Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 (editat) Tizule, ma vad pe mine acum vreo 2-3 ani )). Nu te încurajez (ca sa nu ajungi cu nervii la final, ca mine) dar nici pe departe de mine gândul sa te descurajez. Arata genial zona polisata. Sunt pe fuga și nu am apucat sa vad tot filmulețul. Poate răspunsul e acolo. Dacă da, let me know. Daca nu, intrebare: Cu ce protejezi bascula după polish? La mine jugurile sunt asa. Le-am dat un strat de lac la vopsitorie, asa, pentru liniștea mea, dar nu ma aștept sa reziste ani și ani. Bascula este și mai expusa, asa ca de aici întrebarea mea. Editat Octombrie 17, 2016 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Avem diodeee...avem valoareee...ole ole ole » Post actualizat in 17 Oct 2016 13:44 Am gasit ceva intre 1N4007 si Mur860. Bir 399 blabla.3A si ceva sute de V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Sau pompa de benzina vacumatica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 Ori! Asa m am ars la dejte cu chinezaria mea de pishtol. » Post actualizat in 17 Oct 2016 18:13 Sigur am futu ceva » Post actualizat in 18 Oct 2016 05:01 Foto cu creatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Iti recomand sa cauti si sa pui totusi MUR860 Ii zice dioda rapida sau dioda de comutatie pentru ca deschide jonctiunea mult mai repede decat 1N4007 sau echivalent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Bre ma lasi. E buna asta. Si asa am cautat de nebun magazine.ba nu aveau ba nu ii gaseam. E oricum mai cu mot decat 1N4007. Dha...tot caut sa inteleg de ce punem dioda acolo. Eu stiu ca dioda e un soi de valva pt curent si e folosita ca protectie. Cum ajuta efectiv la protejarea platinilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Pune in scurtcircuit tensiunea inversa Pompa electrica si contactul respectiv se comporta ca ansamblul platina/bobina de inductie la Daciile vechi De aceea face scanteie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Prostii. Pompa vacumatica si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 In pompele de scuter n am incredere. Si cand ma batea gandul sa pun una vacuumatica acu ceva anisori n aveam stuturi si restu acareturilor. Ba scula ba nu scula iese okeysh. Pt impact vizual parca dunga lata mata pe mijloc e mai ok. Legat de stratul de oxid prin anodizare...am constatat ca in unele zone era mai gros si in altele mai subtire. Banuiesc ca de la timp spalari samd » Post actualizat in 18 Oct 2016 10:22 Cred ca ma duc pana la 1500 apoi polish. Din seria nu vreau nik.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Eu am pus pompa vacumatica de motocicleta. Yamaha. Si n-a sighitat de loc. Dar bine, eu am incredere in Yamaha...... Aluminiul lustruit va oxida in timp scurt. Pt a impiedica asta trebuie.... anodizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Nimi nu e menit sa tina vesnic, oxideaza, lustruiesc sau cine stie ii trag o vopsea turbata si... va oxida daca nu este ingrijit. de fel orice piesa lustruita se trateaza cu ceara/sealent. ceara care fct de calitate rezista la 3-5 spalari, inclusiv cu spuma activa. am luat in calcul povestea asta cu oxidatul . in UK am gasit unde anodizeaza, am si vazut cum arata, mult mai lucios decat "original dupa 20ani" dar nicidecum oglinda. cert este ca anodizarea are plusurile ei. cel mai cool mi se pare anodizarea cu diverse nuante. ca sa ii raspund tizului, pt a pastra aspectul se lacuieste/ se da cu clearcoat (in special la rotile auto, buza) , sau se aplica folie clara sau , cel mai intalnit ...se ceruieste si ingrijeste constant . ca sa scot oglinda bascula a trebuit sa trec la o bormasina mai puternica, cea cu acumulatori e prea slaba, are turatie mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 ... ca sa scot oglinda bascula a trebuit sa trec la o bormasina mai puternica, cea cu acumulatori e prea slaba, are turatie mica. Incearca cu un flex mic cu turatie variabila. Poti regla de la foarte incet, la foarte rapid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Asai...da tocmai ce am evitat divortul. Mi a mai vandut cineva pontul cu disc de carpe si o pasta mai fina. Asta ce o am lasa zgarieturi vizibile de aproape. S a rupt mizeria aia de protectie de bascula. Am incropit ceva da nush cat tine. Parca era ceva de kktm ce se imbumba. Cine stie sa mi zica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Bre ma lasi. E buna asta. Si asa am cautat de nebun magazine.ba nu aveau ba nu ii gaseam. E oricum mai cu mot decat 1N4007. Dha...tot caut sa inteleg de ce punem dioda acolo. Eu stiu ca dioda e un soi de valva pt curent si e folosita ca protectie. Cum ajuta efectiv la protejarea platinilor Bag-o liniștit! Probleme de comutație ai fi avut doar la frecvențe mari, pompa de AT „bate” mai încet decît inima așa că nu-i cazul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Verificați și ambreiaju... în caz că patinează! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Si polishez si polisez pana cand sper sa imi dau seama ce fac cu motorul. Recomand Motul wheel cleaner. Este f bun. Nu stiu daca la fel de bun comparativ cu Sonax extreme wheel cleaner dar a indepartat foaaaarte multa mizerie acumulata in timp. Acum incerc sa aduc gloria de alta data a spitelor » Post actualizat in 19 Oct 2016 16:14 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Africanu Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Aaaaaaa, si le lustruiesti montate.... Ce misto arata. De ax cand te apuci, ca ceea ce faci acum e "hunting for compliments" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Nush inca cum sa abordez axul. Are ceva spline sa ma pot plimba cateva mii de km, exceptie zgomotul ce il va face pe decelerari. Daca il sudez in puncte voi avea liniste cateva zeci de mii, ce probabil voi face. Am gasit o firma in Vinga ce face roti dintate samd. Le am dat un email cu rugamintea sa replicheze pinionul vestit al lui Stefter. Sa vedem. Variantele astea care elimina jocul sau se prelungesc pe capul axului sunt mai mult ca ptevenire decat final fix. Sapoi odata ce axul a inceput sa aiba uzura...boala lunga moarte sigur, aka reparatie sau dezmembrari. Cat despre adusul pieselor la gloria de alta data, doar fac sharing , cunoasterea e a tuturor. Cert e ca ingrijite, piesele nu batranesc asa repede si urat plis ca intretinerea lor ocazionala devine placere si nu autoflagelare Inca nu reusesc sa intru pe piata neagra acolo unde se tranzactioneaza afrikane intregi, m-ar tenta » Post actualizat in 20 Oct 2016 06:07 Ps: place pastila de la tine, dragut concept » Post actualizat in 20 Oct 2016 16:55 Cautand protectie bascula am dat peste http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=index&cPath=344_318 Daca aveti nevoie de diverse piese noi...vi-l recomand, acum ceva anisori am comandat de la dilly si a fost ok. la un moment dat a avut si axul pe comanda, pret bun. daca stiti de vreo afrikana uitata printr-un hambar ceva...dati-mi de veste pls . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 (editat) Am o nelamurire la carburatoare: cand invart din surubul de aer al carburatorului din spate, variaza turatia motorului. Bun. Il las unde imi place mie cum suna cel mai bine, pe la 2 ture juma. Cand ma mut la surubul carburatorului din fata, invart din el in nestire iar turatia ramane neschimbata, fie ca e insurubat complet, fie ca e desurubat complet. Bina, nu l-am extras de tot. Tot asa e si la voi sau pur si simplu inseamna ca am eu carburatorul fata infundat pe traseul surubului respectiv? Desi eu zic ca am curatat si suflat bine carburatoarele.... Gaturile de cauciuc dintre carburatoare si chiulasa sunt noi si colierele stranse bine. Editat Octombrie 20, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Dupa vanzarea motocicletei AFRICA TWIN RD 07 mi-au ramas spre vanare camerele fata/spate-noi noute cumparate in AUGUST 2016 si releu incarcare-nemontat-.Prefer sa vand pachet complect 300 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 Am o nelamurire la carburatoare: cand invart din surubul de aer al carburatorului din spate, variaza turatia motorului. Bun. Il las unde imi place mie cum suna cel mai bine, pe la 2 ture juma. Cand ma mut la surubul carburatorului din fata, invart din el in nestire iar turatia ramane neschimbata, fie ca e insurubat complet, fie ca e desurubat complet. Bina, nu l-am extras de tot. Tot asa e si la voi sau pur si simplu inseamna ca am eu carburatorul fata infundat pe traseul surubului respectiv? Desi eu zic ca am curatat si suflat bine carburatoarele.... Gaturile de cauciuc dintre carburatoare si chiulasa sunt noi si colierele stranse bine. Pe surubul ala se monteaza un arc, o saiba si un o-ring. Daca ansamblul asta nu sta bine, s-au a cazut oring-ul atunci e probabil sa nu se simta nimic cand invarti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 Aha. E de verificat. Pe de alta parte, daca inchid celalalt surub, motorul se opreste. Pare mai degraba canal/jiclor infundat, nu aer fals pe langa oring. Deci, in mod normal, cele doua suruburi ar trebui sa aiba un comportament identic, nu? Mai ales ca reglajele se fac cu mobra pe loc si cilindrii sunt incinsi egal.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 Cred ca nici pe loc nu se incalzesc egal cilindrii (chiar as fi curios dupa juma de ora de relanti care e temperatura masurata pe fiecare galerie). Cat despre suruburi, Sebicozaurul le avea puse deschise de tot,in sensul in care daca mai deschidea 1mm ii cadeau din carburatoare. La mine AMBELE suruburi fac fix nimic, le inchid de tot pe ambele si motorul merge, le deschid de tot, motorul merge. Le-am reglat in asa fel incat sa fie bujiile la culoarea potrivita, iar consumul e ~7.7 urban (Brasovul nu e foarte aglomerat,cu moto nu stai mult prin trafic). Tine de uzurile carburatoarelor, a motorului... nu tine de cat de bine ai curatat carburatoarele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 Eu nu am reglat decat sincronizarea Am invatat pe pielea mea sa nu umblu la reglajele de fabrica Sau altfel spus, daca merge bine, lasa-le naibii asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Octombrie 21, 2016 Share Postat Octombrie 21, 2016 Da, la mine problema era cu sincronizarea, ca erau reglate dupa sincronizatoare si mergea balbait si in salturi, la recomandarea lui Cristi am desincronizat si ne-am jucat mai mult cu suruburile de amestec, acum toarce si cred ca am reusit sa ii gasesc si mixul bun la suruburi: cam 2 si un sfert/jumate la cilindrul din fata si aproape 3 la cel din spate... Cred ca "de fabrica" se aplica dupa o reconstructie completa de carburatoare, nu cand ai o membrana noua si una care mai merge si cuie pontou,plutitoare si arcuri de 26 de ani, cartea ajunge sa fie mai mult in ghid nu un regulament cand vine vorba de motoare vechi de 26 de ani. Zic si eu asa... daca ma insel, imi pare rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.