Dimethylmercury Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Pompa Facet se poate cumpara din Anglia. Am eu emailului tipului cu care trebue tratat. Iti trimite un payment request pe paypal, platesti si iti trimite. Totul se rezolva in cateva zile. Problema cu pompa xx105 e ca astea nu au valva in ele si tot asa curge benzina prin ele gravitational. Este un model mai nou (trebuie cautat pe forumul xrv) care are si valva asta si e aprox la aceeasi pret. Tot de la ei se pot comanda niste stutzuri aferente pompei la pret f decent. Datele de contact le transmit prin PM daca e interesat cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Salut, Avand in vedere ca toata partea din fata a Africanei mele e praf de la ciocnirea cu un parapet (slava Domnului, eu nu am decat o entorsa banala si cateva contuzii, multumita cizmelor Dainese si costumului Heinz Gericke), ma gandesc sa-i cumpar carene si lumini de la Boano, are cineva vreo alta sugestie? Nu mai pot sa peticesc nici una dintre carene iar suportul de lumini e rupt si stramb in mod grav. De asemenea, ma gandesc sa pun in locul instrumentelor, care sunt praf, un KOSO RX2N (versiunea cu maxim 10000rpm pe cadran), insa pentru a masura nivelul de benzina, am nevoie de o sonda. Intrebarea mea este de unde iau o sonda compatibila cu un asfel de echipament? sa intreb la producator? Multumesc, Vampi trimite-mi un pm poate te pot ajuta cu cam tot . spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Salut, Avand in vedere ca toata partea din fata a Africanei mele e praf de la ciocnirea cu un parapet (slava Domnului, eu nu am decat o entorsa banala si cateva contuzii, multumita cizmelor Dainese si costumului Heinz Gericke), ma gandesc sa-i cumpar carene si lumini de la Boano, are cineva vreo alta sugestie? Nu mai pot sa peticesc nici una dintre carene iar suportul de lumini e rupt si stramb in mod grav. De asemenea, ma gandesc sa pun in locul instrumentelor, care sunt praf, un KOSO RX2N (versiunea cu maxim 10000rpm pe cadran), insa pentru a masura nivelul de benzina, am nevoie de o sonda. Intrebarea mea este de unde iau o sonda compatibila cu un asfel de echipament? sa intreb la producator? Multumesc, Vampi salut cu carena "boano" te poate ajuta prietenul meu gabi ciubotar,utilizatorul "boieru" a luat de la el,il poti suna oricand la 0766623093,te poate lamuri cu detalii legate de inlocuirea bordului original cu unul electronic(el are VAPOR),iti gaseste si lumini pt carena si suport d aluminiu pt ea. noroc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 yuhuuu! am reusit sa pun mana pe o toba mai pe placul meu ! de abia astept sa mesteresc la afrikana intrebare: dupa ce montez toba trebuie sa refac sincronizarea si reglajul carburilor sau merge si asa(adica nu trebuie sa refac nimic) sper sa reusesc sa modific teava de legatura mai bine decat gagiul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Sa ai grija sa pui firul negru la (+)-ul bateriei pentru ca altfel nu poti sa pornesti circuitul de (monitor) si o sa il ai exact doar de decor. ps toate releele cu 6 fire se leaga in urmatoare configuratie -fazele care in general sant interschimbabile deci nu conteaza cum le pui (culoarea galbena) - (+) rosu (de obicei dublate 2x) care se leaga la (+) bateriei - (-) verde (la fel dublat2x) care se leaga la (-) bateriei si un fir negru care se leaga la (+) permanent care e bine de legat printr-un contact. rugina se poate neutraliza cu -electroliza -epivas -solutie de spalat toaleta (nufarul) -sau cu un lant si ceva suruburi si piulite ps 2. atentie la 2. si 3. sant solutii acide. spor. Tocmai mi-a venit releul de la Ignitech. ARE găuri pentru fixare. Nu pot confirma momentan dacă distanța e identică cu găurile de la releul original. Pare foarte bine făcut. Partea bună e că are radiator de aluminiu ceea ce duce la un transfer de căldură mult mai bun. Referitor la mufe... Am căutat o poză cu releul original Âşi mufele lui Âşi le-am dat-o băieților. (e plin netu de asemenea poze). Dacă vrei fără mufe.... poți să ceri fără mufe. Dacă vrei alte mufe... ceri alte mufe. Observație: Releul original e cu 6 fire. Ăsta e cu 5 fire. Deci un fir de la motocicletă v-a rămâne în aer... dar aÂşa este gândit sistemul ăsta de încărcare. Deci nu sunt probleme. Asta e dezavantajul forumului, nu are loc de tutoriale.Unele chestii trebuie repetate la infinit. Toate releele au de fapt 5 sau 6 fire. Modelul RD04 are releu cu 8 fire! De ce 8? pentru ca firul de + si firul de (-) sint dublate. Asa ca de fapt tot 6 fire sint. Ce face al 6-lea fir? In cazul africanei firul negru, ma refer la firul negru al instalatiei electrice de RD-04. Aduce PRIN CONTACT referinta de tensiune de pe baterie pentru circuitul comparator al releului. De ce prin contact? Pentru ca are consum permanent de curent si ar hali altfel in timp ce nu se circula bateria. Modelele cu 5 fire rezolva intern problema si NU AU NEVOIE DE ACEST FIR. Asa ca se lasa in aer sau si mai bine se leaga la el firul de plus de la coolerul de calculator, pe care recomand sa-l montati dc nu vreti sa mai aveti probleme cu releul.Celalalt fir de la cooler se leaga la masa. Atunci coolerul porneste cind e pus contactul, ceea ce este exact ce trebuie. schema legare releu.doc yuhuuu! am reusit sa pun mana pe o toba mai pe placul meu ! de abia astept sa mesteresc la afrikana intrebare: dupa ce montez toba trebuie sa refac sincronizarea si reglajul carburilor sau merge si asa(adica nu trebuie sa refac nimic) sper sa reusesc sa modific teava de legatura mai bine decat gagiul asta Depinde pentru ce motor este construita toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 toba e de africa twin rd07(an 93-97 zice prod.), de aia e problema cu teava de legatura la 04. producatorul zice ca toba e la fel pt 04,07 doar cea de 03 e diferita! englezoii ce si le-au montat au fost f multumiti de venomuri dar in toate topicurile lor se discuta problema tevii de legatura(ceva coduri gresite si trimise alte link pipe-uri) si nimic de refacerea reglajului la carburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Daca este pt RD-07 precis nu trtebuie nici un reglaj. Dar pacat sa renunti la suieratul de broscuta (VW) al tobei originale, sunetul e suficient de discret, dar unic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 pai pe mine ma scoate din sarite suieratul ala ascutit parca metalic, plus ca am o gramada de rateuri pe toba la decelerari. toba originala cred ca a fost operata candva si am gandesc ca din cauza asta am rateurile si sper ca toba noua sa reduca acest efect plus ca e mai usoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 pai pe mine ma scoate din sarite suieratul ala ascutit parca metalic, plus ca am o gramada de rateuri pe toba la decelerari. toba originala cred ca a fost operata candva si am gandesc ca din cauza asta am rateurile si sper ca toba noua sa reduca acest efect plus ca e mai usoara raul rateurile nu sant din toba ci din carburator(diafragmele mici sau diafragmele pentru decelerare acelea sant fisurate verifica-le) iar despre toba noua ce sa zic felicitari (sper sa nu fii fost prea scumpa ) eu am toba de cbr 924 scorpio titan si sincer nu mi-am facut nici o carburatie dar dupa o tura de 960 de km cu pasager si bagaje consumul a fost de 5,9 asa ca toba e doar de impresie artistica , cotul iti recomand sa il faci la un meserias ca nu e greu trebuie doar sa iti faca o flansa sus unde se prinde toba si sa o indoaie max 30 grade , vezi daca poti sa invelesti cotul cu ceva panza ceramica pt ca o sa te arda vara la picioare. spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 (editat) Si mie imi cam da rateuri si nu prea mai vrea sa sara de 130 cu bagaje si pasager, ceea ce nu prea mi se intampla pana acum. Mai mult ca sigur am membranele obosite. Are cineva idee de niste membrane la preturi pamantene? Am auzit ca sunt niste kituri de reparatie. As vrea un set inainte sa ma apuc de umblat la carbelitoare, sa nu cumva sa raman cu ea imprastiata si sa nu am motor pentru Lacul Vulturilor. Editat Iunie 26, 2011 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Si mie imi cam da rateuri si nu prea mai vrea sa sara de 130 cu bagaje si pasager, ceea ce nu prea mi se intampla pana acum. Mai mult ca sigur am membranele obosite. Are cineva idee de niste membrane la preturi pamantene? Am auzit ca sunt niste kituri de reparatie. As vrea un set inainte sa ma apuc de umblat la carbelitoare, sa nu cumva sa raman cu ea imprastiata si sa nu am motor pentru Lacul Vulturilor. Membranele mici (diafragmele de decelerare)te ajuta doar pe decelerare si se gasesesc la romimoto.ro iar membranele mari se gasesec la nrpcarbs.uk spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Asta e dezavantajul forumului, nu are loc de tutoriale.Unele chestii trebuie repetate la infinit. există un forum unde se pot face tutoriale be my (our) guest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 membranele astea mici sunt ceva nou pentru mine! detaliaza cineva chestiunea! si ceva poze daca se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 (editat) Salutare, Dupa tura hard facuta la Nadrag, m-am ales cu o mica problema la axul schimbatorului de viteze. S-a strambat cu cateva grade spre spate. Nu curge ulei pe langa simering, functioneaza ok, dar e stramb. Se poate forta si indrepta la loc fara sa desfac motorul? Pune o teava lunga de un metru si de diametru potrivit pe el si trage-l la loc fara frica, dar atentie, fara zmucituri ca risti sa-l rupi. pai pe mine ma scoate din sarite suieratul ala ascutit parca metalic, plus ca am o gramada de rateuri pe toba la decelerari. toba originala cred ca a fost operata candva si am gandesc ca din cauza asta am rateurile si sper ca toba noua sa reduca acest efect plus ca e mai usoara Si eu am rateuri USOARE pe decelerare(ceea ce inseamna ca amestecul este foarte putin sarac), cind dispar alea, trebuie sa-mi curat filtrul. Asa merge impecabil o africana RD-04 cu puscaturi fine la decelerare in toba, daca decelerarea e lunga(se coboara o panta)mie imi plac ca si siueratul al naibii de mult si nu asi schimba toba originala pe nimic.Daca reglezi din pilot screw amestecul usor mai bogat nu ai puscaturi, dar consuma ceva mai mult. Poti sa-ti pui toba noua, suieratul si puscaturile fine vor disparea si prin metoda asta, dar motorul o sa sune apoi foarte comun, cam ca si transalpurile Toba originala a fost atent gindita pentru carburile originale RD-04 pe care nu le mai schimb nici eu, mai ales ca s-a rezolvat cu sursa decenta de membrane noi. Si mie imi cam da rateuri si nu prea mai vrea sa sara de 130 cu bagaje si pasager, ceea ce nu prea mi se intampla pana acum. Mai mult ca sigur am membranele obosite. Are cineva idee de niste membrane la preturi pamantene? Am auzit ca sunt niste kituri de reparatie. As vrea un set inainte sa ma apuc de umblat la carbelitoare, sa nu cumva sa raman cu ea imprastiata si sa nu am motor pentru Lacul Vulturilor. /index.php?/topic/661224-membrane-vacuum-carburator/ Si linkul asta il pun pentru a doua oara, daca nu au sa puna adminii sectiune de tutoriale pe bune ca trecem cu totii pe site-ul xrv.ro acela, macar pentru tutoriale. Editat Iunie 27, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Membranele mici ....asa numitele air cuf off valves au rolul de a imbogatii amestecul atunci cand motocicleta se afla in frana de motor. Ca rezultat daca membranele sunt gaurite motocicleta va da rateuri foarte des pe deccelerari insa nu rateuri foarte violente...ci mai degraba un fel de popcorn in toba!....De notat ca rateurile au tendinta sa inceapta de pe la 3000 ture in jos! ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 pe bune ca trecem cu totii pe site-ul xrv.ro acela, macar pentru tutoriale. Prietene, exact asta e ideea Ar fi inutil să se poarte acolo exact aceleaÂşi discuții ca aici Experiența Âşi elocvența ta ar fi foarte utile pe xrv.ro, unde există secțiuni distincte pentru fiecare parte a motocicletei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Pune o teava lunga de un metru si de diametru potrivit pe el si trage-l la loc fara frica, dar atentie, fara zmucituri ca risti sa-l rupi. Salutare, Asta am si facut impreuna cu Raul. Am incalzit motorul iar apoi cu grija(are Raul o rabdare...:-) ) am tras de teava bagata pe ax. Incet, incet, axul a revenit la pozitia initiala. Inainte sa-l indreptam, curgea ulei intr-o veselie pe langa simering. Acum nu mai curge nicio picatura, si asta fara sa schimb simeringul! Vezi in paginile anterioare, pe la pag.472 sunt si 2 foto cu axul, inainte si dupa "operatie". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jacques Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 constat ca sunt foarte multi specilaisti in Africane p-acilea. Nu ma poate ajuta si pe mine cu ceva reglaje si doftoriceli la mobra cineva pe zona Bucuresti? Contra cost, normal. Am renuntat de ceva timp sa ma bag unde nu sunt tatic. Ma rezum la ce stiu sa fac bine (termopane). Mercic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Salut! Am observat, ca motorul meu e mai jos fata de cand l'am cumparat, si in plus un prieten care m'a vazut prin oras pe motor, m'a intrebat cum de e asa lasat. S'a slabit arcul? Ce alte cauze ar putea fii? Mersi mult. Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 constat ca sunt foarte multi specilaisti in Africane p-acilea. Nu ma poate ajuta si pe mine cu ceva reglaje si doftoriceli la mobra cineva pe zona Bucuresti? Contra cost, normal. Am renuntat de ceva timp sa ma bag unde nu sunt tatic. Ma rezum la ce stiu sa fac bine (termopane). Mercic. Asta-i din ciclu ce pot face 2 maini dibace depinde ce vrei sa doftoresti la ea , cred ca ar fii destui sa te ajute daca ar stii care e problema . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Domnilor, Dupa cum puteti citi in semnatura, anul asta e anul in care si eu merg departe. Pentru asta mi-am luat o Africana la care am facut putina treaba de cosmetizare (s-a vazut in posturile mai vechi). Acum, pe langa revizii complete (nu le mai insiruiesc) am si niste intrebari la care as aprecia o parere din partea domniilor voastre: - Instalat xenon? - Instalat proiectoare suplimentare halogen sau macar niste chestii sa ma faca mai vizibil - Cric central? - Sisteme de securitate: alarma? + lant + blocare disc frana - Manere incalzite? - Sistem lubrifiere automata? Printre altele, am scos mobra la plimbare zilele trecute cu pasagera si am facut 260 km de asfalt pe un traseu in care am urcat pana la 1350m si apoi am coborat inapoi la ses. Am facut pt prima data consumul alimentat din plin in plin (odata dupa 125 km si a doua oara 135 km) si rezultatul mediu a fost... 4.7 ??? Asta sa fie un consum real? Ce naiba, asa putin? Am avut si regim de alergare pe asfalt (6000 ture). Inca o iau frumos pana mai petrecem timp impreuna dar sunt foarte incantat de motocicleta asta. In weekend urmeaza o tura de 1000 km sa vedem atunci. Aa.. si inca o chestie... nu prea buna cred... La rece, rece, scoate putin fum... Dupa, ii trece. E de rau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 eu visez cu ochii deschisi la asa o plimbare ca in semnatura! toate gandurile bune si la cele enumerate zic asa: -cric central -MUSAI- pentru a facilitat accesul la roti in caz de pana, rulmenti, probleme diverse la toata motocicleta. -sistem de securitate- pai banuiesc ca veti dormi langa mobre si la hoteluri aveti parcare pazita sau un garaj ceva motiv pentru care zic un lant cu lacat serios pt. ancorare -sistemul de lubrifiere automata e indicat . o sa fie messy dar la nr. de km sa cari doar ulei cu tine si nu taspe sprayuri e mult mai ok plus ca la nr asta de km protejeaza lantul. si as recomanda un sistem pe baza de gravitatie nu pompe/electric ca sa fie constructia simpla si usor de reconditionat in caz de necaz http://www.youtube.com/watch?v=7xg1bOcV3rI la lumini...eu as lasa luminile originale h4 si as pune 2 proiectoare pe lateral pe crash bar sa fiu mai lat si sa par mai mare. proiectoarele sa aiba tot h4 daca sunt dastea. in caz ca se preconizeaza mersul pe intuneric xenoanele cred ca sunt aur! dar eu plec de la premisa ca mi se poate intampla necazul si ca trebuie sa fiu pregatit pentru orice , asa ca merg pe standardizare, simplitate si cam atat -manere incalzite???? studiati clima sau mai bine luati-va niste masnusi seriose si lasati instalatia electrica sa se ocupe de mobra si luminile suplimentare sa nu uitati de problemele care sunt cunoscute la africana si sa aveti sisteme de backup cam asa vad eu lucrurile din perspectiva mea(umpik mai mult afon in electrica motiv pentru care fug ca de dracu gol). va doresc drum bun, nici o problema si ridereport-uri regulate ps: sper ca mergeti cu acelasi tip de mobre amandoi nhu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 (editat) Xenonul iti consuma mai putin decat H4, si lumineaza mult mai bine. Ar fi o modificare binevenita pentru a vedea/a fi vazut mai bine si pentru a usura sarcina regulatorului de tensiune. Trebuie, insa, sa-ti pastrezi macar una din mufele farului H4 la locul ei, pentru cazul incare ramai fara unul(sau chiar ambele) becuri xenon. Manere incalzite sunt utile doar pentru plimbari relativ scurte sau temperaturi blande. Pentru drumuri lungi, manusile de iarna sau cele incalzite electric. Cricul central e de aur cand faci o pana. Editat Iunie 28, 2011 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Salutare Mircea, - Instalație Xenon -> DA (aproape musai!!!) - Proiectoare –> dacă pui xenon…. Sunt exact degeaba… doar consumatori în plus fara nici un rost - Cric central –> e bun, dar dacă ai un băț potrivit ca lungime nu mai trebuie. Tragi mobra pe cricul lateral Âşi bagi bățul respectiv sub bascula spate ca să ai roata spate ridicată. - Alarmă –> DA, restu-s fiare care sunt incomode de cărat. Fiarele se pot sparge Âşi în liniÂşte. - Manere încălzite –> sunt bune chiar Âşi vara pe ploaie… oricând (nu-s musai dar oricând pot prinde bine) - System de ungere –> DA ( tocmai mi-am construit unu foarte jmecher – o să fac un tutorial când îl fac Âşi pe motoreta lu frati-miu). Am testat capu de ungere din linku lu raoul acum ceva timp Âşi nu face treaba aÂşteptată. E greu de reglat calumea, bucățile de plastic or să agațe dinții pinionului. Daca e montat prea drept o să curgă uleiu direct pe roată Tre să ai grijă cu următoarele piese. 1. releul de încărcare Daca nu ai releu de încărcare de rezervă la tine măcar pune un ventilator pe el. Am discutat mai înainte despre releele de încarcare Ignitech. Par mai bine construite Âşi ventilate ca cele originale. O să ai mufele potrivite pe releele alea Âşi doar faci clic cu ele fără alte adaptări. Alt avantaj e că-s mai ieftine ca cele originale 2. pompa de benzină Daca nu ai chef de modificăr acum ia să ai la tine o pompă vacumatică ieftină de scuter. O poți adapta la fața locului dacă ai ce-ți trebuie Âşi nu rămâi în drum. Prima parte sunt obționale din punctul meu de vedere. A doua parte ar trebui tratată cu atenție. Releul de incarcare si pompa de benzina s-ar putea sa tina fara problem... dar mai devreme sau mai tarziu tot or sa pice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Domnilor, Dupa cum puteti citi in semnatura, anul asta e anul in care si eu merg departe. Pentru asta mi-am luat o Africana la care am facut putina treaba de cosmetizare (s-a vazut in posturile mai vechi). Acum, pe langa revizii complete (nu le mai insiruiesc) am si niste intrebari la care as aprecia o parere din partea domniilor voastre: - Instalat xenon?- sincer nu prea cred ca merita - Instalat proiectoare suplimentare halogen sau macar niste chestii sa ma faca mai vizibil -nop nu cred ca are rost incearca sa iti pastrezi totsimplu , e mult mai usor de depanat. - Cric central?- da neaparat vezi ca sant sit-uri in italia cu persoane care dezmembreaza AT - Sisteme de securitate: alarma? + lant + blocare disc frana - un lacat doar pentru sufletul tau - Manere incalzite? -nop nu cred ca ai nevoie de asa ceva incearca sa te incadrezi in consumul max debitat de alternator - Sistem lubrifiere automata?-da si nu (da pentru ca e o treaba buna ) nu (pentru ca oriunde gasesti juma de litru de orice ulei care te tine min400 km Printre altele, am scos mobra la plimbare zilele trecute cu pasagera si am facut 260 km de asfalt pe un traseu in care am urcat pana la 1350m si apoi am coborat inapoi la ses. Am facut pt prima data consumul alimentat din plin in plin (odata dupa 125 km si a doua oara 135 km) si rezultatul mediu a fost... 4.7 ??? aici e cu cantec se poate sa fii consumat atat dar fii atent cand alimentezi ca daca alimentezi frumos mai intra 3 litri pana se umple tot spatiul din partea de sus a rezervorului Asta sa fie un consum real? Ce naiba, asa putin? Am avut si regim de alergare pe asfalt (6000 ture). Inca o iau frumos pana mai petrecem timp impreuna dar sunt foarte incantat de motocicleta asta. In weekend urmeaza o tura de 1000 km sa vedem atunci. Aa.. si inca o chestie... nu prea buna cred... La rece, rece, scoate putin fum... Dupa, ii trece. E de rau?-simeringuri supape (nu e de rau dar la drum lung poate sa iti creeze problema ) Eu cred ca un singur lucru nu l-au avut in vedere colegii forumisti si anume cum iti dai seama cata benzina ai daca se strica termistorii din sonde , daca ai noroc si sutcombeaza amandoi? eu zic sa mergi la magazinul de lectronice si sa cuperi 4 termistori de 1/2 w la 470 ohmi si asa esti asigurat , sant mici deci nu o sa duci o greutate cu tine. spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.