Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Salutare Fratilor,

am o problema de ma doare capul. in aceste conditiiva prezint faptele:

am avut un scurtla firele care vin de la generatorul de curent (cu o priza in 3 pe partea stanga langa CDI)

am inlocuitcontactele si am pus "papuci" mama-tata si in aceste conditii totul(adica zona de papuci se incalzeste, cxa dupa 5 min. de motor pornit incepe si scoate fum.

Moto: Africa twin 1995.

astept sfaturi care bineinteles ca vor fi binevenite.

Multam Fain. :laugh:

 

 

DA , cositorit . Daca pui ”papuci ” mama-tata pe langa faptul ca nu fac contact foarte bine se pierde si curent , mi-am bulit o baterie in felul asta -nu mai incarca din cauza contactelor proaste .

 

Spor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna dimineata . Am placerea sa va prezint o noua Africana intrata in circulatie !

 

 

Arthur,

Bine ai venit in randul posesorilor de AT! Ingrosam randurile pentru intalnirile de la anul.

In alta ordine de idei mai opreste-te din plimbat cu Africana ca acusi te dam jos cu spaclu :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna tuturor.

 

Sunt aspirant al unei Africa Twin si as vrea sa stiu care sunt diferentele intre tipurile de varianta RD03 RD04 RD07 RD07a.(stiu ca s a mai discutat dar...) As vrea sa stiu toate astea pentru a ma hotara ce model sa aleg. Daca se poate eventual cu ce imbunatatiri si in ce ani au fost implementate.

De asemenea am citit ca rd07a ul ar avea cel mai mic consum din cauza TPS ului...cam care ar fii consumul la un rd07a la 100 110 km/h mers solo...De asemenea citisem ca rd07a nu a mai fost facut in japonia? este adevarat?

 

Care ar fii cea mai indicata varianta pentru utlizare stradala zi de zi. Folosesc moto in fiecare zii din din martie pana in nov. Inclin catre rd04 si rd07a insa diferenta de pret intre ele e de cca 1000euro. Daca intradevar consumul e mai mic la cele din urma consider justificata investia avand in vedere cei cca 13 000km pe sezon pe care ii fac.

 

Multumesc anticipat

 

RD03 nu am avut, nu m-a pasionat, nu pot sa ma pronunt, oricum ...foarte fiabile.

RD04 am avut un singur exemplar, foarte bine intretinut, culoare originala(eu am un fix cu chestia asta)....ce sa-ti spun.....foarte reusita motocicleta !

RD07 ....aici sunt la al doilea exemplar ÂŞ am avut un 96 si acum am un 93. Nu stiu daca cel din 96 era RD07 sau RD07A. Nu am sesizat diferente notabile la consum. Oricum...daca mergi constant cu 110 km/h cred ca poti sa scoti si sub 5l/100 km.

Din cate stiu eu Africa Twin s-a fabricat doar in Japonia. Nu sunt sigur 100% ... dar am sa ma documentez....oricum, placuta de identificare iti spune imediat daca e HI(Honda Italia) sau "Japan" !

Eu nu m-as stresa cu senzorul....daca e fara....cu atat mai bine ! Maine chiar ma uit in program sa vad cat costa !

Daca dispui de suma necesara....ia-ti un RD07 ! Merita din plin ! Daca nu...un RD04....chiar are saua mai comoda !

Oricum

 

Mesaj completat

Ziua buna tuturor.

 

Sunt aspirant al unei Africa Twin si as vrea sa stiu care sunt diferentele intre tipurile de varianta RD03 RD04 RD07 RD07a.(stiu ca s a mai discutat dar...) As vrea sa stiu toate astea pentru a ma hotara ce model sa aleg. Daca se poate eventual cu ce imbunatatiri si in ce ani au fost implementate.

De asemenea am citit ca rd07a ul ar avea cel mai mic consum din cauza TPS ului...cam care ar fii consumul la un rd07a la 100 110 km/h mers solo...De asemenea citisem ca rd07a nu a mai fost facut in japonia? este adevarat?

 

Care ar fii cea mai indicata varianta pentru utlizare stradala zi de zi. Folosesc moto in fiecare zii din din martie pana in nov. Inclin catre rd04 si rd07a insa diferenta de pret intre ele e de cca 1000euro. Daca intradevar consumul e mai mic la cele din urma consider justificata investia avand in vedere cei cca 13 000km pe sezon pe care ii fac.

 

Multumesc anticipat

 

Hai sa-i raspundem omului ! Iti spun din ce am avut...nu Google, forumuri straine sau alte alea.

RD03 nu am avut, nu m-a pasionat, nu pot sa ma pronunt, oricum ...foarte fiabile.

RD04 am avut un singur exemplar, foarte bine intretinut, culoare originala(eu am un fix cu chestia asta)....ce sa-ti spun.....foarte reusita motocicleta !

RD07 ....aici sunt la al doilea exemplar. Am avut un 96 si acum am un 93. Nu stiu daca cel din 96 era RD07 sau RD07A. Nu am sesizat diferente notabile la consum. Oricum...daca mergi constant cu 110 km/h cred ca poti sa scoti si sub 5l/100 km.

Din cate stiu eu Africa Twin s-a fabricat doar in Japonia. Nu sunt sigur 100% ... dar am sa ma documentez la munca....oricum, placuta de identificare iti spune imediat daca e HI(Honda Italia) sau "Japan" !

Eu nu m-as stresa cu senzorul....daca e fara....cu atat mai bine ! Maine chiar ma uit in program sa vad cat costa un senzor !

Daca dispui de suma necesara....ia-ti un RD07 ! Merita din plin ! Daca nu...un RD04....chiar are saua mai comoda !

Succes si felicitari ! Motocicleta este fantastica ! Isi merita toti banii....chiar daca unii spun ca e scumpa ! E scumpa la achizitie dar e scumpa si la revanzare !

Bafta !

P.S. Invit cunoscatorii sa contribuie cu pareri ! De ex Dl Profesor...

 

 

Mesaj completat

Scuze...nu stiu ce s-a intamplat....conexiunea probabil. Se poate curata in asa fel incat sa ramana doar ultima parte ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arthur,

Bine ai venit in randul posesorilor de AT! Ingrosam randurile pentru intalnirile de la anul.

In alta ordine de idei mai opreste-te din plimbat cu Africana ca acusi te dam jos cu spaclu ;)

 

Da , multumuesc , d-le profesor ( parinte ) ptr sfaturi ! Dar de dat jos . . . . inca nu . Am pierdut cam mult cu CBR si musai tre recuperat ! :laugh:

 

Mesaj completat

Ziua buna tuturor.

 

Sunt aspirant al unei Africa Twin si as vrea sa stiu care sunt diferentele intre tipurile de varianta RD03 RD04 RD07 RD07a.(stiu ca s a mai discutat dar...) As vrea sa stiu toate astea pentru a ma hotara ce model sa aleg. Daca se poate eventual cu ce imbunatatiri si in ce ani au fost implementate.

De asemenea am citit ca rd07a ul ar avea cel mai mic consum din cauza TPS ului...cam care ar fii consumul la un rd07a la 100 110 km/h mers solo...De asemenea citisem ca rd07a nu a mai fost facut in japonia? este adevarat?

 

Care ar fii cea mai indicata varianta pentru utlizare stradala zi de zi. Folosesc moto in fiecare zii din din martie pana in nov. Inclin catre rd04 si rd07a insa diferenta de pret intre ele e de cca 1000euro. Daca intradevar consumul e mai mic la cele din urma consider justificata investia avand in vedere cei cca 13 000km pe sezon pe care ii fac.

 

Multumesc anticipat

 

 

Da , multumuesc , d-le profesor ( parinte ) ptr sfaturi ! Dar de dat jos . . . . inca nu . Am pierdut cam mult cu CBR si musai tre recuperat ! :D

 

D-le Marius Roibu , nu-ti lua Africa Twin ca ai sa ajungi ca mine ! O sa pleci cu 2 ore mai repede la lucru , doar sa te mai dai putin , o sa-ti trezesti noaptea prietena / sotia sa intrebi daca chef de o plimbare . . . . . Opteaza ptr RD 07 !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator omida_africana
Am inceput sa ne inmultim :) .Oare cati africanisti suntem in tara?

 

la poalele Tampei eu stiu 6 bucati, 4 din ei activi (sebi, gabi, andrei si dan), ceilalti 2 sunt pasivi :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator omida_africana
apropo :P , plimbarea de ieri... http://picasaweb.google.com/florin.enaches...rasan31Oct2010# si

da noi, cei cu africane...nu iesim impreuna? Haideti ca mintensh vine iarna... :)

Daca toate merg bine, va propun o iesire sambata, poate chiar si duminica, si sa dormim la cort sau la o pensiune.

Sa colindam pe dealurile din apropiere de Agnita (de la Voila facem dreapta, apoi prin Cincu si mai departe.

Sau daca aveti alte variante ... bagati la vedere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la poalele Tampei eu stiu 6 bucati, 4 din ei activi (sebi, gabi, andrei si dan), ceilalti 2 sunt pasivi :)

 

 

In Timisoara avem:

- Eu (RD03/RD04/RD07)

- Borco (RD07)

- Mircea (RD07)

- Dorin (RD07a)

- Arthur (RD07a)

- Cristi (RD07a)

- Tibor (RD03)

- Mircea (RD03)

- Dorin (RD03)

- Zoli (RD07a)

- Sergiu (RD07)

- Grossvater (RD03)

- Spili (RD07)

- Ovidiu (RD07a)

- mai un RD07a albastru al carui proprietar e un tip pe care nu-l cunosc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator omida_africana
In Timisoara avem:

- Eu (RD03/RD04/RD07)

- Borco (RD07)

- Mircea (RD07)

- Dorin (RD07a)

- Arthur (RD07a)

- Cristi (RD07a)

- Tibor (RD03)

- Mircea (RD03)

- Dorin (RD03)

- Zoli (RD07a)

- Sergiu (RD07)

- Grossvater (RD03)

- Spili (RD07)

- Ovidiu (RD07a)

- mai un RD07a albastru al carui proprietar e un tip pe care nu-l cunosc.

 

"Domnu' Trandafir ", cred ca in orasul de pe Bega cam un sfert - poate spre o treime din lista "iti apartine", sau ma insel ? :)

Editat de omida_africana
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator omida_africana
Tu cam cat vrei sa te mai "inmultesti"? Nu ajunge ca sunteti 3 pe capul fetei aleia? :scratch: :)

 

ce "uameni" dom'le, ce "uameni", invidiosi pe succesele altora, succese in munca, evident :P

inca una mica, "si la mai mare ..."

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ziua!!

scuze pentru ca am lipsit atat de pe forum, si nu am mai anuntat nimic despre donatiile facute!(probleme personale)

am atasat un extras de cont si putei vedea cine si cat a depus!! totalul este de 805ron depusi+25 ron(eu)= 830 ron!!

din acesti bani s-a platit furca catre cstelia 720 ron (comisioanele au fost suportate de mine)

bani ramasi de la aceasta donatie: 110 ron.

propun ca acesti bani sa fie folositi de catre za_sly pentru piesele care mai trebuiesc pentru finalizarea motorului!!

extras1.pdf

extras2.pdf

extras3.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

propun ca acesti bani sa fie folositi de catre za_sly pentru piesele care mai trebuiesc pentru finalizarea motorului!!

 

evident ... ca doar d-aia i-am strans ...

 

in alta ordine de idei ... stie careva ce cote au rulmentii de jug pentru RD04 - 47x26x15mm - e corect?

 

bafta !

Editat de sherky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

propun ca acesti bani sa fie folositi de catre za_sly pentru piesele care mai trebuiesc pentru finalizarea motorului!!

 

evident ... ca doar d-aia i-am strans ...

 

in alta ordine de idei ... stie careva ce cote au rulmentii de jug pentru RD04?

 

bafta !

da din pacate m-am pacalit cu cotele la rulmentii de jug.cotele sunt urmatoarele:32005 JS/26. iI GASESTI NUMAI PE LOUIS SAU LA HONDA.EU AM LUAT DAR SUNT 32005 /25 :) NU SE POTRIVESTE CAMASA INTERIOARA

Editat de neagu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In acest weekend Motoveteranii au intrunire la Cheia si au de gand sa ajunga sus, pe platoul Cheia. Ma gandeam ca ar fi un bun prilej sa facem si noi una dintre ultimile iesiri pe anul acesta.

Vremea se anunta buna, zona este foarte frumoasa.

 

Mai multe amanunte pe: /index.php?...=600368&hl=

 

Si aici: /index.php?...0&start=110

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Platoul Cheia? Ce e aia? Poate M-tii Grohotisului. Accesul e spre hard enduro. Toate forestierele se termina pana in golul alpin. Doar din Valea Doftanei (satul) este un acces mai de Doamne ajuta. Sau poate e vorba despre culmea Bratocea. Iarasi, drumul e cam hard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Platoul Cheia? Ce e aia? Poate M-tii Grohotisului. Accesul e spre hard enduro. Toate forestierele se termina pana in golul alpin. Doar din Valea Doftanei (satul) este un acces mai de Doamne ajuta. Sau poate e vorba despre culmea Bratocea. Iarasi, drumul e cam hard.

 

Pai de asta am link-urile (unde de altfel sunt si harti postate) ca sa vedeti cam despre ce este vorba, eu am preluat doar planurile lor...

Nu am fost pe acolo, deci nu imi pot da cu parerea, dar voi merge si va voi povesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut si eu o pompa de frana de rd04 sau rd07, daca aveti careva, astept un pm. :P

de fata, am uitat sa specific :)

Editat de reltih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un drum care urca pe la izvoru' berii spre fosta cabana Ciucas dar tre sa fi hotarat pe ultimul viraj de stanga ca daca nu vi tare sa te sui pe pereta ca la cros ajungi in santul format de apa si e cam trista situatia. tre sa ai 35-40 km/h cel putin ca sa iesi din viraj unde trebuie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un drum care urca pe la izvoru' berii spre fosta cabana Ciucas dar tre sa fi hotarat pe ultimul viraj de stanga ca daca nu vi tare sa te sui pe pereta ca la cros ajungi in santul format de apa si e cam trista situatia. tre sa ai 35-40 km/h cel putin ca sa iesi din viraj unde trebuie :)

 

naspa.. daca era vorba de primul viraj poate ma riscam, dar asa, la ultimul, da-l draq, mai bine stau acasa... multumim de informatie!

Mesaj completat

naspa.. daca era vorba de primul viraj poate ma riscam, dar asa, la ultimul, da-l draq, mai bine stau acasa... multumim de informatie!

 

glumesc dragilor! izbandim! ... toti, doar trebuie sa incercati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a ajuns cu transalp si dominator pana la relul ala de la cabana ciucas, nu e chiar asa rau ultimul viraj, se trece si fara avant, oricum toata urcarea e fun :)

domi a avut ceva mai mari probleme decat transalpu'' in sensu ca rupea aderenta ca dracu pe pietrele alea desi avea gume mai potrivite, TA-ul avea anakee-uri si s-a descurcat mai bine, cred ca din cauza ca trage mai de jos, a urcat foarte frumos, in 2500 - 3000 de ture, domiu a trebuit turat ca dracu

Mesaj completat

nu sare nimeni cu o pompa de frana la un pret decent ?

Editat de reltih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...