cernunos Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Salutare, si eu mi-am schimbat de curand rulmentii spate ... se schimba toti 3 ... eu i-am luat de la Romimoto ... n-am avut curaj sa intreb la Honda ... mi se pare ca cei originali sunt NSK ... bafta nu cred ca e musai sa ii schimbi pe toti trei.. numai cei de pe butuc de regula se schimba in pereche (cel de pe pinion dc e ok cred ca poate sa ramana in continuare la locul lui) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Daca esti din Bucuresti, gasesti rulmenti SKF la BADI pe strada Laminorului (intre iesirea spre Chitila si iesirea catre Mogosoaia). Codurile de comanda le ai mai sus. 90% au rulmentii astia pe stoc, dar poti sa suni inainte ca sa fii sigur. cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Am urmatoarea problema ( si nu prea am timp sa trec iar prin tot topicul): - dupa ce acum 3000km am facut schimbul de oloi, am constatat ca tre sa completez 1,2 l ulei - am avut MOTUL 10w 40 - am bagat din astia 3000 km aproape 1000 pe of-road, adica in regim de turatii forja, in primele trei trepte de viteza - motorul nu fumega, dimineata dupa mai multe zile de neumblat cu socul tras evident scoate foarte putin fum alb/albastru Intrebari: 1. tre sa schimb uleiul, sa pun mai gros, 20w 50? 2. Exista undeva recomandarea Honda pentru uleiuri in functie de ambient cald/rece ? Adica e bine un ulei in Ghana si atul in Suedia? 3. trebe oare segmentat? 4. se pot face/ e necesar periodic, niste reglaje la supape/tacheti si alte maruntaie ? Altfel, sunt fericit cu leviatanul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Incearca 15/50.., eu asta am bagat si la 6000km facuti nu am completat picatura( multam lui Axa cu scame pt sfat)..,10/40 este prea subtire si are si motoreta ta o varsta nu poti sa-i mai bagi ce zice producatorul atunci cand e noua! Ps Multam tuturor pt sfatul referitor la rulmenti! Nu mai comand de la Honda.., nici macar nu mi-au raspuns la telefon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 si la mine a fost aceiasi problema cu uleiul! si eu completam cate un litru daca mergeam cu ea mai in forje! am incercat si cu 20w si nu am obtinut rezultate! am facut setul si acum s-a schimbat complect problema! in 6000 de km in regim de mers normal nu cred ca am pus mai mult de 100 de grame! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 (editat) @Mircea Cu prima AT am facut 93.000 km, dupa care am vindut-o. Si ea a consumat ulei, chiar mai mult decit cei 400ml/1000km ai tai. Conusmul de ulei s-a redus drastic dupa ce am schimbat pe 15W/40. Si, fa ca si mine, cumpara uleiul cel mai ieftin. In viitor sa te uiti mai des la nivelul de ulei, daca acum ai completat 1,2 litri, din 2,6 litri, nu chiar ii face bine la motor, mai ales in curbe, in cazul ca pompa de ulei nu mai are ce sa traga din baie!!!! Africanu Editat Septembrie 3, 2009 de Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Inca o chestie. Trebuie folosit ulei mineral sau eventual semi-sintetic, in nici un caz sintetic. Eu am pus in a mea ulei Procycle de la Louis si in 2000km nu a consumat nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Inca o chestie. Trebuie folosit ulei mineral sau eventual semi-sintetic, in nici un caz sintetic.Eu am pus in a mea ulei Procycle de la Louis si in 2000km nu a consumat nimic. Stiu ca s-a mai discutat pe tema asta dar nu mai stau sa caut.. asa ca rog inca o data explicatia de ce e musai sa NU fie sintetic? (nu de alta dar eu ultimele 3 schimburi de ulei am bagat full sintetic.. ) din fericire la mine nu consuma ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 In cazul ca se foloseste ulei sintetic sau semi-sintetic, depinde si de marca, iti patineza ambreiajul. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulise-gold Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 baieti cunoasteti pe cineva care da o AT pe TA ? Sunt disponobil pt un schimb, multam si bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 (editat) In cazul ca se foloseste ulei sintetic sau semi-sintetic, depinde si de marca, iti patineza ambreiajul. Africanu da.. am uitat sa mentionez: eu folosesc putoline 15w50 Editat Septembrie 5, 2009 de cernunos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Multzam pentru raspunsuri. Trec si eu pe 15w 40 sau 15w50. @Duc, ai schimbat doar segmentii sau si altceva? Cat te-a costat? Unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maguest Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 In cazul ca se foloseste ulei sintetic sau semi-sintetic, depinde si de marca, iti patineza ambreiajul. Africanu Ambreiajul va patina daca se pune ulei auto, care contine modificatori de frecare. Daca se pune ulei sintetic moto, nu are de ce sa patineze. In 3 motoare, doar ulei sintetic pun de ceva vreme si toate-s bune. Evident uleiul sintetic moto este aberant de scump, un inlocuitor excelent fiint Shell Rimula Signia de exemplu (un soi de Rotella mai rasarit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 Multzam pentru raspunsuri.Trec si eu pe 15w 40 sau 15w50. @Duc, ai schimbat doar segmentii sau si altceva? Cat te-a costat? Unde? am mai raspun o data cateva pagini mai in urma! segmenti+pistoane r1, semriguri supape, curatat supape; piesele au fost 380 euo cu garnituri cu tot, iar mana de lucru nimik! am facut singur operatiuunea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 @All Cei dintre voi care au pus la AT 650 au 750 pistoane si segmenti noi din cauza consumului foarte mare de ulei, ati incercat sa schimbati inainte de actiune numai semeringurile de la supape? Explicati-mi va rog dece schimbati tot deodata. Dupa parerea mea la o astfel de actiune se masoara in prealabil compresia, si daca e sub 8 sau presiunile sint inegale, atunci fac segmentare. Sint bucuros daca mai invat si eu ceva. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 @All Cei dintre voi care au pus la AT 650 au 750 pistoane si segmenti noi din cauza consumului foarte mare de ulei, ati incercat sa schimbati inainte de actiune numai semeringurile de la supape? Explicati-mi va rog dece schimbati tot deodata. Dupa parerea mea la o astfel de actiune se masoara in prealabil compresia, si daca e sub 8 sau presiunile sint inegale, atunci fac segmentare. Sint bucuros daca mai invat si eu ceva. Africanu eu am desfacut motorul cu gandul sa schimb semeringurile de supape care le aveam in setul de garnituri si sa umblu in cutie pt ca aveam un pinion care facea galagie, cand am masurat segmentii unul era la 0,7 si unul era la 0,6 fanta unde maxim este 0,8, iar toleranta intre cilindru si poiston era undeva in jur de 0,12-0,15 unde maaximul era daca i-mi aduc aminte 0,15 deci erau toate cam la limita asa ca a trebuit sa-mi comand pistoane si segmenti! cand am fost cu cilindrii la alezat mi-a masurat cilindrii cu comparatorul si mi-a spus ca aveau bataie cam 2 sutimi in unele locuri in rest era uzat uniform si ca ar mai fi mers cu niste segmenti noi de cota 0! eu oricum cumparasem pistoanele si seg de cota1 asa ca am alezat cilindrii conform cotelor din maual si asta este! stiu ca am motorul ca nou! in rest uzura la cuzineti pe vibrochen si pe palier nu are, la bolturile pistoanelor ok axe cu came ok totul era foarte ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 @Duc Merci, citi km avea motorul inainte de alezaj? Am o cunostiinta care are 297.000 km fara sa fi desfacut motorul. Consumul de ulei nu il cunosc. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 am mai raspun o data cateva pagini mai in urma! segmenti+pistoane r1, semriguri supape, curatat supape; piesele au fost 380 euo cu garnituri cu tot, iar mana de lucru nimik! am facut singur operatiuunea! Da prietene, ai dreptate, raspunsurile erau cateva pagini mai inainte. Orice re-aducere aminte e ok. Cred , pe de alta parte, ca problema la mine e de la semeringurile alea de supape si de la faptul ca de 22.000km de cand bag eu, nu am reglat nimica nimicutza. Doar schimb de bujii si curatat carburator. A, si profesoru' a verificat sincronizarea. Toate bune. Mesaj completat PS Ce-am mai patit in seara asta: plec eu la vreo 60 km de Timi intr-un loc, langa Gataia, unde cica e un tumul, un deal din ala circular. Mormant de capetenie. Inalt de vreo 60-70 m si cu diametrul de peste 200 m. Am prins numa bine asfintitul, absolut superb. Faza pe care-am patit-o e urmatoarea.: eram pe macadam (piatra/pietris/drum tare), mergeam cu vreo 50-60, se vedea drumul fain-frumos in departare. La un moment dat, o curba usoara la stanga, usor obturata vizual de un delusor, dar cum eram in scari vad doi cai frumosi pe partea stanga a drumului. Caii erau cu spatele la drum. Reduc usor viteza dand drumul la gaz, iau frumos curba iar unul dintre cai , destept fiind, nu ca vacile, da sa se indeparteze de drum. Din viteza vad intr-o fractiune ca calul e legat cu o funie de vreo 10 metri. Unde credei ca era tarusul de la capatul funiei? Ati ghicit, pe partea dreapta a drumului. Asa ca calul (scuzati balega) intinde fain frumos funia inaintea mea, eu eram la iesire din curba, pe jos pietris, aveam vreo 40. Am trecut cu roata fatza peste funie si cred ca s-a prins in scut sau in roata spate. A fost aproape ca la bungee-jumping. Incredibil cum poate un cal sa amortizeze socul. In secunda 2 eram pe jos. Cred ca si calul, pentru ca atunci cand m-am ridicat era deja in spatele meu, la mijlocul drumului, si se scutura de praf, in picioare, nedumerit. Nici eu nici leviatanul n-am patit chiar nimic. Cred ca nici calul. Dar - MARE ATENTIE la orice animale de pe marginea drumului, indiferent ce sunt si incotro se indreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Dragi colegi posesori de Africi fara robinet de benzina. Acela dintre dvs care sufera de pe urma defectarii ambilor termistori care aprind becurile (portocaliu, respectiv rosu) sub care screi "FUEL" sa ridice 2 degete. Cu cateva scule si olecuta de indemanare are ocazia sa schimbe rolul principal din thriler-ul "Oare mai am suficienta benzina?" pe cel din horror-ul "Al dracu bec, iar s-a aprins". Spun "Acela" pentru ca oferta este, din pacate, pentru unul singur (primul venit, primul servit). Mesaj completat OK, termistorul s-a dat, sa fie cu noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 @Duc Merci, citi km avea motorul inainte de alezaj? Am o cunostiinta care are 297.000 km fara sa fi desfacut motorul. Consumul de ulei nu il cunosc. Africanu in bord aveam aprox 75000 dar nu cred ca erau reali! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Din ciclul "Pimp my Twin"... Daca cineva e interesat sa-si schimbe becurile anoste din bord si tripmaster cu LED-uri color, baga-ti un PM. Am primit cate un set de "evaluare" si am facut pozele de mai sus. Comanda trebuie sa fac pe minim 10 seturi. Pret 75RON/set Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Din ciclul "Pimp my Twin"... Daca cineva e interesat sa-si schimbe becurile anoste din bord si tripmaster cu LED-uri color, baga-ti un PM. Am primit cate un set de "evaluare" si am facut pozele de mai sus. Comanda trebuie sa fac pe minim 10 seturi. Pret 75RON/set Frimoase rau ledurile dar vinzarea conditionata de 10 seturi costa mult prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 (editat) @cstelia Eu am inteles, daca TU faci comanda, nu poate fi sub 10 seturi. Cu alte cuvinte, trebuie sa asteptam pina se aduna clienti ptr. 10 seturi. Asa este? Africanu Editat Septembrie 8, 2009 de Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 @Africanu: Exact! Mie imi trebuie 10 clienti ca sa pot face comanda. @pedros: Hai spune ce culoare vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 @Africanu: Exact! Mie imi trebuie 10 clienti ca sa pot face comanda.@pedros: Hai spune ce culoare vrei Deocamdata e criza , facem economii, trebe sa schimb oloiu si filtrul asa ca aminam, oricum multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.