S3RJ Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 facet 40105 e corect, am scris in graba si n-am verificat ce-am scris. ...... poate ne arata si noua colegul nostru pompa facet 10405...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 Atentie ...facet xx105 are debit muuult prea mare si exista riscul sa forteze in cui. Eu am studiat mult problema si trebuie sa aveti in vedere urmatoarele: - pompa cu un debit max de 2 bari (tre sa caut acasa dar parca sa zic ca atat era ...si sa porneasca de la o anumita presiune...) - sa aiba valva de inchidere ca atunci cand motorul sta oprit sa nu inchida in cui. Diseara ma uit acasa ce am comandat si va spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Atentie ...facet xx105 are debit muuult prea mare si exista riscul sa forteze in cui. Eu am studiat mult problema si trebuie sa aveti in vedere urmatoarele: - pompa cu un debit max de 2 bari (tre sa caut acasa dar parca sa zic ca atat era ...si sa porneasca de la o anumita presiune...) - sa aiba valva de inchidere ca atunci cand motorul sta oprit sa nu inchida in cui. Diseara ma uit acasa ce am comandat si va spun. Corect,Facet 40177 Cube Solid State pump este solutia optima baga intre 1-2 si 2 psi,si are si valva de inchidere.(tot asta merge si pe Transalp) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Corect,Facet 40177 Cube Solid State pump este solutia optima baga intre 1-2 si 2 psi,si are si valva de inchidere.(tot asta merge si pe Transalp) intradevar din specificatiile tehnice facet 40105 are 3-4,5 40171, 178 au de la 2 la 3,5 eu folosesc de aproximativ 6 ani 40105 si nu am avut si nici n u am nici o problema , nu le fac reclama sau lobby e ceva incercat de mine , fiecare isi achizitioneaza ce doreste . ps . eu nu am nici o supapa unisens sau valva de inchidere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Salut, mi-au ramas ceva piese dupa "restaurare" http://olx.ro/oferte/user/fPF5/ Farurile nu mai au arcurile si sunt cu becuri para, nu halogen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Tripmaster: ceasul functioneaza corect dar odometrul (trip1, trip2 si -trip) are perioade in care nu mai contorizeaza. Am curatat mufa de sub ceasurile analogice si tot asa face. Este o problema cunoscuta? I s-a mai intamplat cuiva asa ceva? Care ar fi cauza? Senzorul de sub vitezometru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MONOCORD Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Desfaci ceasul vitezometru si scoti o placa cu circuite .Acolo probabil s-a ars o rezistaenta si inca ceva.Eu asta am avut..Am schimbat cele 2 piese arse si aacum merge brici.Trebuie sa dai toata fata kos din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Aha, deci exista circuite imprimate si sub vitezometru. Adevarul e ca nu am investigat pana acolo. Doar am curatat mufa de la firele spre tripmaster. Dar in cealalta directie nu am mai urmarit traseul lor. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 http://indefinitelywild.gizmodo.com/how-hondas-new-airbox-will-give-the-africa-twin-dirt-b-1589397465 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Desfaci ceasul vitezometru si scoti o placa cu circuite .Acolo probabil s-a ars o rezistaenta si inca ceva.Eu asta am avut..Am schimbat cele 2 piese arse si aacum merge brici.Trebuie sa dai toata fata kos din pacate. Din curiozitate: cum se manifesta? Trip-ul nu inregistra deloc sau inregistra din cand in cand, doar cand vrea el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MONOCORD Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Nu inregistra deloc.Era pe zero.Functiona doar ceasul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 La mine e mai complex: are perioade in care nu inregistreaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Perioadele de nefunctionare sunt cumva legate de umezeala sau caldura foarte mare? Posibil sa ai niste contacte imperfecte pe placa electronica a tripmasterului. Deasemenea sunt niste capacitori electrolitici care mai dau ortul popii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Nu am sesizat nici o schema de aparitie a perioadelor de nefunctionare, temperatura, umiditate, viteza, vibratii, etc... Mai rau ma incurca acum tripul. Bine ca imi arata ora, totusi.... Era bun un kilometraj trip sa imi urmaresc autonomia. Asa trebuie sa scad din kilometrajul general.... Tripmasterul, sonda litrometrica cu beculete si pompa electrica de benzina - gadget-uri degeaba. Mai bune erau tripul mecanic, robinetul cu 3 pozitii si pompa vacumatica...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 da, dom'le... o porcarie de motocicleta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Pai nu e. Dar astea trei contrasteaza cu robustetea generala a mobrei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Andrei, permite-mi sa te corectez: doua "probleme" contrasteaza. Sondele poti sa le rezolvi cu 2 relee si o dioda, Sebicozaurus style. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Sondele imi merg. Conceptul nu mi se pare sigur. De ex se arde becul rosu, ajungi pe galben si zici sa mai mergi pana la rosu... Sau se ard ambele becuri. Daca avea ac indicator de benzina, ca la masini, era mai sigur. Dar si mai sigur e robinetul cu 3 pozitii.... Pompa de benzina am schimbat-o din prima. Merge perfect dar acum sta in sertar. Iar tripul, am citit de tipi care si-au pus kilometraje de bicicleta in carcasa originala a tripmasterului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Da, conceptul lasa de dorit,dar totusi e un concept de 20 si de ani si din fericire merge imbunatatit ieftin si fara mari batai de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Nu am sesizat nici o schema de aparitie a perioadelor de nefunctionare, temperatura, umiditate, viteza, vibratii, etc... Mai rau ma incurca acum tripul. Bine ca imi arata ora, totusi.... Era bun un kilometraj trip sa imi urmaresc autonomia. Asa trebuie sa scad din kilometrajul general.... Tripmasterul, sonda litrometrica cu beculete si pompa electrica de benzina - gadget-uri degeaba. Mai bune erau tripul mecanic, robinetul cu 3 pozitii si pompa vacumatica...... da, dom'le... o porcarie de motocicleta... I like this. Cristi, stii bine ca omul are dreptate . No offence, doar m-a amuzat schimbul de replici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Sondele imi merg. Conceptul nu mi se pare sigur. De ex se arde becul rosu, ajungi pe galben si zici sa mai mergi pana la rosu... Sau se ard ambele becuri. Daca avea ac indicator de benzina, ca la masini, era mai sigur. Dar si mai sigur e robinetul cu 3 pozitii.... Pompa de benzina am schimbat-o din prima. Merge perfect dar acum sta in sertar. Iar tripul, am citit de tipi care si-au pus kilometraje de bicicleta in carcasa originala a tripmasterului.... inchide unul din robineti, asa ,cand ti se va termina benzina ai inca ~2-2.5 litrii pe care ii accesezi deschizand robinetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Treaba cu arsu becului nu e corecta! De aceea exista acel FIC ce îți aprinde becurile de la martori 2sec cand pui contactul - doar ca sa vezi ca becurile nu sunt arse. Si restul ingineriei functioneaza fara sa mai foloseascac senzorii incontinuu doar ca sa dea comanda de aprins becurile martorilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 eeee, va plangeti atata. Vine noua AT si o sa gasiti acolo struguri mai dulci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 I like this. Cristi, stii bine ca omul are dreptate . No offence, doar m-a amuzat schimbul de replici Orice piesa, mai ales electronica are o durata medie de viata, nu te poti astepta sa dureze vesnic. Si televizorul cu lampi al bunicului s-a stricat desi era facut chiar bine si la vremea lui era o caruta de bani. Iar daca pe Andrei il incalzeste cu ceva, pot sa ii indic cel putin 3 Transalpuri de 650 cu ceas indicator de benzina, care arata orice altceva decat realitatea. Robinetul cu 3 pozitii este intradevar sfant, problema e ca la RD03/04 ca sa comuti din mers de pe ON pe rezerva e un pic mai dificil din cauza amplasarii robinetilor. Si oricum in tot acest timp pompa o sa "tzacane" in gol distrugand contactele platinate. Ca exemplu, la RD07 unde s-a montat robinet cu rezerva si s-a renuntat la indicatorul cu becuri pentru nivelul benzinei (dupa parerea mea din considerente de cost reduction), apar cele mai multe defectiuni la pompa de benzina. Eu am distrus contactele la pompa mea de benzina pentru ca avand rezervorul mare credeam ca am benzina la infinit si atat am dat la automat pana a luat-o dracu. Am montat apoi una de RD03 ce o aveam prin garaj. de 6 ani merg cu ea si nu are probleme, dar nici nu am mai ramas fara benzina in rezervor ca sa mearga in gol. Cat priveste pompa vacuumatica, are si aia belele ei si se defecteaza la fel, atat ca psihologic ne simtim noi mai confortabil ca am renuntat la porcaria cu platini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 (editat) O sa incerc un robinet de Piaggio Ciao. Pare similar la prindere. Cand ramai fara benzina, nu se opreste brusc motorul. Incepe sa dea rateuri si mai poti deschide acceleratia la maxim pana tragi pe dreapta sa comuti pe rezerva. Mai incomod decat direct din mers dar asta e... Nu am reusit sa aflu cat inseamna becul rosu sau becul galben in litri sau kilometri din cauza tripmasterului defectuos. O sa masor in litri cu mobra pe loc si scurgand benzina din rezervor. Completat cu robinetul cu 3 pozitii o sa am o multime de avertizari gen: "Bouleana, baga benzina!!!" Cu pompa de benzina sunt linistit: E de Tenere.... Editat August 5, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.