Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai bine ti-ai concentra eforturile sa proiectezi un releu indestructibil.

 

As face asta , daca ar fi posibil . Din pacate, nimic nu este indestructibil :nono:. De fapt, daca ar fi asa, ar fi plictisitor tare.

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) ... Am fost relativ ironic mai devreme. Știu că așa este cum am zis... dar după cum scria și Dl. Profesor... nu ai ce alege altceva. Singurele motoare asemănătoare (clasă / preț) ar fii: Transalp (Africană mai mică), Super Tenere (poziție mai ciudată la ghidon + ciclistică mai proastă), KTM 950 (consumă mult, nu e atât de fiabilă daaar când merge ... rupe fâșu la tot ce mișcă și suspensiile sunt de vis), V-Strom 650 (nu pot zice multe despre ea dar pare mai stradală ... nu atât de adventure).

Dacă mai sunt și alte variante... poate am uitat.

 

În altă oridine de idei: o să dau comandă pentru un releu de la ignitech.cz. Dacă mai știți doritori ... anunțați-mă să comand mai multe. Prețul este fix... cel de pe site (101 eu).

Editat de sebicozaurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- cand pui contactu' trebuie să se aprindă ambele aprox 2 secunde -> verificare că becurile nu sunt arse. (dacă nu se aprind inseamnă că sunt becuri arse)

- becul portocaliu se aprinde când mai ai aprox 8L benzină în rezervor

- becu roșu se aprinde când mai ai aprox 4L benzină în rezervor.

 

Datorită principiului de funcționare a sistemul NU este indicat să mergi cu becurile aprinse pentru că senzorul din rezervor se incălzește și în timp se arde și nu mai funcționează fără nici un avertisment. Nu e grav dacă mergi cu becurile aprinse .... dar băgând benzină le mai protejezi.

Cel mai des se întâmplă să se strice senzorul de la becul galben pentru că ăla stă mai des aprins.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă atunci când pui contactul se aprind ambele becuri (de test - 2 secunde) și în mers se aprinde direct ăla roșu atunci e clar ars senzorul de 8L.

Becul galben trebuie să fie aprins și să rămână aprins când se aprinde și cel roșu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah, da' de Nadrag nu mai zice nimeni nimc? Mai sunt cateva zile, ce haleala e seara la foc, ceaun sau sandwichuri?


» Post actualizat in 01 Jun 2015 18:51

Bah, da' de Nadrag nu mai zice nimeni nimc? Mai sunt cateva zile, ce haleala e seara la foc, ceaun, bufet suedez sau sandwichuri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine ti-ai concentra eforturile sa proiectezi un releu indestructibil.

 

A facut un rus, am vazut ceva poze. E monstruos de mare...

» Post actualizat in 02 Jun 2015 06:32

Ah, daca as gasi un robinet cu 2 pozitii sa se potriveasca la filet.......

 

Umbla vorba in targ ca se potriveste de la Dominator. Spun ce am auzit, nu stiu sigur.

» Post actualizat in 02 Jun 2015 06:37

 

Bah, da' de Nadrag nu mai zice nimeni nimc? Mai sunt cateva zile, ce haleala e seara la foc, ceaun sau sandwichuri?

» Post actualizat in 01 Jun 2015 18:51

 

Mihutz77 - tu nu ai aflat ca nu se mai tine intalnirea de la Nadrag de anul acesta?!?!?!

 

 

Bai, terminati cu prostiile. SE TINE!!! :)

 

Vineri seara Tibor face gulas. Sambata seara face gratare/mici/carnati. Cam cat o sa coste pe cap de vita furajata, ne spune Tibor.

 

Traseul l-am facut in proportie de 66,8% si e facubil de toata lumea (asfalt + forestier + noroi de bun simt). Duminica merg sa fac si ultima bucata care pana acum nu am facut-o din cauza ploii, dar oricum nu e nimic dificil.

 

Mai am de clarificat cateva aspecte referitoare la amplasamentul taberei. Am sa revin cu amanunte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se

Nici nu stiu cata benzina am in rezervor,ca nu am pus mai mult de 35/50 ron in ultima vreme. Deci e posibil sa am intre 4 si 8 litri de nu se mai aprinde ala portocaliu? o sa pun vreo 10/15 L curand, si pe masura ce merg, o sa vad daca s-aprinde ala galben. Daca nu, si se aprinde direct ala rosu (cum am patit de 2 ori pana acu) inseamna ca-i dus senzoru pt ala portocaliu (pt indicatorul de 8L).

 

Cred ca tre sa schimb si furtunele alea de bnzina de la alea 2 robinete (pe stanga si dreapta) ca ala din stanga, cand e pe off, picura f putin benzina (bine, el sta mereu pe on,dar ca idee)

 

 

 

Intre 4 si 8 Ltrebuie sa fie aprins portocaliu. Sub 4 trebuie sa fie aprinse ambele.Trebuie sa inlocuiesti capsula de pe senzor cu o alta de pe sonda de benzina de matiz sau altceva similar.

Sau sa inlocuiesti termistorul din capsula cu cu altul de 2 lei de la piese electonice. Iti trebuie unul de 450 ohm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre 4 si 8 Ltrebuie sa fie aprins portocaliu. Sub 4 trebuie sa fie aprinse ambele.Trebuie sa inlocuiesti capsula de pe senzor cu o alta de pe sonda de benzina de matiz sau altceva similar.

Sau sa inlocuiesti termistorul din capsula cu cu altul de 2 lei de la piese electonice. Iti trebuie unul de 450 ohm.

Si mai departe,poate face cum mi-a recomandat (si am facut) cu Sebi la a mea: dioda,releu pe fir si gata, nu se mai arde; explicatia e ceva de genul: dupa ce senzorul da comanda la bec si acesta se aprinde, dioda inchide la ceva timp si nu mai ai curent la senzor (se si aude releul la un moment dat cu face un CLICK); nu ma puneti sa explic mai mult de atat ca la mine a zis Sebi ce fire sa tai,unde sa leg ce era si cam atat (sunt 0 barat la electrica).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la o discutie mai veche , despre uleiul din furca : Belray 10W . Am gasit bidonul in portbagaj la masina .

Referitor la traseul de la Nadrag : nu a fost cine stie ce bataie de cap iar noroiul nu pune probleme deosebite sau nu a pus la momentul recunoasterii . Eu zic ca se poate merge si cu pasager .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multe tutoriale cum se schimba NTC-u din senzorul de benzină. Un NTC la electronice nu e scump și nu merită să iei unu de Tico/Matiz că e scump și se lucrează greu.

Mai jos e o schemă foarte faină care șuntează NTC-urile din rezervor după ce se aprind becu/becurile din bord. Practic se leagă un releu cu automenținere.

 

http://www.qsl.net/iz7ath/moto/sonda/index.htm

 

Becurile se aprind in felul următor.

- pui contactu și becurile se aprind 2 secunde pentru a putea verifica că nu sunt arse (in sechema respectivă e ceva numit FIC)

- in rezervor sunt 2 sonde cu NTC. NTC e o electronicală ce-și modifică rezistența pe măsură ce se incălzește. E rece.. trece puțin curent. E cald.. trece mai mult curent.

Tot timpu trece curent prin acei senzori și prin bec dar senzorii fiind in benzină (și reci) trece curent puțin și becul nu se aprinde. Când benzina scade ...NTC-urile se incălzesc, rece mai mult curent și becurile se aprind.

- cu schema de mai sus, in momentul în care e tensiune suficientă să se aprindă becurile (de la curentul din senzor), cuplează și un releu aprinderea becurilor și alimentarea pe ON a releului însuși. In acest moment becul este alimentat și prin releu, sonda din rezervor fiind șuntată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii zic 5W, tu zici 10w, iar pe louis si in nu stiu ce manual am gasit 15w.....

Eu spun ce am acum in furca si se comporta mult mai bine decat inainte de schimb .

» Post actualizat in 02 Jun 2015 11:47

http://service.tanga-moteurs.ro/data/Honda_XRV_750%28Africa_Twin%29%26XL_600-650_V%28Transalp%29_%2787-02_Service_Repair_Manual.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi -- din am auzit, tura are sa fie usurica....crezi ca poate fi facuta si cu pasager? -- are sa fie catre Ruschita?

 

Da, merge si cu pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce a fost inainte . . . numai daca stie dom Profesor . Daca nu circul cu bagaje , am pasager . Eu am vreo 85 km si de obicei mai adun vreo 20 , 30 kg la bagaje cand merg singur . Suspensia se comporta bine , copiaza denivelarile si nu ma plimba pe viraj .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut are careva vreo idee DIY de "mra vario" care nu presupune gaurirea parbrizului (carenei in cazul meu)? Ma intereseaza in special un sistem de prindere ca "parbrizul" propriu-zis mi-l fac eu din ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...