andrei belcic Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Vorba unui prieten de-al meu "vorbim vorbe vorbite" ,Pe banii cui sa va face desfacerea si remontarea motorului la loc? te intreb pe tine @andreibelcic, va-ti gindit la citi bani trebe?@Dracones, inchipueti ca nu-ti permiti sa crapi motorul ,ci doar trebe sa te dai cu fierul, atunci cea mai buna varianta este cea zisa de @Galen si @Criss. Cind aveam Mobra 50, le sudam pedalele de 3 ori pe an, si tot mergea. Pai am zis cati bani trebuie: noul ax, garnituri de chiulasa si o bere pt tipul cu cheie pneumatica pt desfacerea volantei. Pedale nu-i bai sa sudezi. As zice ca sunt accesorii ale motorului. Chiar si asa, sudate bine, nu ar trebui repetata operatia de 3 ori pe an, la nici un tip de mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 O fi ea legenda... o fi ea mandra rau ... da 400 ~ 500 E( cat aproximez eu asa rapid reparatia ) fara mana de lucru ...ax + toate garniturile( is scumpe de tot ...si daca tot e AT ...pai nu merita garnituri noi?...te zgarcesti aici si te trezesti ca curge o garnitura dupa ceva timp) ca efectiv desfaci TOT!!! ...si sigur mai gasesti si altele de schimbat ... + timpul /scule pentru cineva care lucreaza mai mult in weekend la mobra si putin dupa servici daca mai se poate ... ma vad mesterind la o lucrarea dinasta 2 ~ 3 saptamani si asta intrun caz fericit... ca daca deschid si trebe ceva schimbat ce nu am comandat mai stai 2 saptamani sa iti vina piesele. Sudura?...10 E ?...asa cu indulgenta...timp 2 ~ 3 ore cu tot .Nu tine?...ce ai pierdut?aia 10E si 2~3 ore...oricand prima varianta ramane valabila in cazul in care nu merge. O poza cu pinionul care era acolo se poate?Ciudat de ce nu au facut axul mai dur decat pinionul sa se duca acesta si nu axul... ce o fi fost in capul lor... Daca scoti axul ... il vreau ...pentru analiza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Oricum, ceva s-a intamplat. Ceva dubios. Poate un pinion de atac cu acelasi nr de moatze la interior dar mai mici, astfel incat juca inainte-inapoi pe ax. Poate un ax aftermarket facut din fier de gratare (putin probabil). Ca timp de munca in regim hobby, intradevar, este o lucrare de iarna. Dar banii investiti sunt mai putini decat banii pt o alta mobra echivalenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 (editat) Oricum, ceva s-a intamplat. Ceva dubios. In postul original a scris ce s-a intamplat: "Nu avea piulita de siguranta si asta a permis pinionului sa miste liber si sa provoace asa ceva." Cert este ca nu putem lua decizia in locul lui mmircea, pentru ca fiecare stie ce are sau nu are in portofel sau in cont Editat Martie 17, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Pai axul e vreo 170 de europeni la Onda si setul complet de ganituri cam 100 aftermarket + manopera ... nu-i chiar un capat de tara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Pai axul e vreo 170 de europeni la Onda si setul complet de ganituri cam 100 aftermarket + manopera ... nu-i chiar un capat de tara ... Exact Sherky, Astea sunt preturile dupa o inspectare a pietii. Eu spun ca e o lucrare care trebuie facuta. Si cum spunea si unul din prietenii de pe forum, apuc sa-i vad matzele. Sper sa nu mai apara si alte surprize... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Si eu recomand schimbarea axului... Dar daca nu sunt bani... Oricum, e nasol. Sherky, mai poti sa ma ajuti si pe mine cu un set de rulmenti de ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) Deja suna a sondaj, dar si eu as suda pinionul daca as fi in situatie similara. Daca motorul nu consuma atat ulei incat sa se vada pe bujii sau nu are alte probleme relevante, nu as fi curios ce e inauntru. Nu stiu cum e la RD07 dar la RD04 o tabla cu 2 suruburi de 6 asigura pinionul si prea putin probabil ca lipsa acestora sa duca la o asemeanea uzura. Cel putin o data merita sudat acolo un pinion nou. Cum zicea cineva mai sus. Ce ai de pierdut? Un pinion (uzat, daca mergi ceva cu el), 1 ax (belit), 1 ora de munca si probabil 1 electrod. Si in anglia se practica cu succes din cate am citit pe xrv.org. Unii au schimbat deja mai multe pinioane cu metoda asta si merg f bine in continuare. Fiabilitatea nu cred ca e o problema. (decat daca mergi la sudorul lui Pedros ) In alta ordine de idei, pe forumul xrv.org.uk vindea cineva o cutie de viteze intreaga cu axul in stare perfecta. Cerea vreo 100 de euro sau lire. Merita cautat un pic, poate o mai are. Ax nou este pe la nemti la 80 de euro (aftermarket) cat despre garniturile de chiuloasa aftermarket vs. honda se spune ca diferenta de calitate e semnificativa, sa nu spun altfel. Eu ma refer aici la garnituri de CX500, dar nu cred ca nu s-ar aplica si la AT. Succes in orice caz! Editat Martie 18, 2011 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Nu stiu cum e la RD07 dar la RD04 o tabla cu 2 suruburi de 6 asigura pinionul si prea putin probabil ca lipsa acestora sa duca la o asemeanea uzura. E la fel. Axul acela s-a putut uza doar din cauza unui pinion cu diferente la caneluri fata de canelurile axului. Cu alte cuvinte un pinion facut pe la vreo intreprindere de vreun "meserias" la care masuratorile i-au dat cu virgula... Sfatul meu: sudeaza un pinion. Circula vara asta, bucura-te de motocicleta si la iarna bagi motorul la facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 E la fel. Axul acela s-a putut uza doar din cauza unui pinion cu diferente la caneluri fata de canelurile axului. Cu alte cuvinte un pinion facut pe la vreo intreprindere de vreun "meserias" la care masuratorile i-au dat cu virgula... Sfatul meu: sudeaza un pinion. Circula vara asta, bucura-te de motocicleta si la iarna bagi motorul la facut. Africana am luat-o pentru un drum lung in vara asta (peste 20.000 km - ma duc si eu in Asia ca tot motociclistul roman) si motorul trebuie sa fie in top shape. Zi de zi calaresc un Dominator, care e la inaltime prin romanica on sau off road. Dar la un drum asa lung, cu bagaje, Africana cred ca e cel mai bun motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Alo, domnul cu carenele... Ie gata micii? Hai , nu ne mai tine pe jar... Eu m-am apucat de demontat fatza motorului meu si vreau sa stiu daca ma bazez pe tine sau ma apuc de modelat. Stie cineva seria rulmentilor de la ghidon, sau macar dimensiunile lor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) Stie cineva seria rulmentilor de la ghidon, sau macar dimensiunile lor? Asa, repede, in viteza, am gasit codul pe Louis, 39,95 eur cu tot cu protectie si alea-alea 10051209 , valabil pt RD04 si RD07 (dar si la Transalp) 10051209: 47 x 26 x 15 / 47 x 26 x 15 / 2 Staubschutzmanschetten Am gasit si ceva cote plus instructiuni, tot pe Louis Cotele Instructiuni Editat Martie 18, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 In asteptarea editiei 2011, un remember din 2010: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Am intrat si eu in panica cu canelurile alea, asa ca am hotarit sa le ung Ideea era mai veche, profit de inlocuirea chitului de lant ca sa o pun in practica. Ungere rapida momentan, sa vad cum merge, daca va trebui voi adauga si un strangulator reglabil sau ceva robinet pe conducta. Un rezervor de ulei inghesuit cumva linga acumulator furnizeaza zeama de uns, iar un comutator cu LED de control permite pornirea la nevoie a electrovalvei. Totul este ascuns si departe de jeg si factori mecanici. Nu cred ca a mai facut cineva sistemul asta, sint curios ce rezultate obtin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 nici acum nu m-am dat batut cu descifrarea vin-ului motiv pentru care am dat peste asta http://www.cmsnl.com/honda-xrv750_model1269/ , e util sa gasiti piata pt. care a fost asamblata mobra Mesaj completat Am intrat si eu in panica cu canelurile alea, asa ca am hotarit sa le ung Ideea era mai veche, profit de inlocuirea chitului de lant ca sa o pun in practica. Ungere rapida momentan, sa vad cum merge, daca va trebui voi adauga si un strangulator reglabil sau ceva robinet pe conducta. Un rezervor de ulei inghesuit cumva linga acumulator furnizeaza zeama de uns, iar un comutator cu LED de control permite pornirea la nevoie a electrovalvei. Totul este ascuns si departe de jeg si factori mecanici. Nu cred ca a mai facut cineva sistemul asta, sint curios ce rezultate obtin asteptam feedback si info pt. lucru manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Ulei 15W50 clar, dar de care? Ce parerea aveti? Placutele de frina spate le schimb 2-3 chituri pe sezon. Parca marca ferodo m-au tinut mai mult, au ceva insertie metalica sinterizata. Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Placutele de frana cu cat tin mai mult cu atat franeaza mai prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Ulei 15W40, din cel mai ieftin. Sau 15W50 daca crezi ca i-ar face bine. Spun constient daca crezi ca i-ar face bine. Ptr ca 5 persoane intrebate au 7 pareri. Clar este ca daca ai consum de ulei la 10W40 se va micsora cu 15W40. Cunosc un AT care are 325.000 km originali, doar cu uleiul cel mai ieftin. Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 Africana am luat-o pentru un drum lung in vara asta (peste 20.000 km - ma duc si eu in Asia ca tot motociclistul roman) si motorul trebuie sa fie in top shape. Zi de zi calaresc un Dominator, care e la inaltime prin romanica on sau off road. Dar la un drum asa lung, cu bagaje, Africana cred ca e cel mai bun motor. pune mana si desfal daca vrei sa ai incredere in ea la drum.Eu asa as face in locul tau Mesaj completat Alo, domnul cu carenele... Ie gata micii? Hai , nu ne mai tine pe jar... Eu m-am apucat de demontat fatza motorului meu si vreau sa stiu daca ma bazez pe tine sau ma apuc de modelat.Stie cineva seria rulmentilor de la ghidon, sau macar dimensiunile lor? 32005 JS parca ,vezi ca ai facut poze la ei Mesaj completat Ulei 15W50 clar, dar de care? Ce parerea aveti? Placutele de frina spate le schimb 2-3 chituri pe sezon. Parca marca ferodo m-au tinut mai mult, au ceva insertie metalica sinterizata. Pareri? super multumit de nissin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Din ce am auzit de la altii... Placutele EBC franeaza bine doar impreuna cu discuri EBC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 32005 JS parca ,vezi ca ai facut poze la eiMesaj completat Asa este ... Am facut poze. Uitasem... Si daca nu ma insel parca mai ramasese un rand de rulmenti la mine? Si daca iti amintesti, si intradevar au ramas la mine, nu sti si unde i-am pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Pe mine ma roade sa-i pun un MOTUL 7100 20W50. Referitor la la placute....am NISSIN pe ea, iar urmatoarele tot NISSIN vor fi. Cand o sa scrie pe etrier EBC sau Goldfren ....o sa ma mai gandesc la ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Asa este ... Am facut poze. Uitasem... Si daca nu ma insel parca mai ramasese un rand de rulmenti la mine? Si daca iti amintesti, si intradevar au ramas la mine, nu sti si unde i-am pus? :) au ramas pe menghina:)) Mesaj completat Pe mine ma roade sa-i pun un MOTUL 7100 20W50.Referitor la la placute....am NISSIN pe ea, iar urmatoarele tot NISSIN vor fi. Cand o sa scrie pe etrier EBC sau Goldfren ....o sa ma mai gandesc la ele. eu am pus motul 15w50 5100 si sunt multumit de el.La placute,nissin mi se par cele mai bune din punctul meu de vedere dar acum depinde si de buzunarul fiecaruia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 eu am pus motul 15w50 5100 si sunt multumit de el.La placute,nissin mi se par cele mai bune din punctul meu de vedere dar acum depinde si de buzunarul fiecaruia. eu de cand am luat africana am pus ulei putoline 15w50 si sunt foarte multumit de el. este un pic mai scump decat putoline dar de regula il iau prin ianuarie februarie cd il prind redus si ies tot pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Alo, domnul cu carenele... Ie gata micii? Hai , nu ne mai tine pe jar... Eu m-am apucat de demontat fatza motorului meu si vreau sa stiu daca ma bazez pe tine sau ma apuc de modelat.Stie cineva seria rulmentilor de la ghidon, sau macar dimensiunile lor? gata prima matrita sapt asta ma apuc de turnat carenele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.