Korben Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 acum sper sa mearga.. Confirm, merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Rulmentul de la pinion avea diametrul (inelul) interior mai lat decat cel exterior. Dupa schimbare a trebuit sa il compensati cumva. De fapt rulmentul este perfect normal, diametrul acela care-l vezi tu mai lat este de fapt o bucsa(nr 16 in ce-a pus Africanul) care intra-n rulmet si prin care intra axul rotii. Rulmentul are diamerul interior mai mare decat ceilalti 2 si decat axul. Rulmentul de la pinion este 6204. Ceilalti 2 sunt 6203 si 6303. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Am pus intradevar 6204 rulment, si de asemenea bucsa (cea mare). Am studiat ieri desenul si nu pare sa fie nimic ne pus in ordine acolo. Voi desface zilele astea iarasi roata sa vad poate totusi nu s-a aranjat bine ceva. Insa ...ca idee discul nu freaca pe toata suprafata lui ci doar pe buza de sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Am pus intradevar 6204 rulment, si de asemenea bucsa (cea mare). Am studiat ieri desenul si nu pare sa fie nimic ne pus in ordine acolo. Voi desface zilele astea iarasi roata sa vad poate totusi nu s-a aranjat bine ceva. Insa ...ca idee discul nu freaca pe toata suprafata lui ci doar pe buza de sus! Studiind mai bine desenul apar si intrebarile: Nu am desfacut inca roata spate sa ii schimb rulmentii pentru ca inca nu mi-a venit unul dintre ei. Din ce vad aici piesa cu nr 17(un fel de saiba de langa rulmentul dp partea stanga) nu ma asteptam sa fie in butucul rotii. poate cineva sa explice care e rolul ei. De asemenea vad 3 bucsi: bucsa 7....as tinde sa cred ca e bucsa mica de pe partea dreapta a motocicletei. bucsca 8....bucsa mare de pe partea stanga a motocicletei. Astea sunt bagate pe ax intre bascula si roata.... Ei bine bucsa 16 eu as tinde sa cred ca nu o am, si nu ca am pierdut o ci ca asa a fost...lipsa!.. In cazul meu, rulmentul 30, era spart abea mai avea cateva bine in care sa se tina. Eu l-am scos si atunci am constatat ca e facut praf si ca pe lagarul inferior e mai lat decat in pe cel superior. ==========> E posibil oare sa fii fost bucsa aia blocata in el si eu sa nu imi fi dat seama. ==========> Sa fie asta cauza pentru care freaca? Multumesc mult tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 (editat) Din ce vad aici piesa cu nr 17(un fel de saiba de langa rulmentul dp partea stanga) nu ma asteptam sa fie in butucul rotii. poate cineva sa explice care e rolul ei. Acela este un oring bucsa 7....as tinde sa cred ca e bucsa mica de pe partea dreapta a motocicletei. bucsca 8....bucsa mare de pe partea stanga a motocicletei. Astea sunt bagate pe ax intre bascula si roata.... Intr-adevar astea-s distantierele pentru pozitionarea rotii in bascula. Ei bine bucsa 16 eu as tinde sa cred ca nu o am, si nu ca am pierdut o ci ca asa a fost...lipsa!.. In cazul meu, rulmentul 30, era spart abea mai avea cateva bine in care sa se tina. Eu l-am scos si atunci am constatat ca e facut praf si ca pe lagarul inferior e mai lat decat in pe cel superior. ==========> E posibil oare sa fii fost bucsa aia blocata in el si eu sa nu imi fi dat seama. ==========> Sa fie asta cauza pentru care freaca? Verifici simplu. Daca diametrul interior al rulmentului facut muci este 14 mm(intra fest pe axul rotii), bucsa este in el. E foarte usor sa nu te prinzi daca n-ai mai desfacut, mai ales daca este rulmentul praf/murdar/ruginit. Si da, foarte posibil sa fie asta cauza, pentru ca in lipsa acelei bucse tot ansamblul rotii se va deplasa 1-2 mm (cat permit tampoanele de cauciuc)spre stanga atunci cand strangi piulita pe ax. Editat Iulie 26, 2011 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Am reusit sa reperez intr o gramada de fiare rulemtul in cauza. Nu l am vazut inca, e la un amic cu care am desfacut dar el zice ca nu ar fii nici o bucsa acolo. Am sa merg si eu sa ma uit. Oricum am sa merg sa vad fierul si sper ca de acolo sa fie!.... Una peste alta eu cand am desfacut roata nu am vazut bucsa in cauza....deci sper sa fie acolo si sa se fi "sudat" pe rulmentul ala care de altfel era praf! Multam fain!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Una peste alta eu cand am desfacut roata nu am vazut bucsa in cauza....deci sper sa fie acolo si sa se fi "sudat" pe rulmentul ala care de altfel era praf! De obicei bucsa ramane lipita datorita vaselinei+praful aferent=superglue natural Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Eu asa sper sa fi ramas acolo si sa o gasesc, ca dc nu e asta....ma apuc si tai din disc cu unghiera....ca alte idei n'am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 se rezolva repede si ieftin la un strungar. s-o gasi um om milostiv sa-ti dea cotele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Salutare, Cred ca a venit vremea sa ma bag sa schimb uleiul din amortizoarele fata la hondita. E deja neplacut ca in momentul unei usoare franari,africana mea plonjeaza destul de mult pe fata. Deci, ce ulei ar trebui sa bag si mai ales, cat? Am uitat sa specific ca este RD07A. In alta ordine de idei, am reusit sa montez inaltatoare de ghidon de 65mm. Pot sa va spun ca am intampinat dificultati majore in a "filma" un nou traseu mai scurt a comenzilor. Nu mai zic de furtunul de la frana de mana... Stiam ca se poate "jongla" fara sa schimbi nimic la lungimea comenzilor chiar daca inalti ghidonul cu 10cm. La RD07A nu cred ca e posibil asa ceva! Oricum munca si rabdarea au fost rasplatuite din plin, sunt super incantat de modificare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Ulei tre pus 10w si cantitatea daca nu ma insel 648g in fiecare tub. Oricum vezi ca e scrius undeva mai in spate nu cu mult. Si eu l am schimbat nu de mult si se simte diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Salutare, Cred ca a venit vremea sa ma bag sa schimb uleiul din amortizoarele fata la hondita. E deja neplacut ca in momentul unei usoare franari,africana mea plonjeaza destul de mult pe fata. Deci, ce ulei ar trebui sa bag si mai ales, cat? Am uitat sa specific ca este RD07A. In alta ordine de idei, am reusit sa montez inaltatoare de ghidon de 65mm. Pot sa va spun ca am intampinat dificultati majore in a "filma" un nou traseu mai scurt a comenzilor. Nu mai zic de furtunul de la frana de mana... Stiam ca se poate "jongla" fara sa schimbi nimic la lungimea comenzilor chiar daca inalti ghidonul cu 10cm. La RD07A nu cred ca e posibil asa ceva! Oricum munca si rabdarea au fost rasplatuite din plin, sunt super incantat de modificare!!! Salut..ce inaltatoare ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Salut..ce inaltatoare ai pus? Sunt inaltatoare facute de mine si de un amic de-al meu, la strung. Dimineata revin cu ceva poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmircea Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Domnilor, Vineri dimineata, dau cheie in aventura Go East. Un party in Vama, joi, alaturi de prietenii www.paramongols.ro care au si ei destinatia Ulan Bator dupa care incepe distractiaaaa.. Mobra a stat ultima saptamana la nenea mecanic unde am facut impreuna multa treba: -discuri + placute fata spate noi -rulmenti fata+spate -kit nou de reparatie la pompa de benzina (mergea bine dar decat sa fac la naiba treaba asta, doamne feri, am facut-o acum) - cooler pe releu - sistem de lubrifiere prin cadere (conf. ultimului filmulet postat pe-aci) - xenoane (sarumana Luigi) - instalat parbriz turing + masca far turatech - prize, cutii, etc... Maine vine si o poza cu mobra gata de plecare. Daca o sa dau de probleme tehnice pe drum o sa apelez cu drag (si nevoie) la voi, domnilor pt sfaturi si solutii. Sa ne vedem cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Bravo maestre! Drum bun si sa ne vedem sanatosi. O sa ratezi intrunirea de Africane, dar te iertam. Te asteptam la urmatoarea sa ne povestesti cum a fost drumul. Cand esti pe picior de plecare, da-mi un beep, sa stabilim unde ne intalnim. Nu te-am sunat eu, pentru ca banuiesc ca ai o gramada de facut acum, pe ultima suta de metri, si eu cam am obiceiul sa ma intand la vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Domnilor, Vineri dimineata, dau cheie in aventura Go East. Un party in Vama, joi, alaturi de prietenii www.paramongols.ro care au si ei destinatia Ulan Bator dupa care incepe distractiaaaa.. Mobra a stat ultima saptamana la nenea mecanic unde am facut impreuna multa treba: -discuri + placute fata spate noi -rulmenti fata+spate -kit nou de reparatie la pompa de benzina (mergea bine dar decat sa fac la naiba treaba asta, doamne feri, am facut-o acum) - cooler pe releu - sistem de lubrifiere prin cadere (conf. ultimului filmulet postat pe-aci) - xenoane (sarumana Luigi) - instalat parbriz turing + masca far turatech - prize, cutii, etc... Maine vine si o poza cu mobra gata de plecare. Daca o sa dau de probleme tehnice pe drum o sa apelez cu drag (si nevoie) la voi, domnilor pt sfaturi si solutii. Sa ne vedem cu bine! Neaparat sa iei la tine si o membrana de vacum pentru carburi si un set de rezerva de placute frina spate.Neaparat si ceva pompa electrica de umflat gume si normal camere de schimb.Atentie si la pregatirea setului de scule, sa poti desface peste tot. In rest mobra e pregatita asa cum trebuie. Drum bun si multa bafta! asteptam vesti de pe traseu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Intrebare pentru cei care au.....La releu de incarcare Ignitech credeti ca e necesar sa pun ceva cooler pt racire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 pentru linistea ta ii poti pune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Intrebare pentru cei care au.....La releu de incarcare Ignitech credeti ca e necesar sa pun ceva cooler pt racire! Daca vrei sa te tina indefinit, da.Releele de incarcare se incalzesc supranormativ in special in oras unde lipseste curentul de aer pentru racire. Asa ca se coc progresiv pina cind cedeaza in mod sigur in final. Nu cred ca exista vre-un africaner care sa nu fi schimbat macar un releu in 4-5 ani de exploatare a mobrei. Nici eu nu fac exceptie. Asa ca apoi mi-am pus cooler ca nu-i mare filosofie. Il poti adapta rapid prin legare de releu cu bride de plastic. Il alimentezi apoi cu plusul de pe contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Astazi, 29.07.2011, expeditia a inceput. Sebi impreuna cu Nae au parasit astazi Brasovul la ora 18, echipati si pregatiti de provocarile miilor de kilometrii. Am postat niste poze cu intalnirea de "drum bun baieti" alaturi de prieteni si familie...asadar, asfalt uscat si drum bun... https://picasaweb.google.com/106981328450410931032/PlecareBaikalSebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Si Mircea a plecat in calatoria sa. A venit la mine impreuna cu Adi Torpan si Avatar, au ramas peste noapte, am reusit sa ii montam pompa de benzina vacumatica, dupa ceva peripetii, apoi au plecat spre ambasada Rusiei sa isi ridice viza, Vama Veche pentru o ultima bauta cu gaska inainte de marea aventura si Go East! De ciuda ca an ramas acasa, am mai urcat o data la Ciucas. Au reusit sa indrepte drumul si sa acopere piatra aceea cu pamanat pentru a o stabiliza. Probabil ca o sa tina pana la prima ploaie, dar am primit asigurari de la domnul Alexe ca drumul o sa fie ok in fiecare week-end. Chiar si ieri se lucra pentru indulcirea pantelor, si se modificau ultimele curbe inainte de cabana, pentru ca acolo se impotmoleau si cei cu 4x4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 (editat) poate s-a mai confruntat careva dintre voi cu problema mea: Dupa cca 60km/h, cu top-case-ul incarcat cu aprox 6-8kg, daca iau mainile de pe ghidon, am toate sansele sa scap mobra de sub control!!! Adica ghidonul intra progresiv in oscilatii foarte mari. Am verificat-o de la a-z. Bucsile din ghidon sunt tari si solide, rotile sunt echilibrate si centrate, amortizoarele sunt ca noi, bascula spate nu are joc, suspensia spate e perfecta...Cauciucurile sunt umflate la 2.0, nu au galme. Nu am gasit niciun joc sau uzura in rulmenti sau bucsi la tot "angrenaju"... Singura chestie de care m-as putea lega este ca unul din discurile de pe fata are o foarte, foarte mica deformare dar care nu imi da in maneta batai mari ci doar foarte usoare semne la franari usoare. Deci, care ar fi motivul? Vreau sa plec intr-o tura mai mare, incarcat cu bagaje si pasager si ma cam ingrozeste ideea! Vreau sa va mai spun ca am testat-o si fara top-case. Problma s-a diminuat semnificativ dar...nu a disparut! Editat Iulie 30, 2011 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 poate s-a mai confruntat careva dintre voi cu problema mea: Dupa cca 60km/h, cu top-case-ul incarcat cu aprox 6-8kg, daca iau mainile de pe ghidon, am toate sansele sa scap mobra de sub control!!! Adica ghidonul intra progresiv in oscilatii foarte mari. Am verificat-o de la a-z. Bucsile din ghidon sunt tari si solide, rotile sunt echilibrate si centrate, amortizoarele sunt ca noi, bascula spate nu are joc, suspensia spate e perfecta...Cauciucurile sunt umflate la 2.0, nu au galme. Nu am gasit niciun joc sau uzura in rulmenti sau bucsi la tot "angrenaju"... Singura chestie de care m-as putea lega este ca unul din discurile de pe fata are o foarte, foarte mica deformare dar care nu imi da in maneta batai mari ci doar foarte usoare semne la franari usoare. Deci, care ar fi motivul? Vreau sa plec intr-o tura mai mare, incarcat cu bagaje si pasager si ma cam ingrozeste ideea! Vreau sa va mai spun ca am testat-o si fara top-case. Problma s-a diminuat semnificativ dar...nu a disparut! parca scria maxim 5 kg la topcase-uri...imi amintesc si eu de cand aveam asa-ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Am verificat-o de la a-z. Bucsile din ghidon sunt tari si solide, rotile sunt echilibrate si centrate, amortizoarele sunt ca noi, bascula spate nu are joc, suspensia spate e perfecta...Cauciucurile sunt umflate la 2.0, nu au galme. Nu am gasit niciun joc sau uzura in rulmenti sau bucsi la tot "angrenaju"... Singura chestie de care m-as putea lega este ca unul din discurile de pe fata are o foarte, foarte mica deformare dar care nu imi da in maneta batai mari ci doar foarte usoare semne la franari usoare. Deci, care ar fi motivul? Rulmenții de la juguri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Rulmenții de la juguri NU ARE niciun joc, nicaieri! Tocmai de aici este nedumirirea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.