Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am gasit o solutie de compromis:

am dat jos carenele ....am pus rezervor de TA -- si acum nu mai stau cu grija.

O pot readuce la starea originala in mai putin de 3 ore si in acelasi timp ma pot bucura de ea si in teren -- solutia merge doar daca ai "AT de care trebe' "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit o solutie de compromis:

am dat jos carenele ....am pus rezervor de TA -- si acum nu mai stau cu grija.

O pot readuce la starea originala in mai putin de 3 ore si in acelasi timp ma pot bucura de ea si in teren -- solutia merge doar daca ai "AT de care trebe' "

Eu fac de obicei ture lungi, in care duc cu mine cam tot ce am nevoie, mi-s ca autobuzu'

 

 

Dar sa "prepusunem" ca fac ca tine:

Deci iau cu mine rezervorul de transalp, fac doo zile pana la Valeni, ajuns acolo da-i si munceste sa modific mobra, fac 60-70 km offroad, apoi iar munca de restaurare a mobrei...

No, thanks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu....gresit...bagi rezervorul original la naftalina....dai jos parbrizul..carenele si pleci asa...

si o mai pui la loc doar cand vrei sa iti demonstrezi tie ca ai motociclceta frumoasa sau atunci cand ai sa o vinzi...daca.

Ai sa vezi ca dupa o vreme parca iti place mai mult asa urata cum e!

 

PS: Cristi momentan nu am nici carenele dp codita puse--- asa ca nu o pun acum aici ca ma fac de ras :)) ha ha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu....gresit...bagi rezervorul original la naftalina....dai jos parbrizul..carenele si pleci asa...

Asa o fi

Dar prefer sa apelez la banala bicicleta

Ofera senzatii mai tari, cu costuri minime, fara sa dau jos carenele

Iar la vara, cu banii economisiti, fac ture si mai lungi ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io nu as avea treaba cu vremea, numa' cu gumele si cu carenele

Gumele sunt de asfalt si carenele-s scumpe :D

Eu am pace de vre-o doi ani de cand m-am facut si cu honda mica "domi" folosita exclusiv cu gume cross. Si la aia i-am pus bari si in fata si in spate, dar ii atat de usoara ca n-am reusit sa le zgarii macar pana acum. Africana o folosesc de atunci exclusiv in soft enduro cu gume mixte ca sa nu-mi refuz mai nimic. Si unde imi refuz ma bag cu domi. Dar domi e jucarie, tot regina africa rules!

 

Ma bucur sa va anunt ca de fapt membranele aftermarket pentru rd04 tin peste 50 mii. Dupa o luna de umblat cu o membrana sparta mi-au venit cele noi si am desfacut. Surpriza, membranele sunt ok, la una dintre ele a cedat insa adezivul si scapa vacumul pe acolo. Ca feedback recomand ca la o eventuala inlocuire sa puneti adeziv din belsug atat pe gulerul de cauciuc al membranei, cat si dedesupt sa se lipeasca si de inelul de plastic inferior ramas.

 

Tura de weekendul tocmai trecut prin Apuseni, la capabilitatile africanei si mai ales ale gumei k60 scout: /index.php?/topic/555830-memento-darius-ghemes/?p=3865270

 

Scout-ul tine foarte mult, fac cam 25 mii cu o guma, dar in a doua parte a vietii, cand banda centrala devine continua, accesul se limiteaza la strasse si soft enduro. La anul trec din nou la metoda schimbarii rotilor si bag pentru off ceva mai aspru, sahara 3. Asta insa are randamentul si din pacate si durabilitatea limitata a vechiului heidenau.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom' injiner, şi eu am cochetat cu ideea unui Dominator sau a unui XT, dar până la urmă m-am decis asupra... bicicletei

La ce serviciu am, era cazul să mişc fesele

Aşa că Africana rămâne pentru marea mea pasiune, turele lungi

Pentru ture de o zi prefer să pedalez 4-5 ore, tot pe dealuri ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Korben, eu personal nu pot decat sa te privesc cu admiratie pt devotament!...mare om mare caracter. La Craiova pt 4 5 potentiale de dat la pedala...se trage in medie 30 45min de gaz la RD03.

La 07 durata poate fi diferite in intervalul 45 - 80 -- Mihutz poate confirma :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca e prototiptilul lui Cristi :)

Unde naiba au gasit astia atata noroi?

 

Sunt multe gauri libere pe cadru, deci clar produsul final e mai incarcat

Pe mine nu m-a dezamagit de loc, pastreaza bine stilul africanei, chiar si filtrul de aer e tot ca la RD07

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca e prototiptilul lui Cristi :)

 

Nu chiar. Al meu e mai tare, pe langa noroi are si rugina :)

Totul, ok, dar cand vad motorul ala cu doi in linie.... na... nu e pe gustul meu.

 

In alta pordine de idei, Parca nu vad sa scrie Africa Twin niciunde. In schimb apare un nume ce pare-se ca va deveni brand "True Adventure". Oare asta sa-i fie numele comercial?

 

https://www.youtube.com/watch?v=M-gXpyjwGgg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de "lamurire" Cristi, nu reuseam nicicum sa-mi dau seama cum dracu' e motorul,prea multe plasticuri, prea inchis motorul, tot incercam sa vad cilindrul din spate. In alta ordine de idei, motoroarele cu 2L mi s-au parut placute la mers (cb250, cb500), nu au chiar cuplul V-ului, dar nici nu sunt la fel de flescaite ca 4L la turatii mici. Si ca o parere personala, nu prea-mi place cu ce vine "true adventure" asta din punct de vedere al stilului; pe mine m-a impresionat Africana prin simplul fapt ca era MASIVA, cand a venit Andry odata cu ea la mine m-a coplesit prezenta ei. Asta noua,hmmm, parca-mi inspira ceva din noul Super Ten.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom' injiner, şi eu am cochetat cu ideea unui Dominator sau a unui XT, dar până la urmă m-am decis asupra... bicicletei

La ce serviciu am, era cazul să mişc fesele

Aşa că Africana rămâne pentru marea mea pasiune, turele lungi

Pentru ture de o zi prefer să pedalez 4-5 ore, tot pe dealuri ;)

Eu in schimb fac prozeliti, zilele astea si-a luat un Dr350 si Mitza si pe asta a zis ca nu-l mai vinde. Africana ramane asa cum ai zis tu, pentru turele lungi (adventure) all road.

Cu domi am inaugurat insa o alta clasa de distractie, pe langa turele de o zi. I-am luat si un cort mai mic( o persoana) tot rapid (quechua)loc de bagaje am in topcase, rezervorul de 16 litri e ok, asa ca bag ture "survival" prin salbaticii unde accesul cu africana e prohibit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajunge Africana peste tot pe unde ajunge Dominatorul, dar trebuie să fie Africana din aceea cu motor V2. :peace:

Frumos spus si adevarat, am bagat-o si eu peste tot. Doar ca domi are gume cross si masa ei (doar 170)imi permite sa o manipulez in orice situatie, fara sa-mi fie tars de distrugerea plasticurilor greu de gasit.

 

In mod paradoxal eu personal n-am stricat nici un plastic sau parbriz in regim "off" , dar recunosc ca riscul asta a fost mereu o limitare. Cu domi nu mai am scrupule :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?v=sgk4lDlGryY

 

ce am inteles din acest video

 

- e orientat catre off road dar se decurca foarte bine si pe asfalt

 

- prototipul e intr-o stare foarte foarte avansata (deci probabil nu vor fi prea mari modificari)

 

- e un twin

 

- dual clutch transmission

 

- jurnalistul cumva scoate din el si deduce ca produsul final il vom vedea intr-un an sau mai repede


» Post actualizat in 08 Nov 2014 13:59

vroiam sa postez acest video in topicul True Adventure, dar am probleme cu inserarea videoului, eventual poate un moderator sa-l mute dincolo?

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...