Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai bine ti-ai concentra eforturile sa proiectezi un releu indestructibil.

 

A facut un rus, am vazut ceva poze. E monstruos de mare...

» Post actualizat in 02 Jun 2015 06:32

Ah, daca as gasi un robinet cu 2 pozitii sa se potriveasca la filet.......

 

Umbla vorba in targ ca se potriveste de la Dominator. Spun ce am auzit, nu stiu sigur.

» Post actualizat in 02 Jun 2015 06:37

 

Bah, da' de Nadrag nu mai zice nimeni nimc? Mai sunt cateva zile, ce haleala e seara la foc, ceaun sau sandwichuri?

» Post actualizat in 01 Jun 2015 18:51

 

Mihutz77 - tu nu ai aflat ca nu se mai tine intalnirea de la Nadrag de anul acesta?!?!?!

 

 

Bai, terminati cu prostiile. SE TINE!!! :)

 

Vineri seara Tibor face gulas. Sambata seara face gratare/mici/carnati. Cam cat o sa coste pe cap de vita furajata, ne spune Tibor.

 

Traseul l-am facut in proportie de 66,8% si e facubil de toata lumea (asfalt + forestier + noroi de bun simt). Duminica merg sa fac si ultima bucata care pana acum nu am facut-o din cauza ploii, dar oricum nu e nimic dificil.

 

Mai am de clarificat cateva aspecte referitoare la amplasamentul taberei. Am sa revin cu amanunte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se

Nici nu stiu cata benzina am in rezervor,ca nu am pus mai mult de 35/50 ron in ultima vreme. Deci e posibil sa am intre 4 si 8 litri de nu se mai aprinde ala portocaliu? o sa pun vreo 10/15 L curand, si pe masura ce merg, o sa vad daca s-aprinde ala galben. Daca nu, si se aprinde direct ala rosu (cum am patit de 2 ori pana acu) inseamna ca-i dus senzoru pt ala portocaliu (pt indicatorul de 8L).

 

Cred ca tre sa schimb si furtunele alea de bnzina de la alea 2 robinete (pe stanga si dreapta) ca ala din stanga, cand e pe off, picura f putin benzina (bine, el sta mereu pe on,dar ca idee)

 

 

 

Intre 4 si 8 Ltrebuie sa fie aprins portocaliu. Sub 4 trebuie sa fie aprinse ambele.Trebuie sa inlocuiesti capsula de pe senzor cu o alta de pe sonda de benzina de matiz sau altceva similar.

Sau sa inlocuiesti termistorul din capsula cu cu altul de 2 lei de la piese electonice. Iti trebuie unul de 450 ohm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre 4 si 8 Ltrebuie sa fie aprins portocaliu. Sub 4 trebuie sa fie aprinse ambele.Trebuie sa inlocuiesti capsula de pe senzor cu o alta de pe sonda de benzina de matiz sau altceva similar.

Sau sa inlocuiesti termistorul din capsula cu cu altul de 2 lei de la piese electonice. Iti trebuie unul de 450 ohm.

Si mai departe,poate face cum mi-a recomandat (si am facut) cu Sebi la a mea: dioda,releu pe fir si gata, nu se mai arde; explicatia e ceva de genul: dupa ce senzorul da comanda la bec si acesta se aprinde, dioda inchide la ceva timp si nu mai ai curent la senzor (se si aude releul la un moment dat cu face un CLICK); nu ma puneti sa explic mai mult de atat ca la mine a zis Sebi ce fire sa tai,unde sa leg ce era si cam atat (sunt 0 barat la electrica).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la o discutie mai veche , despre uleiul din furca : Belray 10W . Am gasit bidonul in portbagaj la masina .

Referitor la traseul de la Nadrag : nu a fost cine stie ce bataie de cap iar noroiul nu pune probleme deosebite sau nu a pus la momentul recunoasterii . Eu zic ca se poate merge si cu pasager .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multe tutoriale cum se schimba NTC-u din senzorul de benzină. Un NTC la electronice nu e scump și nu merită să iei unu de Tico/Matiz că e scump și se lucrează greu.

Mai jos e o schemă foarte faină care șuntează NTC-urile din rezervor după ce se aprind becu/becurile din bord. Practic se leagă un releu cu automenținere.

 

http://www.qsl.net/iz7ath/moto/sonda/index.htm

 

Becurile se aprind in felul următor.

- pui contactu și becurile se aprind 2 secunde pentru a putea verifica că nu sunt arse (in sechema respectivă e ceva numit FIC)

- in rezervor sunt 2 sonde cu NTC. NTC e o electronicală ce-și modifică rezistența pe măsură ce se incălzește. E rece.. trece puțin curent. E cald.. trece mai mult curent.

Tot timpu trece curent prin acei senzori și prin bec dar senzorii fiind in benzină (și reci) trece curent puțin și becul nu se aprinde. Când benzina scade ...NTC-urile se incălzesc, rece mai mult curent și becurile se aprind.

- cu schema de mai sus, in momentul în care e tensiune suficientă să se aprindă becurile (de la curentul din senzor), cuplează și un releu aprinderea becurilor și alimentarea pe ON a releului însuși. In acest moment becul este alimentat și prin releu, sonda din rezervor fiind șuntată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii zic 5W, tu zici 10w, iar pe louis si in nu stiu ce manual am gasit 15w.....

Eu spun ce am acum in furca si se comporta mult mai bine decat inainte de schimb .

» Post actualizat in 02 Jun 2015 11:47

http://service.tanga-moteurs.ro/data/Honda_XRV_750%28Africa_Twin%29%26XL_600-650_V%28Transalp%29_%2787-02_Service_Repair_Manual.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi -- din am auzit, tura are sa fie usurica....crezi ca poate fi facuta si cu pasager? -- are sa fie catre Ruschita?

 

Da, merge si cu pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce a fost inainte . . . numai daca stie dom Profesor . Daca nu circul cu bagaje , am pasager . Eu am vreo 85 km si de obicei mai adun vreo 20 , 30 kg la bagaje cand merg singur . Suspensia se comporta bine , copiaza denivelarile si nu ma plimba pe viraj .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut are careva vreo idee DIY de "mra vario" care nu presupune gaurirea parbrizului (carenei in cazul meu)? Ma intereseaza in special un sistem de prindere ca "parbrizul" propriu-zis mi-l fac eu din ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom Profesor , este momentul sa vin pe la tine prin garaj la curatenie ca vad ca ai o gramada de maruntisuri de care nu mai ai nevoie ...... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, dar vreau sa imi fac unul sa testez putin ca nici pe original cand mi-am confectionat eu ceva nu am fost multumit de rezultat (deh,inaltimea)... parbrizul original imi baga curentul direct in zona vizierei de nu mai puteam respira daca o deschideam la viteze mari... plus ca la carena mea... cred ca cel mai ok vav fi sa recurg la niste casti/dopuri pentru touring si aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom Profesor , este momentul sa vin pe la tine prin garaj la curatenie ca vad ca ai o gramada de maruntisuri de care nu mai ai nevoie ...... :)

 

Am zis eu ca nu mai am nevoie? :)

Poti sa vii sa te inspiri :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vanquisher, nu vrei mai bine sa imi vinzi mie rd03 ul tau stock si sa gasesti alta in stare estetica mai putin buna pentru conversie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, ma termini aici :)) nu-mi spune de doua ori... eu as vrea... dar raman fara bani pentru proiectul Doria... (ignore the bad photoshop skillz)11291930_799222953480867_470415905_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recunosc ca reprezinta una dintre inspiratii, pentru inceput vreau sa obtin un "super-enduro", roti de 21/18 si bascula de XRV750, rezervor sub sa si sub carenele spate dar ma bate gandul sa incerc si o varianta supermoto, cu o bascula de CRF sau aprilia SXV (mai scurte, ampatamentul fiind prea mare pentru supermoto in varianta stock) si roti 17/17 sau 16,5/17... sau poate am stat prea multe luni fara mobra si incep sa o iau razna :|

in orice caz, mereu mi-am dorit un RD03 stock asa ca astept inca o saptamana sa vad daca ma angajeaza Kodak la vara si in cazul asta cred ca o cumpar pe a ta daca mai e valabila oferta

Editat de dudaroc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu o sa iasa niciodata un SM de 90-100kg dar ceva pe la 160-170kg cu puterea pe care o dezvolta cred ca ar iesi ceva desul de fun :) eu oricum am codita indoita asa ca as pastra de la fostul Transalp doar motorul si cadrul (fara codita), in rest am deja o furca Showa 47 de pe un CRF, bascula de RD04, airbox de transalp 650 (deasupra carburatoarelor, in interiorul cadrului), rezervorul de benzina va fi in locul airbox ului original si ma gandesc sa reprezinte si element structural (aka codita in sine) daca devine a doua mobra si nu mai am nevoie de carat bagaje, in rest totul ar fi cat mai minimalist, oricum asa ajunsese intre timp mobra si mie imi convenea compromisul asta chiar si la drum lung

 

1459140_600946283308536_1937229525_n.jpg

din pacate incepuse sa imi placa prea mult pe o roata si normal ca am ajuns sa indoi si cadrul la un moment dat... 10153694_629317953804702_711189861563122

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...