za_sly Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 cei din louis aduc de la MRAintra pe site la ei si vezi acolo ce posibilitati ai . click aici Thx dhamzea. Am gasit ceva mai aproape de casa, si tot la 70 de euroi. Nu stiu daca e de la MRA sau de la cooperativa din coltul strazii, dar, asa cum am mai zis, nu ma intereseaza ce si cum se prezinta. Ma intereseaza doar sa fie intreg si sa isi faca treaba, macar cit facea parbrizul stock, ca banuiesc ca din ala aveam pe vaca. Anywho, thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) galen, eu am 120kg, si pe ea mai pun 2 coburi de al, full, top case full, si o geanta rotunda pe locul pasagerului, sau pasager!am dat sus de piulita, am o cheie de la celelalte motoare, dar cand e full se lasa!! aaaaa, si apropo, am comandat regulator la ignitech, costa 97 euro, 14 euro transport si banca a mai luat 30euro(BT)!total 600ron, acu astept sa vina!!! boiere cand e gata casa de oaspeti???? La mine reglajul a mers perfect, e drept ca in sens invers, am coborit-o vre-o 5 cm sa scap de "efectul de groapa" taman cind opresti in teren Tot n-ai spus daca e rd04 sau altceva, daca e rd04 ar trebui sa fie suficient de inalta, daca nu esti cumva ceva urias peste 2 metri. Si uite, iti mai dau inca o idee simpla: inalti saua, se rezolva cu un bun tapiter. Nu am inteles care e figura cu banca si de ce ti-au luat aia 30 euro, ma depaseste problema. Releele alea sint bune, solide si fiabile si mai ales universale. Dar am explicat pe larg de numa numa numa cum se pot folosi de fapt si la africana absolut orice fel de relee de la orice fel de motocicleta si chiar chinezarii mai spalate de alea de pe atv-urile lor, caz in care scapi mult mai ieftin. bafta ! Mesaj completat ps. A fost cam de mult si nu garantez ca-mi aduc bine aminte, dar eu ca sa cobor spatele am ridicat (desfiletat piulita), in cazul tau am impresia ca trebuie sa o cobori(infiletezi). Mesaj completat /index.php?...t&p=2113779 Aici explic cum e cu "gramada de fire " cu care e legat releul original de africana si de ce sint atitea si normal, care ce sint si cum se poate lega ABSOLUT ORICE RELEU REGULATOR la africana. Editat Noiembrie 20, 2009 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
01-BPM Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 salut am avut un mic incident cu africana si ma intereseaza codurile la culorile mobrei cine ma poate ajuta?de unde se poat afla? va sunt recunoscator o zi buna va doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 (editat) Lasa codurile... Tu esti bine? Nu pare sa fie trantita prea tare, dar oricum, stiu ce se intampla daca te prinde sub ea. Eu zic intai sa te gandesti la bare de protectie, si apoi la vopsea. Lipeste niste scoch transparent peste julitura de la rezervor, sa nu intre rugina pana o faci, sau cu un spray cu lac, aplica un strat subtire. Fa rost de crash-bar-uri, si apoi potzi sa o vopsesti linistit. Mesaj completat Editat Noiembrie 21, 2009 de boieru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
01-BPM Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 da, sunt ok va multumesc pt grija cat despre crashbar chiar vreu sa le fac in aceasta iarna acum pe rezervor am dat un strat de vaselina impotriva apei in rest numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 La mine reglajul a mers perfect, e drept ca in sens invers, am coborit-o vre-o 5 cm sa scap de "efectul de groapa" taman cind opresti in teren Tot n-ai spus daca e rd04 sau altceva, daca e rd04 ar trebui sa fie suficient de inalta, daca nu esti cumva ceva urias peste 2 metri. Si uite, iti mai dau inca o idee simpla: inalti saua, se rezolva cu un bun tapiter. Nu am inteles care e figura cu banca si de ce ti-au luat aia 30 euro, ma depaseste problema. Releele alea sint bune, solide si fiabile si mai ales universale. Dar am explicat pe larg de numa numa numa cum se pot folosi de fapt si la africana absolut orice fel de relee de la orice fel de motocicleta si chiar chinezarii mai spalate de alea de pe atv-urile lor, caz in care scapi mult mai ieftin. bafta ! Mesaj completat ps. A fost cam de mult si nu garantez ca-mi aduc bine aminte, dar eu ca sa cobor spatele am ridicat (desfiletat piulita), in cazul tau am impresia ca trebuie sa o cobori(infiletezi). Mesaj completat /index.php?...t&p=2113779 Aici explic cum e cu "gramada de fire " cu care e legat releul original de africana si de ce sint atitea si normal, care ce sint si cum se poate lega ABSOLUT ORICE RELEU REGULATOR la africana. este vorba de un rd04, am sa mai umblu la reglaje, sa vad cum ma simt pe ea in pozitia de sus multumesc pentru sfaturi! cat despre regulator, am ales pe cel de ignitech, citind pe forum ca ar fii mai fiabil! cei 30 de euro, au fost comision bancar pentru transferul banilor, 15 euro pentru orice operatiune catre o banca straina si 15 euro comision pentru suma de bani!! pe ultimu nu l-am inteles nici eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 (editat) salutam avut un mic incident cu africana si ma intereseaza codurile la culorile mobrei cine ma poate ajuta?de unde se poat afla? Salut! Cam la orice motocicleta exista un abtibild mic cu codurile de culoare pe el, amplasat intr-un loc ferit de frecusuri si alte cele. La Africa se afla lipit pe cadru, sub sa. Deci desfa saua si o sa dai de coduri. Mai este o chestiune: vopseaua este, de fapt alba, iar combinatia de culori se obtine aplicind autocolante subtiri. Peste toate astea se da cu lac. Editat Noiembrie 23, 2009 de lupu' shui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boro tm Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 salut. un prieten bun , posesor de bmw650rotax s-a indragostit de africa rd03 a mea si m-a rugat sa ma interesez de una ( rd0...) in stare ireprosabila. multumesc . el sta in bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 este vorba de un rd04, am sa mai umblu la reglaje, sa vad cum ma simt pe ea in pozitia de susmultumesc pentru sfaturi! cat despre regulator, am ales pe cel de ignitech, citind pe forum ca ar fii mai fiabil! cei 30 de euro, au fost comision bancar pentru transferul banilor, 15 euro pentru orice operatiune catre o banca straina si 15 euro comision pentru suma de bani!! pe ultimu nu l-am inteles nici eu Daca te referi la montarea releului scrie-mi aici sau pe perso ce nu ai inteles. Clarificam in mod sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRX-er Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Daca te referi la montarea releului scrie-mi aici sau pe perso ce nu ai inteles. Clarificam in mod sigur. neclarificarea era in ceea ce priveste al doilea comision am sa pun deseara sau maine poze cu regulatorul de la ignitech si tot ce am primit de la ei am sa caut si lista de preturi, pentru ca am inteles ca de la a doua comanda pretul scade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 (editat) salut. un prieten bun , posesor de bmw650rotax s-a indragostit de africa rd03 a mea si m-a rugat sa ma interesez de una ( rd0...) in stare ireprosabila. multumesc . el sta in bucuresti /www.okazii.ro/catalog/35509741/Honda-Africa-Twin-Xrv-750.html. sau ,,,,www.motociclism.ro/forum/index.php?act=post&do=edit_post&f=146&t=36157&p=220558.,,,si sa-i uram bafta. Editat Noiembrie 25, 2009 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad302 Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 (editat) Salut! Cam la orice motocicleta exista un abtibild mic cu codurile de culoare pe el, amplasat intr-un loc ferit de frecusuri si alte cele. La Africa se afla lipit pe cadru, sub sa. Deci desfa saua si o sa dai de coduri. Mai este o chestiune: vopseaua este, de fapt alba, iar combinatia de culori se obtine aplicind autocolante subtiri. Peste toate astea se da cu lac. De unde va luati autocolantele... dati comanda la o firma de stikere auto? sau le comandati de undeva de pe net? si cam la ce pret se ridica... Editat Noiembrie 26, 2009 de vlad302 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 salutam avut un mic incident cu africana si ma intereseaza codurile la culorile mobrei cine ma poate ajuta?de unde se poat afla? va sunt recunoscator o zi buna va doresc Am patit -o la fel ca si tine si tot la fel inainte de a-mi monta barile. Detin la ora actuala carena stinga fata pe care ai julit-o tu, absolut noua si absolut originala, sosita din Japonia. Culmea ironiei, mie nu mi se potrivesc culorile, rd-04 a mea este chiar primul tip, aceea cu verde in loc de albastru. Asa ca in primul rind pentru ca mai am acum un set de carene (mi-am mai luat o africana de piese) carena asta este de vinzare. Nu ma intreba cit a costat, pentru ca ai sa faci ochii mari de tot, e inutil deci, insa eu vreau sa o vind la un pret decent. Asa ca ii astept pe profesionistii detaliilor sa propuna aici un pret corect pentru ea si poate fi a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutu Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 salve baieti si fete...!?. posesor de africana din acest an am ratat mai toate intalnirile cu alti motociclisti. suntem doua africane in bals, olt si ne inmultim. ieri am fost pana pe cozia, acum o saptamana am fost in curmatura oltetului, mai demult am facut transalpina si alte chestii. la anulo avem palnuri mari. ieri am patit-o: pe coborarea de pe cozia nu mi-a mai mers vitezometrul si nici kilometrajul mecanic si cel electronic. brusc.... ce sfaturi imi dati ... eu va dau cateva foto..... africana mea e prima moto pe care m-am urcat. asa cum am crezut inca dinainte a fost un vis...si ramane o realitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 salve baieti si fete...!?. posesor de africana din acest an am ratat mai toate intalnirile cu alti motociclisti. suntem doua africane in bals, olt si ne inmultim. ieri am fost pana pe cozia, acum o saptamana am fost in curmatura oltetului, mai demult am facut transalpina si alte chestii. la anulo avem palnuri mari. ieri am patit-o: pe coborarea de pe cozia nu mi-a mai mers vitezometrul si nici kilometrajul mecanic si cel electronic. brusc.... ce sfaturi imi dati ... eu va dau cateva foto..... africana mea e prima moto pe care m-am urcat. asa cum am crezut inca dinainte a fost un vis...si ramane o realitate nu-ti mai merge kilometrajul nici cel mecanic nici cel electronic pt ca: ori s-a rupt cablul ori sa stricat melcul de la roata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
01-BPM Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 salutari dupa patania cu moto ma gandesc mai serios la niste crash bars cine ma poate ajuta cu unu 2hand dati PM multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leoafricatwin Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 Acum ma documentam pe net de modele pentru SuperTenere, ca am doua in orash care au nevoie de asa ceva. Dupa ce o sa le fac, o sa pun poze sa vedetzi, si daca vretzi si voi, va astept pe la mine, dar vorbim inainte. vezi ca unul a incercat dar nu i-a iesit prea bn. cred ca ai face treaba buna dk i-ai ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutu Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 dupa o tura pana pe muntele cozia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
01-BPM Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 crash bars 2hand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Salutare Baieti Ca si posibil nou posesor de AT 650, vreau sa stiu cat consuma in realitate. Am auzit si 5,5 extraurban / 6,5 intraurban, dar am auzit si 7 extraurban / 8-9 intraurban. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Salutare BaietiCa si posibil nou posesor de AT 650, vreau sa stiu cat consuma in realitate. Am auzit si 5,5 extraurban / 6,5 intraurban, dar am auzit si 7 extraurban / 8-9 intraurban. Multumesc. RD03 at 650 trebe si e musai sa consume mai putin, userul @atenuta zicea de un consum de 4 -4,5 afara si 6 in oras , asa ca daca iti consuma mai mult trebe sa sincronizezi carburile, si mie imi consuma in oras 12-14 . si dupa sincronizare si reglare de carb imi consuma mult mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibor_mt Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 @ "pedros" - multumesc pentru informatii. Altcineva cu alte pareri ...??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 (editat) Parerea mea ai aflat-o deja BREAKING NEWS! Mai jos SMS-ul primit acum cateva minute: "Salut ma cheama Horia dar parintii imi zic Bujie. Am venit azi pe lume si sunt cel mai mic motociclist posesor de Africa Twin" Mai tineti minte cine era gravida pe AT la Rasnov? Editat Decembrie 2, 2009 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.TW. Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 @ tibor BINE AI VENIT ! consumul ie cam pe acolo pana la 6 litrii. @Dom' Profesor. scoate-ma si pe mine din ceata cu SMS. cacisunt Salutare la toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Salutare BaietiCa si posibil nou posesor de AT 650, vreau sa stiu cat consuma in realitate. Am auzit si 5,5 extraurban / 6,5 intraurban, dar am auzit si 7 extraurban / 8-9 intraurban. Multumesc. Consumul unui motor depinde de urmatorii factori si in urmatoarea ordine: 1- Viteza medie cu care se circula-asta deoarece rezistenta aerului creste cu patratul vitezei, de aceea la o viteza de 100km ai nevoie de o putere de 4 ori mai mare decit la 50km/h. De aceea nu consuma scuterele care se tirasc cu30-60/km/h si tot de aceea un speed folosit cam la 200km/h are nevoie de o putere la roata de 16 ori mai mare decit la 50km /h. iar consumul este direct proportional cu puterea dezvoltata de motor. Asa ca la speeduri consumuri de 12-14 litri la suta sint moneda curenta daca se umbla "tare" cu ele. 2- Greutatea motorului pentru ca de ea depinde frecarile gumelor cu asfaltul si mai ales energia pierduta in special la mersul in oras, unde acceleratiile sint imediat urmate de frinari pierzindu-se mereu mari cantitati de energie cinetica care depinde direct proportional de masa vehicolului accelerat. Din nou avantaj masiv pentru scutere foarte usoare si prin urmare nu innmagazineaza la accelerare prea multa energie cinetica (care se transforma in caldura si uzura de placute la frinare 3- Capacitatea cilindrica a motorului, cilindreile mari consumind ceva mai mult decit cilindreele mici care folosesc in sarcini partiale motorul mai aproape de turatia de cuplu maxim, - consumul oricarui motor este optim la turatia de cuplu maxim. 4- tipul alimentarii cu benzina - injectia consuma cam cu un litru mai putin decit carburatia deoarece la o injectie "desteapta" dozajul amestecului este optimizat in permanenta de calculator in functie de regimul motorului. 5- Aerodinamica motorului (tipul de windshield) si aerodinamica motociclistului (inaltime, casca, costum, pozitie pe motor). De aceea speedurile care circula cu viteze in jur de 200 trebuie sa fie aerodinamice lucru care se obtine prin windshield si mai ales pozitia aproape culcata pe rezervor a motociclistului (c.rurile inalte) concluzii: A a) Avind in vedere aceste consideratii putem afirma ca motoare cu cilindree destul de diferite consuma aproximativ identic daca au sisteme de alimentare identice si mase totale (cu calaret) apropiate -cu conditia sa fie utilizate la aceeasi viteza. In practica insa, motoarele mai mici, vor merge intotdeuna cu o viteza medie mai mica decit motoarele mari (demaraje mai lente, viteza de cuplu maxim in ultima treapta in general mai mica) daca ambele sint conduse eficient (respectiv cam tot timpul la turatia de cuplu maxim) , in schimb VOR CONSUMA deasemenea INTOTDEUNA MAI PUTIN decit motoarele mari. Asa dar daca te intereseaza costuri reduse pe km sint mai bune motoarele mici (sub 400cm cubi). Iar normal daca te intereseaza performanetele dinamice sau viteza, solutia sint motoarele mari ( 700- 1200 cm cubi). Dar nu faci atunci nazuri la consum. c) Ca un tip care a mers mult in compania transalpistilor, pot sa-ti spun ca diferenta de consum intre O AT bine reglata si meseriasa si un transalp este de cam 0,8-1L la suta de km. d) Cu alte cuvinte la viteza optima de croaziera a transalpurilor (circa 100-110 km /h) transalpul consuma cam 4, 5 iar AT cam 5, 3. (pentru ca e mai grea). In schimb la AT viteza de croaziera este de 120-130km/h unde consuma cam 6 litri daca e bine reglata. Diferenta de consum apare insa la viteze mari 145-160km/h (nu stiu daca ATde 650 TINE 160) de mers stiu ca merge cu atita. In astfel de plaje, deci cu o medie de 150 (experimentata de mine pe autostrada) AT (750) consuma cam 8,5 -9l/100km. Presupun ca AT de 650 isi poate permite o medie de 135-145 in aceleasi conditii, unde v-a consuma (avind in vedere greutatea comparabila) cam 7, 5-8l/100km. Asadar AT "mare" consuma functie de viteza intre 5, 5 si 9 litri la suta, iar AT "mica" (650) consuma intre 4, 5 si 8 litri. Asta normal pentru motociclisti normo-ponderali si de inaltimi normale. e)Normal ca se pot obtine consumuri mai mici decit cele minime postate de mine daca se circula cu 60-70 la ora (subturat) dar atunci un scuter de 125 rezolva problema. Consumul minim istoric al AT pe care o conduc a fost de 4, 5 l/100km, obtinut normal in compania unui xt de 250 cm cubi d) Consumul poate fi influentat intre anumite limite de reglajele carburatiei si dramatic de infundarea filtrului. Pina sa-ti dai sema (ca merge inecat) la infundari partiale ale filtrului de aer (moneda curenta daca mergi mult in teren) poti consuma cu 2 litri mai mult decit normal (am patit-o chiar la intrunirea AT la Risnov de anul asta). La carburatoarele moderne (cu membrana de vacum)in ipoteza unui filtru curat consumul la mers normal nu depinde in principal decit de doi factori: dimensiunea jigloarelor principale si reglajul dozajului ( pilot screw). Sfatul meu este sa lasati jicloarele originale. Si sa puneti mecanicul sa va faca reglajele de fabrica la ambele carburatoare (la mijloc intre cele doua puncte unde prin infiletare si desfiletare turatia motorului scade ) cu care se obtin consumurile de mai sus. Deasemenea sincronizarea carburatoarelor este importanta pentru un mers rotund si consum optim. Daca mergi normal cu un motor ( cit mai aproape de turele de cuplu maxim) nu poti influenta consumul specific. Regula este de fapt ca fiecare motor consuma atita cita performanta ofera. Tiganii ca lite in jigloarele principale sau micsorarea jigloarelor sau reglaje mai 'sarace" nu reduc consumul ci doar distrug motorul pentru ca merge mai turat si mai fierbinte. Vrei consum mai mic, iti iei un motor mai mic. dar mergi si ceva mai incet. B Consumul in oras depinde in special de traficul din orasul respectiv si de greutatea motorului corelata cu cit ti-e de grea mina pe gaz la demaraje, deoarece folosesti oricum mai putin de o treime din puterea motorului mai tot timpul, dar si puterea maxima uneori la demaraje sportive (necesare pentru pool position la stop- daca nu stai frumos in coloana) Asa dar consumul in oras este o chestie foarte misterioasa, motociclisti cu acelasi motor avind in orase diferite si cu stiluri de demaraje diferite consumuri care pot sa difere cu 3-4 litri la suta. Asa ca nu voi spune decit ca un tip ca mine care merge in Cluj mereu la pool position are un consum (masurat ) cam de 10 litri vara si de 13-13 litri iarna. Nu am avut consumul diferit cu mult (cam 1 litru diferenta)nici cind mergeam cu CB-ul. asa dar cred ca nu gresesc cind afirm ca AT750 si AT 650 in mina aceluiasi motociclist au in oras consumuri aproape egale daca merg linistit si hai sa zicem cu un litru maxim 2 mai mult pentru 750 la mersul cu demaraje babane la stopuri unde altfel te fac cei cu conserve musculoase. Mesaj completat Parerea mea ai aflat-o deja BREAKING NEWS! Mai jos SMS-ul primit acum cateva minute: "Salut ma cheama Horia dar parintii imi zic Bujie. Am venit azi pe lume si sunt cel mai mic motociclist posesor de Africa Twin" Mai tineti minte cine era gravida pe AT la Rasnov? tine minte filmuletzul asta daca intelegeti ce spune http://s237.photobucket.com/albums/ff294/g...uresti138-1.flv Si la multi ani tinarului African! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.