raoulserban Postat Ianuarie 9, 2013 Share Postat Ianuarie 9, 2013 nu-s probleme...ma bate gandul sa fiu dator vandut la banci pt un apartament...si imi trebuie 5000e doar ca sa incep ratele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Ianuarie 12, 2013 Share Postat Ianuarie 12, 2013 cam pustiu pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 13, 2013 Share Postat Ianuarie 13, 2013 Dragi prieteni, uitandu-ma pe prognoza meteo pentru Nadrag si calculand posibila aliniere a planetelor, am stabilit ca in 2013 trebuie sa ne intalnim intr-o zi de 31. Deci, asadar si prin urmare, ziua copilului o sarbatorim tot la Nadrag Vineri, 31 Mai - Sambata, 1 Iunie - Duminica, 2 Iunie ne vedem la Nadrag pentru Intanirea Africa Twin Romania editia a 9-a!LOCATIA: La fel ca si in anii trecuti, locatia este fosta tabara de copii. PARTICIPANTI: Pentru posesorii de AT prezenta este obligatorie si ne bucuram sa avem printre noi si detinatori de alte marci/modele de motociclete.COSTURI: Nu se plateste nimic, doar mancarea vineri si sambata seara (cine vrea sa manance, binenteles)TRASEE: Vom avea doua trasee, unul mai soft si unul pentru anvelope cu crampoane SURPRIZE: Astea nu se spun inca (nu, nu e vorba de noroiul de pe traseu).Pe masura ce ne vom apropia de eveniment am sa mai vin cu precizari. Pentru cine are intrebari/nelamuriri va stau la dispozitie la tel. 0722858466 sau PM sau email:oldmotors@gmail.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 (editat) Stiu ca s-a mai discutat pe forumul asta cu ceva timp in urma dar prefer sa redeschid discutia despre raportul de transmisie. Acum am kitul original, 16/45. Ma bate gandul sa schimb pinioanele astfel incat sa ii scad turatia la viteza de croaziera. Problema este ca nu stiu aspectul negativ daca pun de exemplu un 16/42. Se pierde semnificativ din puterea demarajului? La 110km/h am 5000 r/min. Cati dinti trebuie sa aiba pinionul din spate astfel incat sa cobor turatia la 4500r/min dar sa pastrez aceeasi viteza de croaziera? Editat Ianuarie 14, 2013 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Vorbeşte dacă vrei cu Cipri sau Rul, amândoi şi-au pus foaie de 42 dinţi. M-am plimbat şi eu cu ale lor, nu am simţit diferenţă la demaraj sau cel puţin nu încât să o gasesc deranjantă. Iar la 5000rpm din câte ştiu acul bate la 120km/h. Aspectul demarajului poate fi uşor 'desluşit' luând în calcul turaţia motorului vis a vis de rapoartele cutiei de viteze + raport final + turaţia roţilor, de unde vei deduce că este o diferenţă nesemnificativă în primele trepte de viteză, cu ambele rapoarte finale având viteze foarte apropiate la aceaşi turaţie a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 Poate va ajuta cu ceva: http://www.gearingcommander.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Ianuarie 14, 2013 Share Postat Ianuarie 14, 2013 pai, daca tot a venit vorba de matematica, fractii si alte socoteli cu privire la numarul de dinti, maine imi vine pinionul de atac cu 15 dinti, si in curand astept de la wemoto si foaie cu 48... o sa va tin la curent cu ce inseamna trecerea de la 16/46 la 15/48... p.s. La Nadrag o sa vin mai incet, dar pe o roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 pai, daca tot a venit vorba de matematica, fractii si alte socoteli cu privire la numarul de dinti, maine imi vine pinionul de atac cu 15 dinti, si in curand astept de la wemoto si foaie cu 48... o sa va tin la curent cu ce inseamna trecerea de la 16/46 la 15/48...p.s. La Nadrag o sa vin mai incet, dar pe o roata aoleu stiam ca nu esti zdravan dar nici chiar asa poti sa uiti de treapta 1 =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 Pentru cine e curios, am dedus o mica formula cu care fiecare isi poate calcula diferentele intre diferitele rapoarte de pinioane. In tabel exista toate valorile necesare. In formula se introduce raportul treptei de viteza pt. care e curios omul (1,2,3,4,5), turatia motorului, dintii pinionului spate si fata. Acel coeficient este valabil pt anvelopa de 140/80/17Enjoy! /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=579854 Stiu ca s-a mai discutat pe forumul asta cu ceva timp in urma dar prefer sa redeschid discutia despre raportul de transmisie. Acum am kitul original, 16/45. Ma bate gandul sa schimb pinioanele astfel incat sa ii scad turatia la viteza de croaziera. Problema este ca nu stiu aspectul negativ daca pun de exemplu un 16/42. Se pierde semnificativ din puterea demarajului? La 110km/h am 5000 r/min. Cati dinti trebuie sa aiba pinionul din spate astfel incat sa cobor turatia la 4500r/min dar sa pastrez aceeasi viteza de croaziera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 cine face un car de bine! imi trebuie o fotografie cu frana fata desfacuta, mai exact ma intereseaza cums e aseaza arcurile tip lamela din corpul franei ca sa se aseze placutele. modelul e musai rd07 ca la rd04 fu mai intuitiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 16, 2013 Share Postat Ianuarie 16, 2013 Ţi-e grabă mare? Nu-s pe lânga mobră, dar luna asta o sa-mi schimb plăcuţele faţă şi-oi face atunci poze. Vezi dacă nu găseşti totuşi o schemă a pieselor componente care sa te ajute în manualul Honda, sau online pe magazinele care vând "piese OEM" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 cautat tot netu si toata biblioteca personala. nu gasesc nimic care sa ma dumireasca. le-am montat asa cum mi se pare normal si conform manualului ar pusca dar parca nu mis e pare ca japonezul o gandit asa, plus ca toate felurile in care pun arcul ala lamela is ciudate pt mintea mea de injiner nu e graba, ca-s cue a tot desfacuta Resurectia o inceput din pacate nu am reusit sa scot la suprafata acea frumusete a Afrikanei pe care o vad doar eu, si cum questul inc autarea perfectiunii danas in nas si cu meseriasii pwulii argintiul ce l-am vrut pt crashbar/suporti s-a adeverit a fi un gri deloc pe gstul meu(de aici a fost un pas mic catre capacele motorului pe care le-am vrut Subaru Gold). anyway...cum nu misca nimeni pe aici ia sa pregatesc eu drumul Afrikanei mele: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 Salut, Știe/are careva de vânzare o tobă originală de RD04? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 Raoul eşti de aproape comă cu modificările tale, cel puţin dpdv al culorilor. Faci imediat struţo cămilă cum ai făcut şi cu RD04 ( mă refer la rezervorul albastru ). Crashbar-ul ca şi crashbarul, dar ce-ai avut cu săracele capace de motor? Sebicoizauruz - pentru ce-ţi trebuie tobă, ce-a păţit a ta ? De RD07 nu ţi-e bună ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 CITESTE domnu Andry. Struto camila se refera la modificari hardware, rdo4 ala de aveam bani si pt plastice era cel mai frumos. Povestea capacelor e prea lunga, cu restul.... sa zicem ca am fost fraier ca am acceptat griul dupa ce am comandat sa fie vopsite argintiu (ca si cadrul) facerea de bine..stiti voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 La asta mă refer, faci nişte alegeri de poceşti mobrele. Dacă n-ai bani ( şi tu arunci banii pe vopsea în loc să-i ţii pentru benzină ), lasă-le cum ţi le-a desenat japonezu că arată bine decât curcubelite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 esti total pe langa, nu ai priceput nik dinc e mi s-o intamplat la negresa. si ca fapt divers, daca nu imi adeam demisia si nu venea scolarizarea la finante anul acesta aveam rd04 albastru metalizat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 Te rog frumos să mă ierţi, promit să nu mai fac. Mişto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Sper sa vin cu familia la Nadrag.Duc munca de lamurire cu dormitul la cort.Vor mai fii copii mici pe acolo? Ma intreaba nevasta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 A mica a mea va fi prezenta. Dar daca se mai da de cateva ori cu motorul in primavara asta, tare mi-e teama ca va veni cu noi pe traseu . Anul trecut a fost Bulinu' cu juniorul si Pufarinu cu a mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 (editat) Dragi colegi, tovarasi si pretini Am si eu nevoie, pentru Africana mea (RD07) de o scarita dreapta spate cu tot cu suportul de luminiu care se prinde pe cadru. Cine ma poate ajuta? De fapt cel mai mult ma intereseaza acel suport chiar daca si scarita este vai de mama ei. Ma intereseaza foarte mult suportul acela deoarece al meu este incomplet (dupa cum se vede in poza de mai jos); ii lipseste acea aparatoare mica ce protejaza calcaiul de toba de esapament. Cand mi-am cumparat motocicleta am observat ca la primul drum sotia mea si-a distrus talpa de la bocanc ...si ma gandeam: "bah cat de prosti sunt japonezii astea...nu puteau sa faca si ei o aparatoare ceva acolo?" Intre timp nevasta a mai distrus o pereche de cisme si una de pantofi...pana sa observ eu in niste poze alte Afrikane ce au aparatoare acolo. Atunci evident ca mi-am retras injuraturile de la japonezii...de la Honda; au ramas in continuare valabile cele pentru aia de la Suzuki si Yahama (plus alea pentru rusi, nemti si italieni). Avand in vedere ca sezonul se apropie trebuie sa o pregatesc de plimbare si ma gandeam ca este mai ieftin sa imi cumpar alt suport decat sa ii cumpar sotiei cate o pereche de pantofi dupa fiecare plimbare cu motocicleta . Astept cu interes propunerile voastre! Multumesc! Editat Ianuarie 21, 2013 de Phoenix_Harley Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 (editat) nu vad nici o poza. eu am o aparatoare de toba, unde se imbina. daca te referi la aia ti-o dau cu cea mai mare placere. Editat Ianuarie 21, 2013 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Phoenix_Harley : după ce găseşti scăriţă dreapta spate ţi-o cumpăr eu pe asta fără de apărătoare, dac-o vinzi Se referea la 'grilajul' de aluminiu de pe suportul de scăriţă, ce se află în spatele scăriţei atunci când aceasta este ridicată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 la cat de gros e materialul acolo cre ca poti cu usurinta sa confectionezi ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Se poate, se poate, dar dacă omu o fi vrând lucu de la mama lui n-ai ce-i face Una peste alta, fac apel către cei care au o scăriţă ( doar partea rabatabilă ) spate aruncată pe undeva şi vor să scoată nescaiva beri pe dânsa - contactaţi-mă ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.