Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Ai incercat-o? Ai PCB-ul facut?

Am si incercat-o. E si facuta. Merge la mine pe motor de aproape 2 ani. PCB nu am. Eu am facut montajul pe o bucata de universal, l-am bagat in cutie, si l-am acoperit cu silicon.

Acelasi montaj l-am pus pe Matizul unui prieten, pe stopul ala suplimentar de la luneta. Si acolo merge de 2 ani, fara probleme.

Niste note suplimentare, apropo de piesele necesare si de reglaj.

Daca pentru Q2 folositi TIP117, o sa fie nevoie de o bucatica de radiator. Eu am folosit celalalt tranzistor, TIP146, care nu are nevoie de racire.

Pentru Q1, metal in paranteza, inseamna varianta cu capsula metalica.

Ar mai fi de adaugat ca eu am facut setarile pe masa, in casa, iar cind am montat povestea pe motor, era cu totul altceva. Verificati in casa daca functioneaza schema, iar reglajele ar fi bine sa le faceti pe motor. Nu mi-am batut capul prea tare cu ce se intimpla prin instalatia electrica, mai ales cind merge motorul, dar pe motor se comporta altfel schema. Ma refer la numarul de flashuri pe care le facea stopul, inainte sa ramina tot timpul aprins.

O sa caut si linkul de unde e preluata schema, si o sa revin.

Ca preturi (de unde imi cumpar eu piese) am gasit :

integratul 0,42 RON

2N2222A,met 1,78 RON

TIP146 2,5 RON

trimmer 50K 1,87 RON

Restul (rezistente,condensatori) nu cred sa sara de 5 RON.

Ar mai fi cutia si cablajul, dar asta depinde de fiecare in parte... :D

Mesaj completat

Pare ok.

Cum ziceam si mai sus, montajul este functional, la mine pe motor. Se poate vedea oricind, cum functioneaza. Neagu poate sa confirme chestia asta. Sau Boieru. Sau Pedros.

Mesaj completat

bafta la toata lumea :P ... felicitari tovarasilor africanisti pentru reusita din vechend ... spor

Eu trebuie sa le multumesc tuturor celor care au facut reparatia asta posibila. Si subscriu si la felicitari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred că tare mă plictisex........

 

A încercat careva să vadă dacă Africana porneÂşte cu țuică/pălincă? Dacă porneÂşte..... miroase a prune?...... Hmmmmm ... tre să încerc!

clar ca am incercat...am baut amandoi...a pornit mai greu pt ca nu reuseam sa incalec dar apoi a mers ca unsa...asta pana m-a oprit militia si atunci am realizat ca intradevar miroase a prune...o prietena buna din bucuresti ma poate sustine..ea cred ca era putin mai treaza si s-ar putea sa-si aduca aminte mai multe

post-8168-1288188949_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clar ca am incercat...am baut amandoi...a pornit mai greu pt ca nu reuseam sa incalec dar apoi a mers ca unsa...asta pana m-a oprit militia si atunci am realizat ca intradevar miroase a prune...o prietena buna din bucuresti ma poate sustine..ea cred ca era putin mai treaza si s-ar putea sa-si aduca aminte mai multe

 

Ce faci weekendu ăsta.... dacă e vreme faină testăm chestia pe vre-un coclau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna tuturor.

 

Sunt aspirant al unei Africa Twin si as vrea sa stiu care sunt diferentele intre tipurile de varianta RD03 RD04 RD07 RD07a.(stiu ca s a mai discutat dar...) As vrea sa stiu toate astea pentru a ma hotara ce model sa aleg. Daca se poate eventual cu ce imbunatatiri si in ce ani au fost implementate.

De asemenea am citit ca rd07a ul ar avea cel mai mic consum din cauza TPS ului...cam care ar fii consumul la un rd07a la 100 110 km/h mers solo...De asemenea citisem ca rd07a nu a mai fost facut in japonia? este adevarat?

 

Care ar fii cea mai indicata varianta pentru utlizare stradala zi de zi. Folosesc moto in fiecare zii din din martie pana in nov. Inclin catre rd04 si rd07a insa diferenta de pret intre ele e de cca 1000euro. Daca intradevar consumul e mai mic la cele din urma consider justificata investia avand in vedere cei cca 13 000km pe sezon pe care ii fac.

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ionut, ia de acilea schema... pentru frina.

 

IC1 = CD4093UBE, CMOS

Q1 = 2N2222A (metal)

Q2 = TIP117,TIP146

R1,R6 = 50K, trimmer

R2,R5,R7,R9 = 10K,1/4w

R3 = 100K,1/4w

R4 = 47K,1/4w

R8 = 2K7,1/4w

C1 = 33uF, 25V

C2 = 3.3uF, 25V

 

Schema nu e a mea... Tot pe net am gasit-o, si am zis sa o incerc si eu.

O intrebare: Becu de cati W ii? 21 pe farna si 5 W pe pozitie? Parca is si mai mici, dar asta 21/5 e la mine.

 

Vreau doar sa imi confirmi ca sa stiu daca merita sau nu sa il fac :D

 

Am gasit si schema PCB-ului, tre doar adusa la scara si apoi implementata :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveti sau stiti pe cineva care vinde o aripa fata, va rog dati-mi de stire. Tinand cont de faptul ca nu prea intru pe acesc topic, un PM ar fi cel mai bun.

 

Multumesc :laugh:

Ai PM :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si incercat-o. E si facuta. Merge la mine pe motor de aproape 2 ani. PCB nu am. Eu am facut montajul pe o bucata de universal, l-am bagat in cutie, si l-am acoperit cu silicon.

Cam cat de mare e cutia in care ai facut montajul? (sa stiu ce-i zic lui Ionut sa cumpere)

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca aveti sau stiti pe cineva care vinde o aripa fata, va rog dati-mi de stire. Tinand cont de faptul ca nu prea intru pe acesc topic, un PM ar fi cel mai bun.

 

Multumesc :laugh:

 

Ai PM si de la mine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare: Becu de cati W ii? 21 pe farna si 5 W pe pozitie? Parca is si mai mici, dar asta 21/5 e la mine.

 

Vreau doar sa imi confirmi ca sa stiu daca merita sau nu sa il fac :D

 

Am gasit si schema PCB-ului, tre doar adusa la scara si apoi implementata :laugh:

becul este intr-adevar de 21w pe frina, 5w pozitie. Daca ai gasit si pcbul e perfect. Baga mare, daca e facut bine montajul, merge din prima.

Mesaj completat

Cam cat de mare e cutia in care ai facut montajul? (sa stiu ce-i zic lui Ionut sa cumpere)

 

Merci.

 

La mine a intrat intr-o cutie de dimensiunea unei cutii de chibrituri. Si am bagat silicon peste, dupa ce am facut reglajele. Nu am masurat-o, sa iti zic exact ce dimensiuni are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Bucati" intregi:

- Africa Twin Rd07a, adus din Germania, an 1997, 79000km, carte service, cric central, portbagaje laterale, topcase + coburi Givi, parbriz touring - 2850 eur

 

S-a dat. Am readus pe calea cea dreapta un timisorean care a avut o clipa de nebunie (CBR600) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator omida_africana
S-a dat. Am readus pe calea cea dreapta un timisorean care a avut o clipa de nebunie (CBR600) ;)

 

Dom' profesor, bine ca mai randuiesti cate unu', il aduci la catedra si ii arati calea cea dreapta, caci mantuirea si-o culege singur, dupa :laugh:

Si uite asa a mai scapat unul de la pierzanie.

La mai multi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

am o intrebare...stie cineva daca se potriveste cricul de xrv 750 pe cea de 650?

multzamesc

 

 

Daca vorbesti de cricul central, din ce stiu eu, doar cel de RD04 se potriveste la RD03. RD07 are alt cadru, deci alta prindere a cricului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Fratilor,

am o problema de ma doare capul. in aceste conditiiva prezint faptele:

am avut un scurtla firele care vin de la generatorul de curent (cu o priza in 3 pe partea stanga langa CDI)

am inlocuitcontactele si am pus "papuci" mama-tata si in aceste conditii totul(adica zona de papuci se incalzeste, cxa dupa 5 min. de motor pornit incepe si scoate fum.

Moto: Africa twin 1995.

astept sfaturi care bineinteles ca vor fi binevenite.

Multam Fain. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu se potriveste, il convingem noi... Doar sa treci pe la mine pe la garaj. Nu il convingem? Facem altul... :D

 

 

Intrebam daca se potriveste cricul central caci vreau sa-mi faca cineva din brasov, si sa nu o ia de la zero cu el,vroiam sa-l demontez pe al lu frate-miu (de pe RD 04), sa faca o copie si apoi sa-l montam... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Fratilor,

am o problema de ma doare capul. in aceste conditiiva prezint faptele:

am avut un scurtla firele care vin de la generatorul de curent (cu o priza in 3 pe partea stanga langa CDI)

am inlocuitcontactele si am pus "papuci" mama-tata si in aceste conditii totul(adica zona de papuci se incalzeste, cxa dupa 5 min. de motor pornit incepe si scoate fum.

Moto: Africa twin 1995.

astept sfaturi care bineinteles ca vor fi binevenite.

Multam Fain. :laugh:

 

Eu am patit oarecum la fel si am cositorit firele, apoi am izolat cu tub termoconstrictiv.

Mesaj completat

Intrebam daca se potriveste cricul central caci vreau sa-mi faca cineva din brasov, si sa nu o ia de la zero cu el,vroiam sa-l demontez pe al lu frate-miu (de pe RD 04), sa faca o copie si apoi sa-l montam... :D

 

 

Pai da jos de pe motorul fratelui si incearca sa-l montezi la tine. Daca merge atunci fa o copie. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...