rul Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Sal..mai aveti cunostinta de un nr de tel sau ceva de contact al tipului ce face a carene din fibra de sticla ca cele de la buano? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Vreau si eu pentru Transalp, Arata chiar bine, doar ca ajung la 690 euro la ei pe site. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Chiar nu mai stie nimeni nimic despre Gabi(scuze sper sa nu fi gresit persoana) care facea carene din fibra de sticla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 ps: mi-e asa de dor de botul afrikanei incat trebuie sa stiu daca se potriveste pe Transalp fara modificari majore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 gabi - carene roano 0745611905 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Ok..multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 (editat) Pt. la anul ne organizam la o iesire in Salzburg / Austria! Deosebit mi se pare peisajul Sursa: Peter Buttinger Editat Octombrie 28, 2013 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Avem şi în România locuri cel puţin la fel de frumoase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 (editat) Avem şi în România locuri cel puţin la fel de frumoase. Garantat..numai sa ai talent si aparat foto bun sa ai ca sa poti scoate aceste frumuseti in evidenta!! Editat Octombrie 28, 2013 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Şi-avem şi motociclete d-alea, cu cutii mai frumoase şi stickere Motorex! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Doua tractoare ....si ca impresii am facut un drum Brasov -Bistrita si retur dar pe ocolite cat mai mult pe sate si pot spune ca actuala comfiguratie cu roata de 19 pe fata face toti banii!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Aşa DA parbriz! În weekend vin în Braşov, poate am timp să trec şî pe la tine, dacă eşti pe acasă. Chiar vreau sa văd cum e cu parbrizul şi roata de 19. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 ala-i parbriz la patrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 E patrat la parbriz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Este parbrizul varioscreen de la MRA la care eu am inlocuit piesa originala care permitea o glisare de 5 cm cu niste bucsi de cauciuc care imi permit acum inafara pozitionarii pe inaltime si o miscare fata-spate ..iar pt sectorele de offroad partea superiora se demonteza in cateva sec ..asa ca uite ca am parbrizul ideal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 asta e noul AT? 2014? Bravo rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 asta e noul AT? 2014? Bravo rul Modelul 2014 sper sa-l scoata cei de la Honda...trotineta mea putin stradalizata a ramas suficient de aventurosa si dupa mici retusuri ce mai trebuie facute este doar un reusit "remake 2014"!!! Pt ceva proiectoare led sa consume putin are cineva vreo sugestie?sa bata in fata rotii stanga- dreapta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 http://www.iluminat-ieftin.ro/LED/Proiectoare-cu-LED Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 (editat) http://www.iluminat-ieftin.ro/LED/Proiectoare-cu-LED Eu vreau sa le pun pe motocicleta nu sa le bag in piscina ...cred ca unele cu senzor de miscare mi-ar fii cele mai potrivite!! Editat Noiembrie 1, 2013 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Bai Raul, ne comandam din Ciaina. Parca unul de pe varadero si-a pus ceva fain pe crash-bar.Stai sa-mi revin din vin si-ti dau pontu'. Nu de alta, da' shipingu' ii moca...Cred eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) Intrebare : in timpul functionarii motorului am un releu care tacane in spatele turometrului si nu este semnalizarea . Mai bine zis suna ca un releu . Aveti ceva idei ? Imi da cineva un sfat ? Domn Profesor ? O zi faina la toata lumea Este foarte probabil sa fie releul de comanda a pompei de benzina situat in dreapta bordului, cel putin la rd04. Ce face releul asta? Nimic major, adica doar ca nu permite ca pompa de benzina sa lucreze doar cu contactul pus (fara sa mearga motorul). Asa nu se forteaza cuiul poantou si nu merge pompa daca nu ai benzina, sau daca ai accident, logic? Releul are 3 fire. Unul e plus de la contact, prin celalalt vine comanda de la cdi impulsuri de pe o bobina de inductie (doar daca se roteste motorul ,fie de la demaror fie functioneaza deja) iar al 3-lea, duce plusul alimentare catre pompa de benzina. Cand pui contactul releul nu e cuplat ca nu are comanda de la cdi. Acesta cupleaza doar cand apesi starterul si se roteste motorul. Releul are automentinere, dar cand opresti motorul (indiferent cum), cade automentinerea si pompa nu mai e alimentata. Ala mi-a facut si mie fitze in Bosnia si m-am prins doar in Muntenegru cand a cedat de tot. Daca nu ai altul il poti elimina fara probleme, am mers un an si eu asa, pana am avut chef sa-l montez pe cel de rezerva (trebuie data jos carena fata). Cum il poti elimina? Strapezi la releu firul +contact cu cel care duce plusul la pompa. Daca nu ai chef sa desfaci bordul, cauti mufa de la pompa (sunt doua fire acolo, un plus care care vine de la releul in cauza (vezi ca ai plus numai cand rotesti motorul)iar celalalt masa. Firul ala de plus, il tai si il izolezi si alimentezi pompa din +contact, fie de la bord, fie la rd04 ai un fir +contact la releul de incarcare. De la ala se alimenteaza uzual si coolerul pus aditional pe releul de incarcare. Ma bate gandul sa fac o verificare la amortizorul spate al Africanei mele. Cu cine tre'sa iau legatura in Brasov? userul Kampur Motors Editat Noiembrie 4, 2013 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Este foarte probabil sa fie releul de comanda a pompei de benzina situat in dreapta bordului, cel putin la rd04. Ce face releul asta? Nimic major, adica doar ca nu permite ca pompa de benzina sa lucreze doar cu contactul pus (fara sa mearga motorul). Asa nu se forteaza cuiul poantou si nu merge pompa daca nu ai benzina, sau daca ai accident, logic? Releul are 3 fire. Unul e plus de la contact, prin celalalt vine comanda de la cdi impulsuri de pe o bobina de inductie (doar daca se roteste motorul ,fie de la demaror fie functioneaza deja) iar al 3-lea, duce plusul alimentare catre pompa de benzina. Cand pui contactul releul nu e cuplat ca nu are comanda de la cdi. Acesta cupleaza doar cand apesi starterul si se roteste motorul. Releul are automentinere, dar cand opresti motorul (indiferent cum), cade automentinerea si pompa nu mai e alimentata. Ala mi-a facut si mie fitze in Bosnia si m-am prins doar in Muntenegru cand a cedat de tot. Daca nu ai altul il poti elimina fara probleme, am mers un an si eu asa, pana am avut chef sa-l montez pe cel de rezerva (trebuie data jos carena fata). Cum il poti elimina? Strapezi la releu firul +contact cu cel care duce plusul la pompa. Daca nu ai chef sa desfaci bordul, cauti mufa de la pompa (sunt doua fire acolo, un plus care care vine de la releul in cauza (vezi ca ai plus numai cand rotesti motorul)iar celalalt masa. Firul ala de plus, il tai si il izolezi si alimentezi pompa din +contact, fie de la bord, fie la rd04 ai un fir +contact la releul de incarcare. De la ala se alimenteaza uzual si coolerul pus aditional pe releul de incarcare. userul Kampur Motors Multumesc domnu ptr informatii . O zi faina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MONOCORD Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Am si eu 2 intrebari: De ce porneste greu motorul daca sta mai mmult de 2-3 zile.Este ceva smecherie cu furtune la carburatoare?TRIPU nuu imi inregistreaza km care ii fac.Functioneaza ceasul dar km nu merg.Cum sa dau jos scula .Treebuie sa dau jos toata carena? ? Sa o duc la meserias - electronist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) Am si eu 2 intrebari: De ce porneste greu motorul daca sta mai mmult de 2-3 zile.Este ceva smecherie cu furtune la carburatoare?TRIPU nuu imi inregistreaza km care ii fac.Functioneaza ceasul dar km nu merg.Cum sa dau jos scula .Treebuie sa dau jos toata carena? ? Sa o duc la meserias - electronist. 1. se evapora benzina din carburatoare , modelele mai noi au o smecherie cu tevustile http://www.atic.org/faq/ventilation.php2. tripu trebe dat jos si dus la mester. trebe data carena fata jos din ce-mi aduc aminte Editat Noiembrie 6, 2013 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) se poate da jos trip-masterul daca dai parbrizul jos. tripul are 2 piulitze de M6. Si cu furtunele de la carburatoare intr-adevar se simte diferenta, o sa porneasca la prima cheie de fiecare data Editat Noiembrie 6, 2013 de Mociclistu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.