gabi-rd03 Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 cineva interesat de o carena de rd03 modificata ca sa intre parbriz toring de rd 07?am si carenele laterale cric central se potriveste si pe rd04 faruri cu h4 motovision cadru bord +aripa fata completa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Offtopic, dar cred ca pe unii va ajuta. E vorba de compatibilitatea motoarelor cu benzina noua E 10, care, in curand va intra in vanzare. Noi avem noroc cu "vechiturile" noastre (AT). http://www.dat.de/e10liste/e10vertraeglichkeit.pdf Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Am revenit dupa o pauza in care a trebuit sa astept sa expire suspendarea In alta ordine de idei...ieri i-am dat o cheie la Africana si tare ma "rodea" sa ies cu ea pe strada . Din pacate mai avem de asteptat...cel putin la Brasov. Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Rau e sa mergi fara sea, trebuia sa stau numa cracanat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 (editat) Rau e sa mergi fara sea, trebuia sa stau numa cracanat. pai cu saua de big ce ai facut? spune-mi si mie cum ai legat coolerul la instalatie(si o poza mai mare cu zona respectiva pls, am eu ceva dileme)? ceva protectii pe legaturi? Editat Ianuarie 10, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 pai cu saua de big ce ai facut?spune-mi si mie cum ai legat coolerul la instalatie(si o poza mai mare cu zona respectiva pls, am eu ceva dileme)? ceva protectii pe legaturi? Seaua am luato imprumut sa vad cum ii sta, si ii sta bine, a trebuit sa o returnez si urmeaza sa mi se aduca seaua de la facut. Ai 2 poze. 1 cu cooler mic si a 2-a ceva mai mare, ambele isi fac treaba. iS legate pe contact in asa fel cind bag rasucesc cheia in contact sa se invirta elicili. Iei plus de la mufa care intra in rel regulator., aia cu cauciuc verde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 Eu am legat coolerul pe pozitie. Coolerul va merge doar cand am pozitia aprinsa (bine... si faza lunga/scurta). Mi se pare mai bine asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Eu am legat coolerul pe pozitie. Coolerul va merge doar cand am pozitia aprinsa (bine... si faza lunga/scurta). Mi se pare mai bine asa. La fel l-am legat si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Eu am legat coolerul pe pozitie. Coolerul va merge doar cand am pozitia aprinsa (bine... si faza lunga/scurta). Mi se pare mai bine asa. Eu zic că nu e bine Nu e ca la dacie, releul nu lucrează cu inductorul, ci cu indusul Adică pune la masă bobinele alternatorului in cazul în care nu sunt consumatori La alternatoarele de motociclete inductorul este constant, e magnet, deci nu există altă soluție Teoretic, la încărcarea maximă a alternatorului, de exemplu 360 W, releul nu mai face nimic pentru că este nevoie de toată puterea nominală a alternatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1 O 9 Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Salutare, am citit tot topicul asta (plus advrider.com) pana acum, am incercat pe cat posibil sa evit vorbaraia si posturile de umplutura, dar se apropie Timpul Africanei . Ca de obicei din pacate banii nu sunt suficienti pentru toate ideile din cap, asa ca incerc sa analizez pentru inceput scurt si la obiect doua variante, adica: 1. o africana in stare buna sau macar decenta pe care ulterior sa o mobilez dupa pofta inimii sau 2. Constructia uneia de la cadru, sub forma unui proiect cu performante dinamice superioare modelului stock, cu componente after-market. Oricum la o prima analiza, in ambele cazuri ca investitie tot cam la aceeasi sumai s-ar ridica distractia, poate ceva mai mult in cazul 1 - in jur de 2000 mobra, si de aici incepe investitia, dar in situatia asta am macar jucaria de care sa ma bucur pe parcurs... PS. Plecand de la ideea unui hibrid AT - Varadero ( http://www.africanqueens.de/html/twindero.html ), a incercat cineva asa ceva sau constructia unei Africane de la 0 ( de la cadru gol ) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 (editat) Ca de obicei din pacate banii nu sunt suficienti pentru toate ideile din cap, asa ca incerc sa analizez pentru inceput scurt si la obiect doua variante, adica: 1. o africana in stare buna sau macar decenta pe care ulterior sa o mobilez dupa pofta inimii sau 2. Constructia uneia de la cadru, sub forma unui proiect cu performante dinamice superioare modelului stock, cu componente after-market. PS. Plecand de la ideea unui hibrid AT - Varadero ( http://www.africanqueens.de/html/twindero.html ), a incercat cineva asa ceva sau constructia unei Africane de la 0 ( de la cadru gol ) ? stii...din motive financiare eu am analizat foarte mult varianta a doua. constructia unei AT de la cadru si dupa putinte echiparea ei cu piese refurbishate sau chiar noi ca la sfarsit sa fie ca noua. am citit si eu pe advrider si alte site-uri despre afrikane reconstruite , renovate sau transformate in rallyraid(chestie care excita la max )...acuma , daca ai observat tu...persoanele respective au avut mobra stock, au calarit=o ceva vreme, finantele au fost cum au fost, un atelier personal au avut ...asa ca... concluzia mea(dupa ce am vb cu cstelia) si sfatul pe care l-am primit si eu(cateva posturi mult in urma intrebam aceeasi chestie) cumparata afrikana cat mai completa si functionala ca apoi sa-i aduc te miri ce imbunatatiri. la 2000e eu zic ca iei un rd04 super ok (poate chiar 07)pe care sa-l calaresti anul acesta ca in iarna ce vine sa-i aduci modificarile ce ar apropia AT-ul de dorintele tale daca te duci la bursa si cautia AT ai sa vezi ca sunt cativa useri de pe acest topic care au scoase din motive personale AT-urile la vanzare si sunt mobre ingrijite si faine ! daca impulsul si dorinta de a mesteri si a-ti construi mobra ta este mai mare decat cel de a o calari vara asta ia legatura cu cstelia , are un 03 si 04 functionale, ieftine ce se preteaza de minune la varianta a doua. eu unul am fost f tentat sa aleg una din ele pt asa ceva...dar atata vreme cat n-am atelierul meu(un garaj amarat) nu are rost sa-mi bat cuie in talpa singur cat despre twindero si alte constructii ce implica nume grele ...cam greu la muschii lor numai bine ps: aduti aminte ce modificari aduc posesorii de AT motocicletei in sine si ai sa vezi ca nu-s asa multe(sa, pompa benz, amortizor spate,pt cei care o calaresc in off furca fata, toba finala,ceva la lumini....altfel cati mai multi km) ahhhhh... Editat Ianuarie 12, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Just for fun ! http://www.petitiononline.com/HondaAT/petition.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1 O 9 Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 stii...din motive financiare eu am analizat foarte mult varianta a doua. constructia unei AT de la cadru si dupa putinte echiparea ei cu piese refurbishate sau chiar noi ca la sfarsit sa fie ca noua. am citit si eu pe advrider si alte site-uri despre afrikane reconstruite , renovate sau transformate in rallyraid(chestie care excita la max )...acuma , daca ai observat tu...persoanele respective au avut mobra stock, au calarit=o ceva vreme, finantele au fost cum au fost, un atelier personal au avut ...asa ca... concluzia mea(dupa ce am vb cu cstelia) si sfatul pe care l-am primit si eu(cateva posturi mult in urma intrebam aceeasi chestie) cumparata afrikana cat mai completa si functionala ca apoi sa-i aduc te miri ce imbunatatiri. la 2000e eu zic ca iei un rd04 super ok (poate chiar 07)pe care sa-l calaresti anul acesta ca in iarna ce vine sa-i aduci modificarile ce ar apropia AT-ul de dorintele tale daca te duci la bursa si cautia AT ai sa vezi ca sunt cativa useri de pe acest topic care au scoase din motive personale AT-urile la vanzare si sunt mobre ingrijite si faine ! daca impulsul si dorinta de a mesteri si a-ti construi mobra ta este mai mare decat cel de a o calari vara asta ia legatura cu cstelia , are un 03 si 04 functionale, ieftine ce se preteaza de minune la varianta a doua. eu unul am fost f tentat sa aleg una din ele pt asa ceva...dar atata vreme cat n-am atelierul meu(un garaj amarat) nu are rost sa-mi bat cuie in talpa singur cat despre twindero si alte constructii ce implica nume grele ...cam greu la muschii lor numai bine ps: aduti aminte ce modificari aduc posesorii de AT motocicletei in sine si ai sa vezi ca nu-s asa multe(sa, pompa benz, amortizor spate,pt cei care o calaresc in off furca fata, toba finala,ceva la lumini....altfel cati mai multi km) ahhhhh... Cate calcule fac, se pare ca tot la varianta cu imbunatatirile "de iarna" ajung, ca altfel astept mult si bine pana vede prima scanteie si primul fum pe toba. Apropo, in legatura cu "cutia neagra", s-a gasit vre-o solutie fiabila pana la urma, sau singura optiune este ca la drumuri ft lungi sa ai una de rezerva sub posterior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Salut, cumpar coroana ambreiajului, "oala" in care intra placutele de ambreiaj, piesa Nr 2 din imagine. A mea are joc si pe verticala si orizontala, zice doctoru' ca trebe inlocuita. Presupune ca de la asta aveam bataia la rece. Adi Mesaj completat Nimeni nimic? Nu aveti cumva numarul de telefon a d'nului cstelia? Va rog pm, el stiu ca are un motor de rd03, din care zicea ca poate sa imi dea piese, doar ca acum nu pot sa dau de el, si este destul de urgenta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 (editat) De vanzare Honda XRV750 Africa Twin, modelul RD04, an fabricatie 1991, adusa din Germania, neinmatriculata, necirculata in RO. Mai multe detalii pe PM sau la tel. 0722858466 aista estem a mea twin africa! ca m-am invartit in jurul cozii pan acuma! in apr. o scoatem de la naftalina si o inmatriculam! cand va ve-ti intalni cu cstelia sa stiti ca din cauza avioanelor si tabieturilor mele a albit nah ca pozele nu s-or incarcat! Editat Ianuarie 13, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haralambie Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Domnilor, o intrebare : ce intretinere as putea face pt. amortizorul de spate la o negresa RD04 ? Are ceva ani jucaria si din cauza lipsei aparatorii pe care modelele mai noi o au, al meu amortizor nu arata prea bine. Daca pot sa-l curat, sa-l ung, ulterior as vrea sa montez si o aripa de protectie in fata lui, pt. a nu mai intra asa multa mizerie peste el de la roata spate. Astept indrumarile voastre pertinente. Multam anticipat! \m/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 aista estem a mea twin africa! ca m-am invartit in jurul cozii pan acuma! in apr. o scoatem de la naftalina si o inmatriculam!cand va ve-ti intalni cu cstelia sa stiti ca din cauza avioanelor si tabieturilor mele a albit nah ca pozele nu s-or incarcat! Felicitari. Sa ne vedem cu bine pe sosele (si pe langa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de multe drumuri frumoase cu ea! Referitor la amortizor, daca nu are probleme in sarcina si lucreaza frumos, atunci iti recomand sa il iei la curatzat frumos, aplici un strat de vopsea, si mai dai cu ceva vaselina pe ax. Am vazut undeva montat un burduf de cauciuc peste el, dar nu prea recomand treaba asta. Daca era ok, o faceau din start japonezii. Parerea mea e ca burduful nu o sa faca decat sa pastreze apa si noroiul in interior, ducand la o uzura prematura a axului amortizorului. In schimb, poti sa faci dintr-o bucata de cauciuc mai dur o prelungire a protectiei de plastic. O sa caut niste poze sa vezi cum arata. Pedros daca nu ma insel facuse o astfel de prelungire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Eheee , domn profesor . . . . inca unul ce a intrat la tine in garaj pieton si a iesit pe motor ! Sa o alergi pe unde si cum poti ! Asfalt uscat si sa ne vedem la o iesire cu vacutele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 aista estem a mea twin africa! ca m-am invartit in jurul cozii pan acuma! Haoleuuuuu ce taina aveai cu mine daca eram mai aproape unul de altul, veneam pe capul tau si trebuia sa ma ti pe pileala 3 zile, adica te puneam sa ma imbeti de 3 ori,,,,,. Sa ai parte de ea si sa te bucuri ca un copil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Asfalt uscat si sa ne vedem la o iesire cu vacutele ! Pe cand prima iesire de primavara? Gata cu hibernatul Domnilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Pe cand prima iesire de primavara? Gata cu hibernatul Domnilor! maine?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Salutare, De ceva timp am un issue cu motoreta. Are un joc ciudat la bascula spate. Am cocotat-o pe centralul cric si am observat ca jocul nu este din rulmentii de la bascula ci de la prinderea amortizorului de cadru in partea de sus. Intrebare> Acolo sunt ceva bucsi sau ce se poate strica acolo? Daca desfac as vrea sa am tot ce-mi trebuie ca sa si strang la loc motoreta. Aveti careva ceva poze cu partea aia a motoretei? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 maine?! Pe unde ? eu stau in titan iar motoreta o am in pipera Mesaj completat Care iese maine pe la un suc? sau bere ma rog (din bucuresti )nr meu 0729997445 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Pe unde ? eu stau in titan iar motoreta o am in pipera Mesaj completat Care iese maine pe la un suc? sau bere ma rog (din bucuresti )nr meu 0729997445 neagule .. din pacate n-am vazut la timp mesajul tau. serverele au un lag cam mare. Eu am iesit ieri cu Mihnea si ne-am invartit de pe la 12 .. dar n-am vazut postul tau decat azi dimineata (desi stiu ca si aseara m-am uitat si nu imi aparuse inca..) saptamana viitoare dc mai este vreme buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.