andrei belcic Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 In zona Resita am vazut multe anunturi cu mobre "aduse". Fara acte, ca doar sunt enduro si nu-ti trebuie numar sau impozit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 In zona Resita am vazut multe anunturi cu mobre "aduse". Fara acte, ca doar sunt enduro si nu-ti trebuie numar sau impozit. Pacat ca-s aduse tot modele care nu ne sunt de mare ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Alea nu sunt modele, ci gunoaie » Post actualizat in 28 Sep 2015 08:51Are cineva experiente pozitive in folosirea sprayului de pana ( sau alte solutii salvatoare ) in roti cu camera ? Sprayul pentru pana ar trebui sa functioneze bine si pe rotile tubetype Ramane valabil ca prima data trebuie sa scoti cuiul sau ce ti-a facut pana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 (editat) Korben, ma refer la model de dezmembrat, stii ca adunate,acareturile care se uzeaza la o motocicleta umblata costa o gramada. Sau la una veche (ca in cazul meu) mai ajung sa fie piese mancate de rugina (rezervorul) care costa mult daca necesita inlocuire. Editat Septembrie 28, 2015 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 ce gunoi de om,daca a pus alte poze.... in poze aia arata aproape mai bine ca a mea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Dar sunt furate, la naiba! Chiar si pt dezmembrat, tot furt se cheama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Dar sunt furate, la naiba! Chiar si pt dezmembrat, tot furt se cheama. Poate nu sunt furate mai, poate a murit proprietarul,fara rude,iar motocicleta a ajuns la licitatii It seems legit... Oricum si cu noi interesati si cu noi dezinteresati de ele, ele tot furate raman, paguba proprietarului de drept ramane, iar data trecuta mie mi s-a parut o situatie exceptionala (fericita) pentru Romania, cu filat, prins hotii si alte cele. Pentru niste motociclete din anii '80-'90 nu se obosesc tovarasii sectoristi sa faca mare lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Cea de pe olx din Resita s-a plimbat mult, schimba proprietarii grupa mare, de obicei prin diverse schimburi. Are provenienta dubioasa, stiu sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 Deci tineti bine ce aveti ca dispar si astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 http://olx.ro/oferte/user/lU05/ Poate are careva nevoie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 Vezi ca seaua nu e buna la RD07A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 (editat) E si nu e,acuma depinde FIX pentru ce model e. Gabi a imprumutat de la Ionut o sa de RD07 sa faca un test si a pus-o pe RD07A,dar intr-adevar,ceva bate si normal trebuie pilit ceva pe acolo. P.S. multumesc celor cu mai multa experienta in modelele astea pentru aportul adus, am zis ca poate ajuta pe careva piesele respective, mai ales radiatoarele... Editat Septembrie 29, 2015 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 Ca sa fie buna la RD07A trebuie scos carligul de agatare din dreapta RD07 are doua, RD07A are doar unul In rest sunt la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 *ar fi bun un buton de "like" pentru postari pentru atunci cand nu vrei sa spui nimic,dar vrei sa-ti arati recunostinta fata de userul care posteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 Eu folosesc Şaua de la RD07 la asta nouă şi n-are bai, cu tot cu cârlig. Userul cu acele piese e Serj, luaţi dacă aveţi nevoie că-i băiat serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 A,serios, el luase de la 10 ursi rd04 ala anu' trecut,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 Ca sa fie buna la RD07A trebuie scos carligul de agatare din dreapta RD07 are doua, RD07A are doar unul In rest sunt la fel Asta stiam si eu, drept pentru care am scris in anunt ca fiind compatibila cu RD07a. *ar fi bun un buton de "like" pentru postari pentru atunci cand nu vrei sa spui nimic,dar vrei sa-ti arati recunostinta fata de userul care posteaza. Multumesc Samo pt reclama. Iti raspund la mesajul de pe olx aici pe PM Eu folosesc Şaua de la RD07 la asta nouă şi n-are bai, cu tot cu cârlig. Userul cu acele piese e Serj, luaţi dacă aveţi nevoie că-i băiat serios. Merci Andry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 Cred ca m-am inselat, dar stiu ca e o problema undeva, am incercat asta vara sa schimb saua cu Calin_n (el are RD07) si nu am reusit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 ... si nu am reusit Insuficienta alcoolica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Salut, intereseaza pe careva filtru aer sport refolosibil k&n ?http://olx.ro/oferta/filtru-aer-sport-refolosibil-k-n-honda-transalp-honda-africa-twin-ID4ItUs.html Filtrul e in stare buna trebuie sa-l spal. Il vand pentru ca am trecut pe filtru de hartie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Cand il "termini" pe cel de hartie, fa o treaba si fa-ti-l cu burete si ai terminat cu povestile, se spala cu benzina, se da cu spray sau cu ulei si e cel mai smecher. http://www.xrv.org.uk/forums/transalp/47503-foam-filter-older-tas.html#post475485 Ceva de genul,cu mentiunea ca il poti face din coala de burete,cusuta si lipita cu glue-gun-ul, si facut si un cerculet in capat,tot de burete ca sa asiguri filtrare optima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 (editat) Patanie: Anul trecut cand am bagat tura de Alpi, am dormit in prima seara la niste prieteni de familie din Baia Mare. Dimineata, cand am dat sa pornesc motorul, s-au auzit niste sunete/pocnete metalice in cilindrii in timp ce dadeam la demaror. Normal ca m-au trecut toate transpiratiile. Dupa ce a pornit intr-un final, totul a revenit la normal. Dupa cateva zile, undeva prin Elvetia , in mers fiind, brusc imi cade incarcarea sub 12V. Faza scurta aprinsa in paralel cu proiectoarele . Las doar pozitia si incarcarea revine undeva la 14,2. Deci tura o finalizez doar pe proiectoare si pozitie. Dupa faza asta, totul revine partial la normal pana prin iunie anul asta cand, fiind intr-un sens giratoriu, brusc moare motorul cu tot ce inseamna becuri in bord, lumini, etc. Trag pe dreapta, ma uit ca .... la el, ii dau o cheie iar si porneste fara nicio problema. Incarcare cu toate aprinse in jur de 14,2. Iar trece vara fara nicio problema, acum cateva zile, plec de la munca si pe demaraj imi trage vreo 3-4 rateuri de tanc si tace complet. Deci insumat vreo 20mii km nu au fost decat rar niste simptome de intrerupere partial sau totala. M-am dus cu ea direct la "doctor" si ce sa vezi: papucii de la releul de forta al demarorului erau copti. Jur, nici nu am stiut ca am asa ceva la motor :-) Am schimbat releul cu toate contactele aferente de pe fire si acum incarca cu toate luminile aprinse in jur de 14,2-14,4. 1. Releul de incarcare IGNITECH pus acu vreo 70mii km nu are nici pe dracu' :-) 2. Sunetele proveneau de la scantei date aiurea'n tramvai. Morala: incarcare slaba = contacte/masa defectuasa oriunde in circuit. Editat Octombrie 1, 2015 de Mihutz77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 Sau, cum ar zice dom' profesor, "insuficienta alcoolica" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Caut sa cumpar o africana faina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Mai faina decat a mea nu exista,. deci nu poti sa cumperi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.