Sari la conținut

Honda AfricaTwin - XRV650/750


Postări Recomandate

slabeste cele 8 suruburi dela jug infer si super cite 1/2 ture, pune roata intre piceoare ca la bicicleta indrepti de ghidon si stringi suruburile la loc in stea,,,,si sa nu te puna satan sa nu vi la rasnoave.

am incercat varianta asta dar nu am reusit nimik ott asa sta nu stiu ce sa ii mai fac sa fie oare un telescop putin stramb? sau se poate ca piesele de la jug cele din aluminiu sa se fi ddeformat in urma unui incident? eu am cumparat motorul cu acest mic defect abia dupa ce am facut cateva sute de metri am remarcat acest inconvenient in prima faza nu am sesizat nimik fiind captat de felul in care functioneaza motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sau se poate ca piesele de la jug cele din aluminiu sa se fi deformat in urma unui incident?

 

Posibil. Alege niste distante de referinta la juguri stanga-dreapta si masoara cu o ruleta. Daca masuratorile sunt diferite, atunci ai o problema.

 

Eu ti-as sugera sa desfaci tot ansamblul telescoape/juguri/ghidon si sa verifici. Tijele telescoapelor le poti verifica cu o rigla mai lunga. Odata ce le-ai dat jos, pune rigla pe lungime tijelor si verifica jur-imprejur. Daca vre-o tija e stramba ai sa-ti dai seama. Ghidonul il poti verifica punandu-l pe o suprafata plana cu "trapezul" asezat. Apoi masori distantele de la cele doua capete pana la suprafata pe care sta asezat.

 

Mai ai timp pana vineri :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat varianta asta dar nu am reusit nimik ott asa sta nu stiu ce sa ii mai fac sa fie oare un telescop putin stramb? sau se poate ca piesele de la jug cele din aluminiu sa se fi ddeformat in urma unui incident? eu am cumparat motorul cu acest mic defect abia dupa ce am facut cateva sute de metri am remarcat acest inconvenient in prima faza nu am sesizat nimik fiind captat de felul in care functioneaza motorul.

 

poate doar ghidonul sta stramb si iti da impresia ca e si furca strambata ... incearca sa nu te orientezi dupa muchii care nu tin de linia cadrului (rezervor, bord cu parbriz samd).. cel mai sigur insa este sa dai furca jos si sa verifici fiecare telescop in parte.

 

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am sa fac ca alta solutie nu am. daca are cineva un ghidou in stare mai buna sau daca imi da indicii de la ce model s-ar potrivi ar fi ok. suporti de cobere spate are cineva de vanzare la pret de criza? cutiile le confectionez eu doar cu suporti e mai porblematica treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare carbelitor: needle jetu (nu stiu cum sa ii zic in romana, iau numele din carte) la un carb are 3 gauri si la unul 5 sau 6. e normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu plec intr-un pelerinaj pe 2 roti zilele acestea.

Vineri sper sa fiu la Rasnov la o bere cu toata lumea buna.

Campingul este la intrarea pe drumul de Poiana Brasov, pe partea stanga.

Daca nu va descurcati sunati-l pe proprietarul campingului la nr. pe care l-am dat intr-un post anterior.

Daca sunt ceva probleme ma gasiti la 0723.308.199.

 

 

Cam acesta e traseul pe care vreau sa-l parcurg: Brasov- Cluj - Satu Mare.

Ma gandesc sa fac jonctiunea cu grupul de Timisoara vineri dimineata.

Asa ca va rog pe careva din zona sa ma contacteze pt. ca n-am nici un nr. de tel.

Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu plec intr-un pelerinaj pe 2 roti zilele acestea.

Vineri sper sa fiu la Rasnov la o bere cu toata lumea buna.

Campingul este la intrarea pe drumul de Poiana Brasov, pe partea stanga.

Daca nu va descurcati sunati-l pe proprietarul campingului la nr. pe care l-am dat intr-un post anterior.

Daca sunt ceva probleme ma gasiti la 0723.308.199.

 

 

Cam acesta e traseul pe care vreau sa-l parcurg: Brasov- Cluj - Satu Mare.

Ma gandesc sa fac jonctiunea cu grupul de Timisoara vineri dimineata.

Asa ca va rog pe careva din zona sa ma contacteze pt. ca n-am nici un nr. de tel.

Dan

salut daca vrei sa ajungi din satu mare la timisoara inevitabil treci prin oradea asa ca am putea merge impreuna spre timisoara. nr meu de telef e 0729784899 Cristi. in proportie de 805 merg si eu spre intilnire si ma gandeam ca ar fi f frumos sa mergem in grup cat mai mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am pregattit-o pt intrunire.., atat de bine ca nus cum dreaku am dat-o jos dupa o capra fixata sub scut ca dupa ce am dat o tura cu ea parca e Ducati asa troscaie si pocneste, ce dreakului o fi pocinogul nu am idee.., sper sa fie doar scutul indoit ca altfel ii dau foc sau pun ciocanul pe ea!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta asa este pacat de bani.... dar si sa stai fara mobra 2-3 saptamani..... merge si asa pana la iarna ca e in ulei si frecarea este mica in ulei...

 

pina la urma am pus furca la loc cu bucsele vechi.. si cum arcurile iz progresive si tari sper sa nu "frece" prea mult.. multam de ajutor

 

inca o "problema":

 

am schimbat oringurile de la boltul de sus care inchide telescopul si preseaza arcul. din pacate nu am gasit unul la aceasi grosime. mai exact am pus un oring mai gros. in mom cd am strans capacuul oringul desi s-a asezat facea ca infiletarea sa se faca cu greutate (sau asa am dedus eu.. poate este de la faptul ca arcurile sunt noi si tari si apasa in telescop).. ah si evident dinamometrica "tipa" in draci ca depasesc cei 23Nm (capacul era strans doar pe jumatate asa ca am insistat ca sa se stranga aproapte de tot.. ). Intrebarile mele sunt: sa alerg rapid dupa oringuri de dimensiune? Este normal sa depasesc cuplul de strangere (si dc poate cineva sa imi zica si de ce s-o intamplat asta?).

 

Intreb pentru ca nu vreau sa ma apuc sa o calaresc aiurea si pe urma sa busesc filetul.

 

Specificatii: suruburile din jug partea superioara nu erau stranse; capacul s-a asezat corect pe filet; pe telescoape nu presa nici o forta externa (numai arcurile prin comprimarea lor naturala in cadrul furcii); la ambele telescoape a fost exact aceasi situatie si ambele capace au necesitat cam aceasi forta/cuplu de strangere (dupa cum am sesizat la mina).

 

multam

Editat de cernunos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

mai mult ca sigur s-a mai vorbit pe forum despre subiectu:

ce ne punem strict necesar cu noi intr-o excursie cu motocicleta

de la cele personale, pana la accesorii,piese pt moto

pt cei ce au o lista cu cele ce ne trebuiesc, sa nu ezite sa o posteze

mie chiar mi-ar prinde bine acea lista

multam

sa ne vedem cu bine la intrunire

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnilor intil se tzine in campingul Risnov sau in Chei pa la stinci??

la campingul din Rasnov

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pina la urma am pus furca la loc cu bucsele vechi.. si cum arcurile iz progresive si tari sper sa nu "frece" prea mult.. multam de ajutor

 

inca o "problema":

 

am schimbat oringurile de la boltul de sus care inchide telescopul si preseaza arcul. din pacate nu am gasit unul la aceasi grosime. mai exact am pus un oring mai gros. in mom cd am strans capacuul oringul desi s-a asezat facea ca infiletarea sa se faca cu greutate (sau asa am dedus eu.. poate este de la faptul ca arcurile sunt noi si tari si apasa in telescop).. ah si evident dinamometrica "tipa" in draci ca depasesc cei 23Nm (capacul era strans doar pe jumatate asa ca am insistat ca sa se stranga aproapte de tot.. ). Intrebarile mele sunt: sa alerg rapid dupa oringuri de dimensiune? Este normal sa depasesc cuplul de strangere (si dc poate cineva sa imi zica si de ce s-o intamplat asta?).

 

Intreb pentru ca nu vreau sa ma apuc sa o calaresc aiurea si pe urma sa busesc filetul.

 

Specificatii: suruburile din jug partea superioara nu erau stranse; capacul s-a asezat corect pe filet; pe telescoape nu presa nici o forta externa (numai arcurile prin comprimarea lor naturala in cadrul furcii); la ambele telescoape a fost exact aceasi situatie si ambele capace au necesitat cam aceasi forta/cuplu de strangere (dupa cum am sesizat la mina).

 

multam

[/quote

 

 

 

incearca sa faci o proba fara arc sau fara distantierul de sus sa vezi daca se infileteaza greu din cauza oringului desi ma indoiesc pt ca oringul intra ultimul adica e in partea de sus a dopului... si daca e un pic mai gros incearca sa-l dai cu niste ulei cand il bagi! daca ai pus arcuri mai tari e posibil sa mearga un pic greu... dar bcum spuneam.... daca e aszat corect filetul pe filetul din furca strangel l-a mana pana intra de tot si nu lua in seama dinamometrica.... dar numai daca esti sigur ca nu s-a incalecat filetul, eu nu am strans niciodata dopurile la furca cu dinamometrica si mi-au trecut ceva furci prin maini..... spor la treaba! si ne vedem vineri!

Editat de duc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la furca parca am pus dinamometrica asa de faza..

DAR si la dinamometrica daca nu ma insel erau 108nm (citez din memorie) si asta e destul de tare.

 

intrebai de riscuri: daca strangi prea tare , mai tare decat materialul rezista, strici filetul (se invarte surubul/piulita "in loc"). daca de exemplu la o roate strangi mult prea tare, surubul va tine dar faci presiune (inutila) pe rulment si risti sa cedeze atunci sau in timp.

 

eu azi sper sa termin cu multele prostii (valvele sunt bune) si maine daca am noroc de vreme buna pun ambreiajul nou, montez carburile, o pornesc, le sincronizez si beau :lol:

 

 

azi ii schimb si garnitura de la alternator (rotor) ca se prelingea putin ulei. totul a mers bine dar multi nervi din cauza unor pozitii imposibile.

 

bafta si weekendul viitor e intalnirea? sa petreceti cum trebuie:D

 

 

 

 

 

 

Mesaj completat

roata nu roate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DAR si la dinamometrica daca nu ma insel erau 108nm (citez din memorie) si asta e destul de tare.

 

intrebai de riscuri: daca strangi prea tare , mai tare decat materialul rezista, strici filetul (se invarte surubul/piulita "in loc"). daca de exemplu la o roate strangi mult prea tare, surubul va tine dar faci presiune (inutila) pe rulment si risti sa cedeze atunci sau in timp.

 

 

 

 

 

 

 

Mesaj completat

roata nu roate

 

nu cred ca este vb de 109 nm.... e forta prea mare... nu stiu nici eu exact dar nu cred ca e vb de 109 nm!

 

materialul rezista pt ca pasul este foarte marunt si are suprafata mare de strangere, iar daca este sa-l strice se strica la inceput in cazul in care il infileteaza stramb! iar exemplul care l-ai dat nu este relevant pt ca/: in momentul in care strangi roata poti sa o strangi pana iese zeama din surub ca nu v-a forta in rulmenti atat timp cat intre rulmenti rotii exista acel distantier de care se vb in niste posturi anterioare! cand se strange axul se apropie cei doi distantieri exteriori ai rotii melcul de km si distantierul din partea stanga pe camasile interioare ale rulmentilor, iar acestea din urma se sprijina una pe alta cu ajutorul distantierului din interiorul rotii!

 

mult noroc in continuare cu reparatiile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am uitat si am gresit eu. este 100 cuplul de strangere al piulitei de la jug (ultima) sau 129nm depinde de model. legat de surub/roata, exemplele poate nu se aplica la africa pentru ca ai distantiere sau surubul ala are un anuit filet (dar e tot dintr un manual de reparatii am debitat). in general, dar poate stiu prost, nu e bine sa aplici unui rulment un stres supimnater pe directia pentru care nu a fost proiectat sa suporte stres. iar cu suruburile in general daca ai surub de otel in aluminiu si strangi cat poti, risti sa strici piesa din aluminiu. ma refeream numai la cazul foarte general.

 

legat de revizia mea : am schimbat garnitura la capacu' cu rotoru (nu picura dar in timp se prelingea si era umeda o zona), verificat toate cele 6 valve (nu era nevoie de ajustat) si acum incep sa pun lucrurile la loc. maine sper sa schimb ambreiajul daca e timp, dar vreau sa montez carburile, sa le sincronizez etc.. de acum numai pun la loc, verific suruburile sa fie stranse, mai curat contacte, chestii din astea micute

 

bafta

Editat de gaxel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca este vb de 109 nm.... e forta prea mare... nu stiu nici eu exact dar nu cred ca e vb de 109 nm!

 

materialul rezista pt ca pasul este foarte marunt si are suprafata mare de strangere, iar daca este sa-l strice se strica la inceput in cazul in care il infileteaza stramb! iar exemplul care l-ai dat nu este relevant pt ca/: in momentul in care strangi roata poti sa o strangi pana iese zeama din surub ca nu v-a forta in rulmenti atat timp cat intre rulmenti rotii exista acel distantier de care se vb in niste posturi anterioare! cand se strange axul se apropie cei doi distantieri exteriori ai rotii melcul de km si distantierul din partea stanga pe camasile interioare ale rulmentilor, iar acestea din urma se sprijina una pe alta cu ajutorul distantierului din interiorul rotii!

 

mult noroc in continuare cu reparatiile!

 

era vba in principal doar de capacul care inchide telescopul si care comprima arcurile. nu avea legatura cu axul rotii sau de surubul sau piulita care strange jugul.

in manualul de haynes erau trecuti 23Nm pentru acest capac. Doar ca eu am schimbat arcurile.. si mai mult.. le-am schimbat cu unele progresive hagon. Destul de tari. Si asa pina am reusit sa pun capacelul ala m-am chinuit ceva. Eu sper ca nu am infiletat stramb. Si zic asta ptca in mom in care a prins filetul a mers destul de usor chiar la mina o tura jumate doua (desigur nu ca un surubu de 6:P). Apoi a ajuns cam in dreptul oringului si la mina nu a mai mers. Si cd am pus dinamometrica crant 23Nm nu au fo suficienti.

 

dupa raspunsurile pe care mi le-a dat toata lumea aici am sa las capacul asa si o sa verific la fiecare 200km facuti sa nu iasa ulei pe acolo si ca acel capac sta in aceasi pozitie .. si sper spre toate bune :)

 

sper sa ma vad cu toata lumea la adunare... (eu din nefericire am fo aglomerat cu serviciul in perioada asta si sper sa nu ma cheme si simbata :lol: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era vba in principal doar de capacul care inchide telescopul si care comprima arcurile. nu avea legatura cu axul rotii sau de surubul sau piulita care strange jugul.

in manualul de haynes erau trecuti 23Nm pentru acest capac. Doar ca eu am schimbat arcurile.. si mai mult.. le-am schimbat cu unele progresive hagon. Destul de tari. Si asa pina am reusit sa pun capacelul ala m-am chinuit ceva. Eu sper ca nu am infiletat stramb. Si zic asta ptca in mom in care a prins filetul a mers destul de usor chiar la mina o tura jumate doua (desigur nu ca un surubu de 6:P). Apoi a ajuns cam in dreptul oringului si la mina nu a mai mers. Si cd am pus dinamometrica crant 23Nm nu au fo suficienti.

 

dupa raspunsurile pe care mi le-a dat toata lumea aici am sa las capacul asa si o sa verific la fiecare 200km facuti sa nu iasa ulei pe acolo si ca acel capac sta in aceasi pozitie .. si sper spre toate bune :)

 

sper sa ma vad cu toata lumea la adunare... (eu din nefericire am fo aglomerat cu serviciul in perioada asta si sper sa nu ma cheme si simbata :lol: )

e foarte normal sa mearga greu datorita arcurilor care forteaza frecarea pe filet. dar probabil ca atit filetul interior cit si cel exterior sa fi fost un pic incarcate cu mizerie sau praf de aluminiu, ceea ce mareste frecarea. Asa ca nu strica curatate cu peria de dinti (nu glumesc, aia intra in interior) si date cu ceva ulei. Doar ca inainte de curatare se introduce o cirpa care sa opreasca eventuala motorina amestecata cu reziduri folosita sa patrunda in telescop. Apoi se pensuleaza filetul cu putin T 90 sau chiar ceva vaselina fluida. Ai sa vezi ca se infileteaza apoi mult mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti, pe la cat se mai da o africa? de ce intreb? vreau sa o dau pe a mea. motivul: a stat in garaj o gramada si se pervede ca o sa mai stea.

 

eu m-am tot amagit ca ma intorc acasa dar acum stiu sigur ca cel putin doi ani nu vin acasa din nou. in august (in jur de 1-2 august) vin acasa si de atunci va sta in garaj pe termen nelimitat.

 

as vrea sa o dau repede.

datele sunt asa: km or sa fie cam 45 000 (exacti sau nu , nu am de unde sa stiu)

motoru e un 90

probleme mecanice: nici una de care sa stiu.

ceva probleme estetice sunt: unele plastice fisurate (eu o tin oricum fara plastice ca asa imi place), revervorul e putin lovit in stanga jos dar daca nu te uiti atent nu vezi, e zgariat de la aparatorile de genunchi etc. motorul isi arata la aspect varsta

 

eu vreau sa iau pe ea 1700e daca o dau cu tot ce are pe ea, daca nu pe masura ce dau din accesorii scade pretul.

 

are crash bar (probabil il dau da 100e separat)

suporti bagaje (probabil il dau la 70e)

cutii aluminiu (le dau la 100e sub jumatate din pret) /index.php?...t&p=1956075 si aici http://www.aromotoren.nl/index.php?option=...9&Itemid=43

 

suport topcase+topcase(as zice 60e cu totu)

cric central (daca dau multe inainte il dau si pe el)

 

cablaj electric de rezerva (cam 30e)

cablu acceleratie ()

oglinda (10e, am dat 15, nemontata)

placute frana saito spate in cutie

aparatori acerbis nemontate (35e cu tot cu spolier , cam 60e noi)

maruntisuri de genul asta mai sunt multe, nu stau sa le enumar (simeringuri in cutie, cabluri rezerva, camere noi rezerva).

 

ideea e ca accesoriile fac cam 400e evaluate la juma din pretu nou

am facturi ca am bagat in ea inca ceva sute de e, daca e cineva interesat.

 

vreau sa iau pe ea 1700e care o sa insemne 1500e cash + 200 biletu de avion.

 

DACA e cineva interesat cu adevarat ii dau poze, tot ce vrea, ii zic povestea mobrei.

 

pentru cine crede ca inventez si vreau sa scap de ea, putem sta de vorba si ii explic ce e cu mine. poate sa ma googleasca sa vada unde lucrez, ce fac si ca de 3 ani nu sunt in tara.

credeti ca e un pret realist la care pot sa o dau?

 

ideea e ca daca dau tot de pe ea, cheala, fara cric central si restu eu o dau si la 1000.

ca test de drum, eu o sa vin pe ea calare din belgia incarcata cu toate cele. cred ca e un test relevant. fireste cel care o ia vine si se uita la ea.

 

sincer ma doare inima, dar a devenit un chin mare sa tin o motoreta inmatriculata acasa in afara tarii. acum ma gandesc sa incerc sa ma duc prin spania in sud sa culeg capsuni :lol:. asta inseamna ca atunci cand vin sa ii fac itp ul eu tre sa conduc 8000km. pur si simplu e greu si nu am timpul necesar. am 20 zile concediu pe an. aia 8000km ii fac in 6 zile. imi dau o treime din concediu in sa.

 

daca o dau fireste ca nu tin husa (aproape noua), costum de ploaie nepurtat. in fine, se aduna maruntisuri.

 

repet, nu vreau sa o vand dar nici unde sa o tin nu am, nici cum. in acelasi timp consider ca o dau ieftin si nu o sa mai negociez (sub 1500e "profit" ) din toata afacerea. mi bine o duc la tara ii torn ulei in pistoane si o las bibelou.

nici alta mobra nu imi cumpar curand.

 

ce parere aveti? daca stiti pe cineva interesat, intre 3 si 8 august sunt in bucuresti. daca vine cineva cu 1500 cash o dau cu totu si facem actele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gaxele, ai innebunit, frate, chiar asa sa nu stii pt ce sa te bucuri dimineata cand te trezesti?!!! :angryfire: .Nus cum poti face sacrificiul asta ca eu mi-as face harakiri decat sa nu mai am motoreta! Zau, daca as mai ave a pt ce trai!!!Poate doar pt altii, aka familia mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gaxele, ai innebunit, frate, chiar asa sa nu stii pt ce sa te bucuri dimineata cand te trezesti?!!! :angryfire: .Nus cum poti face sacrificiul asta ca eu mi-as face harakiri decat sa nu mai am motoreta! Zau, daca as mai ave a pt ce trai!!!Poate doar pt altii, aka familia mea!

 

 

nu zic ca renunt la motorete definitiv, ca nu am asta in cap.

problema e ca .. ce fac cu ea? DACA se aduna mai multi "cumparatori" de parti si merita sacrificiul , le dau fara ezitari, insa nu fac dezmembrare de accesorii. incep sa dau din accesorii cand am cumparatori pentru mai multe, adica nu "dau jos" sa scot 100e. daca ies peste 300e dintr-un foc DA, daca nu, imi cer scuze anticipat.

 

deci, daca sunt mai multi oameni care or sa vrea parti (ma contacteaza ei mai pun anunt eu), le dau, dar daca nu se strang destui imi cer scuze anticipat doritorilor. nu vreau sa ma intelegeti gresit, nu am nevoie urgenta de bani.

 

afacerile nu sunt punctul meu forte dar nu imi dau lucrul nici in bataie de joc. cea mai ieftina africa pe mobile.de sau moto.it e la 1400 fara nimic pe ea (africa de 650). o dau la acelasi pret cu accesorii DAR cu mici defecte estetice (eu o tin fara plastice si murdara, ma intereseaza numai sa mearga ceas).

 

deci as fi bucuros sa dau "tot pachetul" si in accesorii intru daca dau de mai mult de 300e dintr-un foc, altfel nu are sens. imi cer scuze pentru asta. eu intrebam in postul precedent mai mult daca e un pret bun si daca e lumea interesata.

 

iar daca nu tine, ii fac itp, poate chiar si asigurare si o tin acasa si cand vin (maxim 10 zile pe an) imi fac de cap si asta e .. am o jucarie in plus. repet, nu intru in accesorii decat daca dau de mai mult de 300e dintr-un foc, si pretul total al africii probabil ca e la un 1500+ biletele mele de avion.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

azi am scos motrul de la vopsit lacuit am facut si RAR-ul ca moturl nu a fost inmatric in ro pina acum, si ca sa vezi ghinion cei de la atelier au sudat un surub fara sa imi ia borna de pe baterie si mi-au futu incarcarea :angryfire:( mi-am fert bateria azi is inbunit acum cand ma pregatea sa vin si eu vineri spre Rasnov. cine ma poate ajuta si pe mine cu un releu de incarcare ? pret de criza daca se poate ca trebuie sa cumpar si baterie noua si mai trebuie si bani de bnezina pina la rasnov si retur

in total dezamagit de cele intimplate mai ales ca le-am spuns sa nu sudeze cu bonrele puse timpiti ce mai:((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

releu la pret de criza nu stiu, eu am cumparat de pe http://www.electrexworld.co.uk/ sau pe wemoto.

sunt multe relee si pe ebay. second hand nu am vazut ieftine si parca nu merita sa dai 70% din pretu de nou pe un second hand.

 

imi pare rau sa aud. totusi masoara si vezi cat iti baga in beterie si care e cauza exacta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi e miercuri, chiar daca reusesti sa gasesti la cineva un releu de RD04 nu stiu cum o sa ajunga la tine pana maine. Eventual sa incerci sa gasesti la tine in zona sau mai bine dai o fuga in Ungaria?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...