Marius R Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 bai.....vai nu'steti normali...pe vremea asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 Io nu as avea treaba cu vremea, numa' cu gumele si cu carenele Gumele sunt de asfalt si carenele-s scumpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Eu am gasit o solutie de compromis: am dat jos carenele ....am pus rezervor de TA -- si acum nu mai stau cu grija. O pot readuce la starea originala in mai putin de 3 ore si in acelasi timp ma pot bucura de ea si in teren -- solutia merge doar daca ai "AT de care trebe' " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Pune niste poze, Marius » Post actualizat in 28 Oct 2014 08:09bai.....vai nu'steti normali...pe vremea asta! Aici a fost OK vremea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Eu am gasit o solutie de compromis: am dat jos carenele ....am pus rezervor de TA -- si acum nu mai stau cu grija. O pot readuce la starea originala in mai putin de 3 ore si in acelasi timp ma pot bucura de ea si in teren -- solutia merge doar daca ai "AT de care trebe' " Eu fac de obicei ture lungi, in care duc cu mine cam tot ce am nevoie, mi-s ca autobuzu' Dar sa "prepusunem" ca fac ca tine: Deci iau cu mine rezervorul de transalp, fac doo zile pana la Valeni, ajuns acolo da-i si munceste sa modific mobra, fac 60-70 km offroad, apoi iar munca de restaurare a mobrei... No, thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Nu....gresit...bagi rezervorul original la naftalina....dai jos parbrizul..carenele si pleci asa... si o mai pui la loc doar cand vrei sa iti demonstrezi tie ca ai motociclceta frumoasa sau atunci cand ai sa o vinzi...daca. Ai sa vezi ca dupa o vreme parca iti place mai mult asa urata cum e! PS: Cristi momentan nu am nici carenele dp codita puse--- asa ca nu o pun acum aici ca ma fac de ras ) ha ha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 mai taci mah bemveistule! Noua ne place asa cum e ea venita de la regina japoniei :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 Nu....gresit...bagi rezervorul original la naftalina....dai jos parbrizul..carenele si pleci asa... Asa o fi Dar prefer sa apelez la banala bicicleta Ofera senzatii mai tari, cu costuri minime, fara sa dau jos carenele Iar la vara, cu banii economisiti, fac ture si mai lungi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Nu sunt 100% sigur....dar roata spate de transalp 600 se potriveste la africa RD03? Sau are cineva o roata spate in stare buna de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Io nu as avea treaba cu vremea, numa' cu gumele si cu carenele Gumele sunt de asfalt si carenele-s scumpe Eu am pace de vre-o doi ani de cand m-am facut si cu honda mica "domi" folosita exclusiv cu gume cross. Si la aia i-am pus bari si in fata si in spate, dar ii atat de usoara ca n-am reusit sa le zgarii macar pana acum. Africana o folosesc de atunci exclusiv in soft enduro cu gume mixte ca sa nu-mi refuz mai nimic. Si unde imi refuz ma bag cu domi. Dar domi e jucarie, tot regina africa rules! Ma bucur sa va anunt ca de fapt membranele aftermarket pentru rd04 tin peste 50 mii. Dupa o luna de umblat cu o membrana sparta mi-au venit cele noi si am desfacut. Surpriza, membranele sunt ok, la una dintre ele a cedat insa adezivul si scapa vacumul pe acolo. Ca feedback recomand ca la o eventuala inlocuire sa puneti adeziv din belsug atat pe gulerul de cauciuc al membranei, cat si dedesupt sa se lipeasca si de inelul de plastic inferior ramas. Tura de weekendul tocmai trecut prin Apuseni, la capabilitatile africanei si mai ales ale gumei k60 scout: /index.php?/topic/555830-memento-darius-ghemes/?p=3865270 Scout-ul tine foarte mult, fac cam 25 mii cu o guma, dar in a doua parte a vietii, cand banda centrala devine continua, accesul se limiteaza la strasse si soft enduro. La anul trec din nou la metoda schimbarii rotilor si bag pentru off ceva mai aspru, sahara 3. Asta insa are randamentul si din pacate si durabilitatea limitata a vechiului heidenau. Editat Noiembrie 4, 2014 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Dom' injiner, şi eu am cochetat cu ideea unui Dominator sau a unui XT, dar până la urmă m-am decis asupra... bicicletei La ce serviciu am, era cazul să mişc fesele Aşa că Africana rămâne pentru marea mea pasiune, turele lungi Pentru ture de o zi prefer să pedalez 4-5 ore, tot pe dealuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Korben, eu personal nu pot decat sa te privesc cu admiratie pt devotament!...mare om mare caracter. La Craiova pt 4 5 potentiale de dat la pedala...se trage in medie 30 45min de gaz la RD03. La 07 durata poate fi diferite in intervalul 45 - 80 -- Mihutz poate confirma ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 AT Prototype 2015 http://www.asphaltandrubber.com/bikes/honda-africa-twin-prototype/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Parca e prototiptilul lui Cristi Unde naiba au gasit astia atata noroi? Sunt multe gauri libere pe cadru, deci clar produsul final e mai incarcat Pe mine nu m-a dezamagit de loc, pastreaza bine stilul africanei, chiar si filtrul de aer e tot ca la RD07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Arata intr-un mare fel, dar ceva cifre au aparut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Parca e prototiptilul lui Cristi Nu chiar. Al meu e mai tare, pe langa noroi are si rugina Totul, ok, dar cand vad motorul ala cu doi in linie.... na... nu e pe gustul meu. In alta pordine de idei, Parca nu vad sa scrie Africa Twin niciunde. In schimb apare un nume ce pare-se ca va deveni brand "True Adventure". Oare asta sa-i fie numele comercial? https://www.youtube.com/watch?v=M-gXpyjwGgg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Asta e si senzatia mea, noua AT va fi clar altceva cu relativ putine conexiuni cu legenda din anii 90. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Merci de "lamurire" Cristi, nu reuseam nicicum sa-mi dau seama cum dracu' e motorul,prea multe plasticuri, prea inchis motorul, tot incercam sa vad cilindrul din spate. In alta ordine de idei, motoroarele cu 2L mi s-au parut placute la mers (cb250, cb500), nu au chiar cuplul V-ului, dar nici nu sunt la fel de flescaite ca 4L la turatii mici. Si ca o parere personala, nu prea-mi place cu ce vine "true adventure" asta din punct de vedere al stilului; pe mine m-a impresionat Africana prin simplul fapt ca era MASIVA, cand a venit Andry odata cu ea la mine m-a coplesit prezenta ei. Asta noua,hmmm, parca-mi inspira ceva din noul Super Ten. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Dom' injiner, şi eu am cochetat cu ideea unui Dominator sau a unui XT, dar până la urmă m-am decis asupra... bicicletei La ce serviciu am, era cazul să mişc fesele Aşa că Africana rămâne pentru marea mea pasiune, turele lungi Pentru ture de o zi prefer să pedalez 4-5 ore, tot pe dealuri Eu in schimb fac prozeliti, zilele astea si-a luat un Dr350 si Mitza si pe asta a zis ca nu-l mai vinde. Africana ramane asa cum ai zis tu, pentru turele lungi (adventure) all road. Cu domi am inaugurat insa o alta clasa de distractie, pe langa turele de o zi. I-am luat si un cort mai mic( o persoana) tot rapid (quechua)loc de bagaje am in topcase, rezervorul de 16 litri e ok, asa ca bag ture "survival" prin salbaticii unde accesul cu africana e prohibit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Ajunge Africana peste tot pe unde ajunge Dominatorul, dar trebuie să fie Africana din aceea cu motor V2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Ajunge Africana peste tot pe unde ajunge Dominatorul, dar trebuie să fie Africana din aceea cu motor V2. Frumos spus si adevarat, am bagat-o si eu peste tot. Doar ca domi are gume cross si masa ei (doar 170)imi permite sa o manipulez in orice situatie, fara sa-mi fie tars de distrugerea plasticurilor greu de gasit. In mod paradoxal eu personal n-am stricat nici un plastic sau parbriz in regim "off" , dar recunosc ca riscul asta a fost mereu o limitare. Cu domi nu mai am scrupule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Mah... intrebare de noob? XRV.ro se rebranduie in trueXRV sau ce se intampla de nu il mai gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=sgk4lDlGryY ce am inteles din acest video - e orientat catre off road dar se decurca foarte bine si pe asfalt - prototipul e intr-o stare foarte foarte avansata (deci probabil nu vor fi prea mari modificari) - e un twin - dual clutch transmission - jurnalistul cumva scoate din el si deduce ca produsul final il vom vedea intr-un an sau mai repede » Post actualizat in 08 Nov 2014 13:59vroiam sa postez acest video in topicul True Adventure, dar am probleme cu inserarea videoului, eventual poate un moderator sa-l mute dincolo? Editat Noiembrie 8, 2014 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Mah... intrebare de noob? XRV.ro se rebranduie in trueXRV sau ce se intampla de nu il mai gasesc Mi l-au hackuit nenorocitii De o saptamana ma chinui sa-l restaurez Mai dureaza, sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Hachi motors ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.