andrei belcic Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Multumesc. Si-a pus cineva pompa vacumatica? Ce probleme a intampinat? Vacuumul se ia de la unul din surubelele de la intrarea in chiulasa, cu un stutz adaptat? E vorba despre RD04. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Da, de acolo se ia vacumuul. Ştuţul are diametrul de 5mm, iar unii l-au confecţionat din ţeavă de frână auto ( se găseşte şi la Dacie ). Probleme nu s-au raportat, numai ghinionul pe care l-a avut sebicozaurus după ce şi-a montat pompa : /index.php?/topic/36157-honda-xrv750-africa-twin/page-122&do=findComment&comment=2332371 Apropo, aruncă un ochi aici : /index.php?/topic/36157-honda-xrv750-africa-twin/page-122&do=findComment&comment=2332371 Succesuri ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 TDM-ul, fratele de-al doilea al ST-ului, are pompa la fel. Vacuumul si-l 'ia' din stutul unui singur cilindru, deci nu cred ca e mare chestie sa fie adaptat. Si auzeam printre TDM-isi ca si-au adaptat unii (chiar si pe la greci) pompe vacumatice de scuterici, asa ca daca nu va deranjeaza ideea se poate incerca. Dar eu sunt curios de ce Probabil din cheful de surubarit care il avem si ne pacalim ca e upgrade, cum si eu ma gandeam sa ii fac modificarea inversa, adica sa adaug pompa...electrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 La mine ar fi un downgrade, din cauza numeroaselor cazuri de pompe electrice uzate la Africane. Ideal ar fi fara pompa deloc. Mobra mea are 87000km si nu stiu in ce grad de uzura se afla pompa. Deasemenea, voi cauta un loc mai racoros pt releul de incarcare. Apropo, aruncă un ochi aici : /index.php?/topic/36157-honda-xrv750-africa-twin/page-122&do=findComment&comment=2332371 Pai raman consecvent: nu o sa pun pompa de Super Tenere. Caut de TDM, XJ, Tenere, dar nu de Super Tenere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 (editat) I-ati o pareche de contacte/platini si ramai cu pompa electrica. pt. inistea ta ia de o desfa si uitate la platini. Si daca vreis a fii asa , maic atolic decat papa, ia o pompa vacuumatica , cumpara stuturile, furtunele de rigoare si monteaz-o pe motoreta ca backup. Daca paltinile is OK nu ai de ce sa-ti faci griji. Cat despre releu...e prins de cadru...loc mai racoros cu dispersie de caldura nush daca gasesti. Variante buna e cu cooler de PC montat si/sau gaurit carena pt ventilare. De asemenea un voltmetru legat pe baterie cu afisaj in bord sunt recomandate, releul nu decedeaza subit, da semne. Cea mai buna varianta legata de releu este unul nou, redimensionat/regandit pentru consumul afrikanei. scoate 100de coco din buzunar dar ti se garanteaza ca nus e incinge si nu crapa cat de curand. Si acuma, ca ma roade invidia....egoist mai esti Nu pui si tu o poza cu frumusetea de RD04. rusinica. Si a ta o sa ajunga la anul in Nadragel , ca a lui Dracones acu 2 ani. Evident impreuna cu a lui Andry, ca anu asta n-am apucat sa ajung Editat Octombrie 4, 2013 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Care-i diferenţa dintre cele de ST şi restul? ( pe scurt ) Releul de încărcare, dacă ar avea contact perfect între firele de trifazic ( înlăturată mufa ) nu cred că ar mai avea nevoie de o altă răcire, zău. Raoul .. ce tot zici acolo ? Să ajungă mobrele la Nădrag anul trecut pentru că n-ai ajuns tu anul ăsta ? Eu am fost la Nădrag Şi cam aşa e, mai bine un voltmetru faţă de un ventilator . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 (editat) La Nadrag am auzit ca iti trebuie crash bar-uri serioase. O poza de toamna si una de iarna: Care-i diferenţa dintre cele de ST şi restul? ( pe scurt ) Pe scurt: restul nu sunt rivalele Africii Şi cam aşa e, mai bine un voltmetru faţă de un ventilator . Si daca vad pe voltmetru ca nu mai incarca bine ce fac? Iau alt releu? Mai bine previn cu ventilator, gauri in carene, reamplasare... Bascula pare un radiator de nadejde . Editat Octombrie 4, 2013 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 (editat) Mai, eu am motiv serios pt. faptul ca mi-am bagat nasul in mobre, nu am vrut sa ajung sa plang , din nou , de nervi langa fier in mijlocul lui nicaieri... da tu cred ca ai suferit mai mult decat mine. Cat despre restul ghidusiilor...e alta poveste...da serios: -Am avut ocazia sa-ti vad mobra, si efectiv ma crucesc. Te rog elucideaza-mi misterul...pentru ce ai facut bucatele o "Supravietuitoare". Eu de abia acum realizez cat sunt acestea de valoroase, si imi rod unghiile de ciuda ca scad sansele sa pun mana pe una ca a ta Editat Octombrie 4, 2013 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Pentru ca de fiecare data cand am demontat si am reasamblat cate un utilaj mi-au ramas piese pe afara. Consider ca aceste piese sunt in plus. Cum pot sa depistez aceste piese la Africana daca nu fac operatiunile respective? Acum serios, dupa 87000km si 21 de ani consider ca o mica "restaurare" e necesara. Nu de dragul modelului respectiv ci dpdv al functionalitatii. Sa stiu la anul ce si cat e uzat, daca apare vreo buba sa stiu unde sa o caut. Si, cu ocazia asta, incercam sa ne cunoastem mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 (editat) I-ati o pareche de contacte/platini si ramai cu pompa electrica. pt. inistea ta ia de o desfa si uitate la platini. Si daca vreis a fii asa , maic atolic decat papa, ia o pompa vacuumatica , cumpara stuturile, furtunele de rigoare si monteaz-o pe motoreta ca backup. Daca paltinile is OK nu ai de ce sa-ti faci griji. Cat despre releu...e prins de cadru...loc mai racoros cu dispersie de caldura nush daca gasesti. Variante buna e cu cooler de PC montat si/sau gaurit carena pt ventilare. De asemenea un voltmetru legat pe baterie cu afisaj in bord sunt recomandate, releul nu decedeaza subit, da semne. Cea mai buna varianta legata de releu este unul nou, redimensionat/regandit pentru consumul afrikanei. scoate 100de coco din buzunar dar ti se garanteaza ca nus e incinge si nu crapa cat de curand. Si acuma, ca ma roade invidia....egoist mai esti Nu pui si tu o poza cu frumusetea de RD04. rusinica. Si a ta o sa ajunga la anul in Nadragel , ca a lui Dracones acu 2 ani. Evident impreuna cu a lui Andry, ca anu asta n-am apucat sa ajung Nu prea stiu ce legatura are Dracones in toata treaba asta mai putin culoare trotinetei In ceea ce priveste bunavointa bastinasilor din Nadrag , deja asta e din alt film(incepand cu cazarea , si dorinta micului industrias local de a mai ramane inca o noapte , cu o pana total accidentala de a 2a zi in talonul cauciucului spate dar cum ziceam asta e din alt film.) si pana la ajutorul dat de comunitatea motorbiciclistica de a doua zi unde cei necazati la cort erau ostracizati asa ca lamureste sufletul pacatosului ce lagatura am io in toata treaba asta ? Multumesc. Si-a pus cineva pompa vacumatica? Ce probleme a intampinat? Vacuumul se ia de la unul din surubelele de la intrarea in chiulasa, cu un stutz adaptat? E vorba despre RD04. Om bun , pune o dioda mur 860 si ai scapat daca vrei sa lasi pompa originala , sau pune un facet daca vrei sa ai una electrica de nadejde , in rest toate sant bricolaje care tin sau nu de parerea altor forumisti . Pentru releu de incarcare cositoreste toate firele (3 )galbene si pune un radiator de la un calc(cel de procesor cu putina pasta )si astfel maresti suprafata de contact pentru disiparea de caldura . Spor in toate Editat Octombrie 4, 2013 de dracones Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 TKC o sa fie atunci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 @dracones, faceam haz de necazul tau. Ii amenint pe toti ca o sa pateasca ca tine . Nu o lua personal, si acum imi pare rau...dar cum trecu timpul o categorisesc la amuzament. @andrei, fierul tau, te distrezi numai tu...dar daca mu crapi si motorul in doua sa verifici rulmentii, supapele si alte cele degeaba l-ai scos din cadru . Spor la lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 @dracones, faceam haz de necazul tau. Ii amenint pe toti ca o sa pateasca ca tine . Nu o lua personal, si acum imi pare rau...dar cum trecu timpul o categorisesc la amuzament. @andrei, fierul tau, te distrezi numai tu...dar daca mu crapi si motorul in doua sa verifici rulmentii, supapele si alte cele degeaba l-ai scos din cadru . Spor la lucru Pentru ca esti copil fain nu ma supar , desi in momentele acelea nu era deloc hazliu , in fine nici o paguba-n urzici , am auzit eu bine ai transplant acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Om bun , pune o dioda mur 860 si ai scapat daca vrei sa lasi pompa originala , sau pune un facet daca vrei sa ai una electrica de nadejde , in rest toate sant bricolaje care tin sau nu de parerea altor forumisti . Pentru releu de incarcare cositoreste toate firele (3 )galbene si pune un radiator de la un calc(cel de procesor cu putina pasta )si astfel maresti suprafata de contact pentru disiparea de caldura . Spor in toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Vad ca este liniste aici . Vine iarna , bine-mi pare , eu mai am asigurare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Si eu am asigurare,pana in primavara Cred ca-i liniste pentru ca lumea calareste motoarele mai mult decat tastaturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 M-am gandit eu . Din pacate zac singur aici de la 8:30 la 18:00 , zilnic . Mai resuscitez si eu topicul ca se duce jos si nu-l mai gasim . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 (editat) Pai si eu sunt priponit de la 7 la 15:30 AAAA,daca tot am intrat,stie careva pe unde gasesc bucsile alea prin care trec suruburile care tin bara ghidonului? Editat Octombrie 10, 2013 de crazydanutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Pai si eu sunt priponit de la 7 la 15:30 AAAA,daca tot am intrat,stie careva pe unde gasesc bucsile alea prin care trec suruburile care tin bara ghidonului? Domnul Profesor te poate ajuta . Incearca un PM . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 see Transalp solutions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Salutare, care este diferenta intre TKC 80 M+S TL si TKC 80 M+S TT ?am vazut ca doar pe fata apare si cu TT.DE pret este sigur dar nu stiu pe care sa iau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 tube type si tube less Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 TT se dejantează mai greu. Dacă ai vreo pană prin pădure, o să te distrezi ( dacă n-ai cric central ).Ia-l pe cel mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drapeanu Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 TT se dejantează mai greu. Dacă ai vreo pană prin pădure, o să te distrezi ( dacă n-ai cric central ). Ia-l pe cel mai ieftin Nu e cumva invers ? TT se dejanteaza mai usor decat TL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Cert e ca, pt acelasi model, varianta TT e putin mai ieftina decat cea TL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.