Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

ce e naspa la simeringuri : imi trebe sa fac o presa de simeringuri.

eu nu sunt acasa, sunt in belgia, si reparatia o fac pe trotuar:D, deci ce nu e urgent si necesar las pentru alta data sau pentru cand crapa:D

am simeringurile, nu asta e baiul, ceea ce nu am este o teava de 43mm diametru interior din care sa imi fac presa. daca luni gasesc asa ceva in brico sau undeva, le schimb si pe ele :laugh:. ulei nou le pun oricum. schimb in ea tot ce inseamna lichide, ma gandesc sa pun si furtune de frana metalice DAR inca ma gandesc daca sa rup 100e sau nu :) .. in rest doamna merge, poate pun niste poze maine cu ea in curu gol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

o teava de 43mm diametru interior din care sa imi fac presa. daca luni gasesc asa ceva in brico sau undeva, le schimb si pe ele :laugh:.

 

Impropriu spus presa, dar scula respectiva o gasesti si la Louis. Oricum, de demontat poti sa demontezi semeringurile vechi cu o surubelnita, iar de montat cu un dorn facut din lemn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rulmentii originali sunt cu bile asa vin din fabrica! fsptul ca ai luat de la louis rulmenti de jug si sunt cu role nu e nici o problema atat timp cat respecta cotele tale.... si sigur le respecta daca i-ai comandat pentru AT! am schimbat si eu de curand la un hornet si la un XX rulmentii si cei originali erau cu bile iar cei aftermarket cu role conice s-au potrivit perfect!

semeringurile daca desfaci furca e bine sa le schimbi ca pt ca risti ca dupa ce o montezi la loc sa curga asa cum spunea cineva mai sus..... de presat semeringurile eu le presez la furcile normale cu semeringul vechi... adica pui semeringul nou, pui peste ea semeringul vechi si bati usor cu ciocanul de plastic circular pana intra... nu va speriati ca nu mai puteti scoate semeringul vechi pentru ca el intra in cota antiprafului care este mai mare ca a semeringului si iese f usor cu o surubelnita!

rulmentii de la roata daca nu au joc, si au capacele intregi, nu opun rezistenta cand ii invarti si nu fac galagie sunt ff buni, dar daca vrei sa-i schimbi nu-i nici o problema numai sa cumperi ceva de calitate SKF, FAG, NTN, INA ca altfel mai bine ii lasi pe astia!

 

mult noroc in continuare si spor la treaba~

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de reparat e un pic mai dificil! se poate face dar trebuie multa rabdare.... si daca nu te pricepi mai bine astepti pana gasesti alta pompa sau alta solutie!

 

ce se mai aude cu intrunirea? ramana la rasnov in camping? as vrea sa stiu si eu cum sunt conditiile din casute eventual niste poze dintr-o casuta ar prinde bine....

 

se pare ca am bubuit contactul de tot :laugh: -s-a rupt partea de sus ( fasia aceea de cupru ) care e prinsa in 2 nituri pe corpul contactului. voi incerc sa faca alta.

raman la vechea intrebare stie cineva de unie pot lua un contact ?

 

am gasit ceva dar sunt varza cu germana ,aveti idee daca au pe stoc si detalii privind livrarea cei care stiu ceva germana...

 

http://www.motomike.eu/mike/vehicle/41813/.../article/268235

 

http://www.ebiker24.de/index.php?anzeige=a...l&id=268235

post-27251-1246171254_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Gaxel: eu am schimbat toti rulmentii de pe motor (pus SKF) preventiv, ca nu stiu daca fusesera schimbati vreodata, si m-au costat vreo 80 RON... deci nu e mare sfaraiala cheltuiala. La jug, rulmentii pe con/cilindru sunt mai performanti si cica si mai rezistenti decat cei pe bile (stiu asta de la cealalta motoreta pe care o am - Honda VTR - unde astia cica ar fi rulmenti "racing"). Cu semeringurile daca nu ai presa, cel mai simplu e cum zice Duc - cu semeringul vechi.

 

@Perl: parca citisem pe undeva ca se poate pune pompa de benzina de SuperTenere... cred ca am un amic care are asa ceva. Daca te intereseaza, da un semn.

 

Bafta maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag cu parerea doar la 2. furca , si anume:

 

daca ai demontat furcile posibil sa fi fecundat putin si semeringurile. De la o vreme, in cativa ani, obosesc si isi pierd forma/etanseitatea. Si cum le-ai cam zgandarit , se prea poate sa cedeze repejor.

 

Partea buna e ca nu-i mega-bai. O sa vezi ca curge unul, o sa-njuri de toate alea, si dupa 1000-2000 km o sa te-duri sa le schimbi. Asta e . Si-atunci iti sugerez sa schimbi si lichidul, daca n-o faci deja acum.

Deci , nu cred ca e decizie gresita dar tre sa fii atent si sa-ti asumi ca o sa mai ai de lucru.

 

PS costa vreo 30-35 RON

Poti posta un link sau o adresa cu magazinul care vinde semerignuri de furca la 30 - 35 ron? multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@perl : habar nu am de un kit de reparatie. pompa de benzina am gasit la 150e pe wemoto. am gasit pe net ca la ktm950 e exact aceeasi pompa, care pe wemoto e 80e daca nu ma insel. mai mult, am gasit pe net, cum s-a mai zis mai sus ca ar fi aceeasi pompa ca la unele masini Mitsubishi , ca cica de ei ar fi fabricata. stiu ca era intr-o pagina pe care nu o mai gasesc cum s-a adaptat pompa de mitsubishi la o varadero. alte idei nu am, cel mai bine cautat pe net, eu daca gasesc pun link. pompa de benzina de la masini e mult mai ieftina noua, din magazin .. asa ca poate cumparata chiar de la noi de la reprezentanta.

 

 

@me : intrebarea mea era, pun surubelnita si scot busele de la rulmentii vechi ? de fapt nu bucse, e partea pe care merg bilele. fara a scoate aia nu pot pune rulmentii noi. rulmentii noi sunt cumparati pentru africa twin si pe ambalaj scrie toate modelele de mobra la care se potrivesc, printre care si xrv750. acum la cota interioara merg bine , la exterioara nu stiu ca nu ii pot potrivi fara sa scot ramasitele rulmentilor vechi, asa ca o sa pun surubelnita pe ei curand :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine fac stickerele. am sa fac aprox 100 de bucati. pana acum sunt pentru stickere 19 oameni. restu vor fi simple, nepersonalizate. deci. dau drumu la treaba. nu stiu cum sa fac cu banutii. dar vedem noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@perl : habar nu am de un kit de reparatie. pompa de benzina am gasit la 150e pe wemoto. am gasit pe net ca la ktm950 e exact aceeasi pompa, care pe wemoto e 80e daca nu ma insel. mai mult, am gasit pe net, cum s-a mai zis mai sus ca ar fi aceeasi pompa ca la unele masini Mitsubishi , ca cica de ei ar fi fabricata. stiu ca era intr-o pagina pe care nu o mai gasesc cum s-a adaptat pompa de mitsubishi la o varadero. alte idei nu am, cel mai bine cautat pe net, eu daca gasesc pun link. pompa de benzina de la masini e mult mai ieftina noua, din magazin .. asa ca poate cumparata chiar de la noi de la reprezentanta.

 

 

@me : intrebarea mea era, pun surubelnita si scot busele de la rulmentii vechi ? de fapt nu bucse, e partea pe care merg bilele. fara a scoate aia nu pot pune rulmentii noi. rulmentii noi sunt cumparati pentru africa twin si pe ambalaj scrie toate modelele de mobra la care se potrivesc, printre care si xrv750. acum la cota interioara merg bine , la exterioara nu stiu ca nu ii pot potrivi fara sa scot ramasitele rulmentilor vechi, asa ca o sa pun surubelnita pe ei curand :laugh:

 

daca pompa ar avea caracteristicile astea ar fii buna? sau care ar fii caracteristicile de la pompa originala? sa stiu ce sa caut

 

Multam !

 

Volume flow (l/h): 95

Connections: 2

Pressure from (Bar): 0.27

Pressure to (Bar): 0.38

Pressure from (PSI): 3.19

Pressure to (PSI): 5.51

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum sa fac cu banutii. dar vedem noi.

 

Pai daca tot am asteptat atat, mai putem astepta pana a intalnirea de la Rasnov. Vii acolo cu lista si stickerele, iar noi iti dam banu' in mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offtopic: facem si noi un efort sa ne adaugam in listele de mess? pe unii dintre voi va am, dar cu cat mai multi cu atat mai bine. nu trimit massuri stupide si eu imi fac grup special pentru africa:D. credeti ca e o idee buna?

id ul meu de mess este axe_grandel , deci .. ne mobilizam ? poate e egoist gestul ca acum eu am multe intrebari stupide, dar poate ajuta...

 

legat de pompa : EXTE ACEEASI. singura caracteristica importanta e ca pompa sa fie motabila in afara rezervorului (sunt unele care sunt raite prin faptul ca se monteaza IN REZERVOR), sa aiba intrare si iesire, alimentare pe 12v, si sa daca are si releul ei e super :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gaxel

"singura caracteristica importanta e ca pompa sa fie motabila in afara rezervorului "

 

NU!!!!!!

 

Se pot monta fel si fel de pompe, de un SINGUR lucru trebuie avut grija: Pompa de AT are un releu care e legat de CDI( black box). In momentul cind se opreste motorul, din indiferent ce cauza, releul inchide si nu mai alimenteaza pompa cu curent. Deci in cazul unei cazaturi se opreste si pompa de benzina. In cazul cind se foloseste alta pompa electrica, motorul a cazut...... si pompa face mai departe, asta cu motorul fierbinte. Iti poti imagina ce se poate intimpla.

 

Stiti ca o pompa orig. Honda costa peste 160€?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt cei interesati am gasit o pompa ,cei de pe xrv.org sunt multumiti de ea .

Numele ei este Pierburg cod 7.21440.51.0.

Mai caut ceva pereri despre ea si dupa aceea caut solutia sa o fac rost,comand ,poate o aduce cineva de prin B.

Am gasit-o si prin Germania si prin Anglia la aprox. 50 euro .

Eventual caut o pompa cu aceleasi caracteristici.

Imi liciteaza cineva pe ebay.de ? am gasit-o si pe acolo :disappointed:

 

@gaxel

"singura caracteristica importanta e ca pompa sa fie motabila in afara rezervorului "

 

NU!!!!!!

 

Se pot monta fel si fel de pompe, de un SINGUR lucru trebuie avut grija: Pompa de AT are un releu care e legat de CDI( black box). In momentul cind se opreste motorul, din indiferent ce cauza, releul inchide si nu mai alimenteaza pompa cu curent. Deci in cazul unei cazaturi se opreste si pompa de benzina. In cazul cind se foloseste alta pompa electrica, motorul a cazut...... si pompa face mai departe, asta cu motorul fierbinte. Iti poti imagina ce se poate intimpla.

 

Stiti ca o pompa orig. Honda costa peste 160€?????

 

 

 

adica pompa tre sa aiba in descriere asa ceva ?

Fuel cut off relay

 

 

Deja o iau razna cu pompa asta :kick:

Editat de PERL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gaxel

"singura caracteristica importanta e ca pompa sa fie motabila in afara rezervorului "

 

NU!!!!!!

 

Se pot monta fel si fel de pompe, de un SINGUR lucru trebuie avut grija: Pompa de AT are un releu care e legat de CDI( black box). In momentul cind se opreste motorul, din indiferent ce cauza, releul inchide si nu mai alimenteaza pompa cu curent. Deci in cazul unei cazaturi se opreste si pompa de benzina. In cazul cind se foloseste alta pompa electrica, motorul a cazut...... si pompa face mai departe, asta cu motorul fierbinte. Iti poti imagina ce se poate intimpla.

 

Daca o legi la aceeasi mufa de curent, n-ai nici o grija. Releul respectiv nu este in pompa, ci inainte de mufa ei de alimentare.

 

Perl, am o pompa reconditionata de dat cu imprumut.

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o legi la aceeasi mufa de curent, n-ai nici o grija. Releul respectiv nu este in pompa, ci inainte de mufa ei de alimentare.

 

Perl, am o pompa reconditionata de dat cu imprumut.

 

salut !

 

pana la urma am studiat schema electrica aseara si asa este -e separat releul. aseara am licitat pe o pompa dar inainte cu 3 min 20 de a se incheia licitatia mi-a picat netul de la vreme si adio ebay,o puteam castiga cu vreo 20 de euro din germania :kick:(. :disappointed:

Ma mai chinui un pic cu asta a mea poate o fac iar daca nu iti dau un semn.

Problema e ca dupa intalnire mai vreau sa dau o tura prin tara si poate te incurc..

 

Multumesc mult !

Editat de PERL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce se mai aude cu intrunirea? ramana la rasnov in camping? as vrea sa stiu si eu cum sunt conditiile din casute eventual niste poze dintr-o casuta ar prinde bine....

 

In functie de timp si de conditiile atmosferice dau o fuga sa rezolv si niste poze de interior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cei interesati am gasit pompa Pierburg in Bucuresti pretul 270 ron . Dca asunteti interesati dati un semn sa va dau nr. de tel . Se livreaza in aceeasi zi. Tipul de acolo are o parere buna despre Pierburg-e in domeniu.

 

Multam tuturor pt. ajutor si sfaturi , bune sau rele ,ambele m-au facut sa cercetez mai mult

 

Sa ne vedem cu binie la chermeza in munte .

 

Pana la urma voi repara si pompa originala, deci daca are cineva nevoie de ea imprumut..........

 

 

:disappointed:

Editat de PERL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare... sa va tin la curent cu problemele mele: se facea ca am desfacut un telescop, i-am scos aerul, am scos uleiul din el, l-am curatat si totul era bine. la al doilea am uitat sa scot aerul si se pare ca avea presiune... l-am desfacut in bucatarie. m-am simtit ca intr un film porno in care 635ml ulei au terinat la mine pe fata... si pe jos, si pe haine. uleiul era negricios dar in mare curat si limpede,a iesit atat cat trebuia sa fie inauntru. nu am schimbat simeringuri, nu am presa, imi asum riscul, tre sa ma tina numai 2 luni operatiunea (si 3000km) si ajung la garaj. am masurat lungimea arcurilor si sunt bine, nu e nevoie sa le schimb, m-am apasat pe furca de 15-20 de ori sa lucreze bine si nu a iesit pic de ulei.

am scos si rulmentii de la jog, la dalta si ciocan cu grija cum zice in manual desi a fost mai greut. acum problema e sa scot rulmentul de pe tija jugului ... la asta imi blestem zilele.

tre sa fac o presa ca sa bag noii rulmenti.. a incercat cineva fara presa si a iesit ceva bun? vreau sa cumpar tija filetata, niste aibe mari de dimensiune si sa incerc sa ii fac prea..

 

 

vreau sa schimb rulmentii la roata fata.. se pare ca unu nu se invarte atat de uniform (poate doar parerea mea).. se pot scoate fara presa? se pot pune fara presa?)

 

in rest revin cu intrebari stupide pe masura ce avnsez cu revizia :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cei interesati am gasit pompa Pierburg in Bucuresti pretul 270 ron . Dca asunteti interesati dati un semn sa va dau nr. de tel . Se livreaza in aceeasi zi. Tipul de acolo are o parere buna despre Pierburg-e in domeniu.

 

Multam tuturor pt. ajutor si sfaturi , bune sau rele ,ambele m-au facut sa cercetez mai mult

 

Sa ne vedem cu binie la chermeza in munte .

 

Pana la urma voi repara si pompa originala, deci daca are cineva nevoie de ea imprumut..........

 

 

:disappointed:

 

salut. felicitari pentru succesuri. posteaza numarul sa avem aici solutia la indemana :P ca doar se stie ca pompa este pe lista capriciilor africanei.

pompa originala o repari pe baza chitului de tipul celui de la motomike? (si eu am vrut sa imi iau de la ei unul acum 3 luni si tot nu aveau pe stoc.. imi ziceau ca dureaza cam 1 luna doua pina sa imi faca rost .. ceea ce mi s-a parut cam aiurea).. sau o sa aplici metoda @cstelia cu platinile de la dacia?

spor la reparat si sa ne auzim cu bine la adunare :kick: ;)

 

 

vreau sa schimb rulmentii la roata fata.. se pare ca unu nu se invarte atat de uniform (poate doar parerea mea).. se pot scoate fara presa? se pot pune fara presa?)

 

in rest revin cu intrebari stupide pe masura ce avnsez cu revizia :)

 

salut eu pe RD07 am scos rulmentii fara presa (tot asa dalta si ciocan). si i-am pus pe cei noi tot fara presa. folosind rulmentii vechi am batut catinel rulmentii noi in locas. la partea cu jugul nu stiu ce sa iti spun.. acolo nu mi-am bagat nasul inca... dar cred ca ideea cu o bara filetata si niste saibe dublate eventual si suficient de mari rezolva problema. (de fapt cred ca si pe la mecanici dc te duci tot asa ceva au pe post de presa).

in orice caz. succes cu reparatiile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare de care ma voi lovi curand: cu ce ungeti cablurile ?

am spary , am chiar si aplicator special dar e de rahat (aplicatorul, spray netestat inca dpdv al calitatii)... asa ca tre sa ung si eu cablurile, sa le dau jos sa le verific (desi saracele merg struna..)... cu ce le ungeti? stiu ca uleiul normal, in timp nacleieste si chiar face frecarea mai grea, asa ca, ce ulei se foloseste pentru cabluri, sau cu ce le ungeti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... asa ca, ce ulei se foloseste pentru cabluri, sau cu ce le ungeti?

 

idem @cstelia (adica spray de la putoline.. )

aplicatoarele alea de regula sunt cam inutile...

ca sa nu scoti cablul complet e suficient sa il desfaci in partea superioara( adica la manete) si sa faci un simplu cornet din hartie de xerox. cornetul il pui pe cablu astfel incat sa iti acopere camasa si il lipesti cu banda izolatoare sau ceva in genul. apoi sprayezi in cornet pina cand se umple suficient si incepe sa curga pe cablu (nu stiu cat de concis si coerent am fo' cu descrierea).

poti sa mai incerci cu un ac de seringa desi eu prefer gravitatia decat presiunea spray-ului. spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

idem @cstelia (adica spray de la putoline.. )

aplicatoarele alea de regula sunt cam inutile...

ca sa nu scoti cablul complet e suficient sa il desfaci in partea superioara( adica la manete) si sa faci un simplu cornet din hartie de xerox. cornetul il pui pe cablu astfel incat sa iti acopere camasa si il lipesti cu banda izolatoare sau ceva in genul. apoi sprayezi in cornet pina cand se umple suficient si incepe sa curga pe cablu (nu stiu cat de concis si coerent am fo' cu descrierea).

poti sa mai incerci cu un ac de seringa desi eu prefer gravitatia decat presiunea spray-ului. spor

inteleg perfect ceea ce spui, si aceeasi metoda e descrisa si in cartea tehnica, probabil acelasi lucru il voi aplica si eu.. ma interesa totusi cu ce ungeti cablul si mi s-a raspuns:D. saru mana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...