Korben Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Asa ziceam si eu, zilele trecute ma uitam la citeva fiare, cbr, yzf, zxr, virago si nu vazui nici un cric central. si mi-am dat seama ca le folosesc prin padure si de aceea nu au cricuri centrale datorita faptului ca agata crengi, cioturi,si copaci taiati din paduri.asa ma dus pe mine capul, nu-i asa ca am dreptate? Ai uitat de TDM Âşi de Transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 (editat) Domnilor, Dupa cum puteti citi in semnatura, anul asta e anul in care si eu merg departe. Pentru asta mi-am luat o Africana la care am facut putina treaba de cosmetizare (s-a vazut in posturile mai vechi). Acum, pe langa revizii complete (nu le mai insiruiesc) am si niste intrebari la care as aprecia o parere din partea domniilor voastre: - Instalat xenon? - Instalat proiectoare suplimentare halogen sau macar niste chestii sa ma faca mai vizibil - Cric central? - Sisteme de securitate: alarma? + lant + blocare disc frana - Manere incalzite? - Sistem lubrifiere automata? Printre altele, am scos mobra la plimbare zilele trecute cu pasagera si am facut 260 km de asfalt pe un traseu in care am urcat pana la 1350m si apoi am coborat inapoi la ses. Am facut pt prima data consumul alimentat din plin in plin (odata dupa 125 km si a doua oara 135 km) si rezultatul mediu a fost... 4.7 ??? Asta sa fie un consum real? Ce naiba, asa putin? Am avut si regim de alergare pe asfalt (6000 ture). Inca o iau frumos pana mai petrecem timp impreuna dar sunt foarte incantat de motocicleta asta. In weekend urmeaza o tura de 1000 km sa vedem atunci. Aa.. si inca o chestie... nu prea buna cred... La rece, rece, scoate putin fum... Dupa, ii trece. E de rau? Uite aici o alarma mai mult decat rentabila: http://www.accesoriiautosimoto.com/AlarmaMoto.html Sau 2 in 1: si lant, si alarma http://www.accesoriiautosimoto.com/AntifurtLantcualarma.html Editat Iulie 2, 2011 de tibor_mt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Stim Raul, dar nu ne deranjeaza. Despre marime si forte... pit-bike sunt pentru adulti iar forta la ambreiaj e direct proportionala cu forta de apasare a manetei... In afara de lungimea furtunului, nimic nu ne poate incurca. Iar furtun mai putem face pe ici-colo. bun, am comandat 3 bucati. sa vedem ce iese. Cred ca ideea era sa ajunga cursa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Daca are cineva de vanzare, cumpar pentru Africana: - oglinda stanga - tipmaster - parbriz inalt - cric central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Salutare! Tocmai m-am intors de la intrunirea de la Tg. Secuiesc. BETON!!! Lume putina dar buna, bautura suficienta, langosi ci smatana si usturoi si rauri de palinca. Muzica la inceput m-a lasat rece, dar apoi au aparut "neste baieti" din Ungaria, care au rupt in doua scena. Au cantat pana nu mai puteau sa stea in picioare de oboseala si de atat palinca si bere cat am turnat in ei. Nu am scris asta ca sa ma laud, dar vroiam sa ma scuz si explic celor 2 africanisti cu care m-am salutat pe fuga la parada si pe la intrunire, de ce nu am reusit sa schimb doua vorbe cu ei. Dar las' ca bem o palinca la Lacul Vulturilor, si ne impacam. http://www.youtube.com/watch?v=WRepYpLDm5s&feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Stim Raul, dar nu ne deranjeaza. Despre marime si forte... pit-bike sunt pentru adulti iar forta la ambreiaj e direct proportionala cu forta de apasare a manetei... In afara de lungimea furtunului, nimic nu ne poate incurca. Iar furtun mai putem face pe ici-colo. bun, am comandat 3 bucati. sa vedem ce iese. salutare oameni buni vreau si eu cateva sfaturi de la voi cati km reali duce motoru piese se gasesc cat consuma motoru ma duce si aduce 30000km drumuri bune proaste si foarte proaste multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 (editat) citez din reviewurile internationale: -bulletproof engine with six figure mileage without overhaul -consum ceva mai ridicat decat competitia la vremea respectiva si decat modern bikes(rd03 5-5,5%, rd04 6,5%, rd07 6%(am mers pe valorile mai ridicate ce le-am intalnit)), cam asta ar fi costul pentru fiabilitatea legendara -mentenanta usoara -cateva probleme cunoscute ce pot fi remediate(pompa de benzina, regulatorul de tensiune, cdi-ul) -depreciere mica,pret bun la revanzare -piese se gasesc pe ebay, la honda sau la alte modele honda. de fel acceptabile la pret! -la cumparare sa se verifice obligatoriu axul pe care sta pinionului de atac(o alta problema intalnita datorita nerespectarii indicatiilor de pe bascula cu privire la intinderea lantului) -o gramada de optiuni de upgradare(astea cam costa) si ca fapt divers doi useri posesori de afrikana au planificat un drum super lung in vara asta (sebicozaur si mmircea)plus multi altii ce in ultimii ani doar cu mentenanta uzuala au adaugat kilometrajului mult peste 30.000 se recomanda cumpararea modelelor mai noi din cauza ca productia a incetat in 2002, insa exista multe cazuri peste granita in care multi au optata pt rd03 si rd04 care cu cateva piese schimbate(amortizor spate in general, faruri mai luminoase) au facut super ture http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Honda/Honda-XRV750-Africa-Twin-1989-2003-TC/ drumuri proaste: , si dupa asta toti s-au imprastiat in tara si au ajuns fara probleme citez din reviewurile internationale: -bulletproof engine with six figure mileage without overhaul -consum ceva mai ridicat decat competitia la vremea respectiva si decat modern bikes(rd03 5-5,5%, rd04 6,5%, rd07 6%(am mers pe valorile mai ridicate ce le-am intalnit)), cam asta ar fi costul pentru fiabilitatea legendara -mentenanta usoara -cateva probleme cunoscute ce pot fi remediate(pompa de benzina, regulatorul de tensiune, cdi-ul) -depreciere mica,pret bun la revanzare -piese se gasesc pe ebay, la honda sau la alte modele honda. de fel acceptabile la pret! -la cumparare sa se verifice obligatoriu axul pe care sta pinionului de atac(o alta problema intalnita datorita nerespectarii indicatiilor de pe bascula cu privire la intinderea lantului) -o gramada de optiuni de upgradare(astea cam costa) si ca fapt divers doi useri posesori de afrikana au planificat un drum super lung in vara asta (sebicozaur si mmircea)plus multi altii ce in ultimii ani doar cu mentenanta uzuala au adaugat kilometrajului mult peste 30.000 se recomanda cumpararea modelelor mai noi din cauza ca productia a incetat in 2002, insa exista multe cazuri peste granita in care multi au optata pt rd03 si rd04 care cu cateva piese schimbate(amortizor spate in general, faruri mai luminoase) au facut super ture http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Honda/Honda-XRV750-Africa-Twin-1989-2003-TC/ drumuri proaste: , si dupa asta toti s-au imprastiat in tara si au ajuns fara probleme modificari serioase constau in schimbarea furcii fata, a amortizorului spate, un alt carenaj fata cu bord digital si rally stuff, pompa de benzina de avion sau mikuni vacuumatica, toba de evacuare(mai usoara), sa mai confortabila. in rest e aceeasi mobra! toate overhaul-urile ce le-am citit de pe www nu au beneficiat de engine rebuild(exceptie vreo cativa ce au facut cu mobra peste 150.000 si au vrut sa faca treaba asta sau au avut problema cu axul) http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/73313-ready-start-new-project-62.html Editat Iulie 4, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 (editat) Ai uitat de TDM Âşi de Transalp Ramin la parerea mea, la africana, cricul central face mai mult rau decit bine, e util doar celor care folosesc vacutza asta doar pe asfalt.La incepu eram furios de ce nu la pus Honda sus de la inceput, dar mi-a trecut repede Cui ii trebuie , sa-si puna, ca apar mereu de vinzare. Editat Iulie 4, 2011 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Ramin la parerea mea, la africana, cricul central face mai mult rau decit bine, e util doar celor care folosesc vacutza asta doar pe asfalt.La incepu eram furios de ce nu la pus Honda sus de la inceput, dar mi-a trecut repede Cui ii trebuie , sa-si puna, ca apar mereu de vinzare. Fac parte din categoria asta, a asfaltiÂştilor, Âşi nu mi-e ruÂşine, m-am săturat de zgâlțâieli Eu nu am gasit pentru RD07A, cel puțin nu în România, decât la reprezentanță Honda O fi mai cu moț Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 da un call la heavy dutyes in cluj! sa vezi daca iti place ce fel de cricuri fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Si cricul lateral face rau, o sa-l dau jos, ma-am agatat cu siretul in el si poc jos cu mine. O sa rezem mobra de masini, copaci stilpi de tensiune , vad eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 (editat) Intrebare intrebatoare: a folosit careva la un RD04 ceva perinita aditionala seii din dotare ? La drum lung, insotit de "colega de apartament" nu prea am loc sa ma desfasor si ajung mult prea in fata pe sa, in portiunea unde se ingusteaza simtitor, iar tabacitul meu DOS incepe sa faca nazuri dupa o perioada. Dati-mi oarece idei, in prima faza incerc a evita retapitarea. Si alta chestiune: a "tras" careva placa de prindere a topcase-ului mai spre posterior, pt a ramane mai mult spatiu pasagerului pe sa, implicit "soferului" ??? Thx! Editat Iulie 4, 2011 de dhamzea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Intrebare intrebatoare: a folosit careva la un RD04 ceva perinita aditionala seii din dotare ? La drum lung, insotit de "colega de apartament" nu prea am loc sa ma desfasor si ajung mult prea in fata pe sa, in portiunea unde se ingusteaza simtitor, iar tabacitul meu DOS incepe sa faca nazuri dupa o perioada. Dati-mi oarece idei, in prima faza incerc a evita retapitarea. Si alta chestiune: a "tras" careva placa de prindere a topcase-ului mai spre posterior, pt a ramane mai mult spatiu pasagerului pe sa, implicit "soferului" ??? Thx! Da. Eu la un RD03. Am facut un suport pentru suportul de TOPCASE. Revin mai tarziu cu cateva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Da. Eu la un RD03. Am facut un suport pentru suportul de TOPCASE. Revin mai tarziu cu cateva poze. graba mare, ca ma cam arde . multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Multi din cei care fac multi kilometri cu Africanele, spun ca cel mai indicat accesoriu pentru a scapa de durerile de fund, este o blana de miel pusa pe sa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 modificari ale scaritelor a facut careva ? as vrea sa le las mai jos, sa mai maresc unghiul de flexare al gambelor pe coapse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Multi din cei care fac multi kilometri cu Africanele, spun ca cel mai indicat accesoriu pentru a scapa de durerile de fund, este o blana de miel pusa pe sa... Asa e. Un amic din germania ce a facut ceva ture lungi foloseste asa ceva si e super multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Confirm pe testatelea.... Nu-i fain dacă plouă Âşi nu mai ajung jos aÂşa de bine... adică se mai înală puțin capra. În schimb când e frig, blana face cald. Cand e cald , blana face bine: nu se mai încinge Âşaua, e moale ... e faină. Îți faci toată treaba cu ea. Se găseÂşte pe Pădurea Bogății pe la dughenele de pe marginea drumului Âşi evident Âşi în alte părți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Intrebare intrebatoare: a folosit careva la un RD04 ceva perinita aditionala seii din dotare ? La drum lung, insotit de "colega de apartament" nu prea am loc sa ma desfasor si ajung mult prea in fata pe sa, in portiunea unde se ingusteaza simtitor, iar tabacitul meu DOS incepe sa faca nazuri dupa o perioada. Dati-mi oarece idei, in prima faza incerc a evita retapitarea. Si alta chestiune: a "tras" careva placa de prindere a topcase-ului mai spre posterior, pt a ramane mai mult spatiu pasagerului pe sa, implicit "soferului" ??? Thx! Da, e normal sa procedezi asa, saua e cam scurta si limiteaza gabaritul muierii insotitoare&imping motociclistul pe portiunea subtire unde sta cam pe bile.(de aia motociclistii se orienteaza instinctiv catre minione ) Personal mi-am facut o placa home-made din textolit(nemuritoare) placile normale nu tin daca incarci topcase-ul in teren. Exista pe Louis kit de accesorii pentru placa.Daca iti faci asa dar placa personalizata, poti impinge topcase-ul mai in spate, dar cu bun simt sa nu stea prea mult topcase-ul in consola (max5-7cm)si sa nu devina prea instabil motorul la virajele facute in panta cind mergi solo. Deasemenea exista pe louis o perna de topcase sa se sprijine pe moale femeia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Aceasi problema cu topcaseul exista si la Transalp, aspect pe care l-am pus pe lista de prioritati in vederea modificarii. Galen : Ce grosime are placa de textolit folosita de tine ? Iar de debitat, cu ce scula ar iesi treaba treaba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Aceasi problema cu topcaseul exista si la Transalp, aspect pe care l-am pus pe lista de prioritati in vederea modificarii. Galen : Ce grosime are placa de textolit folosita de tine ? Iar de debitat, cu ce scula ar iesi treaba treaba ? Cam 1,5 cm,cu cit mai groasa cu atit mai rigida si o poti trage mai in spate. Se debiteaza cel mai simplu cu flexul, deoarece bomfaierul nu taie drept la o asemenea grosime.Atentie doar sa faceti operatiunea in aer liber, ca altfel etnobotanicele sint ...frectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Aceasi problema cu topcaseul exista si la Transalp, aspect pe care l-am pus pe lista de prioritati in vederea modificarii. Galen : Ce grosime are placa de textolit folosita de tine ? Iar de debitat, cu ce scula ar iesi treaba treaba ? Am facut si eu o placa din asta. L-am taiat cu fierastraul pendular cu lama pt aluminiu (are dintii marunti ca bomfaierul) .Asa cum zice Galen , la flex iti trebuie mult aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 (editat) graba mare, ca ma cam arde . multumesc anticipat! Uite cateva poze: Si crede-ma, tine orice greutate ai putea incarca. Editat Iulie 5, 2011 de tibor_mt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oqkoq Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Fericiti cei cu top-case caci ei vor cara mai multe bagaje! Ce-mi mai caut si eu un top-case, dar pana o sa gasesc cred ca se inchide la non-stop. Domnule sebicozaur, m-am uitat in spate la imaginile cu regulatorul de la Ignitech si bag seama ca si tie ti-au gresit "oamenii aia de acolo" conectorul cel mai rotund. In afara de faptul ca este mai mare in diametru si papucii sunt dispusi altfel. O sa iau conectorul de la cel vechi, dar pentru cei care vreti sa comandati Ignitech - fi-ti cu bagare de seama si trimite-ti-le 30 de poze nu ca mine 8. Cine are pompa de scuter montata pe motocicleta, e fericit si ii place cum ii merge motocicleta cu pompa aia, stie magazinul de unde si-a cumparat pompa si mai ales nu-l deranjeaza sa-i trimit banii sa-mi cumpere si mie una si sa mi-o trimita prin posta il rog sa-mi dea un PM cu un eventual numar de cont sa-i trimit banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Cu mandrie tin sa anunt si eu, cerand ajutor acum ceva vreme pentru o bataie in coarne, ca s-a rezolvat. Era de la presiunea pneu spate. Unflat la 2 bari si totul e perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.