Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

Bravo maestre! Stiam eu ca ma pot baza pe tine. Dau de baut serios cu prima ocazie. Cat ma costa o carena de fatza si unde trimit banii? Si daca s-ar putea sa fie gata suficient de repede, sa apuc sa le montez pe motor cat mai sunt pe uscat, ti-as fi vesnic recunoscator. Daca treci la productie de serie, mai stiu cativa care sunt interesati de asa ceva, chiar si de peste hotare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incredibil cit conteaza si la 4 timpi toba de esapament. Cea veche si-a trait traiul, era deja sita de gauri, am pus toba identica de pe "motocicleta de organe". Cu doar 60 mii km, are si asta citeva gauri "discrete" in partea dinspre cadru, dar total alta viata. Ralentiul a scazut cu 200 ture, glasul africanei a devenit mult mai grav, iar demarajele mai sustinute.

 

Carenele le-am reparat folosind o combinatie de rasina cu intarituri din plasa de sirma inserate cu ciocanul de lipit. La sfirsit reglat lantul si toaletat motorul cu periuta de dinti :laugh: pina si scutul l-am polishat.

 

Ungatorul de lant a fost testat si e "marfa". Recomand deci tuturor "sistemul Galen" invizibil compact si sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ungatorul de lant a fost testat si e "marfa". Recomand deci tuturor "sistemul Galen" invizibil compact si sigur.

napoi spune cati m de teava de cu, ce fel de electrovalva, cati soricei de prindere, ce fel de sistem de cmd

si am o intrebare, dupa cum am vazut ca vine tevusca la pinionul de atca, dupa o vreme in care se murdareste si incarca cu mizerie pinionul de atac uleiul nu e aruncat altundeva numai pe lant nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

napoi spune cati m de teava de cu, ce fel de electrovalva, cati soricei de prindere, ce fel de sistem de cmd

si am o intrebare, dupa cum am vazut ca vine tevusca la pinionul de atca, dupa o vreme in care se murdareste si incarca cu mizerie pinionul de atac uleiul nu e aruncat altundeva numai pe lant nu?

Am pus poze sugestive. Electrovalva este de la instalatiile de gaz. Mizeria nu ajunge niciodata pe pinion, o arunca centrifuga in carcasa. O instalatie serioasa nu se prinde cu soricei. Am pus poza cu punctul de prindere si forma suportului. E usor de facut si functioneaza perfect, deasemenea exploateaza unul dintre putinele spatii nefolosite de pe africana. Bafta tuturor la asamblare, merita! isi face treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe el il intereseaza daca exista diferente la pistonasele de soc (diametrul lor in principal) dar nu stie sa zica si el clar :(

Sau poate stiti daca se potrivesc pistonasele de soc de la un transalp PD06 din 91 pe carburatoarele de RD07?

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

 

Zilele trecute va spuneam ca sunt in plina restaurare cu africana recent achizitionata. Unul din aspectele care necesitau munca era redarea aspectului de Africana. Si am mers cat am putut pe o tema coloristica si odata uscate ultimele 2 straturi de lac, rezultatul este acesta.

 

Etapele care le-am parcurs au fost restaurarea/redesenarea stikerelor, vopsitul pieselor cu negru + 2 straturi de lac. Apoi am slefuit lacul cu un smirghel fin, am aplicat stikerele taiate la cutter ploter si am dat inca 2 straturi de lac. Vopsirea am facut-o in atelier profi de vopsitorie si m-am costat 550 RON.

 

Un lucru care l-am mai facut a fost sa vopsesc si topcase-ul + stikerit ca atare.

 

Ce parere aveti? Parca e putin bling-bling...

 

post-39234-1301074770_thumb.jpg

post-39234-1301074801_thumb.jpg

post-39234-1301074826_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faina treaba! cu axul ala cum stai?

pentru visatori ca mine afrikana asta e tip-top, ready to go around the world . cine pune mana pe ea isi scoate investitia numa din piesele aftermarket de pe ea http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=365641

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

Ce parere aveti? Parca e putin bling-bling...

 

Arata foarte bine.. cu siguranta o sa apelez si eu cd s-or mai duce cateva straturi :(

 

ce zici Leo.. facem o drumetie, prin muntii tai pe acolo, sa imi "sablez" rezervorul? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti? Parca e putin bling-bling...

 

arata foarte bine ... buna lucrare

Aici gasesti toate diferentele intre 07 si 07A

 

RD07 ('93-1996r.) RD07A ('96-2003r)

 

diferente AT 07 si 07A

 

Am inteles, multumesc pentru link ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faina treaba! cu axul ala cum stai?

 

 

Am comandat axul si culmea ca in Europa nu se gaseste nici o bucata la nici un depozit Honda, asa ca asteptam din Japonia unul care dureaza vreo 3 saptamani sa ajunga la mine. Vad ce fac pana atunci.

 

Cadrul mi-e la sablat si apoi urmeaza vopsire in camp electrostatic, deci mai e treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat axul si culmea ca in Europa nu se gaseste nici o bucata la nici un depozit Honda, asa ca asteptam din Japonia unul care dureaza vreo 3 saptamani sa ajunga la mine. Vad ce fac pana atunci.

 

Cadrul mi-e la sablat si apoi urmeaza vopsire in camp electrostatic, deci mai e treaba.

cat costa axul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten vinde o roata spate de Africa Twin RD04. Pret 100 euroi. Detalii pe P.M.

 

Inca nu am gasit alarma, si nici butucul acela de fatza. Zilele astea s-a anuntat ploaie, deci ma bag in garaj la curatenie, si dau eu de ele.

post-3626-1301217290_thumb.jpg

post-3626-1301217318_thumb.jpg

post-3626-1301217335_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi da si mie cineva cotele pentru simeringul de la roata spate partea cu pinionul (rd04 if it matters) si vreun mos iepurila acre sa-mi faca cadou o bucsa din cea ce intra in butucul spate(am rupt legatura dintre ele si nah...imi sta pe greier

multumesc anticipat!

Mesaj completat

cotele rulmentilor le-am gasit , da simeringurile niet

Just to clarify this:

 

There are different types of the bearings. 2RS, C3 (C0 = standard, C1/C2 = smaller, C3-C5 = larger) ...

2RS = Double rubber sealed

C3 = Larger internal radial clearances

 

From ATiC:

 

RD03

2x 6202-2RS1/C3 [Front]

2x 6203-2RS1/C3 [Rear 'left'] + [Rear 'right']

1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket']

 

RD04/RD07

3x 6203-2RS1/C3 [2x Front] + [Rear 'right']

1x 6303-2RS1/C3 [Rear 'left']

1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket']

Mesaj completat

cotele rulmentilor le-am gasit , da simeringurile niet

Just to clarify this:

 

There are different types of the bearings. 2RS, C3 (C0 = standard, C1/C2 = smaller, C3-C5 = larger) ...

2RS = Double rubber sealed

C3 = Larger internal radial clearances

 

From ATiC:

 

RD03

2x 6202-2RS1/C3 [Front]

2x 6203-2RS1/C3 [Rear 'left'] + [Rear 'right']

1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket']

 

RD04/RD07

3x 6203-2RS1/C3 [2x Front] + [Rear 'right']

1x 6303-2RS1/C3 [Rear 'left']

1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket']

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi da si mie cineva cotele pentru simeringul de la roata spate partea cu pinionul (rd04 if it matters) si vreun mos iepurila acre sa-mi faca cadou o bucsa din cea ce intra in butucul spate(am rupt legatura dintre ele si nah...imi sta pe greier

multumesc anticipat!

Mesaj completat

cotele rulmentilor le-am gasit , da simeringurile niet

Just to clarify this:

 

There are different types of the bearings. 2RS, C3 (C0 = standard, C1/C2 = smaller, C3-C5 = larger) ...

2RS = Double rubber sealed

C3 = Larger internal radial clearances

 

From ATiC:

 

RD03

2x 6202-2RS1/C3 [Front]

2x 6203-2RS1/C3 [Rear 'left'] + [Rear 'right']

1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket']

 

RD04/RD07

3x 6203-2RS1/C3 [2x Front] + [Rear 'right']

1x 6303-2RS1/C3 [Rear 'left']

1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket']

Mesaj completat

cotele rulmentilor le-am gasit , da simeringurile niet

Just to clarify this:

 

There are different types of the bearings. 2RS, C3 (C0 = standard, C1/C2 = smaller, C3-C5 = larger) ...

2RS = Double rubber sealed

C3 = Larger internal radial clearances

 

From ATiC:

 

RD03

2x 6202-2RS1/C3 [Front]

2x 6203-2RS1/C3 [Rear 'left'] + [Rear 'right']

1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket']

 

RD04/RD07

3x 6203-2RS1/C3 [2x Front] + [Rear 'right']

1x 6303-2RS1/C3 [Rear 'left']

1x 6204-2RS1/C3 [Rear 'sprocket']

nu cred ca o sa le gasesti ca sunt cu virgula ,am cautat si eu cand am skimbat rulmentii de spate si nu am gasit cotele respecive.Succes la cautat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur sunt astea? ca eu am gasit altele intre timp 47X28X10 si 40X25X8.

pt. mine conteaza ca sunt cam uzate ale mele, adica nu se strang pe bucse si lasa apa sa intre la rulmenti

mai stiu ca diametrul interior poate fi mai mic cat despre diferentele pe care le zici tu...nush

atic-ulmai zice Model Front 'left' Front 'right' Rear 'left' Rear 'right'

...................... RD04 28x42x8 45x55x5.............................25x40x7

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...