RobertAmbrozie Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Anakee Perfect , care din ele ? 2 sau 3 ? » Post actualizat in 11 Sep 2015 16:07 Sau tourance. Ok , poate fi si Tourance Next ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 @Robert O alternativa care poate luata in considerare este Heidenau K60 Scout, in marimea 140/80/17, sau K60 in marimea 130/80/17. Fata nu difera in marime. Ambele au aderenta buna pe asfalt ud. Cu K60, pe timpul cand se mai produceau in 140/80/17, am parcurs 19.000 km. Un alt argument pro Heidenau este pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Perfect , care din ele ? 2 sau 3 ? » Post actualizat in 11 Sep 2015 16:07 Ok , poate fi si Tourance Next ? Anakee2, bineinteles. Tourance Next, ca Exp nu cred ca se mai produce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Am k60 scout fata/ spate (140 pe spate) si sunt foarte multumit de ele pe asfalt. (si offroad). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Multumesc de recomandari , hai sa va dau cateva exemple de preturi cu livrare acasa , de aici , din Franta : 140/80/17 Conti Escape 78 Euro Tourance 100 Euro Heidenau K60 Scout 110 Euro Anakee 3 115 Euro Conti Trail Attack 2 120 Euro Tourance Next 125 Euro Conti TKC 70 130 Euro Anakee 2 nu reusesc sa gasesc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 O plimbare de miercuri: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 (editat) Ok , poate fi si Tourance Next ? M-am dat cu tourance next pe un GS 1200 ADV. Mi s-au părut super OK. L-as pune fără nici reținere pe africana ținând cont ca merg foarte mult pe asfalt. Tourance 2 a fost o foarte mare dezamăgire pe ploaie...Aluneca foarte tare pe demaraj, nu ca nu ar fi și distractiv driftul, și pe viraje mai...strânse. ;-) Editat Septembrie 12, 2015 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Multumesc pentru recomandare . A apucat cineva sa vada noul TKC 70 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Salut, cred ca am o mica problema, am observat de ceva timp ca am un sunet de scrasnit metalic (initial am crezut ca e de la frana spate, unde lipseste o tablita de la etrier), azi dimineata mi-am dat seama ca vine de la ambreiaj. E un sunet asemanator cu cel al cricului care rascheteaza asfaltul (nu stiu sa explic altfel) si pare sa faca mai degraba cand e motorul rece. Cand am desfacut la inceputul verii capacul de acolo sa inlocuiesc garnitura m-am uitat pe dinautru la capac,nu are zgarieturi, iar ambreiajul arata bine. Inca o treaba ar fi ca (ori nu am reglat eu bine cablul, ori nu stiu ce e), daca e motorul rece, nu pot sa-l imping cu ambreiajul tras, e ca si cand ar fii in viteza,daca-l fortez isi da drumul,dar tot nu e cum e normal la altele cand tragi ambreiajul si-l impingi in viteza; cand e motorul cald, problema dispare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 A apucat cineva sa vada noul TKC 70 ? Am vazut un review in care mai multi jurnalisti moto au incercat guma asta. Concluzia era ca e foarte buna pe asfalt si drumuri batatorite si uscate sau drumuri pietruite, dar mai putin pe noroi/pamant ud unde se incarca foarte repede. » Post actualizat in 14 Sep 2015 06:23 @Samo - nu stiu sa iti spun de la ce vine zgomotul, dar ultima placa de ambreiaj trebuie pusa ca in imaginea de mai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 TKC 70 e un Mitas E-08 mai scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Am vazut un review in care mai multi jurnalisti moto au incercat guma asta. Concluzia era ca e foarte buna pe asfalt si drumuri batatorite si uscate sau drumuri pietruite, dar mai putin pe noroi/pamant ud unde se incarca foarte repede. » Post actualizat in 14 Sep 2015 06:23 @Samo - nu stiu sa iti spun de la ce vine zgomotul, dar ultima placa de ambreiaj trebuie pusa ca in imaginea de mai jos clutch.jpg Da,corect, acum imi zicea si Sebicozaurul ca ultima placa e d-ampixulea pusa... probabil si de acolo e problema cu faptul ca se blocheaza ambreiajul cand e motorul rece si nu pot sa o misc din prima daca e in viteza. Multumesc, o sa cercetez un pic, poate ajung cu ea pe la mecanic saptamana asta sa isi dea cu parerea sa nu desfac degeaba sa defazez placa respectiva si dupa aia sa trebuiasca iar desfacut sa umble si el prin motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Se pare ca Anakee 2 nu se mai gaseste asa usor . Mai stiu pe cineva care a cautat ptr motocicleta dar a sfarsit prin a cumpara Anakee 3 . Pana acum este foarte incantat de ele . » Post actualizat in 14 Sep 2015 07:21O plimbare de miercuri: Cat ai mers pe jos sa faci pozele astea ? . Ma bucur sa vad ca iti priesc plimbarile . Bafta si peisaje cat mai faine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Anakee 2 nu se mai fac. Carcotasii spun ca 3-ul e mai prost ca 2-ul pe asfalt ud. P.S. Pe aia portocalie am Anakee 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Arthur n-am mers mai mult de 100 de metri (e trasa cu 24mm pe full frame ) » Post actualizat in 14 Sep 2015 08:40In alta ordine de idei am verificat vineri uleiul si iar e joja uscata. Am completat cu 0.6L cat aveam la indemana si tre sa mai cumpar 1 litru. O sa tot merg asa pana in iarna, si la iarna clar dau motorul jos si masor tot ce-i de masurat la cote (piston, cilindri) si ma uit si la distributie, schimb si simeringurile de la supape, cred ca o sa ma uit si la ambreiaj (la uzura), sa masor arcurile, sa ma uit la placute etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Citesc aiurea pe aici și parcă e topic de KTM sau IJ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 (editat) Robert: Tourance simplu sau Trail Attack 2. Dacă nu-ţi sunt suficiente pentru macadam, atunci K60 Scout. Anakee 2 nu se mai fabrică de când a apărut Anakee 3, iar ce mai găseşti pe stocuri sunt deja prea vechi, Korben: omul cere o anvelopă la care aderenţa să fie punctul forte iar tu îi recomanzi <de două ori> Mitas ? Editat Septembrie 14, 2015 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Nu stiu pe unde am citit ca, cica, s-a reluat productia de Anakee2, tocmai din cauza review-urilor negative ale Anakee3. Ba chiar, acum e mai scump Anakee2 fata de Anakee3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Eu n-as merge pe o guma prea stradala, sau acuma nu stiu.....daca se iveste ocazia sa o bagi pe un drum cu pietris/pamant sau off-road light, K60 scout sunt ideale (ce-i drept,doar pe ele m-am dat) dar mi se pare ca au un raport foarte bun aderenta/longevitate + capacitati offroad ( pe uscat). Pe ud, in off, nici o guma nu e suficient de buna pt greutatea mobrei ca sa fii linistit... » Post actualizat in 14 Sep 2015 09:36Nu stiu pe unde am citit ca, cica, s-a reluat productia de Anakee2, tocmai din cauza review-urilor negative ale Anakee3. Ba chiar, acum e mai scump Anakee2 fata de Anakee3. Asta-mi aminteste de obiectivele alea vechi , manuale pe film, care acum 10 ani se gaseau la 10-15 $ iar de cand explozia cu mirrorless + adaptoare pt dslr, toti pseudo-artistii le cauta si au ajuns preturile cu un zero in coada in plus.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Korben: omul cere o anvelopă la care aderenţa să fie punctul forte iar tu îi recomanzi <de două ori> Mitas ? Nu recomand nimanui nimic, dar eu nu am avut nicio problema cu Mitasul, sunt chiar surprins pozitiv, pentru ca ma asteptam sa fie mai rele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 (editat) Eu n-as merge pe o guma prea stradala, sau acuma nu stiu.....daca se iveste ocazia sa o bagi pe un drum cu pietris/pamant sau off-road light, K60 scout sunt ideale (ce-i drept,doar pe ele m-am dat) dar mi se pare ca au un raport foarte bun aderenta/longevitate + capacitati offroad ( pe uscat). Pe ud, in off, nici o guma nu e suficient de buna pt greutatea mobrei ca sa fii linistit... » Post actualizat in 14 Sep 2015 09:36 Asta-mi aminteste de obiectivele alea vechi , manuale pe film, care acum 10 ani se gaseau la 10-15 $ iar de cand explozia cu mirrorless + adaptoare pt dslr, toti pseudo-artistii le cauta si au ajuns preturile cu un zero in coada in plus.... La mine urmeaza sa ma scap cu regravorul in guma de spate si sa dispara banda de legatura dintre crampoane . Editat Septembrie 14, 2015 de 5129114 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Bun , am receptionat . Adevarul e ca pe VStrom am avut Tourance si eram happy. Cu voia dumneavoastra o sa ma gandesc daca sa incerc noul TKC 70 . Nu ma dau in vant dupa noutati neaparat dar Trailmaxurile TR91 cu care am cumparat motocicleta au crestele cu inaltime inegala si imi dau un mini voblaj pe la 70 kmh. Sigur ca fata face chestia asta , dar si spatele are acelasi simptom : daca il mangai zici ca plimb mana pe un fierastrau de cauciuc. Cel putin 2-3 mm diferenta intre creste . Si cum aici sunt nevoit sa inghit asfalt preponderent ... o sa incerc sa lipesc mobra de asfalt , sa nu mai zornaie gumele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Povesteam mai demult ca si eu aveam voblaj la 50-70 km/h ca Tourance Exp, modelul vechi, adica. Intre timp mi-am pus cramponatele, apoi iarasi Tourance-urile. (cred ca imi trebuie a doua perechi de roti, pt cele doua perechi de cauciucuri). Ei bine, dupa ce le-am montat a doua oara, nu am mai avut voblaj. E adevarat, de data asta am dat cu vaselina pe buza cauciucurilor si le-am umflat la 3.5 atm. Apoi am scazut presiunea la ce recomandata, bineinteles. Concluzia: s-au ajezat mai bine a doua oara. PS. Acum am iar cramponatele pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 ...de data asta am dat cu vaselina pe buza cauciucurilor si le-am umflat la 3.5 atm. Atenție la vaselina: dăunează grav sănătății camerei și a cauciucului ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 La mine urmeaza sa ma scap cu regravorul in guma de spate si sa dispara banda de legatura dintre crampoane . de ce ai face asta? tocmai stripul ala pe mijloc ajuta mult la tractiunea pe asfalt si sa mai atenueze uzura...iar pe off nu te incurca asa tare, nu ar descarca colosal de mult material fara alea acolo. Mai ales ca nu e asa gros strip-ul ala... in rest, profilul gumei e decent ganit pt offroad cu capacitate buna de descarcare (nu vorbim de noroi full unde nu face fata cum trebuie si se incarca rapid) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.