Bulinu' Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Am pus furtun rezistent la benzina panzat pe exterior -- normal si a fost ok. A pus un prieten furtun panzat pe interior -- si s a copt imediat. Mia nou am incercat varianta furtun de injectie. Asta cred ca are sa tina ca e mult mai tapan. E si mai scump cca 30 lei/m Eu am pus furtun de benzina de dacia/injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Nu prea conteaza pretul,conteaza sa nu cedeze ca e fix cel care vine prin fata motorului si galeriei (la rd04 de la robinetul din dreapta). Merci pentru sfat. Daca nu ma insel acel furtun ar trebui sa aibe peste el o protectie metalica, ca un arc din sarma subtire. » Post actualizat in 27 Apr 2015 18:46 Prezent , un tricou M ptr mine si un XS ptr doamna ( dar aici revin cu marimea exacta ) . Formatie prezenta : o motocicleta , o masina si un caine . Sper sa nu apara modificari pe parcurs Ai slabit... acum doi ani ai comandat tricou L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 offtopic: ))) Eu zic ca nu-i offtopic Pentru ca ma bate gandul sa pun pe spate guma din aia, Continental TKC80, dar nu stiu cum se comporta pe asfalt rea nu poate fi, doar e Continental Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Daca nu ma insel acel furtun ar trebui sa aibe peste el o protectie metalica, ca un arc din sarma subtire. Da,corect,AVEA arcul, eu din pacate l-am primit in cutia cu diverse pe care o avea omul acasa si anul trecut cand am incercat sa bag arcul pe furtun nu mergea asa ca m-am gandit ca nu e de acolo. Am luat furtun proaspat si o sa pun si arcul pe furunul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 TKC80 pe asfalt...autostrada..si ceva off in 3000km era jumate gata! mult mult mai ok e Karoo3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 si te astepti ca noi aici, pe topicul dedicat Africa Twin sa iti sugeram sa iti iei SVul si sa scapi de dubii?! Tot ce pot sa spun este ca daca vei face asta -- ne vom mai revedea pe aici, pentru ca s ar putea sa iti doresti si o africa in viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 am fost si am probat o Africana 650 si acu sunt indecis ca un porc.... sa iau Africana sau SV1000... (da, difera mult una de alta) e ca si cum ai alege intre un Seat Leon si un Suzuki Vitara )) Pe topicul de Africa Twin sa nu te astepti sa-ti recomande cineva SV-ul . Cred ca mare majoritate , au ajuns la Africa Twin de la alte categorii . Eu , de exemplu am ajuns prima oara de la CBR F si a doua oara de la VFR 800 . Twin-ul nu iti va oferi placerea si trairile pe care le da un SV dar nici SV-ul nu te va duce pe unde te duce Twin-ul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 (editat) Eu dupa 2 stiluri destul de diferite (naked si strutocamila care era BMW F650CS) am avut norocul sa ma capat cu Africana asta, RD04. E greoaie, nu e cea mai fasneata nici daca o compar cu CB500, dar in bananiera-cocotiera Romanie, cred ca stilul asta de Adventure bike e cel mai recomandat; te impiedica sa mergi incat sa risti, te ajuta in trafic (vezi peste toata lumea si mai stau pe ganduri inainte sa-ti iasa in fata) si suspensiile sunt numai bune pentru "oras". Daca ai cum, fa un test de cativa km cu ambele, acolo un 10-20, sa vezi ce si cum ca asa, din 2-3 liniute pana in capatul ulitei si inapoi nu prea-ti dai seama de nimic. P.S. eu sunt fan motociclete naked (cb750 in special),dar acum nu ma vad sa NU am o africana sau ceva adventure asa ca nakedul trece pe locul 2,pentru cand ma fac mare si-mi permit 2 motoare. Editat Aprilie 28, 2015 de crazydanutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Atunci alege cu inima si gata mai ales ca sunt 2 stiluri complet diferite, probabil una e alegerea emotionala,iar cealalta e alegerea cerebrala. In orice caz, spor la alegeri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Ia SV-ul. Doar asa iti poti da seama ca Africa Twin-ul ar fi fost alegerea potrivita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Eu de exemplu as fi de acord sa o dau cateva ore sa o testeze omul daca pune banu jos si pe ideea: you break it,you buy it. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Ah Cristi, ce sfat bun ))))) Ce mi-ar placea, intr-o tara,comunitate...sa las echivalentul mobrei la om, sa mi-o lase 2-3 ore sa ma duc unde stiu eu ....si asa/acolo imi dau seama exact daca-i ceea ce vreau... Eu am batut un drum la Bucale, doar sa incalec un XRV si un Caponord .. Cred ca de asta multi iau decizii gresite in privinta motoarelor,ca nu au sansa sa exploreze sa vada /sa testeze ca sa vada ce li se potriveste si ce le place.. De aia majoritatea sfarsesc prin a lua vitezane...se orienteaza doar dupa ''cum arata''... Man cine ajunge la AT, nu mai schimba usor motorul si nici vorba de regrete. Cu doua exceptii: 1. Motorul fiind "legenda istorica" nu poti epata cu asa ceva decat printre cunoscatori 2. Iti ofera tot ce vrei tu in afara de performante ss. Daca vrei si asa ceva si all road, trebuie sa-ti iei un miar adventure de la ktm Daca ambele puncte, atunci pune banu jos si ia-ti 1200 de la bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 De ce Africa : - Africa ptr ca esti tanar si nelinistit si viteza doare . Doare ptr ca nu avem drumuri ptr rachete . - Africa ptr ca acolo unde nu mai poate ea nu mai continua decat cei cu hard enduro . - Africa ptr ca nu iti faci griji de radare . - Africa ptr pozitia si comfortul in care calatoresti . - Africa ptr ca mustele nu se intind asa tare ca la SV . - Africa ptr ca poti sa cari cu ea pana la limita categoriei C . - Africa ptr ca este atat de simpla si usor de intretinut . - Africa ptr ca nu este o legenda , este doar un motor fiabil . » Post actualizat in 28 Apr 2015 12:46P.S : un tricou L si unul S . Bandane se fac ? Ar vrea si catelul una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Niciodata n-o sa ma atraga boxerul de la BMW cum ma atrage configuratia 2 in V. Pai si boxerul e un "V", dar la 180 de grade » Post actualizat in 28 Apr 2015 13:07 Ar vrea si catelul una Sacrificam un tricou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 De ce Africa :- Africa ptr ca nu iti faci griji de radare . ...Nu ma face sa caut chitantele de amenzi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Salut, Si eu tricou un XL Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Deci avem asa: 1. Subsemnatu' 2. Zoli 3. Arthur 4. Bulinu' 5. Adi Silindean 6. Mihnea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 ...Nu ma face sa caut chitantele de amenzi... Nu le cauta . Imi strici toata munca de convingere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 (editat) 1. Subsemnatu' 2. Zoli 3. Arthur 4. Bulinu' 5. Adi Silindean 6. Mihnea 7. Neagu 8. Korben Editat Aprilie 30, 2015 de Korben upgrade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 (editat) 1. Subsemnatu' 2. Zoli 3. Arthur 4. Bulinu' 5. Adi Silindean 6. Mihnea 7. Neagu 8. Korben 9. Ralf Editat Aprilie 30, 2015 de Korben Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 1. Subsemnatu' (RD04) 2. Zoli (RD03) 3. Arthur (RD04) 4. Bulinu' (RD04) 5. Adi Silindean (Trans-Africa) 6. Mihnea (RD03) 7. Neagu (RD07a) 8. Korben (RD07a) 9. Ralf (RD07) 10. Bobi (RD03) 11. Vali (Transalp) 12. Andry (RD07a) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Credeam ca Andry vine cu hartia de Xerox A4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Salut tuturor , In masura in care nu sunteti iesiti pe mobre de 1 Mai , am o rugaminte : Am gasit undeva in strainatate un RD 04 din 1992 care are circa 87.000 km si multe piese noi ( baterie , rulmenti ) , toate consumabilele schimbate inclusiv discuri si placute fata . Proprietarul spune ca a curatat si reglat carburatoarele Intamplarea face ca sa fiu chiar in zona in care se vinde mobra si vreau maine sa ma duc sa o vad . Pentru ca nu cunosc in detaliu modelul, va intreb pe voi : - ce ar trebui sa verific specific acestui model / an / rulaj ? - cam care ar fi un pret rezonabil pentru acest model/ an rulaj ? Mentionez ca nu as lua-o sa o vand, ci sa o folosesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Salve. Cauta sa verifici axul pinionului de atac. La varsta asta e de asteptat sa pape ulei, dar nu f. Mult...gen dara de fum in urma ta. Asculta motorul. Chestii normale ca la toate motocicletele. Daca e ingrijita, necazuta hard (rezervor super indoit, cadru stramb, telescoape indoite) si cum zica ca multe consumabile schimbate, poate si ceva extra(crashbar, cutii) un pret decent de ambele parti ar fi lejer 2000e. Da pune si tu anuntul sa vedem mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 seara buna colegi forumisti care stie codul placutelor spate pentru rd 04 , multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.