Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Galen, parerea mea e ca sarcina mare nu efecteaza partea de stabilizare a tensiunii, ci redresorul

La sarcini mari triacele nu mai deschid aproape de loc, pe cand prin diodele redresoare trec curenti de zeci de amperi

Dar efectul este acelasi, are nevoie de cooler

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tutror, de anul trecut sunt fericitul posesor al unei africane din 98, ieri am scoso din garaj sa o pregatesc pentru noul sezon si verificand-o mai atent am observat ca seria de pe cadru este RD07A iar seria de pe motor este RD04E, acum sunt putin nedumerit. Imi poate spune cineva daca asa este si la alte motoare sau motorul meu a fost schimbat cu unul de RD04

va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tutror, de anul trecut sunt fericitul posesor al unei africane din 98, ieri am scoso din garaj sa o pregatesc pentru noul sezon si verificand-o mai atent am observat ca seria de pe cadru este RD07A iar seria de pe motor este RD04E, acum sunt putin nedumerit. Imi poate spune cineva daca asa este si la alte motoare sau motorul meu a fost schimbat cu unul de RD04

va multumesc

ceva poze cu ea?

 

e ok sa scrie RD04

Editat de Mihutz77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pt Africana RD 07 husa pt tankbag Bagster , un parbriz MRA cel inalt (extensibil) respective o toba integrala cu silencer detasabil.

sunt aproape noi , daca prezinta interes le pun la vanzare pe topicul corect ca aici nu cred ca e permis .

 

salutare

cristi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mihutz77 momentan nu am poze cu ea, dar o sa fac cat de curad. Daca bine imi aduc aminte parca tie ti-am cerut pe privat ceva lamuriri cu un zgomot ciudat la cutia de viteze anul trecut. Puna la urma am dus-o la un mecanic care a desfacut cutia de viteze si avea uzura la un pinion de la viteza a 2-a, am gasit pe ebay si am cuparat alta cutie. Acum am alta problema, cu robinetul de benzina, curge benzina din robinet, inca nu l-am dat jos sa vad pe unde, am cautat sa caut altul dar nu am gasit, asa ca apelez pe aceasta cale daca are cineva de vanzare un robinet de benzina sau poate stie cineva daca se poate repara (am vazutca pentru anumite modele exista kit de reparatie, dar pentru acesta nu am gasit ), sau daca se potriveste robinetul de pe alt model de motocicleta

va multumesc


» Post actualizat in 26 Feb 2015 17:00

puna la urma am gasit 3 poze pe telefon

post-40800-0-92972100-1424969933_thumb.jpg

post-40800-0-23694500-1424969947_thumb.jpg

post-40800-0-29317600-1424969959_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are suruburi, deci nu se poate desface usor. Nu exista kit de reparatie la acest robinet.

Ia un burghiu de 3mm si "frezeaza" afara niturile. Inlocuieste o-ring-urile si apoi inchide robinetul la loc folosind niste suruburi.

 

Succese!


» Post actualizat in 27 Feb 2015 08:15

am pt Africana RD 07 husa pt tankbag Bagster , un parbriz MRA cel inalt (extensibil) respective o toba integrala cu silencer detasabil.

sunt aproape noi , daca prezinta interes le pun la vanzare pe topicul corect ca aici nu cred ca e permis .

 

salutare

cristi

 

Pai ai vandut motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Galen, parerea mea e ca sarcina mare nu efecteaza partea de stabilizare a tensiunii, ci redresorul

La sarcini mari triacele nu mai deschid aproape de loc, pe cand prin diodele redresoare trec curenti de zeci de amperi

Dar efectul este acelasi, are nevoie de cooler

Exact asta ziceam, diodele din punte duc greul la sarcina mare. Aceastea se si incalzesc. Dar puntea nu este din pacate separata, e inclusa in cei cativa cm patrati de microcomponente. Astfel incat coolerul face diferenta, trebuie sa ai racire buna. In mod normal ei trebuiau sa supradimensioneze releul de la inceput ca sa poti pune consumatori in plus. Dar impreuna cu membranele de carburi releul este unul dintre esecurile honda, proaste si scumpe. Am pus deja releul "no name" dar verificat pe alte mobre si din fericire merge chiar mai bine decat cel vechi cand era bun, nu scade tensiunea la cresterea turatiei peste 4500. Am schimbat si bateria ca ajunsese si aia de 2-3 bumbi si ..gata! Yuasa pe acid.Tot de-aia mi-am pus. M-a tinut fix 4 ani, la banii dati pe ea e super ok. Un xenon mi-e ars, am schimbat deja in 5 ani cam 6 buc. Ramane intr-un xenon pana imi vine releul mosfet. Domnie, nici la bord nu mai scade sub 13, 7, iar pe baterie am constant 14, 3.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:10: foarte tare ! e pour le connaiseeurs, eu stiam doar Victoria's secret

Daca mergi la chilotarie -- si vrei de firma nu asa...ai cateva alternative:

- jolidon

- triumph -- http://en.wikipedia.org/wiki/Triumph_International

- etc

 

Priveste-o ca pe o recomandare de 1 martie -- sotia sigur va aprecia ;) :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... Dar impreuna cu membranele de carburi releul este unul dintre esecurile honda, proaste si scumpe......

 

Aici te contrazic din nou

Regulatorul (stabilizatorul de tensiune) in scurtcircuit nu e inventie Honda, nu e vina lor

Membranele de carburator (si carburatoarele) de asemenea, nu sunt facute de Honda

 

Eu as fi construit regulatoarele din doua module, redresorul si stabilizatorul, cu racire corespunzatoare ;)

Editat de Korben
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Korben -- nu e vina lor asta e clar -- stim cu totii ca sunt parti sensibile la orice model de motocicleta si nu numai.

Sincer si eu cred ca partea de incarcare e o buba ce apare cam tot timpul la Honda!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...