raoulserban Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 bhoooaa ce ne-am emancipat. responsability si accountability intr-o gasca de prieteni...ce se intampla » Post actualizat in 18 Mar 2016 13:11teoria conspiratiei zice ca vreti o baza de data cu afrikane si sa controlati tot marketul. nu ma bagati in seama, am doar o zi proasta si nu am nici o matusa pe moarte cu ditamai ranchu in USA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Lasa teoria conspiratiei si trece-te pe lista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Aceea unica pozitie e cu ghidonul dat "ferea" la maxim, nu mai stiu la inchis sau deschis, da vezi tu. Se foloseste o cheie de 10 tubulara de-aia cu maner T lung gasibila standard peste tot la raioanele auto. Dar smecheria ajutatoare e alta, spargi un magnet in menghina sau cu ciocanul pana obtii bucati potrivite sa intre in tubul ala si normal sa mai ramana loc pentru capul surubului. Poti chiar sa lipesti magnetul ala cu ceva rasina sa ramana acolo pentru data viitoare. E bine ca magnetul ala sa fie si puternic, poate chiar gasesti o pastila de magnet cu neodim care numa bine sa intre acolo. Eu nu mai am nici o piulita originala (sunt incastrate in carena) pentru ca la vechimea plasticului s-au invartit rand pe rand si le-am eliminat. Vezi ca e posibil sa fi patit la fel, caz in care preferabil e sa pui suruburi nu piulite in carena. Le stilizezi capetele hexagonale (zimtezi) cu flexul, apoi le introduci cu caldura si le imobilizezi cu rasina epoxidica. Daca lucrezi curat, alea nu mai ies de acolo si ai avantajul unei montari/demontari mai lesnicioase (nu mai trebuie sa nimeresti artistic gaurile din carena) si poti lucra singur, carena stand in suruburi. Bafta! Multumesc pentru pont , e foarte bun . Nimerirea artistica a gaurii e arta si precizie si fix in locul acela este deasupra un alt surub si suportul acestuia , in asa fel incat iti limiteaza drastic toate unghiurile mai usoare . Aveam tubulara lunga , am fixat surubul in capat cu un scoci de hartie finut , am fixat o lumina mica special cat sa ilumineze doar zona aceea , ce sa mai , ziceai ca sunt doctor docent si ma pregatesc sa fac chiuretaje la furnici ( hmm...) , Insa nici o sansa . E adevarat ca am prins un fir de suportul semnalizatorului stanga si grosimea firului imi mai fura vreo 2 mm utili . Dar cum spuneam , pana la urma am strans doar 5 din 6 suruburi la carena frontala . Cand o sa ma intorc din Maroc , o sa reiau cosmarul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 bhoooaa ce ne-am emancipat. responsability si accountability intr-o gasca de prieteni...ce se intampla » Post actualizat in 18 Mar 2016 13:11 teoria conspiratiei zice ca vreti o baza de data cu afrikane si sa controlati tot marketul. nu ma bagati in seama, am doar o zi proasta si nu am nici o matusa pe moarte cu ditamai ranchu in USA Nu trebuie sa ne rogi, oricum nu te bagam in seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Martie 25, 2016 Share Postat Martie 25, 2016 (editat) Adio, dar raman cu tine! Draga comunitate Africatwin, poate vreti sa va aduceti prieteni in club. Se vinde in Timisoara motocicleta mea care a vazut Europa si Africa, Nadragul si Valeniul. Si mai vrea. Detalii pe: /index.php?/topic/736364-honda-africatwin-rd07a/ Editat Martie 25, 2016 de mircealeschian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 25, 2016 Share Postat Martie 25, 2016 mare greseala ca nu ii faci reclama ca virgina, nu are sanse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 salut. un capac de pompa de apa gasesc pe la careva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Am inteles ca surubul de reglat turatia la relanti la Rd03/Rd04 este din acela lung su flexibil. Asa este? Oare unde gasesc si eu unul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 Dezmembrari. Vezi si pe la alte honde japoneze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 Nu este lung -- cel putin la RD03 -- este la fel ca cel de transalp 600 pana in 96 pentru ca poti baga mana pe la carena sub rezervor. Fa cum ti s-a mai zis si prelungeste l cu un furtunel ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 La RD04 este de fapt un cablu flexibil de otel "lipit" in capul surubului de relanti. La celalalt capat e o rozeta de plastic ce se fixeaza pe prinderea stanga jos a rezervorului. E piesa #2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 Asta e. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 3, 2016 Share Postat Aprilie 3, 2016 zgarciti astia cu africa twin. al naibii daca lasa la pret, mai ales acum ca Honda a scos noua regina pe sosele de aproape 1 an. o sa fac petitie sa scada pretul sau reclama negativa la Nadrag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Ziceai ca in iarna il rezolvi, nu? N-am mai avut bani, am adus acum cateva zile mobra acasa de la iernat, si o sa-i dau jos motorul de pe ea, in spatele blocului si-l iau sus, sa desfac sa vad ce e...ca sa mai scutesc din manopera inutila... ontopic, intrebare: am transportat mobra cu o platforma (4 km gen) si vad ca schimbatorul de viteze atinge scutul jos cand vreau s-o bag in treapta si nu inteleg de ce. O fi apasat aparatoare la plaforma putin pe scut, ca vad urme vagi,dar imi da cu virgula. Daca il apasa, teoretic trebuia sa fie mai in interior bagat, nu invers, din moment ce tija schimbatorului atinge in partea de jos,cand sa intre in treapta 1... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 N-am mai avut bani, am adus acum cateva zile mobra acasa de la iernat, si o sa-i dau jos motorul de pe ea, in spatele blocului si-l iau sus, sa desfac sa vad ce e...ca sa mai scutesc din manopera inutila... ontopic, intrebare: am transportat mobra cu o platforma (4 km gen) si vad ca schimbatorul de viteze atinge scutul jos cand vreau s-o bag in treapta si nu inteleg de ce. O fi apasat aparatoare la plaforma putin pe scut, ca vad urme vagi,dar imi da cu virgula. Daca il apasa, teoretic trebuia sa fie mai in interior bagat, nu invers, din moment ce tija schimbatorului atinge in partea de jos,cand sa intre in treapta 1... Scutul ar trebui sa se deformeze mai greu . Pedala este dreapa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Scutul ar trebui sa se deformeze mai greu . Pedala este dreapa ? da, pe ea nu sunt urme oricum acum am dat scutul jos, ca urmeaza sa demontez motorul curand. am sa-i fac o poza la scut sa compar cu alte poze pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Lasa-le-n spume de poze, cand montezi toate la loc, te sui pe ea si vezi daca nu cumva iti vine pedala aiurea la picior,daca o simti aiurea, pui frumos o ranga intre ea si scut si o "indrepti" cat sa-ti vina bine/comod la picior. Spor la surubareli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Lasa-le-n spume de poze, cand montezi toate la loc, te sui pe ea si vezi daca nu cumva iti vine pedala aiurea la picior,daca o simti aiurea, pui frumos o ranga intre ea si scut si o "indrepti" cat sa-ti vina bine/comod la picior. Spor la surubareli. stiu ce spui, chestia descrisa de mine e ultra banala, de aia ma mir unde ce si cum s-a deplasat. Adica nu e rocket science Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Spor la surubarit si tine cheile de 12 si 14 aproape ptr ca Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 stiu ce spui, chestia descrisa de mine e ultra banala, de aia ma mir unde ce si cum s-a deplasat. Adica nu e rocket science Nu ziceam ca e rocket science, ziceam sa nu te stresezi cu ea, cine stie, poate anu trecut ai dat-o prin gropi/pietre pe offroad si ai strambat-o fara sa-ti dai seama sau s-a lasat pe schimbator, in remorca fiind (pe scut raman urme mai usor ca-i aluminiu,pe schimbator, ceva mai greu,cred). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 (editat) Nu-s de la pietre/offroad pt ca schimbatorul functiona ultima oara cand am mers cu ea, fara sa atinga. Deci ori de atunci de cand am transportat mobra de la ultima plimbare (cand am venit acasa cu ea pe platforma) (si de atunci n-a mai fost folosita), ori cand am adus-o acasa, iar pe platforma. Am atasat niste poze mai explicative in poza 1 se vede unde atinge schimbatorul (varful tijei metalice de la pedala schimbatorului) in poza 2 se vede urma pe scut, unde s-a frecat de aparatoarea rotii de la platforma in poza 3, vederea de sus la scut,in incercuire se vede iarasi, urma de la schimbator, ca idee Editat Aprilie 4, 2016 de the insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Get over it. Cine stie cum s a indoit levierul scimbatorului. E metal moale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Se pare ca s-a deformat curbura scutului . Se remediaza simplu . Bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Get over it. Cine stie cum s a indoit levierul scimbatorului. E metal moale m-ai inteles gresit, nu-mi faceam griji de ce s-a intamplat. Ci incercam sa-mi dau seama unde draq s-a futut (adica daca s-a curbat scutu sau unde /ce s-a intamplat ca sa stiu unde indrept » Post actualizat in 04 Apr 2016 11:41 Se pare ca s-a deformat curbura scutului . Se remediaza simplu . Bafta . fix la asta m-am gandit si eu dar aici e curiozitatea/nelamurirea mea. Judecand dupa zgarietura laterala a scutului,aia de la aripa platformei,ar insemna ca scutul a fost impins spre interior. Dar daca ar fi fost impins spre interior,culmea, asta ar fi cauzat o distanta mai mare intre levieru de la schimbator si scut Insa mie de fapt imi atinge. Sau poate ,daca ma uit bine la zgarietura de la scut, cred ca a fost impins de jos in sus,de aia atinge. Pt ca levierul atinge cand cursa e jos maxim cam. Deci cred ca a impins scutu un pic mai sus si trebuie partea aia din scut impinsa mai jos,inapoi,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Urmareste prinderea scutului ce deformare are sau daca nu are astfel de urme , inseamna ca scutul a fost presat de jos in sus si curbura a crescut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.