Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da merge super desii nu am fortat foarte mult(asfalt rece si gumele de teste sunt foarte vechi 7-8 ani!! )..roata fata este de la Suzuki Vstrom iar cea de spate de la Honda CBR F3



Prima incercare de roti turnate a fost cu rota de 17(este de vanzare) si cu aceea era super "nervoasa"pe viraje dar se pierdea mult in off road asa ca acum este asa cum am anticipat merge bine peste tot ..super multumit!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare : in timpul functionarii motorului am un releu care tacane in spatele turometrului si nu este semnalizarea . :( Mai bine zis suna ca un releu . Aveti ceva idei ? Imi da cineva un sfat ? Domn Profesor ?

O zi faina la toata lumea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zic si eu:

nu poate fi cablul de kilometraj care sa faca un sunet de genul cand se invarte?

Nu , nu este cablul de km . Stand pe loc am sesizat pacanitul si semnalizarile erau oprite . Avarii n-am . . . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoria zice că la galeriile noi ale lui Cstelia curge aerul mai repede, nu face vârtejuri şi câştiga 2-3cp. Împreună cu altă finală, filtru sport şi alte jeturi în care scoţi pe Dyno încă 7-9cp la roată

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sunt mai usoare si cu diametrul interior mai mare. In plus cica e optimizata imbinarea dintre cele doua galerii. Sper sa faca casa buna cu finala African Queens.

Oi vedea dupa ce le pun sus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da merge super desii nu am fortat foarte mult(asfalt rece si gumele de teste sunt foarte vechi 7-8 ani!! )..roata fata este de la Suzuki Vstrom iar cea de spate de la Honda CBR F3

 

Prima incercare de roti turnate a fost cu rota de 17(este de vanzare) si cu aceea era super "nervoasa"pe viraje dar se pierdea mult in off road asa ca acum este asa cum am anticipat merge bine peste tot ..super multumit!!

Ce discuri de frana ai folosit in fata? In spate potriveste si discul ofiginal de F3?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fata am folosit discurile de f2 si pe spate discul original toate cu flansa de adaptare ..f3 are discul de spate cu diametru mai mic.Parte cea mai dificila este prelucrarea butucilor ca si aceia trebuiesc un pic modificati...rulmentii sunt cei originali ai rotilor cu bucsi de adaptare.O sa incerc sa fac si foto ca demontez piesele pt mici retusuri si vopsire.

In concluzie pt cine face mult offroad sunt super rotile originale pt cine face ca mine excursii lungi si cu incursiuni in afara asfaltului combinatia 19 -17 iar pt cei care raman numai pe asfalt 17-17 este perfect( rota de 17 fata este de vanzare)...iar trecerea de la o configuratie la alta nu dureza mai mult de 20 min toate modificarile facandu-se fara nici o interventie asupra formatului original

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...