boieru' Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Bravo maestre! Stiam eu ca ma pot baza pe tine. Dau de baut serios cu prima ocazie. Cat ma costa o carena de fatza si unde trimit banii? Si daca s-ar putea sa fie gata suficient de repede, sa apuc sa le montez pe motor cat mai sunt pe uscat, ti-as fi vesnic recunoscator. Daca treci la productie de serie, mai stiu cativa care sunt interesati de asa ceva, chiar si de peste hotare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Incredibil cit conteaza si la 4 timpi toba de esapament. Cea veche si-a trait traiul, era deja sita de gauri, am pus toba identica de pe "motocicleta de organe". Cu doar 60 mii km, are si asta citeva gauri "discrete" in partea dinspre cadru, dar total alta viata. Ralentiul a scazut cu 200 ture, glasul africanei a devenit mult mai grav, iar demarajele mai sustinute. Carenele le-am reparat folosind o combinatie de rasina cu intarituri din plasa de sirma inserate cu ciocanul de lipit. La sfirsit reglat lantul si toaletat motorul cu periuta de dinti pina si scutul l-am polishat. Ungatorul de lant a fost testat si e "marfa". Recomand deci tuturor "sistemul Galen" invizibil compact si sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Un week end , in Timisoara . . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Ungatorul de lant a fost testat si e "marfa". Recomand deci tuturor "sistemul Galen" invizibil compact si sigur. napoi spune cati m de teava de cu, ce fel de electrovalva, cati soricei de prindere, ce fel de sistem de cmd si am o intrebare, dupa cum am vazut ca vine tevusca la pinionul de atca, dupa o vreme in care se murdareste si incarca cu mizerie pinionul de atac uleiul nu e aruncat altundeva numai pe lant nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Ungatorul de lant a fost testat si e "marfa". Recomand deci tuturor "sistemul Galen" invizibil compact si sigur. Pune tutorialul la locul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 napoi spune cati m de teava de cu, ce fel de electrovalva, cati soricei de prindere, ce fel de sistem de cmdsi am o intrebare, dupa cum am vazut ca vine tevusca la pinionul de atca, dupa o vreme in care se murdareste si incarca cu mizerie pinionul de atac uleiul nu e aruncat altundeva numai pe lant nu? Am pus poze sugestive. Electrovalva este de la instalatiile de gaz. Mizeria nu ajunge niciodata pe pinion, o arunca centrifuga in carcasa. O instalatie serioasa nu se prinde cu soricei. Am pus poza cu punctul de prindere si forma suportului. E usor de facut si functioneaza perfect, deasemenea exploateaza unul dintre putinele spatii nefolosite de pe africana. Bafta tuturor la asamblare, merita! isi face treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Salutare, Vreo diferenta intre carburile de RD07 fata de cele de pe RD07A? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Salutare, Vreo diferenta intre carburile de RD07 fata de cele de pe RD07A? Din cate stiu eu, doar TPS-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Din cate stiu eu, doar TPS-ul Difera si marimea : 36 versus 36.5 pana in1995 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Vreo diferenta intre carburile de RD07 fata de cele de pe RD07A? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Pe el il intereseaza daca exista diferente la pistonasele de soc (diametrul lor in principal) dar nu stie sa zica si el clar Sau poate stiti daca se potrivesc pistonasele de soc de la un transalp PD06 din 91 pe carburatoarele de RD07? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Domnilor, Zilele trecute va spuneam ca sunt in plina restaurare cu africana recent achizitionata. Unul din aspectele care necesitau munca era redarea aspectului de Africana. Si am mers cat am putut pe o tema coloristica si odata uscate ultimele 2 straturi de lac, rezultatul este acesta. Etapele care le-am parcurs au fost restaurarea/redesenarea stikerelor, vopsitul pieselor cu negru + 2 straturi de lac. Apoi am slefuit lacul cu un smirghel fin, am aplicat stikerele taiate la cutter ploter si am dat inca 2 straturi de lac. Vopsirea am facut-o in atelier profi de vopsitorie si m-am costat 550 RON. Un lucru care l-am mai facut a fost sa vopsesc si topcase-ul + stikerit ca atare. Ce parere aveti? Parca e putin bling-bling... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mociclistu' Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 A iesit o lucrare intr-adevar profi. Si odata facute stikerele, poti sa le si comercializezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 faina treaba! cu axul ala cum stai? pentru visatori ca mine afrikana asta e tip-top, ready to go around the world . cine pune mana pe ea isi scoate investitia numa din piesele aftermarket de pe ea http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=365641 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redplanet Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 (editat) Aici gasesti toate diferentele intre 07 si 07A RD07 ('93-1996r.) RD07A ('96-2003r) diferente AT 07 si 07A Editat Martie 25, 2011 de redplanet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Domnilor,Ce parere aveti? Parca e putin bling-bling... Arata foarte bine.. cu siguranta o sa apelez si eu cd s-or mai duce cateva straturi ce zici Leo.. facem o drumetie, prin muntii tai pe acolo, sa imi "sablez" rezervorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 diferente AT 07 si 07A excelent am inteles aproape nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Ce parere aveti? Parca e putin bling-bling... arata foarte bine ... buna lucrare Aici gasesti toate diferentele intre 07 si 07A RD07 ('93-1996r.) RD07A ('96-2003r) diferente AT 07 si 07A Am inteles, multumesc pentru link ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 faina treaba! cu axul ala cum stai? Am comandat axul si culmea ca in Europa nu se gaseste nici o bucata la nici un depozit Honda, asa ca asteptam din Japonia unul care dureaza vreo 3 saptamani sa ajunga la mine. Vad ce fac pana atunci. Cadrul mi-e la sablat si apoi urmeaza vopsire in camp electrostatic, deci mai e treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Am comandat axul si culmea ca in Europa nu se gaseste nici o bucata la nici un depozit Honda, asa ca asteptam din Japonia unul care dureaza vreo 3 saptamani sa ajunga la mine. Vad ce fac pana atunci. Cadrul mi-e la sablat si apoi urmeaza vopsire in camp electrostatic, deci mai e treaba. cat costa axul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Un prieten vinde o roata spate de Africa Twin RD04. Pret 100 euroi. Detalii pe P.M. Inca nu am gasit alarma, si nici butucul acela de fatza. Zilele astea s-a anuntat ploaie, deci ma bag in garaj la curatenie, si dau eu de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 imi da si mie cineva cotele pentru simeringul de la roata spate partea cu pinionul (rd04 if it matters) si vreun mos iepurila acre sa-mi faca cadou o bucsa din cea ce intra in butucul spate(am rupt legatura dintre ele si nah...imi sta pe greier multumesc anticipat! Mesaj completat cotele rulmentilor le-am gasit , da simeringurile niet Just to clarify this: There are different types of the bearings. 2RS, C3 (C0 = standard, C1/C2 = smaller, C3-C5 = larger) ... 2RS = Double rubber sealed C3 = Larger internal radial clearances From ATiC: RD03 2x 6202-2RS1/C3 [Front] 2x 6203-2RS1/C3 [Rear 'left'] + [Rear 'right'] 1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket'] RD04/RD07 3x 6203-2RS1/C3 [2x Front] + [Rear 'right'] 1x 6303-2RS1/C3 [Rear 'left'] 1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket'] Mesaj completat cotele rulmentilor le-am gasit , da simeringurile niet Just to clarify this: There are different types of the bearings. 2RS, C3 (C0 = standard, C1/C2 = smaller, C3-C5 = larger) ... 2RS = Double rubber sealed C3 = Larger internal radial clearances From ATiC: RD03 2x 6202-2RS1/C3 [Front] 2x 6203-2RS1/C3 [Rear 'left'] + [Rear 'right'] 1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket'] RD04/RD07 3x 6203-2RS1/C3 [2x Front] + [Rear 'right'] 1x 6303-2RS1/C3 [Rear 'left'] 1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket'] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 imi da si mie cineva cotele pentru simeringul de la roata spate partea cu pinionul (rd04 if it matters) si vreun mos iepurila acre sa-mi faca cadou o bucsa din cea ce intra in butucul spate(am rupt legatura dintre ele si nah...imi sta pe greiermultumesc anticipat! Mesaj completat cotele rulmentilor le-am gasit , da simeringurile niet Just to clarify this: There are different types of the bearings. 2RS, C3 (C0 = standard, C1/C2 = smaller, C3-C5 = larger) ... 2RS = Double rubber sealed C3 = Larger internal radial clearances From ATiC: RD03 2x 6202-2RS1/C3 [Front] 2x 6203-2RS1/C3 [Rear 'left'] + [Rear 'right'] 1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket'] RD04/RD07 3x 6203-2RS1/C3 [2x Front] + [Rear 'right'] 1x 6303-2RS1/C3 [Rear 'left'] 1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket'] Mesaj completat cotele rulmentilor le-am gasit , da simeringurile niet Just to clarify this: There are different types of the bearings. 2RS, C3 (C0 = standard, C1/C2 = smaller, C3-C5 = larger) ... 2RS = Double rubber sealed C3 = Larger internal radial clearances From ATiC: RD03 2x 6202-2RS1/C3 [Front] 2x 6203-2RS1/C3 [Rear 'left'] + [Rear 'right'] 1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket'] RD04/RD07 3x 6203-2RS1/C3 [2x Front] + [Rear 'right'] 1x 6303-2RS1/C3 [Rear 'left'] 1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket'] nu cred ca o sa le gasesti ca sunt cu virgula ,am cautat si eu cand am skimbat rulmentii de spate si nu am gasit cotele respecive.Succes la cautat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Simeringurile au cotele: 28x47x7 25x40x7 Da, si stiu ca cele din microfiche sunt cu 2 zecimi mai mari. Dar, chiar conteaza???? Africanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 (editat) sigur sunt astea? ca eu am gasit altele intre timp 47X28X10 si 40X25X8. pt. mine conteaza ca sunt cam uzate ale mele, adica nu se strang pe bucse si lasa apa sa intre la rulmenti mai stiu ca diametrul interior poate fi mai mic cat despre diferentele pe care le zici tu...nush atic-ulmai zice Model Front 'left' Front 'right' Rear 'left' Rear 'right' ...................... RD04 28x42x8 45x55x5.............................25x40x7 Editat Martie 27, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.