Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Ce parere aveti? Parca e putin bling-bling...

 

arata foarte bine ... buna lucrare

Aici gasesti toate diferentele intre 07 si 07A

 

RD07 ('93-1996r.) RD07A ('96-2003r)

 

diferente AT 07 si 07A

 

Am inteles, multumesc pentru link ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

faina treaba! cu axul ala cum stai?

 

 

Am comandat axul si culmea ca in Europa nu se gaseste nici o bucata la nici un depozit Honda, asa ca asteptam din Japonia unul care dureaza vreo 3 saptamani sa ajunga la mine. Vad ce fac pana atunci.

 

Cadrul mi-e la sablat si apoi urmeaza vopsire in camp electrostatic, deci mai e treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat axul si culmea ca in Europa nu se gaseste nici o bucata la nici un depozit Honda, asa ca asteptam din Japonia unul care dureaza vreo 3 saptamani sa ajunga la mine. Vad ce fac pana atunci.

 

Cadrul mi-e la sablat si apoi urmeaza vopsire in camp electrostatic, deci mai e treaba.

cat costa axul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten vinde o roata spate de Africa Twin RD04. Pret 100 euroi. Detalii pe P.M.

 

Inca nu am gasit alarma, si nici butucul acela de fatza. Zilele astea s-a anuntat ploaie, deci ma bag in garaj la curatenie, si dau eu de ele.

post-3626-1301217290_thumb.jpg

post-3626-1301217318_thumb.jpg

post-3626-1301217335_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi da si mie cineva cotele pentru simeringul de la roata spate partea cu pinionul (rd04 if it matters) si vreun mos iepurila acre sa-mi faca cadou o bucsa din cea ce intra in butucul spate(am rupt legatura dintre ele si nah...imi sta pe greier

multumesc anticipat!

Mesaj completat

cotele rulmentilor le-am gasit , da simeringurile niet

Just to clarify this:

 

There are different types of the bearings. 2RS, C3 (C0 = standard, C1/C2 = smaller, C3-C5 = larger) ...

2RS = Double rubber sealed

C3 = Larger internal radial clearances

 

From ATiC:

 

RD03

2x 6202-2RS1/C3 [Front]

2x 6203-2RS1/C3 [Rear 'left'] + [Rear 'right']

1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket']

 

RD04/RD07

3x 6203-2RS1/C3 [2x Front] + [Rear 'right']

1x 6303-2RS1/C3 [Rear 'left']

1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket']

Mesaj completat

cotele rulmentilor le-am gasit , da simeringurile niet

Just to clarify this:

 

There are different types of the bearings. 2RS, C3 (C0 = standard, C1/C2 = smaller, C3-C5 = larger) ...

2RS = Double rubber sealed

C3 = Larger internal radial clearances

 

From ATiC:

 

RD03

2x 6202-2RS1/C3 [Front]

2x 6203-2RS1/C3 [Rear 'left'] + [Rear 'right']

1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket']

 

RD04/RD07

3x 6203-2RS1/C3 [2x Front] + [Rear 'right']

1x 6303-2RS1/C3 [Rear 'left']

1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket']

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi da si mie cineva cotele pentru simeringul de la roata spate partea cu pinionul (rd04 if it matters) si vreun mos iepurila acre sa-mi faca cadou o bucsa din cea ce intra in butucul spate(am rupt legatura dintre ele si nah...imi sta pe greier

multumesc anticipat!

Mesaj completat

cotele rulmentilor le-am gasit , da simeringurile niet

Just to clarify this:

 

There are different types of the bearings. 2RS, C3 (C0 = standard, C1/C2 = smaller, C3-C5 = larger) ...

2RS = Double rubber sealed

C3 = Larger internal radial clearances

 

From ATiC:

 

RD03

2x 6202-2RS1/C3 [Front]

2x 6203-2RS1/C3 [Rear 'left'] + [Rear 'right']

1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket']

 

RD04/RD07

3x 6203-2RS1/C3 [2x Front] + [Rear 'right']

1x 6303-2RS1/C3 [Rear 'left']

1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket']

Mesaj completat

cotele rulmentilor le-am gasit , da simeringurile niet

Just to clarify this:

 

There are different types of the bearings. 2RS, C3 (C0 = standard, C1/C2 = smaller, C3-C5 = larger) ...

2RS = Double rubber sealed

C3 = Larger internal radial clearances

 

From ATiC:

 

RD03

2x 6202-2RS1/C3 [Front]

2x 6203-2RS1/C3 [Rear 'left'] + [Rear 'right']

1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket']

 

RD04/RD07

3x 6203-2RS1/C3 [2x Front] + [Rear 'right']

1x 6303-2RS1/C3 [Rear 'left']

1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket']

nu cred ca o sa le gasesti ca sunt cu virgula ,am cautat si eu cand am skimbat rulmentii de spate si nu am gasit cotele respecive.Succes la cautat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur sunt astea? ca eu am gasit altele intre timp 47X28X10 si 40X25X8.

pt. mine conteaza ca sunt cam uzate ale mele, adica nu se strang pe bucse si lasa apa sa intre la rulmenti

mai stiu ca diametrul interior poate fi mai mic cat despre diferentele pe care le zici tu...nush

atic-ulmai zice Model Front 'left' Front 'right' Rear 'left' Rear 'right'

...................... RD04 28x42x8 45x55x5.............................25x40x7

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simeringurile au cotele:

 

28x47x7

 

25x40x7

Da, si stiu ca cele din microfiche sunt cu 2 zecimi mai mari. Dar, chiar conteaza????

 

originale sunt 28x47,2x7

peste tot gasesti cu 47 dar poti sa adaugi "ceva" pana la 0.2 - important e sa-ti stranga pe bucsa distantier

Editat de redplanet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus in final fara virgule si nu statea groaznic.. totusi pe termen lung nu cred sa fie o idee sanatoasa. si eu caut cotele adecvate asa ca daca le gaseste cineva poate ia 2 seturi!? :)

Mesaj completat

la wemoto se gasesc indivdual simeringurile dar nu stiu dc se merita si transportul + ca dureaza pana ajung (in orice caz poate dc ne strangem mai multi reducem transportul).

pt RD07:

http://www.wemoto.com/bikes/Honda/XRV_750_...st_Seal_-_Left/

+

http://www.wemoto.com/bikes/Honda/XRV_750_...t_Seal_-_Right/

=

10lire fara transport

Editat de cernunos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus in final fara virgule si nu statea groaznic.. totusi pe termen lung nu cred sa fie o idee sanatoasa. si eu caut cotele adecvate asa ca daca le gaseste cineva poate ia 2 seturi!? :)

Mesaj completat

la wemoto se gasesc indivdual simeringurile dar nu stiu dc se merita si transportul + ca dureaza pana ajung (in orice caz poate dc ne strangem mai multi reducem transportul).

pt RD07:

http://www.wemoto.com/bikes/Honda/XRV_750_...st_Seal_-_Left/

+

http://www.wemoto.com/bikes/Honda/XRV_750_...t_Seal_-_Right/

=

10lire fara transport

 

 

Nu vreau sa fac reclama dar cred ca la Romimoto gasesti cam orice pentru africana . Eu am facut vreo 5-6 comenzi la ei pana acum si sunt foarte multumit .

 

http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...96?show=gallery

 

 

Noroc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fac reclama dar cred ca la Romimoto gasesti cam orice pentru africana . Eu am facut vreo 5-6 comenzi la ei pana acum si sunt foarte multumit .

 

http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...96?show=gallery

 

 

Noroc !

buna informatie ! dar afrikana e umpik tanculet si nu cred ca oracaie la rulmenti sau simeringuri aftermarket

simeringuri fartec-10ron, au diametrul ext. cu ceva0.xx din fabrica....deh made in ro

simeringuri skf-20ron, se vede calitatea, nenea ing. zice ca o aplicare cu un silicon sau ceva rasina rezolva 0.2mm ala

Rulment 6203-2RSH/C3 SKF 3,51 EURO

Rulment 6204-2RSH/C3 SKF 4,13 EURO

Rulment 6303-2RSH SKF 4,63 EURO

deci pe rulmenti ar veni cam 13euro= 55 ron plus 20 ron simeringurile vine sub juma din pretul kitului. mmm ...la pretul benzinei de azi! bas ca la rulmentii timken(cica la fel de buni) mai economisesti cat de o saorma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bas ca la rulmentii timken(cica la fel de buni) mai economisesti cat de o saorma

Cu cartofi sau fara? :baldy:

Si eu sunt de aceeasi parere, merg rulmentii romanesti de zbarnaie (timken nu stiu cine ii face)

Daca ar merge economia romaneasca asa cum merg rulmentii, i-am depasi pe nemti :)

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,,.cred ca la Romimoto gasesti cam orice pentru africana ..

eu am nevoie doar de simeringuri :) pentru cine are nevoie de tot kit-ul de rulmenti presupun ca e in regula

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am comandat rulmentii de la axul de la juguri la ei, si in 5 zile au venit. Si au venit prin posta. Deci firma serioasa Romimoto...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am nevoie doar de simeringuri :) pentru cine are nevoie de tot kit-ul de rulmenti presupun ca e in regula

 

 

Asa e , la ROmimoto nu-ti da semeringurile separat . Si eu am schimat tot kitul anul trecut din cauza ca nu gaseam nicaieri doar semeringurile .

 

Timken ( sper sa nu ma insel ) se fabrica si in Ploiesti ( undeva pe stanga dupa podul de la gara , spre Bucuresti ). Daca vreti sa cumparati rulmenti in Romania va recomand magazinele producatorilor . Intermediarii isi cam fac de cap in ultima vreme . Stiu caz la Barlad unde la poarta fabricii sunt magazine de rulmenti "de Barlad " la preturi nejustificate .

 

 

Apropo de economisire :

55 rulmentii + 20 semeringurile + 2 transporturi ( nu ii gasesti in acelasi loc ) + cautatura ( la cat de meticules esti pariez ca iti ia mult timp )+ telefoane = mai mult de 170 lei cat e kitul .

Si eu sunt adeptul lucrurilor cat mai ieftine si bune , adeseori chiar a improvizatiilor . Dar fac si o analiza simpla de comfort .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

www.badi.ro, www.rollingsystem.ro, si de banutii kitului de rulmenti pe spate ii pot cumpara si pe cei de pe fata de la site-urile prezentate(nu vreau a fi reclama) cu tot cu simeringuri si transportul e acelasi. acuma nu zic ca asa e cel mai bine dar fiecare functie de posibilitati si cerinte personale. romimoto e ok dar la unele lucruri poti iesi mai ieftin cu aceeasi calitate apeland la alte surse

ahh da...cel mai bine e sa dai comanda telefonic si sa discuti una alta...gen 0,2 ala

cei de la rolling mi-au spus ca timken e o firma americana cu multe filiale si ateliere in lume si ca ar fi la fel de buni ca skf.

cei de la badi din brasov cand i-am intrebat de rulmentii de brasov(pe care multa lume ii lauda) mi-a zis ca nu se mai fac de 4-7 ani si ce au vandut au vandut din stoc si legat de simeringurile fartec vs. skf....cele de la skf ar avea cauciucul mai performant/ mai moale/ se muleaza altfel dar simeringul fartek avea arcul mai gros si mai dur. plm, daca am face alegerile cele mai ieftine si mai bune de fiecare data ne-am cam plictisi

ahh, de abia astept sa ajung la tm sa ies si eu la o plimbare cu africana si sa-i fac rar-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

www.badi.ro, ...gen 0,2 ala

la badi nu au semerignuri cu virgula :) (cel putin acum 8 luni cand am cautat eu ultima oara pe la ei)

de rolling nu ma pronunt ca nu am lucrat cu ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba asta noua duduie un pic cam tare. Am fost pina la Felix cu ea si o aud, ceea ce nu se intimpla cu toba veche. Are citeva gaurele de coroziune pe partea dinspre cadru (culmea fara sa fie rugina in jurul lor) dar ma tem sa nu fie ceva spart si in interior. Sa fie extrazgomotul doar din gaurelele alea? Are careva o schema interna a tobei originale de rd04 ? sau fotografii?

Merci!

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amortizorul spate de pe Rd07 cu ce este diferit fata de cel de transalp? In afara de lungime (+5mm) si posibilitatea reglarii cursei de compresie am inteles (cel de transalp are reglaj doar al pretensionarii arcului, nu are si acel rezervor). Banuiesc ca si arcul este ceva mai tare la Rd07

 

In rest? Lucreaza altfel? Este mai bun cel de africana? Ma intereseaza comportamentul in offroad in special

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amortizorul spate de pe Rd07 cu ce este diferit fata de cel de transalp? In afara de lungime (+5mm) si posibilitatea reglarii cursei de compresie am inteles (cel de transalp are reglaj doar al pretensionarii arcului, nu are si acel rezervor). Banuiesc ca si arcul este ceva mai tare la Rd07

 

In rest? Lucreaza altfel? Este mai bun cel de africana? Ma intereseaza comportamentul in offroad in special

 

Bafta

 

 

Raspunsul ti l-ai cam dat singur. Din moment ce poti sa reglezi compresia, automat inseamna ca e mai bun in offroad :)

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsul ti l-ai cam dat singur. Din moment ce poti sa reglezi compresia, automat inseamna ca e mai bun in offroad :)

 

 

Cam la asta ma gandeam si eu dar ma intrebam daca sunt si alte diferente in modul de lucru al amortizorului sau daca arcul este progresiv la RD07 (asta nu am apucat sa verific). Un amortizor aftermarket de genul celui de la hagon, unde se situeaza fata de cel Showa de pe AT? Am incercat un Transalp cu un astfel de amortizor (Hagon) si mi-a placut cum lucreaza fata de al meu iar pretul este relativ mic (undeva la 1500 ron) dar nu imi permit decat un amortizor second de africana.

 

Multumesc mult pentru raspunsul rapid :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot se dau raspunsuri rapide astazi sau miine, repet intrebarea: a desfacut careva o toba de africana rd04 (originala) sa stiu cam ce e inauntru? Ca sa stiu de fapt cum o "operez " pe a mea? Are careva schite, poze?

anticipat multumiri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...