Gabitza_Bv Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 apropo , plimbarea de ieri... http://picasaweb.google.com/florin.enaches...rasan31Oct2010# si da noi, cei cu africane...nu iesim impreuna? Haideti ca mintensh vine iarna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator omida_africana Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 apropo , plimbarea de ieri... http://picasaweb.google.com/florin.enaches...rasan31Oct2010# si da noi, cei cu africane...nu iesim impreuna? Haideti ca mintensh vine iarna... Daca toate merg bine, va propun o iesire sambata, poate chiar si duminica, si sa dormim la cort sau la o pensiune. Sa colindam pe dealurile din apropiere de Agnita (de la Voila facem dreapta, apoi prin Cincu si mai departe. Sau daca aveti alte variante ... bagati la vedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 la poalele Tampei eu stiu 6 bucati, 4 din ei activi (sebi, gabi, andrei si dan), ceilalti 2 sunt pasivi In Timisoara avem: - Eu (RD03/RD04/RD07) - Borco (RD07) - Mircea (RD07) - Dorin (RD07a) - Arthur (RD07a) - Cristi (RD07a) - Tibor (RD03) - Mircea (RD03) - Dorin (RD03) - Zoli (RD07a) - Sergiu (RD07) - Grossvater (RD03) - Spili (RD07) - Ovidiu (RD07a) - mai un RD07a albastru al carui proprietar e un tip pe care nu-l cunosc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator omida_africana Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) In Timisoara avem:- Eu (RD03/RD04/RD07) - Borco (RD07) - Mircea (RD07) - Dorin (RD07a) - Arthur (RD07a) - Cristi (RD07a) - Tibor (RD03) - Mircea (RD03) - Dorin (RD03) - Zoli (RD07a) - Sergiu (RD07) - Grossvater (RD03) - Spili (RD07) - Ovidiu (RD07a) - mai un RD07a albastru al carui proprietar e un tip pe care nu-l cunosc. "Domnu' Trandafir ", cred ca in orasul de pe Bega cam un sfert - poate spre o treime din lista "iti apartine", sau ma insel ? Editat Noiembrie 2, 2010 de omida_africana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ststef Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) Am inceput sa ne inmultim . Tu cam cat vrei sa te mai "inmultesti"? Nu ajunge ca sunteti 3 pe capul fetei aleia? Editat Noiembrie 2, 2010 de ststef Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator omida_africana Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Tu cam cat vrei sa te mai "inmultesti"? Nu ajunge ca sunteti 3 pe capul fetei aleia? ce "uameni" dom'le, ce "uameni", invidiosi pe succesele altora, succese in munca, evident inca una mica, "si la mai mare ..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 buna ziua!! scuze pentru ca am lipsit atat de pe forum, si nu am mai anuntat nimic despre donatiile facute!(probleme personale) am atasat un extras de cont si putei vedea cine si cat a depus!! totalul este de 805ron depusi+25 ron(eu)= 830 ron!! din acesti bani s-a platit furca catre cstelia 720 ron (comisioanele au fost suportate de mine) bani ramasi de la aceasta donatie: 110 ron. propun ca acesti bani sa fie folositi de catre za_sly pentru piesele care mai trebuiesc pentru finalizarea motorului!! extras1.pdf extras2.pdf extras3.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 (editat) propun ca acesti bani sa fie folositi de catre za_sly pentru piesele care mai trebuiesc pentru finalizarea motorului!! evident ... ca doar d-aia i-am strans ... in alta ordine de idei ... stie careva ce cote au rulmentii de jug pentru RD04 - 47x26x15mm - e corect? bafta ! Editat Noiembrie 3, 2010 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 (editat) propun ca acesti bani sa fie folositi de catre za_sly pentru piesele care mai trebuiesc pentru finalizarea motorului!! evident ... ca doar d-aia i-am strans ... in alta ordine de idei ... stie careva ce cote au rulmentii de jug pentru RD04? bafta ! da din pacate m-am pacalit cu cotele la rulmentii de jug.cotele sunt urmatoarele:32005 JS/26. iI GASESTI NUMAI PE LOUIS SAU LA HONDA.EU AM LUAT DAR SUNT 32005 /25 NU SE POTRIVESTE CAMASA INTERIOARA Editat Noiembrie 3, 2010 de neagu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 are si Romi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 In acest weekend Motoveteranii au intrunire la Cheia si au de gand sa ajunga sus, pe platoul Cheia. Ma gandeam ca ar fi un bun prilej sa facem si noi una dintre ultimile iesiri pe anul acesta. Vremea se anunta buna, zona este foarte frumoasa. Mai multe amanunte pe: /index.php?...=600368&hl= Si aici: /index.php?...0&start=110 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Platoul Cheia? Ce e aia? Poate M-tii Grohotisului. Accesul e spre hard enduro. Toate forestierele se termina pana in golul alpin. Doar din Valea Doftanei (satul) este un acces mai de Doamne ajuta. Sau poate e vorba despre culmea Bratocea. Iarasi, drumul e cam hard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Platoul Cheia? Ce e aia? Poate M-tii Grohotisului. Accesul e spre hard enduro. Toate forestierele se termina pana in golul alpin. Doar din Valea Doftanei (satul) este un acces mai de Doamne ajuta. Sau poate e vorba despre culmea Bratocea. Iarasi, drumul e cam hard. Pai de asta am link-urile (unde de altfel sunt si harti postate) ca sa vedeti cam despre ce este vorba, eu am preluat doar planurile lor... Nu am fost pe acolo, deci nu imi pot da cu parerea, dar voi merge si va voi povesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 (editat) caut si eu o pompa de frana de rd04 sau rd07, daca aveti careva, astept un pm. de fata, am uitat sa specific Editat Noiembrie 4, 2010 de reltih Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 e un drum care urca pe la izvoru' berii spre fosta cabana Ciucas dar tre sa fi hotarat pe ultimul viraj de stanga ca daca nu vi tare sa te sui pe pereta ca la cros ajungi in santul format de apa si e cam trista situatia. tre sa ai 35-40 km/h cel putin ca sa iesi din viraj unde trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 e un drum care urca pe la izvoru' berii spre fosta cabana Ciucas dar tre sa fi hotarat pe ultimul viraj de stanga ca daca nu vi tare sa te sui pe pereta ca la cros ajungi in santul format de apa si e cam trista situatia. tre sa ai 35-40 km/h cel putin ca sa iesi din viraj unde trebuie naspa.. daca era vorba de primul viraj poate ma riscam, dar asa, la ultimul, da-l draq, mai bine stau acasa... multumim de informatie! Mesaj completat naspa.. daca era vorba de primul viraj poate ma riscam, dar asa, la ultimul, da-l draq, mai bine stau acasa... multumim de informatie! glumesc dragilor! izbandim! ... toti, doar trebuie sa incercati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 (editat) s-a ajuns cu transalp si dominator pana la relul ala de la cabana ciucas, nu e chiar asa rau ultimul viraj, se trece si fara avant, oricum toata urcarea e fun domi a avut ceva mai mari probleme decat transalpu'' in sensu ca rupea aderenta ca dracu pe pietrele alea desi avea gume mai potrivite, TA-ul avea anakee-uri si s-a descurcat mai bine, cred ca din cauza ca trage mai de jos, a urcat foarte frumos, in 2500 - 3000 de ture, domiu a trebuit turat ca dracu Mesaj completat nu sare nimeni cu o pompa de frana la un pret decent ? Editat Noiembrie 4, 2010 de reltih Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 cred ca din cauza ca trage mai de jos, a urcat foarte frumos, in 2500 - 3000 de ture, domiu a trebuit turat ca dracu Un bicilindru (chiar si V-twin) trage mai de jos decat un monocilindru? Hmmm.... Oricum, m-am uitat pe link-uri si este vorba despre culmea muntilor Grohotis denumita acolo Platoul Cheia. Pe la manastirea Suzana accesul este dubios. Poate doar din pasul Bratocea spre Coltii lui Babes sa fie un drum pana sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 (editat) Cred ca Stulewa zice de drumul care incepe la dreapta inainte de serpentinele de urcare ,unde acum e o hala (scrie Podul Berii), si duce catre cabana Ciucas de pe harta undeva la nord. La releu am ajuns lejer, e un forestier pietros,de acolo mai sus trebuie moto usoara si mult tupeu,am vazut poze pe aici pe sectiunea enduro. Traseul pe care-l pusei la motoveterani incepe din pasul Bratocea spre sud prin padure pe Plaiul Sterp(nu cred ca a drum efectiv,da' nu-s sigur de asta) si continua pe culmea muntelui Babes, cu variante de coborare care mai de care mai scandaloase pentru moto grele,cel mai usor fiind sa tii culmea pana la Negreni. S' cam 50/50 sa-l incerc sambata,cu coborare pe prima varianta spre Cheia.(lipsa buget) Gobi Despre cum trage mobra pot zice ca Dakarul bate in orice urcare bicilindrul meu (care e practic Vstrom cu transmisie mai de sosea) Totusi in ultima vreme am inceput sa ma prind cum sa nu-l turez prea tare si sa-i tai gazu' cand pierde aderenta si incepe sa patineze.E adevarat ca la cele mai scandaloase urcari a mea a avut si dezavantajul gumelor tocite,abia astept sa-l innoiesc o leaca. Editat Noiembrie 5, 2010 de svgobi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Cred ca Stulewa zice de drumul care incepe la dreapta inainte de serpentinele de urcare ,unde acum e o hala (scrie Podul Berii), si duce catre cabana Ciucas de pe harta undeva la nord. La releu am ajuns lejer, e un forestier pietros,de acolo mai sus trebuie moto usoara si mult tupeu,am vazut poze pe aici pe sectiunea enduro. Traseul pe care-l pusei la motoveterani incepe din pasul Bratocea spre sud prin padure pe Plaiul Sterp(nu cred ca a drum efectiv,da' nu-s sigur de asta) si continua pe culmea muntelui Babes, cu variante de coborare care mai de care mai scandaloase pentru moto grele,cel mai usor fiind sa tii culmea pana la Negreni. S' cam 50/50 sa-l incerc sambata,cu coborare pe prima varianta spre Cheia.(lipsa buget) Gobi Despre cum trage mobra pot zice ca Dakarul bate in orice urcare bicilindrul meu (care e practic Vstrom cu transmisie mai de sosea) Totusi in ultima vreme am inceput sa ma prind cum sa nu-l turez prea tare si sa-i tai gazu' cand pierde aderenta si incepe sa patineze.E adevarat ca la cele mai scandaloase urcari a mea a avut si dezavantajul gumelor tocite,abia astept sa-l innoiesc o leaca. eu va zic cum s-au comportat, ca o fi rideru', ca o fi motoru', plm. eu ziceam e varianta asta care am facut-o cu rosu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Salutare, cum se montează arcurile progresive? 1. Mai trebuie distanțier? 2. Cu spirele mai dese sus sau jos? 3. Ce ulei se pune în furcă? (am văzut că unii zic 7,5W alții 10W....) Mulțam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 (editat) Salutare,cum se montează arcurile progresive? 1. Mai trebuie distanțier? 2. Cu spirele mai dese sus sau jos? 3. Ce ulei se pune în furcă? (am văzut că unii zic 7,5W alții 10W....) Mulțam. 1. Functie de ce zice producatoru' in instructiuni. 2. Spirele dese sus. 3. Ulei cu vascozitate conform specificatiilor producatorului, eventual ajustat dupa preferinte. Editat Noiembrie 5, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Gata ati bagat vacile la iernat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Gata ati bagat vacile la iernat? Nici gand! Tocmai ce le-am scos la pascut sambata trecuta... pe la 1750 m! /index.php?...p;#entry2663737 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Salut. Se potriveste fata de rd04, la rd03, fara mari modificari? Din cate am vazut, este posibil, dar inainte sa ma apuc, as dori sa aud parerea voastra, poate careva ati mai facut asta. Mersi fain Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.