Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

salutare,

 

daca e cineva interesat de o Africana NOUA : http://www.staffordmotorcycles.co.uk/bikes..._motorbikes.php

 

A se observa mai jos pretul pentru Varadero :unsure: :wacko: :laugh:

 

Bafta

WTF :grinbandit: astea au ajuns de colectie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Ceau galen. Farurile mele (rd 03) sunt de Italia-35w. Nu mai imi merge turometrul in bord si ,citind cele scrise de tine , am verificat si becurile. Da-mi te rog un sfat pt. a trece pe xenon (inclusiv de unde sa-mi cumpar) si legat de turometru l-am masurat la un prieten si e ok. Ce sa mai verific?

 

 

P.S. : acum trei zile ti-am vazut pozele din tura ta si mi-am umplut un ceas vazandu-le si citindu-ti explicatiile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceau galen. Farurile mele (rd 03) sunt de Italia-35w. Nu mai imi merge turometrul in bord si ,citind cele scrise de tine , am verificat si becurile. Da-mi te rog un sfat pt. a trece pe xenon (inclusiv de unde sa-mi cumpar) si legat de turometru l-am masurat la un prieten si e ok. Ce sa mai verific?

 

 

P.S. : acum trei zile ti-am vazut pozele din tura ta si mi-am umplut un ceas vazandu-le si citindu-ti explicatiile

Salut Boro. Sper ca ai umplut ora aia in mod placut asa cum am umplut si eu orele acelea. Uite aici ai datele care te intereseaza, eventual citeste tot topicul acela, am mai postat acolo si diverse poze si dupa obiceiul meu si ceva teorie, eu am montat chitul asta si pe masina si pe moto si sint hipermultumit. Cred ca am unele dintre cele mai strasnice lumini acum, pornind de la niste felinare pur si simplu penibile si inadmisibile. Solutia acestui chit este IDEALA pt africane deoarece rezolva radical si definitiv problema iluminarii, salveaza in viitor releul si tocmai am verificat, xenoanele se pare ca rezista si la socuri extreme. :)

 

/index.php?...t&p=1788521

 

Doar sa nu te increzi apoi si sa umbli cu prea multa dezinvoltura noaptea si sa patesti ce-am patit eu, ca altfel poti sa citesti si ziarele aruncate pe sosea cu aceste lumini. Temperatura de 8000k e chiar un avantaj nu vezi in culori chiar reale, e ca la videogameuri, ai o imagine virtuala in fata chiar si pe ploaie, dar tot ce e cit de cit alb, in special marcajele de centru si laterale si dintii ciinilor si ai gipsanilor :D stralucesc ca diamantele in intuneric. :)

 

Cu turometrul, la ora asta habar nu am cum e facut exact, dar stiu sigur ca e electronic. Astea electronice au principial o alimentare cu plus si minus, care trebuie sa verifici daca o primeste, si mai au o intrare de impulsuri, care sint de fapt ulterior trigerate si integrate de catre aparat. Astea n-am idee la africana de unde vin, dar tre sa vina neaparat! probabil ca de la CDI sau de pe vre-o fisa de bujie. Poate s-a lovit cineva si stie exact. Si africana pe care am luat-o recent are aceeasi problema, nu-i merge turometrul, am sa cercetez eu de ce si mai vorbim dupa ce voi fi in tema daca nu rezolvi altfel pina atunci.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea electronice au principial o alimentare cu plus si minus, care trebuie sa verifici daca o primeste, si mai au o intrare de impulsuri, care sint de fapt ulterior trigerate si integrate de catre aparat. Astea n-am idee la africana de unde vin, dar tre sa vina neaparat! probabil ca de la CDI sau de pe vre-o fisa de bujie.

 

 

La RD03 turometrul e legat la CDI-ul cilindrului din spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La RD03 turometrul e legat la CDI-ul cilindrului din spate.

Si la RD04 unde vine legat turometru colega? , ca sa ne luminezi pe toti. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odata pt totdeauna.., e bine sau e rau daca imi bag bi-xenon pe RD04?!! Adica sunt si plusuri si minusuri sau numai minusuri?! ca m-am saturat de cate aberatii am auzit.., deci, se merita sau nu?!! :) :)

Mesaj completat

Si la RD04 unde vine legat turometru colega? , ca sa ne luminezi pe toti. :D

Pedroooo.., vulpe ce esti! Turometru vine prins de spite, ce dreakului, nu?! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La RD04 si RD07 turometrul e legat la CDI prin firul galben cu dunga verde la mufa pentru cilindrul din spate.

 

La RD07a CDI-ul deja arata altfel dar din cate stiu eu turometrul tot la CDI e legat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Puteti sa imi dati cateva sfaturi de unde se pot cumpara un set cuzineti de biele si cuzinetii de palier de pe vibrochen la RD04?

 

Merci mult

 

 

numai piese originale la o reprezentanta HONDA!

 

nu recomand sa faci pe undeva aceste piese, si din cate stiu nu se gasesc after, doar original!

in cazul in care ai prajit cuzinetii cel mai bine ar fi sa masori mai intai vibrochenul si sa vezi la ce cota este sau daca se poate rectifica urmatoarea cota! si in functie de masuratori i-ti comanzi piesele la cotele respective!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce se vede in poze, vibrochenul e cam ars, parerea mea este sa-l rectifici, iar la palier la fel! axa cu came pare buna din poze! incearca si masoara si segmentii si vezi in ce stare sunt! ca tot ce s-a intamplat in motor s-a intamplat bag seama din cauza lipsei de ulei! si eu am desfacut motorul sa schimb un pinion in cutie si am schimbat si segmentii cu pistoanele! am schimbat si semeringurile la supape si acum nu mai am probleme cu consumul de ulei!

Editat de duc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odata pt totdeauna.., e bine sau e rau daca imi bag bi-xenon pe RD04?!! Adica sunt si plusuri si minusuri sau numai minusuri?! ca m-am saturat de cate aberatii am auzit.., deci, se merita sau nu?!! :D :D

Mesaj completat

 

Pedroooo.., vulpe ce esti! Turometru vine prins de spite, ce dreakului, nu?! :blink:

Lasa aberatiile Jeane in seama aberatorilor de profesie, pune xenoane linistit, iti spun eu SIGUR si de un sezon experienta ca MERITA!!

Mesaj completat

si baga si tu un ochi pe topicul cu xenoanele la care am dat link :jump:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor

 

Sunt si eu poserorul unei Africane RD04,oarecum noua....26 000 km reali

 

Revin cu niste poze ,dar pana atunci,un pliant cu motocicleta din 1990 gasite pe advrider.com

 

 

 

enjoy!

 

 

Mesaj completat

 

 

....si poze cu motocicleta!

 

 

Merge foarte bine,nu consuma ulei deloc desi o folosesc predominant off road si pe sosea nu prea o iert...140-150kmH

 

are un sunet ciudat la jug cand trec peste denivelari mai mari,dar se rezolva cu un set de rulmenti noi(de directie;jug)

 

 

Uleiul pe care-l folosesc este RockOil 15W-50,schimbat cam la 6-7000 km

 

 

Motocicleta era apraoape noua cand am cumparat-o ,doar 9500 km(nici mie nu mi-a venit sa cred) si acum are aproape 27000km

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pozele nu sunt foarte clare dar revin cu altele

 

 

 

Numai bine

post-13197-1254218852_thumb.jpg

post-13197-1254218898_thumb.jpg

post-13197-1254218927_thumb.jpg

post-13197-1254218986_thumb.jpg

post-13197-1254219012_thumb.jpg

post-13197-1254219042_thumb.jpg

post-13197-1254220647_thumb.jpg

post-13197-1254220700_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai Radu e fericitul care a cumparat motorul propus de Sherky :rose: /index.php?...t&p=2113898

 

Noah, glumesc si ii doresc un sincer wellcome prietenului Radu. Care a prins cu adevarat o sansa rara, o RD-04 ca noua. Motor minunat pe care avind in vedere cum se da cu el on si off nu o sa-l schimbe repede, avind si fizicul potrivit.

 

Mult noroc sa ai de motor! si multi kilometri ca african!

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor

 

Sunt si eu poserorul unei Africane RD04,oarecum noua....26 000 km reali

 

Revin cu niste poze ,dar pana atunci,un pliant cu motocicleta din 1990 gasite pe advrider.com

 

 

 

enjoy!

 

 

Mesaj completat

 

 

....si poze cu motocicleta!

 

 

Merge foarte bine,nu consuma ulei deloc desi o folosesc predominant off road si pe sosea nu prea o iert...140-150kmH

 

are un sunet ciudat la jug cand trec peste denivelari mai mari,dar se rezolva cu un set de rulmenti noi(de directie;jug)

 

 

Uleiul pe care-l folosesc este RockOil 15W-50,schimbat cam la 6-7000 km

 

 

Motocicleta era apraoape noua cand am cumparat-o ,doar 9500 km(nici mie nu mi-a venit sa cred) si acum are aproape 27000km

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pozele nu sunt foarte clare dar revin cu altele

 

 

 

Numai bine

 

 

bafta cu motoru,nu gluma

sa-l stapanesti sanatos

bun venit in gasca africanelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Duminica in drum spre casa mi-a "murit" melcul de kilometraj.

 

Unde as putea gasi altul ? Parca s-a mai vb pe aici, dar nu am gasit exact pagina ...

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Duminica in drum spre casa mi-a "murit" melcul de kilometraj.

 

Unde as putea gasi altul ? Parca s-a mai vb pe aici, dar nu am gasit exact pagina ...

 

Multumesc anticipat

 

 

La mine in garaj :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor

....

 

Bun venit nene Radule.

Sa stapanesti cu bine Africana (.. nu mai adaug cu placere ca asta vine de la sine :rose:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

am nevoie de un arc original de africana sau ceva cu caracteristici asemanatoare pt suspensia spate, daca are cineva unul in plus il cumpar sau dau la schimb un arc mai tare. trimiteti PM sau 0744 633 491

 

a venit toamna! go go offroad!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpar oglinda dreapta pt RD04 si maneta frana

multumesc

 

Iti aduce userul @timisoara_choppers. Scrie-i, e o fata, Casi, la un magazin in Timisoara. Are o sursa buna de din astea.

Eu mi-am comandat maneta de ambreiaj.

Editat de mircealeschian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut si eu ceva date despre sa de africa twin. cam ce forma trebe sa aiba sa fie buna pentru drum lung pentru ca fata de cea originala cred ca se poate gasi si o solutie mai ergonomica. daca aveti ceva contact al cuiva care face asa ceva va sunt recunoscator. a mea a inceput sa aiba mici crapaturi si trebe sa fac ceva in acest sens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...