciodata pe pinion, o arunca centrifuga in carcasa. O instalatie serioasa nu se prinde cu soricei. Am pus poza cu punctul de prindere si forma suportului. E usor de facut si functioneaza perfect, deasemenea exploateaza unul dintre putinele spatii nefolosite de pe africana. Bafta tuturor la asamblare, merita! isi face treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Salutare, Vreo diferenta intre carburile de RD07 fata de cele de pe RD07A? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Salutare, Vreo diferenta intre carburile de RD07 fata de cele de pe RD07A? Din cate stiu eu, doar TPS-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Din cate stiu eu, doar TPS-ul Difera si marimea : 36 versus 36.5 pana in1995 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Vreo diferenta intre carburile de RD07 fata de cele de pe RD07A? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Pe el il intereseaza daca exista diferente la pistonasele de soc (diametrul lor in principal) dar nu stie sa zica si el clar Sau poate stiti daca se potrivesc pistonasele de soc de la un transalp PD06 din 91 pe carburatoarele de RD07? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Domnilor, Zilele trecute va spuneam ca sunt in plina restaurare cu africana recent achizitionata. Unul din aspectele care necesitau munca era redarea aspectului de Africana. Si am mers cat am putut pe o tema coloristica si odata uscate ultimele 2 straturi de lac, rezultatul este acesta. Etapele care le-am parcurs au fost restaurarea/redesenarea stikerelor, vopsitul pieselor cu negru + 2 straturi de lac. Apoi am slefuit lacul cu un smirghel fin, am aplicat stikerele taiate la cutter ploter si am dat inca 2 straturi de lac. Vopsirea am facut-o in atelier profi de vopsitorie si m-am costat 550 RON. Un lucru care l-am mai facut a fost sa vopsesc si topcase-ul + stikerit ca atare. Ce parere aveti? Parca e putin bling-bling... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 A iesit o lucrare intr-adevar profi. Si odata facute stikerele, poti sa le si comercializezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 faina treaba! cu axul ala cum stai? pentru visatori ca mine afrikana asta e tip-top, ready to go around the world . cine pune mana pe ea isi scoate investitia numa din piesele aftermarket de pe ea http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=365641 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 (editat) Aici gasesti toate diferentele intre 07 si 07A RD07 ('93-1996r.) RD07A ('96-2003r) diferente AT 07 si 07A Editat Martie 25, 2011 de redplanet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Domnilor,Ce parere aveti? Parca e putin bling-bling... Arata foarte bine.. cu siguranta o sa apelez si eu cd s-or mai duce cateva straturi ce zici Leo.. facem o drumetie, prin muntii tai pe acolo, sa imi "sablez" rezervorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 diferente AT 07 si 07A excelent am inteles aproape nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.