boieru' Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Merci de aprecieri. Cucuruzul acela se numeste cuzinet agrigol... Poza e pusa pentru un prieten care spunea ca ne reparam motocicletele in porumb. A avut dreptate... Faza buna e ca dupa ce se incalzeste motorul, facem floricele sa avem la bere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 (editat) Am si eu o nelamurire in legatura cu tuburile de aerisire. La mine au fost un pic umblate si nu isi au rostul asa cum is. De la rezervorul cu lichidul de racire imi merge un furtun direct sub amortizorul spate unde iese si aerisirea de la amortizor. Astea sunt ok. Este furtunul de la preaplin de la carburi care iese in zona cricului central care deasemenea e ok. Restul nu prea are sens. De la membrane de la carburatoare vine un furtun care sub sea intra intr-un Y. Din Y mai vin 20 cm de furtun spre spatele motocicletei si cam tot atat in jos. Deci 2 iesiri... Aici cred ca e ceva buba. Alta buba e ca din pompa de benzina vine un furtun de cam 5cm care intra iarasi intr-un Y. La iesirea din Y nu e conectat nimic. La cealata intrare in acest Y vine un furtun care merge tot sub sea mai spre spate. Poate sa ma lamureasca cineva despre cum ar trebui sa vina corect toate astea? Atasez si o schema cu ce am eu (cel de la lichidul de racire l-am omis din desen ca acela e ok). Ps. Acumulatoru le pe gel, deci nu mai are nevoie de aerisire. Nici nu avea vreuna conectata. Chiar nu ma poate lamuri nimeni? Schita cu ce am eu este pe pagina anterioara sus. Editat Februarie 14, 2010 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Chiar nu ma poate lamuri nimeni? Schita cu ce am eu este pe pagina anterioara sus. Ba da, ne lamurim daca vrei impreuna, unde stau eu stii acum, africana mea de rezerva este identica cu a ta pina in ultimul amanunt si nu am desfacut-o inca. Hai sa vedem cum ne planificam o zi in care sa vii sa o desfacem si sa vedem cum e cu paienjenisul ala de derivatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Mersi mult Galen pt propunere. Intre timp m-a lamurit Africanu dupa niste sapaturi facute numai el stie unde. Furtunele vin exact cum le-am schitat eu. Atat aerisirea de la carburatoare cat si cea de la pompa de benzina au cate doua "iesiri". Cate una sub sea si cate una spre bascula. Mister rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 (editat) Salutari! Am masurat incarcarea si cu un alt aparat si era in parametri: 14-14.5V Multumesc de sfaturi! M-am mai gindit la ceva coroborat cu cele scrise de mine mai sus. Avind in vedere "minunile" patite care frizeaza pur si simplu notiunea de ghinion, nu ar strica sa verifici cu multa atentie conexiunile bateriei, sa nu fie oxidate cumva undeva (in special legaturile la papucii de conectare cu bornele si bornele sigurantei principale-aia de 25 de amperi.). Daca conexiunile bateriei la masa sau la + instalatie sint cumva intermitente este posibil sa se intrerupa din cind in cind, poate chiar in turatie serioasa si asta sa fi fost cauza arderii cdi-urilor. Mai ales ca eventualele intreruperi intermitente sint mai periculoase prin socurile provocate in sistemul de incarcare decit sa mergi pur si simplu fara acumulator. Nu vreau sa te sperii dar e foarte ciudat ce ai patit. Oricum ar fi foarte util sa-ti montezi un voltmetru digital cum a facut Pedros, sau avind in vedere discutiile ulterioare unul cu LED-uri ca sa nu stai apoi tot timpul cu ochii pe voltmetru. Un voltmetru cu LED-uri au dublul si triplul stekerul ala de bricheta pe care il gasesti la Metro, costa cam 50 roni. Impusti doi iepuri cu ala Editat Februarie 14, 2010 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanvulf Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 (editat) M-am mai gindit la ceva coroborat cu cele scrise de mine mai sus. Avind in vedere "minunile" patite care frizeaza pur si simplu notiunea de ghinion, nu ar strica sa verifici cu multa atentie conexiunile bateriei, sa nu fie oxidate cumva undeva (in special legaturile la papucii de conectare cu bornele si bornele sigurantei principale-aia de 25 de amperi.). Daca conexiunile bateriei la masa sau la + instalatie sint cumva intermitente este posibil sa se intrerupa din cind in cind, poate chiar in turatie serioasa si asta sa fi fost cauza arderii cdi-urilor. Mai ales ca eventualele intreruperi intermitente sint mai periculoase prin socurile provocate in sistemul de incarcare decit sa mergi pur si simplu fara acumulator. Nu vreau sa te sperii dar e foarte ciudat ce ai patit. Oricum ar fi foarte util sa-ti montezi un voltmetru digital cum a facut Pedros, sau avind in vedere discutiile ulterioare unul cu LED-uri ca sa nu stai apoi tot timpul cu ochii pe voltmetru. Un voltmetru cu LED-uri au dublul si triplul stekerul ala de bricheta pe care il gasesti la Metro, costa cam 50 roni. Impusti doi iepuri cu ala Intr-adevar se poate numi ghinion, sau coincidente neplacute. Daca prima data am luat un cdi nou si l-am montat si atat.....a doua oara am verificat intreaga instalatie, fir cu fir si am schimbat tot ce ar fi posibil sa arda, in urma discutiilor de pe forumuri. Nu am ajuns la o concluzie care ar fi putut fi cauza. O varianta ar fi ca am dat bateria la un meserias mecanic care a zis ca-mi face o incarcare buna (eu nu avea redresor). In urma incarcarii tind sa cred ca a pocnit bateria si datea curent intermintent. Oricum, am schimbat-o....astept sa vad cum evolueaza lucrurile. Voi urmari si firele de curent pentru oxid...Intr-adevar, bateria avea ceva oxid inainte sa o schimb. Cu ocazia verificarii instalatiei am aplicat si putin si cu grija, spray contact, cam peste tot. Zic putin si cu grija ca am observat ca inmuia invelisul protector al firelor. Deja am vorbit cu pedros despre voltmetru, sper ca saptamana asta sa-l si montez. Voi posta detalii si eventuale intrebari pe masura ce evolueaza lucrurile... Iar ultima masuratoare eronata din cauza instrumentului se poate numi ghinion extrem. Bine ca a fost instrumentul... Mult succes si multumesc pentru sfaturi! Editat Februarie 15, 2010 de kanvulf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Intr-adevar se poate numi ghinion, sau coincidente neplacute. Daca prima data am luat un cdi nou si l-am montat si atat.....a doua oara am verificat intreaga instalatie, fir cu fir si am schimbat tot ce ar fi posibil sa arda, in urma discutiilor de pe forumuri. Nu am ajuns la o concluzie care ar fi putut fi cauza. O varianta ar fi ca am dat bateria la un meserias mecanic care a zis ca-mi face o incarcare buna (eu nu avea redresor). In urma incarcarii tind sa cred ca a pocnit bateria si datea curent intermintent. Oricum, am schimbat-o....astept sa vad cum evolueaza lucrurile. Voi urmari si firele de curent pentru oxid...Intr-adevar, bateria avea ceva oxid inainte sa o schimb. Cu ocazia verificarii instalatiei am aplicat si putin si cu grija, spray contact, cam peste tot. Zic putin si cu grija ca am observat ca inmuia invelisul protector al firelor. Deja am vorbit cu pedros despre voltmetru, sper ca saptamana asta sa-l si montez. Voi posta detalii si eventuale intrebari pe masura ce evolueaza lucrurile... Iar ultima masuratoare eronata din cauza instrumentului se poate numi ghinion extrem. Bine ca a fost instrumentul... Mare ghinion sa le ia dracu de aparate,cu chinejii astia nu mai stii ce sa cumperi Mult succes si multumesc pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Azi (ieri) am mai bifat cate ceva pe lista. Am demontat furca si am inlocuit rulmentzii de la jug, am demontat si spalat bine amortizoarele de fatza si am schimbat uleiul, am schimbat rulmentii de la rotzi, am montat inapoi jugurile si furca. Ciprian a pus cuzinetii noi, si urmeaza sa se apuce sa faca puzle-ul format din pinioane, pistoane si alte minuni ce mai intra prin motor. Azi o sa continui cu rotzile, la care mai am de pus simeringurile, si de scos cauciucurile pentru a rezolva problema cu oxidul din janta, apoi trec la bascula si amortizorul de spate. E ora 5:50. Termin cafeaua si ma duc in garaj. Cine se scoala de dimineatza, in garaj ajunge... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pufarinu_11 Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 E ora 5:50. Termin cafeaua si ma duc in garaj. Cine se scoala de dimineatza, in garaj ajunge... ) RESPECT PRIETENE! :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Domnule Mon Cher, in ritmul asta o sa o faci productie 2010. adicatelea ultimu" tip de Moto. Multa bafta in continuare la " marea amestecatura ". Si mre atentie ca munca in garaj duce la "ATTACHMENTS " Azi (ieri) am mai bifat cate ceva pe lista. Am demontat furca si am inlocuit rulmentzii de la jug, am demontat si spalat bine amortizoarele de fatza si am schimbat uleiul, am schimbat rulmentii de la rotzi, am montat inapoi jugurile si furca. Ciprian a pus cuzinetii noi, si urmeaza sa se apuce sa faca puzle-ul format din pinioane, pistoane si alte minuni ce mai intra prin motor. Azi o sa continui cu rotzile, la care mai am de pus simeringurile, si de scos cauciucurile pentru a rezolva problema cu oxidul din janta, apoi trec la bascula si amortizorul de spate. E ora 5:50. Termin cafeaua si ma duc in garaj. Cine se scoala de dimineatza, in garaj ajunge... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 (editat) Frate... Cate simeringuri are masinaria asta... Si nu le-am numarat pe cele de la motor inca. Numai la ansamblul amortizor, tendoane de legatura si bascula sunt 12... Am demontat bascula, amortizorul, articulatia de legatura (triunghiul) si cea in forma de u, am curatzat, spalat si uns bine lantzul... Bascula avea un rulment cu ace care era blocat si ruginit, asa ca o sa ma duc sa caut altul. Tendoanele au fost curatzate bine la perie, si asteapta vopseaua. Si aici am gasit un rulment care arata ca draku. Oricum ii schimb pe totzi, asa ca sper sa am noroc sa ii gasesc. Daca nu, mai e solutzia cu bucsi de bronz grafitat. Ma gandeam, ca mai mult ca sigur motocicleta aceasta nu a mai prmit o astfel de revizie de cand a iesit din fabrica. E toata imprastiata in garaj. Cred ca o sa desfac iar furca, si o sa trimit cadrul la vopsit. Motocicleta o sa fie aproape noua dupa ce termin cu ea... Deja ma gandesc unde sa plec la plimbare. Ma bate gandul sa trag si eu un drum spre Mongolia, dar un prieten a mai venit cu o idee, si tre' sa discutam la o bere. Pentru cei ce nu au citit inca despre plimbarea facuta de un adevarat aventurier www.mongolia.ro Poate va vin idei... O sa pun si poze mai tarziu. Acum bag ceva pe sub nas, si plec sa cumpar o plasa de simeringuri si rulmentzi. Sper sa ii gasesc, desi ma cam indoiesc. Mesaj completat cateva poze Editat Februarie 16, 2010 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Merci de aprecieri. Cucuruzul acela se numeste cuzinet agrigol... Poza e pusa pentru un prieten care spunea ca ne reparam motocicletele in porumb. A avut dreptate... Faza buna e ca dupa ce se incalzeste motorul, facem floricele sa avem la bere... Cucuruzu ala ar fi fost bun si ca joja de ulei, ca sa stii cand sa mai pui ulei. Pentru alte detalii, tata e acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Mda, e bun si de joja. O sa inshir cateva boabe pe o atza, si cand ies din ulei, mai completez... Nu are rost sa ma cert aiurea cu tine. Tzi-am mai spus, cu tatal tau stau de vorba oricand, pentru ca de fiecare data cand am cerut un sfat, m-a ajutat si a stiut ce spune. Tu ai inceput cearta pe celalalt topic. E drept ca nu am verificat nivelul la ulei, si am recunoscut asta. A fost greseala mea, si oricine greseste, macar o data. Daca nu ma insel, si voi ati gresit o data, cand v-am spus ca mi se blocheaza motorul la VF, si mi-ati spus ca nu am stiut eu sa il pornesc... Stii ce s-a intamplat apoi, deci hai sa nu ne mai certam aiurea, ca nu are rost. Episodul e consumat si de multa vreme uitat, din punctul meu de vedere. Daca mai ai alte chestii sa imi spui, exista mesaj privat, sau telefon. Stii numarul. 0728292638. Numai bine! Azi am lipsit putzin din garaj, si cand m-am intors am gasit echipa de revizie la lucru. O gaina verifica sus pe raft cum se prezinta carenele, in timp ce cocosul ciugulea din simeringuri, curios sa vada seria de pe ele. Alta gaina se asigura ca am toate sculele necesare. Deci lucrez cu specialisti... Mesaj completat Sper sa termin motocicleta pana atunci, si sa fiu liber. Daca reusesc, ne vedem la start. /index.php?...482588&st=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Azi (ieri) am mai bifat cate ceva pe lista. Am demontat furca si am inlocuit rulmentzii de la jug, am demontat si spalat bine amortizoarele de fatza si am schimbat uleiul, am schimbat rulmentii de la rotzi, am montat inapoi jugurile si furca. Ciprian a pus cuzinetii noi, si urmeaza sa se apuce sa faca puzle-ul format din pinioane, pistoane si alte minuni ce mai intra prin motor. Azi o sa continui cu rotzile, la care mai am de pus simeringurile, si de scos cauciucurile pentru a rezolva problema cu oxidul din janta, apoi trec la bascula si amortizorul de spate. E ora 5:50. Termin cafeaua si ma duc in garaj. Cine se scoala de dimineatza, in garaj ajunge... ) cu ce ai curatat amortizoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Le-am spalat intai cu motorina, la exterior, si interior, apoi le-am desfacut si am spalat fiecare piesa cu benzina, apoi le-am sters bine, sa fie perfect uscate, le-am asamblat si am pus uleiul. Tendoanele de la amortizorul de spate au primit acelashi tratament, plus o periere serioasa cu o perie rotativa pana au ajuns la luciu metalic. Azi le vospesc cu o vopsea pentru etrieri, care e mai rezistenta in timp. Urmeaza sa demontez si amortizorul spate, sa curatz bine arcul, si sa il vopsesc, apoi o sa curatz bine bascula cu o solutie de curatzat si slefuit aluminiul, apoi aplic un strat de lac incolor. Azi o sa ma duc sa caut simeringurile si rulmentzii la SKF. O sa pun si lista cu rulmentzi si simeringuri, ca poate mai vrea cineva sa faca operatzia asta si sa stie ce sa cumpere inainte sa se apuce de treaba. Mesaj completat Pentru ca e frig afara, am luat o aerotema din garaj, am bagat-o intr-o cutie si am facut un mic "cuptor" in care am incalzit piesele si vopseaua inainte de aplicare. Apoi le-am pus inapoi in cutie, sa se "coaca" putzin vopseaua. Am dat 2 straturi de rosu, si 2 de lac, desi nu cred ca era nevoie. Vospeaua e buna si cred ca rezista bine si fara lac. Le-am facut roshii, ca sa le feresc de deochi... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Le-am facut roshii, ca sa le feresc de deochi... ) Din poze cam bat in portocaliu. Ia spune cu cat te-au platit astia de la KTM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Din poze cam bat in portocaliu. Ia spune cu cat te-au platit astia de la KTM? Se mai aude ceva cu intalnirea aia de anul asta ? Pana la urma unde va fii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Am luat o mare parte din simeringuri si rulmenti. Nu i-am gasit inca rulmentii de la cuplajul triunghiular. Maine imi vin si restul de simeringuri de la Craiova si Constantza. Baietzi de gaska cei de la SKF. Totusi mi-au luat zambind 201,23 Ron pe piesele din poza. Mesaj completat Din poze cam bat in portocaliu. Ia spune cu cat te-au platit astia de la KTM? KTM e firma aceea care produce drujbe? Credeam ca e topic despre motociclete, nu de mashini de tuns iarba... Portocaliul e culoarea desertului la apus, adika locul pentru care a fost creata Afrika Twin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 in buzau e un magazin de rulmenti!! da o lista cu ce iti maitrebuie si dau io o fuga pana acolo sa iti caut!! aaaaaaaaa apropo: mi-am luat samurai!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 in buzau e un magazin de rulmenti!!da o lista cu ce iti maitrebuie si dau io o fuga pana acolo sa iti caut!! aaaaaaaaa apropo: mi-am luat samurai!!!!! Sa-l stapanesti sanatos. Eu sunt inca nehotarat daca sa iau Samurai sau Vitara. Las ca de astea vorbim pe forumul 4x4. Nu am gasit rulmentii de la cuplajele acelea dintre bascula si amortizor. Nu au serii pe ei, au doar dimensiuni. Si mi-a spus tipul de la SKF ca se numesc colivii cu ace, pentru ca practic sunt niste inele care tzin niste ace inauntru, si se folosesc de ax pe post de interior, practic colivia de transforma in rulment, numai daca are axul trece prin ea. Imi mai trebuiesc urmatoarele: 15x22x17 7N-HVS - 1 buc. 17,5x24,5x22 7N-HVS - 6 buc. Mi-a spus sa caut la magazine cu specific auto. Eu am fost la unul pentru aplicatii industriale. Merci. Daca ii gasesti, eu zic ca e bine sa iti iei si tu pentru Afrikana. Si pe urma treci pe la mine intr-o zi la o bere, ii schimbam, apoi te duc acasa peste dealuri, sa probam lucrarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Nu vreau sa te dezamagesc, dar acesti rulmenti nu cred ca o sa-i gasesti pe altundeva decat Honda. Eu am avut nevoie pentru un RD03 si nu am gasit niciunde. A trebuit sa comand la Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Am schimbat si eu rulmentii de la linkage - am luat de la BADI din Bucuresti de pe Laminorului. Nu mai stiu exact costul dar erau destul de ieftini si buni calitativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Am terminat de pus rulmentii si simeringurile la roata fatza, am montat discurile de frana, am montat amortizoarele si roata, am curatat etrierii si facut cateva curse la cilndrii, sa ma asigur ca functioneaza corect, si am montat inapoi etrierii. Deci fatza e gata. Acum montez ghidonul si hand-guard-urile si apoi trec la bascula. M-au sunat si cei de la SKF acum 2 ore, ca au sosit si celelalte simeringuri. Ma asteptam sa gasesc foarte greu rulmentii aceia, pentru ca au niste masuri speciale. O sa vorbesc si la Honda sa vad in cat timp ii aduc, si cat costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 ma duc dupa-amiaza sa intreb!!! samu ti-l dau sa te dai pe deal sa vezi cum e!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Am schimbat si eu rulmentii de la linkage - am luat de la BADI din Bucuresti de pe Laminorului. Nu mai stiu exact costul dar erau destul de ieftini si buni calitativ. Rulmenti de linkage de Africa Twin? Cote "normale" se gasesc pe oriunde. Si eu am gasit usor pentru Husqvarna, dar la AT sunt cote cu "virguila" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.