cbrxx Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 depinde ce i s-a intamplat la tripmaster(cum i s-a defectat), ca rezolvare cred ca exista. A inceput sa se reseteze cam de un an,iar acum nu mai arat nimic.parca a dus la cineva sa se uite la condensatori,dar n-au reusit mare lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Decembrie 28, 2012 Share Postat Decembrie 28, 2012 Posibil sa nu mai fie circuitul intreg pe placa. Sa verifice toata placa ca poate e intrerupta legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Decembrie 30, 2012 Share Postat Decembrie 30, 2012 A inceput sa se reseteze cam de un an,iar acum nu mai arat nimic.parca a dus la cineva sa se uite la condensatori,dar n-au reusit mare lucru Acolo pot fi mai multe probleme nu doar condensatorii , dar atata timp cat intrarile si iesirile integratului sant in parametrii nu mi-as face probleme , se poate repara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Salut, cu parere de rau v-a trebui sa ma despart de africana. Motivele sunt multe si diverse. Pretul pentru cei interesati ar fi 1300euro. Detalii pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Cââââââââââââââââââââââât ? E drept, n-o ştiu, dar ... ia să vedem cât am strâns anul trecut din restul de pâine, poate-mi ajung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Ianuarie 7, 2013 Share Postat Ianuarie 7, 2013 Dupa cum spuneam, motivele sunt multe si deiverse, iar motoreta are mici hibe. Daca esti interesat, discutam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 La pretul asta mai degraba o dai pe bucati dar nah...fiecare cu problemele lui si stie ce si cum face. Dupa cum bate vantul si eu cred ca va trebui sa o dau, insa sper ca sa apuc sa fac macar o plimbare cu ea anul acesta. Imi pare rau de tine ! sper ca o sa te invarti cumva si sa-ti cumperi alta mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 Sherky îmi pare rău că trebuie sa o vinzi, personal nu sunt interesat pentru că deja mi-am făcut din Africana ce-o am în dotare o motocicletă "cu hibe" estetice, deci motocicletă de pădure. Sperăm ca tot răul să fie înspre mai bine şi s-apucăm să ne vedem călare cândva, curând. Raoul, iar probleme neică? Vezi tu cum e cu banii ăştia, alegem să băgăm banii în motociclete în loc să-i ţinem în buzunar şi să le folosim atât timp cât merg, bani în ele băgaţi doar când nu mai poate deschide supapa fără ai fi schimbate piesele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 nu-s probleme...ma bate gandul sa fiu dator vandut la banci pt un apartament...si imi trebuie 5000e doar ca sa incep ratele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 cam pustiu pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Dragi prieteni, uitandu-ma pe prognoza meteo pentru Nadrag si calculand posibila aliniere a planetelor, am stabilit ca in 2013 trebuie sa ne intalnim intr-o zi de 31. Deci, asadar si prin urmare, ziua copilului o sarbatorim tot la Nadrag Vineri, 31 Mai - Sambata, 1 Iunie - Duminica, 2 Iunie ne vedem la Nadrag pentru Intanirea Africa Twin Romania editia a 9-a!LOCATIA: La fel ca si in anii trecuti, locatia este fosta tabara de copii. PARTICIPANTI: Pentru posesorii de AT prezenta este obligatorie si ne bucuram sa avem printre noi si detinatori de alte marci/modele de motociclete.COSTURI: Nu se plateste nimic, doar mancarea vineri si sambata seara (cine vrea sa manance, binenteles)TRASEE: Vom avea doua trasee, unul mai soft si unul pentru anvelope cu crampoane SURPRIZE: Astea nu se spun inca (nu, nu e vorba de noroiul de pe traseu).Pe masura ce ne vom apropia de eveniment am sa mai vin cu precizari. Pentru cine are intrebari/nelamuriri va stau la dispozitie la tel. 0722858466 sau PM sau email:oldmotors@gmail.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 (editat) Stiu ca s-a mai discutat pe forumul asta cu ceva timp in urma dar prefer sa redeschid discutia despre raportul de transmisie. Acum am kitul original, 16/45. Ma bate gandul sa schimb pinioanele astfel incat sa ii scad turatia la viteza de croaziera. Problema este ca nu stiu aspectul negativ daca pun de exemplu un 16/42. Se pierde semnificativ din puterea demarajului? La 110km/h am 5000 r/min. Cati dinti trebuie sa aiba pinionul din spate astfel incat sa cobor turatia la 4500r/min dar sa pastrez aceeasi viteza de croaziera? Editat Ianuarie 14, 2013 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Vorbeşte dacă vrei cu Cipri sau Rul, amândoi şi-au pus foaie de 42 dinţi. M-am plimbat şi eu cu ale lor, nu am simţit diferenţă la demaraj sau cel puţin nu încât să o gasesc deranjantă. Iar la 5000rpm din câte ştiu acul bate la 120km/h. Aspectul demarajului poate fi uşor 'desluşit' luând în calcul turaţia motorului vis a vis de rapoartele cutiei de viteze + raport final + turaţia roţilor, de unde vei deduce că este o diferenţă nesemnificativă în primele trepte de viteză, cu ambele rapoarte finale având viteze foarte apropiate la aceaşi turaţie a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Poate va ajuta cu ceva: http://www.gearingcommander.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 pai, daca tot a venit vorba de matematica, fractii si alte socoteli cu privire la numarul de dinti, maine imi vine pinionul de atac cu 15 dinti, si in curand astept de la wemoto si foaie cu 48... o sa va tin la curent cu ce inseamna trecerea de la 16/46 la 15/48... p.s. La Nadrag o sa vin mai incet, dar pe o roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 pai, daca tot a venit vorba de matematica, fractii si alte socoteli cu privire la numarul de dinti, maine imi vine pinionul de atac cu 15 dinti, si in curand astept de la wemoto si foaie cu 48... o sa va tin la curent cu ce inseamna trecerea de la 16/46 la 15/48...p.s. La Nadrag o sa vin mai incet, dar pe o roata aoleu stiam ca nu esti zdravan dar nici chiar asa poti sa uiti de treapta 1 =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 Pentru cine e curios, am dedus o mica formula cu care fiecare isi poate calcula diferentele intre diferitele rapoarte de pinioane. In tabel exista toate valorile necesare. In formula se introduce raportul treptei de viteza pt. care e curios omul (1,2,3,4,5), turatia motorului, dintii pinionului spate si fata. Acel coeficient este valabil pt anvelopa de 140/80/17Enjoy! /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=579854 Stiu ca s-a mai discutat pe forumul asta cu ceva timp in urma dar prefer sa redeschid discutia despre raportul de transmisie. Acum am kitul original, 16/45. Ma bate gandul sa schimb pinioanele astfel incat sa ii scad turatia la viteza de croaziera. Problema este ca nu stiu aspectul negativ daca pun de exemplu un 16/42. Se pierde semnificativ din puterea demarajului? La 110km/h am 5000 r/min. Cati dinti trebuie sa aiba pinionul din spate astfel incat sa cobor turatia la 4500r/min dar sa pastrez aceeasi viteza de croaziera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 cine face un car de bine! imi trebuie o fotografie cu frana fata desfacuta, mai exact ma intereseaza cums e aseaza arcurile tip lamela din corpul franei ca sa se aseze placutele. modelul e musai rd07 ca la rd04 fu mai intuitiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 Ţi-e grabă mare? Nu-s pe lânga mobră, dar luna asta o sa-mi schimb plăcuţele faţă şi-oi face atunci poze. Vezi dacă nu găseşti totuşi o schemă a pieselor componente care sa te ajute în manualul Honda, sau online pe magazinele care vând "piese OEM" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 cautat tot netu si toata biblioteca personala. nu gasesc nimic care sa ma dumireasca. le-am montat asa cum mi se pare normal si conform manualului ar pusca dar parca nu mis e pare ca japonezul o gandit asa, plus ca toate felurile in care pun arcul ala lamela is ciudate pt mintea mea de injiner nu e graba, ca-s cue a tot desfacuta Resurectia o inceput din pacate nu am reusit sa scot la suprafata acea frumusete a Afrikanei pe care o vad doar eu, si cum questul inc autarea perfectiunii danas in nas si cu meseriasii pwulii argintiul ce l-am vrut pt crashbar/suporti s-a adeverit a fi un gri deloc pe gstul meu(de aici a fost un pas mic catre capacele motorului pe care le-am vrut Subaru Gold). anyway...cum nu misca nimeni pe aici ia sa pregatesc eu drumul Afrikanei mele: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 Salut, Știe/are careva de vânzare o tobă originală de RD04? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 Raoul eşti de aproape comă cu modificările tale, cel puţin dpdv al culorilor. Faci imediat struţo cămilă cum ai făcut şi cu RD04 ( mă refer la rezervorul albastru ). Crashbar-ul ca şi crashbarul, dar ce-ai avut cu săracele capace de motor? Sebicoizauruz - pentru ce-ţi trebuie tobă, ce-a păţit a ta ? De RD07 nu ţi-e bună ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 CITESTE domnu Andry. Struto camila se refera la modificari hardware, rdo4 ala de aveam bani si pt plastice era cel mai frumos. Povestea capacelor e prea lunga, cu restul.... sa zicem ca am fost fraier ca am acceptat griul dupa ce am comandat sa fie vopsite argintiu (ca si cadrul) facerea de bine..stiti voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 La asta mă refer, faci nişte alegeri de poceşti mobrele. Dacă n-ai bani ( şi tu arunci banii pe vopsea în loc să-i ţii pentru benzină ), lasă-le cum ţi le-a desenat japonezu că arată bine decât curcubelite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 esti total pe langa, nu ai priceput nik dinc e mi s-o intamplat la negresa. si ca fapt divers, daca nu imi adeam demisia si nu venea scolarizarea la finante anul acesta aveam rd04 albastru metalizat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.