pedros Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 .. Nu am reusit sa aflu cat inseamna becul rosu sau becul galben in litri 8 ltr primul bec galben si 4 ltr cel rosu.Masurati de mine de multe ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 (editat) Cu pompa de benzina sunt linistit: E de Tenere.... Sa-mi spui cum face cand se labarteaza membrana Editat August 5, 2014 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Sa-mi spui cum face cand se labarteaza membrana cam asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 8 ltr primul bec galben si 4 ltr cel rosu.Masurati de mine de multe ori. E bine. Pot sa contez pe 100km cu galbenul si 50km cu rosul..... » Post actualizat in 05 Aug 2014 19:36 Am patit, insa, o chestie neasteptata: de cand mi-am ansamblat mobra, in primavara, am strans arcul suspensiei spate cam mult. Chiar si cu bagaje si pasager era prea tare. Amortizarea am reglat-o pe minim. Mi-a fost lene sa re-ajustez arcul. Solo fiind si fara bagaje, nici bine n-am cotit pe un drum de piatra si am inceput sa ii dau in goarna, sarind peste diversele hopuri de pe drum. La scurt timp a inceput sa troncane ceva: tija amortizorului spate a iesit din infiletarea urechii in forma de "U" ce prinde, la randul ei, amortizorul de articulatia basculei spate. Adevarul e ca filetul gaurii piesei respective are cam putine ture si, de la revenirile bruste si puternice ale suspensiei (rebound), in cele din urma a iesit tija. M-am tot gandit la o solutie eleganta dar am sfarsit prin a suda tija amortizorului de brida in cauza. Arcul spate e surprinzator de tare dupa atatia ani. In schimb, arcurile furcii sunt cam slabe. La Nadrag am atins de vreo 2 ori capatul telescoapelor fata. As putea sa-i mai bag aer dar cred ca o sa le tensionez nitel cu niste distantiere in jambe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 In telescoapele fata in mod normal ai putea baga aer maxim 0.4 atm. Pe offroad s-ar putea totusi sa fie prea tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Exact. De aceea prefer varianta cu tensionarea o leaca a arcurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Exact. De aceea prefer varianta cu tensionarea o leaca a arcurilor. Sau ai putea sa-i schimbi furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Sau ai putea sa-i schimbi furca. Sa vad ce imi e mai la-ndemana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 ...sarind peste diversele hopuri de pe drum. La scurt timp a inceput sa troncane ceva: tija amortizorului spate a iesit din infiletarea urechii in forma de "U" ce prinde, la randul ei, amortizorul de articulatia basculei spate. Arcul spate e surprinzator de tare dupa atatia ani. In schimb, arcurile furcii sunt cam slabe. La Nadrag am atins de vreo 2 ori capatul telescoapelor fata. As putea sa-i mai bag aer dar cred ca o sa le tensionez nitel cu niste distantiere in jambe. Este primul caz care il intalnesc pe www legat de tija amortizorului. Ceva nu e OK acolo, adica pot sa bag mana in foc ca a fost desfacut si restrans incorect. Tija nu are voie sa se desfileteze, sub nici un stres suplimentar, filetul e cu pas fin nu conteaza ca are la prima impresie putine spire. Solutia ta e OK, cu punct de sudura. Legat de furca fata am auzit multe cuvinte de lauda legat de arcurile progresive. la moto nu m-am incumetat sa investesc dar la masina( dupa multe szgomote ciudate si te miri ce diagnoze) am schimbat suspensia complet si am luat progresive, cu totul alta viata. niste distantiere ajuta sa fie furca mai tare..insa amortizarea are de suferit niste furci de rd03, cu pahare de 04 te fac sa castigi un 2-3 cm un ulei mai gros iti da un alt feeling , de tare dar cum ziceam...amortizarea are de suferit. si desi nu m-am dat intrata pe off ca sa emit o judecata de valoare, parerea mea este ca furcile de off sunt un gen aparte, robuste prin constructie/masive dar foarte "moi" pentru amortizare cu curse/reglaje diferite pt terenuri diferite Vrei nu vrei, trebuie sa intelegi ca e vaca grea, materialele au o varsta, si a fost gandita pt adventure, nu masochisme gen Nadrag si alte cele unde se vede clar trendul (afrikane usurate si modificate). Nu te raporat la traseul de Nadrag, ca nu il faci zilnic. daca vrei asa ceva de la afrikana apoi dezbrac-o , arunca marzochi/ktm-uri si piese de transalp si ai alta mobra. Singurul pe care l-am avzut la noi plimbandu-se/servindu-se de moto modificata este Zoli si acuma, pur subiectiv, dupa experientele mele, motocicleta ta era o "Supravietuitoare" totul original. ai facut bine ca ai desfacut uns/refurbishat unele chestii...la unele te-ai bagat prea adanc(dar e placerea si hotararea ta) insa chiar este pacat sa o nenorocesti offroad sau sa te apuci sa o modifici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Nu ma gandeam la distantiere de 2-3cm. Mai degraba 0.5-1cm. Umblu la arcuri tocmai ca sa nu alterez amortizarea cu ulei mai gros. Si nici aerul comprimat nu-mi convine pt ca trebuie sa verific mereu presiunea si n-am pompa cu manometru asa fina, de pana 1 atm. Faptul ca am atins capatul cursei telescoapelor fata, chiar daca in conditii exceptionale, ma face sa cred ca e OK o pretensionare mica a lor. De ex si la hard-enduro si motocross se recomanda tensionarea sau schimbarea arcurilor fata in cazul atingerii capatului furcii. Pe spate sunt reguli precise de setare a sag-ului dar pe fata e mult mai complex si nu se poate da o regula generala. Depinde de la caz la caz. La Shock Absorber, ciudat e ca nici filetul urechii si cu atat mai putin filetul tijei nu pareau stricate. Urechea e vopsita cu chit de pistol si se infileteaza greu pe tija. Tija se invarte greu in amortizor. Deci conditii grele sa se dezfileteze tija in timp. Chiar nu stiu de ce s-a desfacut tarasenia. Pt super-coclauri am EXC-ul iar pt coclauri mai usoare era foarte bun Tenere-ul. Cu AT vreau sa ma orientez mai mult pt sosea dar totusi sa nu uit de coclau. In nici un caz nu o sa folosesc AT-ul ca unii baieti de la Nadrag, la limita capacitatii offroad a mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Exact. De aceea prefer varianta cu tensionarea o leaca a arcurilor. Sau sa bagi distantier e in furca... peste arcuri. Le pot face din "țavă". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Sau sa bagi distantier e in furca... peste arcuri. Le pot face din "țavă". Pai exact asta spun si eu prin ultimele posturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Pai exact asta spun si eu prin ultimele posturi teoretic cand zici tensionarea arcurilor ... eu ma gandesc ca le scoți și tragi de ele ca sa le mai intinzi putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 parerea mea nu mai umblati aiurea pe la diverse piese! consultati un specialist adevarat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Si care e farmecul vietii, te intreb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Pr Doru1900, relatia cu specialistul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 (editat) parerea mea nu mai umblati aiurea pe la diverse piese! consultati un specialist adevarat! Te rog sa ne spui la cine sa apelam. Da-ne numele unui specialist adevarat. Nu mai putem si nu mai vrem sa orbecaim, vrem sa vedem lumina Acum, lasand gluma la o parte, nimic din ce s-a spus mai sus nu e o aberatie, doar ca e aproape imposibil sa gasesti compromisul perfect, suspensie suficient de tare pentru asfalt si in acelasi timp suficient de moale pentru offroad. Lucrul dracului e ca nu e suficient sa fie moale pentru offroad, dar trebuie sa fie si lunga Editat August 10, 2014 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Cine a decis sa cumpere o Africa Twin, ESTE deja specialist Imi amintesc de cineva, nu spun cine, care protesta vis-a-vis de preturile africanelor Raspunsul unui onorabil membru a fost "cumpara-ti si vei vedea de ce au asa preturi" Omul si-a cumparat africana si e foarte multumit de alegerea facuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Tot scumpa e. Am mai nou o teorie care zice ca pretul se tine nu doar calitatilor ei cat si faptului ca nu sunt atat de multe , cel putin in Europa ca Asia cica e plina de ele si au preturi ca transalpurile la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 ca Asia cica e plina de ele si au preturi ca transalpurile la noi Afirmatie total falsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 ... Asia cica e plina de ele si au preturi ca transalpurile la noi Defineste Asia Siberia = IJ-uri, China = Linhai, India = Enfield, Asia de sud-est nu prea gasesti motociclete, doar scutere si mopeduri Nu, dragul meu, africanele sunt scumpe pentru ca sunt bune, si asta stii si tu Nu spun ca sunt cele mai bune, dar sunt mult mai bune decat media Sunt atat de bune incat caut o pereche de discuri de frana fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 din ce am vazut eu cam minim 80 eur/bucata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 15, 2014 Share Postat August 15, 2014 Malaesya, phylipine. Pacolo Discuri de frana after aftermarket se faceau prin serbia. Cred ca brasovenii au incercat ceva dar nu s sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
escovent Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 DE VANZARE UTILAJUL DIN LINK http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=am&ID=581223 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 @escovent, pe ce ai pus ochii? Un enduro pursange Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.