radu africatwin Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 Eu am o africana din 2000 cu 14.000 la bord...... Am facut anul trecut cu ea doar 7000 km numai fiindca am de alergat si alte motociclete Este foarte confortabila, mult mai usoara ca un Varadero, inutil sa vorbesc de fiabilitate. Am luat-o cu 6000 Euro si o am la vanzare cu 7000....ca i-am pus genti laterale cu suporti Givi, crash bar Givi, manere incalzite si cauciucuri Michelin Anakee - best of the best. Avantaje....la anul o vand cu acelasi pret. Si nu doar fiindca e fiabila. Ci fiindca este foarte potrivita cu drumurile de la noi (suspensie elastica, frane bune, demaraj si reprize aproape excelente), Varadero e prea mare in oras, seaca pe drumuri de tara, iar altele sunt prea mici. Si pretul si-l tine fiindca e mai cautata decat multe altele. Pot spune ca e o legenda. Am parcat intr-o seara la intrunirea de la Cluj (cea mare) impreuna cu un BMW GS 1150 si o Varadero nou-nouta. O gramada de tipi s-au adunat in jurul ei, aproape nebagand in seama celelelte doua motociclete - care, de altfel, costau dublu.... Uite ca revin si eu pe topicul asta. Toate africanele vazute sunt super. Problema mea e ca maine trebuie sa-mi ajunga varadero-ul, vine tocmai din Franta. Si pe langa faptul ca nu m-as desparti de africana mea, am auzit si voci care-mi spun ca varadero-ul nu se ridica la nivelul lui AT. miercuri ii fac identificarea, o iau intr-o proba de foc si dupa aia.......va tin la curent pe care din ele o voi vinde. Deocamdata am scos AT-ul la vanzare aici http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunt-d...1991-58450.html. Astept pareri pro-contra in batalia AT-varadero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marcos Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 Uite ca revin si eu pe topicul asta. Toate africanele vazute sunt super. Problema mea e ca maine trebuie sa-mi ajunga varadero-ul, vine tocmai din Franta. Si pe langa faptul ca nu m-as desparti de africana mea, am auzit si voci care-mi spun ca varadero-ul nu se ridica la nivelul lui AT. miercuri ii fac identificarea, o iau intr-o proba de foc si dupa aia.......va tin la curent pe care din ele o voi vinde. Deocamdata am scos AT-ul la vanzare aici http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunt-d...1991-58450.html. Astept pareri pro-contra in batalia AT-varadero. Africa Twin daca mai vrei si ceva offroad, varadero daca te complaci doar pe asfalt ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 (editat) Salut, are cineva idee de o toba pentru RD07? Gen Leo Vince sau ceva similar. Mihai Editat Octombrie 15, 2007 de mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cocaine Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 (editat) Salut, are cineva idee de o toba pentru RD07? Gen Leo Vince sau ceva similar. Mihai http://www.sitogroup.com/servlet/page?_pag...=&sessione= ...sau contacteaza'l pe THOMAS de pe forum!!..eu am luat toba de'ti dadui linku' de la el si e Editat Octombrie 16, 2007 de cocaine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 Multumesc, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 imi pare rau dar vreau sa ma despart de ea http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...1992-61868.html ...in continuare v a ramane cel mai bun motor cu care m am dat vreodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 intrebare : cablurile de acceleratie, ambreiaj de la RD07 se potrivesc la RD04 ? eu nu vad de ce nu, dar sa intreb si eu lumea.. si daca se poate sa imi dati si mie un raspuns rapid ca in 3 ore vrea sa comand. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 bag picioru' !!! Dau VFR ul si vreau o africana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 (editat) Toba Leo Vince, ca urmare a multor intrebari si raspunsuri nesatisfacatoare m-am hotarit sa explorez zona virtuala (internet) si ce credeti ca am gasit? TOBA LEO VINCE cu uimitorul pret de 233 euro adusa acasa. Furnizorul este din Italia. Platit pretul cerut pe ebay prin transfer bancar si toba se odihneste la 2 saptamini de la comanda pe Africana mea. Mihai http://cgi.ebay.it/LEOVINCE-SBK-HONDA-AFRI...1QQcmdZViewItem tipul este foarte serios si are si alte acarete prin ograda. --- Mesaj completat în 12 Nov 2007 21:00 -------------Am uitat. Daca o vrea cineva pe cea originala? Mihai Editat Noiembrie 12, 2007 de mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 (editat) tari motoare Editat Noiembrie 28, 2007 de crz-one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 am nevoie de tripmaster cine mi poate aduce ,..??pe e bay am gasit http://cgi.ebay.de/Honda-Africa-Twin-XRV75...1QQcmdZViewItem oare e bun...?? ca nou e de la honda 24de milioane cumpar 4gps uri de banii astia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 Salutare! Multzumesc mult AXO, pentru tura cu Arfikana ta la Tg. Secuiesc. Acum, la aproape juma' de an, am cumparat Afrikana de la Radu. Super piesa, ma bucur ca sta la mine in garaj acum. Am scos-o putzin pe dealuri, dar nu prea fac fazta cauciucurile in noroi, asa ca am luat-o usurel pe iarba, si mi-am lasat amicii sa se tavaleasca prin namol. E fantastica. Trace ca un tractor, si asa cum spunea cineva mai inainte, Afrikana nu are limite... As adauga eu, "are numai tzeluri"... Nu cred ca o sa spun vreodata, ca nu pot sa ajung acolo, sau acolo... E soldatul universal. Multzumesc fostilor proprietari ca au avut grija de ea, si au pastrat-o atat de bine. Cu noroi proaspat printre dintzi, va saluta Boieru de la Silver Sistons Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 am nevoie de tripmaster cine mi poate aduce ,..??pe e bay am gasit http://cgi.ebay.de/Honda-Africa-Twin-XRV75...1QQcmdZViewItem oare e bun...?? ca nou e de la honda 24de milioane cumpar 4gps uri de banii astia Salut, vezi ca pentru banii aia primesti doar indicatii cum se face o reparatie nu un trip. Mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crissoy Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 Salutare tuturor.de ceva veme sunt posesorul unui african din 98 e super motor de 8 luni e la mine nici o problema cu el doar ca as dori ca in iarna asta sa ma ocup ceva de el.as dori sa-i vopsesc carenele si am nevoie de un set de abtipilduri pt el.are cineva idee pe unde le pot gasi si in ce bani. Asfalt uscat tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
forro_m Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 Imi vand Africana: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...1992-70007.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_petrescu Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 dau o masina la schim pe o africa twin /index.php?showtopic=158634 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 Cam greu sa gasesti Africa Twin la 1500 eur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 (editat) Salutare! Nu stiu catzi dinte voi o sa gaseasca interesante urmatoarele mele posturi, dar sper sa fie utile. Am inceput sa lucrez la Afrikana, sa o aranjez putzin pentru drumuri, atat on road cat si off road. Am inceput cu suportul de coburi. Am ales tzeava de 3/8 pentru ca este relativ usor de prelucrat, si destul de rezistenta pentru un suport care sa serveasca si pe post de "crash bar "spate. Dupa ce am studiat putzin pe net diferit modele, mi-am ale sunul cre sa imi si placa, am facut o schitza nu tocmai eleganta, am deschis larg usa garajului si m-am apucat de treaba. Cumparasem cu o zi inainte la un magazin de materiale de constructzii tzeava. Pret - 200.000 lei bucata de 6 metrii. O sa spun si pretzul estimativ la sfarshit, ca sa vedetzi daca am economisit sau nu bani. am prins tzeava in menghina si am incalzit bine cu o lampa cu gaz exteriorul curbei pe care doream sa o fac. Nu trebuie deci un cleste de indoit tzeava sau un dispozitiv special, ci doar o menghina, o lampa si multa rabdare. Dupa ce exteriorul razei de curbura era suficient de fierbinte, am inceput sa o indoi incet, pentru a nu crea strangulari sau cute. Am repetat operatzia de 4 ori si am obtzinut primul ochelar. Pe al doilea l-am facut mai usor, avand deja "experientza" primului. Apoi a inceput spectacolul. Ca la coafor. "Ce zici fata, e bine asa?"... Ma refer la pozitzia pe motocicleta. Am rugat-o pe mama sa participe efectiv la proiect, servindu-mi pe post de pasager spate, pentru a avea o imagine, astfel incat dupa montaj, atat suportul cat si gentzile laterale sa nu incurce pasagerul in timpul mersului, fortzandu-l sa stea cu picioarele intr-o pozitie incomoda. Apoi, am facut primul bratz de prindere pe moto, si am ales ca punct de sprijin suportul scaritzei spate, pentru o rezistentza sporita. Al doilea bratz l-am prins sub carena spate de suportul pe care este montata "cotizta" motocicletei. Am sudat apoi cele doua bratze la ochelar. Iata ce a iesit, urmeaza sa fac bratzele si pentru partea stanga, apoi trec la crash-barul fatza, si cel pentru carene si far. O sa o rog pe mama sa ma ajute cu pozele, astfel incat sa va arat si cum indoi tzeava. O sa fac si niste filmuletze. Daca tot ceea ce fac o sa vi se para util sa imi spunetzi, ca daca nu, nu are rost sa va stresez cu detalii. Editat Ianuarie 12, 2008 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 Interesant. Poti sa mai dai detalii. Eu unul recunosc ca nu as fi avut rabdare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 (editat) Ce pot face unii cu o africana africa twin africa Editat Ianuarie 16, 2008 de marius_florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Ianuarie 22, 2008 Share Postat Ianuarie 22, 2008 (editat) subscriu la ce a spus Cstelia ... oricum e foarte interesant ce face boieru' ... astept cu interes sa vad partea despre crash-bar ... apropos ... un crash-bar nou/sh cam cat costa si pe unde se poate gasi ? vreo idee cineva ? Editat Ianuarie 22, 2008 de sherky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 (editat) Salut! Suportul pentru gentzi este gata. Am terminat de sudat totul, am probat pe motocicleta, atat cu cat si fara gentzi, am culcat motocicleta pe ele pe fiecare parte, sa vad cat de rezistente sunt, si cat de mult ma protezeaza in cazul unei cazaturi. Sunt destul de multzumit de rezultat. Am terminat de polizat sudurile si de slefuit, urmeaza sa aplic stratul de grund si de vopsea (negru mat). Din pacate, din cauza vitezei cu care am plecat la serviciu, am uitat sa tranfer pozele pe hardul mobil, asa ca tre sa mai asteptatzi 2 saptamani pentru poze. Am un filmuletz pe telefon, din timpul operatziei de indoire a tzevilor. E in format mp4 si se poate vedea cu nokia player. Cat despre crash-bar, acesta o sa arate cam cum sunt custile de protectie pentru mashinile de extrem 4x4. Proiectoarele se vor prinde de crash bar, astfel incat sa fie protejate in caz de cazaturi, iar ca bonus, tot pe crash bar o sa adaptez un cap de trepied pentru camere foto sau video, pentru a putea filma plimbarile. Editat Ianuarie 23, 2008 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 Salut, incearca o vopsire in cimp electrostatic, este mult mai durabila. Mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 Da. O sa incerc la o firma care face fier forjat, si are cuptor. Sa vedem daca ma lipesc de ei, ca sunt cam scartzari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 24, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2008 Da. O sa incerc la o firma care face fier forjat, si are cuptor. Sa vedem daca ma lipesc de ei, ca sunt cam scartzari. Dom' Boieru, mare incantare la ochiul meu, parca mi se razvrateste si mie oleaca spiritul de surubareala. Mai ca ti-as face o vizita sa-ti aduc si model de studiu pentru crash-bar. Iar pentru fiarele de spate, vedem ce ai gresit la primele si mai forjam o pereche si pentru Waka Nero din dotare bineinteles aduc si navetele de bere macar sa avem pe ce sta PS Nu te crampona la vopsea, da-le cu aspiratorul ca oricum se zgarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.