Dimethylmercury Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 (editat) Am si eu o nelamurire in legatura cu tuburile de aerisire. La mine au fost un pic umblate si nu isi au rostul asa cum is. De la rezervorul cu lichidul de racire imi merge un furtun direct sub amortizorul spate unde iese si aerisirea de la amortizor. Astea sunt ok. Este furtunul de la preaplin de la carburi care iese in zona cricului central care deasemenea e ok. Restul nu prea are sens. De la membrane de la carburatoare vine un furtun care sub sea intra intr-un Y. Din Y mai vin 20 cm de furtun spre spatele motocicletei si cam tot atat in jos. Deci 2 iesiri... Aici cred ca e ceva buba. Alta buba e ca din pompa de benzina vine un furtun de cam 5cm care intra iarasi intr-un Y. La iesirea din Y nu e conectat nimic. La cealata intrare in acest Y vine un furtun care merge tot sub sea mai spre spate. Poate sa ma lamureasca cineva despre cum ar trebui sa vina corect toate astea? Atasez si o schema cu ce am eu (cel de la lichidul de racire l-am omis din desen ca acela e ok). Ps. Acumulatoru le pe gel, deci nu mai are nevoie de aerisire. Nici nu avea vreuna conectata. Editat Februarie 11, 2010 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Maestre, dar cu carcasa filtrului cum te-ai descurcat? ai facut o carcasa noua? nu am facut nimic la airbox. La RD04 si RD03 "gura" de intrare a aerului in airbox e destul de mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 domnilor.se simte o adiere de primavara ...RCA-ul unde il faceti? PS:cumpar crash bar rd04....ofer pret de criza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 domnilor.se simte o adiere de primavara ...RCA-ul unde il faceti? E facut rca-ul coane, nu ca la alti de sa da cu cu AT doar dumineca, "se stiu ei'. Si acum vedem aia cu musca pe caciula Putintica rabdare caci acusi apar si ei,,,hai ca i-am intaritat. Mesaj completat E facut rca-ul coane, nu ca la alti de sa da cu cu AT doar dumineca, "se stiu ei'.Si acum vedem aia cu musca pe caciula Putintica rabdare caci acusi apar si ei,,,hai ca i-am intaritat. Am avut cu ce sa ma dau , cu tot cu familie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 Cauciucurile lui Mikulaish au ajuns la mine, sunt foarte multumit de investitie, ii multumesc si pe aceasta cale pentru promptitudine si seriozitate. In alta ordine de idei, exista la romimoto niste rim locks, in jurul a 80 lei. A cumparat cineva, recomandati alte modele, cat de mult conteaza modelul de geanta? Multumesc anticipat. http://www.romimoto-piese.ro/category/20911060000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 ai gaura in janta pentru rim-lock? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 E facut rca-ul coane, nu ca la alti de sa da cu cu AT doar dumineca, "se stiu ei'.Si acum vedem aia cu musca pe caciula Putintica rabdare caci acusi apar si ei,,,hai ca i-am intaritat. Mesaj completat Am avut cu ce sa ma dau , cu tot cu familie Pedros ce cric fain ai! Sa patentezi modelul! Frumos ca iesi cu motoarele si iarna, eu unul am facut o incercare si n-am reusit sa ies nici din curte, de-abia am bagat-o la loc in garaj. Poate ca dupa ce ii pun cauciucurile tocmai achizitionate sa am ceva aderenta. Deocamdata: Metzeler tourance + zapada = 0 aderenta... Mesaj completat ai gaura in janta pentru rim-lock? Pai ma gandesc ca gaurile, aproximativ diametral opuse gaurilor de valva, pentru asta sunt, nu? Deocamdata sunt niste capacele de cauciuc in ele. Daca vorbesc prostii, imi cer scuze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanvulf Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 Din pacate revin cu o problema electrica: dupa ce am schimbat cdi-urile, bobinele, regulatorul si bateria, cu ocazia arderii a doua cdi-uri la diferenta de 1000 km, totul parea ok. Incarcarea era pe la 14 - 14,5 volti. Insa azi, la o verificare de rutina, am constatat ca imi incarca 17 volti(regulator nou - made in japan - cel putin pe cutie). Aveti idee ce tactica as mai putea adopta? Alternatorul? Mentionez ca am verificat fiecare fir pe instalatie si totul pare in regula. Salutari! Am masurat incarcarea si cu un alt aparat si era in parametri: 14-14.5V Multumesc de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 Pai ma gandesc ca gaurile, aproximativ diametral opuse gaurilor de valva, pentru asta sunt, nu?Deocamdata sunt niste capacele de cauciuc in ele. Daca vorbesc prostii, imi cer scuze... Da, pentru asta sunt gaurile. Rim-lock-urile sunt necesare atunci cand mergi cu presiune scazuta in anvelope. Daca mentii presiunea la 2.0 nu sunt necesare. O presiune scazuta iti da o aderenta mai buna pe teren. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 Salutari! Am masurat incarcarea si cu un alt aparat si era in parametri: 14-14.5V Multumesc de sfaturi! Ma bucur ca a fost asa. Regulatorul asta de africana este pur si simplu o mare problema. Nu ma mir ca dupa atitea peripetii si ghinioane te bintuie un pic paranoia . Si eu asi simti la fel Mesaj completat Pedros ce cric fain ai! Sa patentezi modelul! Frumos ca iesi cu motoarele si iarna, eu unul am facut o incercare si n-am reusit sa ies nici din curte, de-abia am bagat-o la loc in garaj. Poate ca dupa ce ii pun cauciucurile tocmai achizitionate sa am ceva aderenta. Deocamdata: Metzeler tourance + zapada = 0 aderenta... Africana poate fi folosita la capacitate (all road) doar cu gume cu profil foarte serios. De ce? pentru ca este un motor greu. Tourance e doar o solutie de asfalt si eventual cu atentie ceva off lejer. Tractiune adevarata din tot ce am incercat dau doar heidenaurile. Nu tin mai mult de 7 la mers combinat on+off dar alea 7 mii te scot de peste tot. Eu mi-am pus din nou heidenau nou pe spate pentru ca am fost foarte multumit de cel vechi. Heidenaul de pe fata tine cel putin doua sezoane. Asa ca am tupeul sa urc la Riusor la "Bikes on ice" pe zapada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 Cauciucurile lui Mikulaish au ajuns la mine, sunt foarte multumit de investitie, ii multumesc si pe aceasta cale pentru promptitudine si seriozitate. In alta ordine de idei, exista la romimoto niste rim locks, in jurul a 80 lei. A cumparat cineva, recomandati alte modele, cat de mult conteaza modelul de geanta? Multumesc anticipat. http://www.romimoto-piese.ro/category/20911060000 Modelul de janta conteaza foarte mult. Si anume latimea ei. Trebuie luate rim-lockuri pt latimea jantei respective. Presupun ca la Africa Twin latimea jante pe spate e de 2.50 inch si pe fata e de 1.60 inch. Trebuie sa scrie pe jante. Daca rim-lock-urile sunt pt alte dimensiuni, nu se vor potrivi. Mesaj completat Salutari! Am masurat incarcarea si cu un alt aparat si era in parametri: 14-14.5V Multumesc de sfaturi! Pt masurarea tensiunii de incarcare, cel mai bun este voltmetrul cu ac indicator. Cel cu cristale lichide este foarte influentat de bobina de inductie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Cel cu cristale lichide este foarte influentat de bobina de inductie. Nu am stiut. Poti sa descrii fenomenul, te rog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cernunos Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Pt masurarea tensiunii de incarcare, cel mai bun este voltmetrul cu ac indicator. Cel cu cristale lichide este foarte influentat de bobina de inductie. Eu am masurat cu ambele si am obtinut aceleasi valori. Dar totusi care e explicatia pentru influenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 (editat) Nu am stiut. Poti sa descrii fenomenul, te rog? Nu stiu exact fenomenul. Nu sunt de specialitate. Dar presupun ca tensiunea mare din bobina de inductie provoaca un camp electromagnetic care induce curenti falsi in aparatul de masura. Voltmetrul cu cristale lichide arata valori fluctuante si aberante. La Dacie mia aratat si peste 100 V. Depinde si unde sta aparatul fata de bobina si fise si cat de bine sunt ecranate acestea. Acul voltmetrului cu ac are inertie mai mare si mediaza fluctuatiile de tensiune. Eu folosesc o chinezarie de 100 mii lei, f buna pt masurarea tensiunii de incarcare la autovehicule. Editat Februarie 14, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 (editat) Camp electromagnetic exista, dar nicidecum nu poate induce tensiuni de genul acela in aparat. Eu am 3 aparate de masura, 2 cu cristale lichide si 1 cu LED-uri. Toate trei arata aceeasi valoare cand verific incarcarea la motocicleta. Editat Februarie 14, 2010 de cstelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Si eu am probleme cu masurarea curentului cand sunt sub stalpi de inalta tensiune, sau cand in zona zboara OZN-uri... Hai sa fim serioshi. Pe cine intereseaza ca scoate 14,23V sau 14,25V. Important e sa iti faci o idee daca incarca sau nu. Aparatul te ajuta sa vezi daca mergi cu 7-8 voltzi sau cu peste 13,5 si esti ok. Masuratoril de precizie se fac in laborator, nu in strada. Este exact faza de la cele cu leduri. Esti verde e ok, esti rosu ai probleme. Nu spune catzi voltzi ai, doar daca e ok sau nu. Vacuta mea sta cu jugulara taiata in garaj... Am inceput lucrul. Am modificat scaritele, le-am facut mai late, sa pot sa stau mai comfortabil atunci cand merg in picioare. Am luat niste platband, pe care l-am polizat cu flexul, facand niste "crampoane", l-am indoit, sudata, si am acum scaritze "racing" ieftine si eficiente. Am demontat furca si roata. Urmeaza schimbul rulmentilor de la roata si ghidon, schimbul uleiului in furca si inlocuirea simeringurilor de etansare, curatarea etrierilor si cilindrilor de frana, spalarea sistemului si inlocuirea lichidului de frana. Sper sa imi aduc aminte unde draku am pus inaltzatoarele de ghidon, pentru ca le caut de 2 zile si nu prea le gasesc. O sa continui cu bascula, pe care o sa o demontez, si gresez, roata de spate, si frana spate. Apoi o verificare rapida a instalatiei electrice, cu schimbarea becurilor normale cu unele cu led. Apoi voi confectiona suportii de coburi, si modifica crash-bar-ul. Intre timp, Ciprian o sa se ocupe de asamblarea motorului. Mesaj completat Cateva poze. Mesaj completat Alte poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 (editat) Camp electromagnetic exista, dar nicidecum nu poate induce tensiuni de genul acela in aparat. Eu am 3 aparate de masura, 2 cu cristale lichide si 1 cu LED-uri. Toate trei arata aceeasi valoare cand verific incarcarea la motocicleta. Aici sint doua fenomene distincte, respectiv metoda de masurare (analogica sau digitala) si starea sistemului de incarcare (generator - releu - baterie).Aparatele de masura analogice integreaza mecanic tensiunea masurata. Respectiv carul mobil al instrumentului (bobinuta cu acul + sistemul de amortizare) are o inertie mecanica care il impiedica sa indice valori de virf pozitiv sau negativ ( valori instantanee) Ce inseamna asta ? Inseamna ca un instrument analogic bun va indica intotdeuna valoare efectiva (medie-utila) a tensiunii continue pulsatorii. In asta consta superioritatea acestui fel de instrument. Un bun instrument digital are si el simulat electronic sistemul de integrare mecanic al instrumentelor analogice. Respectiv la intervale determinate (citeva zecimi de secunda) indica valoarea medie masurata in intervalul respectiv.In plus multe au un buton de "hold" pe care daca il apasati valoarea medie ramine afisata-nu mai fluctueaza ultimele cifre. La aceste instrumente digitale de calitate nu apar probleme de indicatii eronate ale unor tensiuni instantanee. Dar o chinezarie digitala este usor de "innebunit " cind masoara tensiuni pulsatorii deoarece are probleme de proiectare a integratorului si de filtrare a parazitilor. Cu alte cuvinte atentie ce instrument folositi. Daca aveti dubii utilizati intotdeuna pentru verificare un instrument analogic pe care il verificati sumar: Cu motorul oprit masurati tensiunea de priza de 215-240volti (atentie comutati pe alternativ si pe o scala mai mare decit 250 volti) sau masurati tensiunea continua a unei baterii auto-moto bune care trebuie sa fie in jur de 12v.(+- max 0,5 volti), sau tensiunea unei baterii ordinare R06 de exemplu care trebuie sa fie de 1,5 volti. Daca masurati apoi tensiunea de incarcare si valoarea difera de cea masurata cu aparatul digital il aruncati fara regrete pe acesta din urma inainte sa va provoace hertzatak Al doilea aspect tine de pricipiile de functionare ale sistemului generator regulator baterie pe care le-am mai expus. Inseamna ca tensiunea furnizata de releul regulator nu este continua ( imaginea grafica pe osciloscop o linie continua la 14,3 volti deasupra abscisei de 0v) ci un tren de impulsuri discontinue si intrepatrunse cu aspect semisinusoidal (alternanta pozitiva a sinusoidei) a caror valoare oscileaza intre 0 si aprox50v in absenta bateriei. Asa cum am aratat, in absenta bateriei sau cu o baterie moarta regulatorul functioneaza haotic deoarece partea sa de comparator este zapacita de tensiunea continua pulsatorie debitata de puntea redresoare. Dupa montarea bateriei situatia se schimba radical, respectiv procesele electrochimice din aceasta absorb virfurile de tensiune si garanteaza si valoarea minima la 14,3 volti daca releul este bun. In lus comparatorul din releu functioneaza corect si asa cum am aratat pe larg regulatorul recupereaza inapoi in circuitul magnetic pulsurile cu valoare mai mare de max 15 volti. Asa dar desprindem doua concluzii: 1. Circuitul de incarcare functioneaza absolut normal doar in tampon cu o baterie buna (care "tine" curentul), adica dupa ce o incarci cu redresorul si conectezi peste citeva zile o lampa de far de 55w la ea, aia arde absolut normal si tensiunea nu scade sub 10-11 volti. 2. Tensiunile se masoara doar cu aparate digitale sau analogice de incredere (testate in prealabil eventual pe alt moto ok) Inchei aici inainte ca postul sa capete caracter de tutorial Mesaj completat Felicitari sincere stimabile ! Ies din mina ta niste chestii Sper sa nu mai vezi niciodata cucuruzul ala Bafta sa mearga africana la primavara! Editat Februarie 14, 2010 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Merci de aprecieri. Cucuruzul acela se numeste cuzinet agrigol... Poza e pusa pentru un prieten care spunea ca ne reparam motocicletele in porumb. A avut dreptate... Faza buna e ca dupa ce se incalzeste motorul, facem floricele sa avem la bere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 (editat) Am si eu o nelamurire in legatura cu tuburile de aerisire. La mine au fost un pic umblate si nu isi au rostul asa cum is. De la rezervorul cu lichidul de racire imi merge un furtun direct sub amortizorul spate unde iese si aerisirea de la amortizor. Astea sunt ok. Este furtunul de la preaplin de la carburi care iese in zona cricului central care deasemenea e ok. Restul nu prea are sens. De la membrane de la carburatoare vine un furtun care sub sea intra intr-un Y. Din Y mai vin 20 cm de furtun spre spatele motocicletei si cam tot atat in jos. Deci 2 iesiri... Aici cred ca e ceva buba. Alta buba e ca din pompa de benzina vine un furtun de cam 5cm care intra iarasi intr-un Y. La iesirea din Y nu e conectat nimic. La cealata intrare in acest Y vine un furtun care merge tot sub sea mai spre spate. Poate sa ma lamureasca cineva despre cum ar trebui sa vina corect toate astea? Atasez si o schema cu ce am eu (cel de la lichidul de racire l-am omis din desen ca acela e ok). Ps. Acumulatoru le pe gel, deci nu mai are nevoie de aerisire. Nici nu avea vreuna conectata. Chiar nu ma poate lamuri nimeni? Schita cu ce am eu este pe pagina anterioara sus. Editat Februarie 14, 2010 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Chiar nu ma poate lamuri nimeni? Schita cu ce am eu este pe pagina anterioara sus. Ba da, ne lamurim daca vrei impreuna, unde stau eu stii acum, africana mea de rezerva este identica cu a ta pina in ultimul amanunt si nu am desfacut-o inca. Hai sa vedem cum ne planificam o zi in care sa vii sa o desfacem si sa vedem cum e cu paienjenisul ala de derivatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Mersi mult Galen pt propunere. Intre timp m-a lamurit Africanu dupa niste sapaturi facute numai el stie unde. Furtunele vin exact cum le-am schitat eu. Atat aerisirea de la carburatoare cat si cea de la pompa de benzina au cate doua "iesiri". Cate una sub sea si cate una spre bascula. Mister rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 (editat) Salutari! Am masurat incarcarea si cu un alt aparat si era in parametri: 14-14.5V Multumesc de sfaturi! M-am mai gindit la ceva coroborat cu cele scrise de mine mai sus. Avind in vedere "minunile" patite care frizeaza pur si simplu notiunea de ghinion, nu ar strica sa verifici cu multa atentie conexiunile bateriei, sa nu fie oxidate cumva undeva (in special legaturile la papucii de conectare cu bornele si bornele sigurantei principale-aia de 25 de amperi.). Daca conexiunile bateriei la masa sau la + instalatie sint cumva intermitente este posibil sa se intrerupa din cind in cind, poate chiar in turatie serioasa si asta sa fi fost cauza arderii cdi-urilor. Mai ales ca eventualele intreruperi intermitente sint mai periculoase prin socurile provocate in sistemul de incarcare decit sa mergi pur si simplu fara acumulator. Nu vreau sa te sperii dar e foarte ciudat ce ai patit. Oricum ar fi foarte util sa-ti montezi un voltmetru digital cum a facut Pedros, sau avind in vedere discutiile ulterioare unul cu LED-uri ca sa nu stai apoi tot timpul cu ochii pe voltmetru. Un voltmetru cu LED-uri au dublul si triplul stekerul ala de bricheta pe care il gasesti la Metro, costa cam 50 roni. Impusti doi iepuri cu ala Editat Februarie 14, 2010 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanvulf Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 (editat) M-am mai gindit la ceva coroborat cu cele scrise de mine mai sus. Avind in vedere "minunile" patite care frizeaza pur si simplu notiunea de ghinion, nu ar strica sa verifici cu multa atentie conexiunile bateriei, sa nu fie oxidate cumva undeva (in special legaturile la papucii de conectare cu bornele si bornele sigurantei principale-aia de 25 de amperi.). Daca conexiunile bateriei la masa sau la + instalatie sint cumva intermitente este posibil sa se intrerupa din cind in cind, poate chiar in turatie serioasa si asta sa fi fost cauza arderii cdi-urilor. Mai ales ca eventualele intreruperi intermitente sint mai periculoase prin socurile provocate in sistemul de incarcare decit sa mergi pur si simplu fara acumulator. Nu vreau sa te sperii dar e foarte ciudat ce ai patit. Oricum ar fi foarte util sa-ti montezi un voltmetru digital cum a facut Pedros, sau avind in vedere discutiile ulterioare unul cu LED-uri ca sa nu stai apoi tot timpul cu ochii pe voltmetru. Un voltmetru cu LED-uri au dublul si triplul stekerul ala de bricheta pe care il gasesti la Metro, costa cam 50 roni. Impusti doi iepuri cu ala Intr-adevar se poate numi ghinion, sau coincidente neplacute. Daca prima data am luat un cdi nou si l-am montat si atat.....a doua oara am verificat intreaga instalatie, fir cu fir si am schimbat tot ce ar fi posibil sa arda, in urma discutiilor de pe forumuri. Nu am ajuns la o concluzie care ar fi putut fi cauza. O varianta ar fi ca am dat bateria la un meserias mecanic care a zis ca-mi face o incarcare buna (eu nu avea redresor). In urma incarcarii tind sa cred ca a pocnit bateria si datea curent intermintent. Oricum, am schimbat-o....astept sa vad cum evolueaza lucrurile. Voi urmari si firele de curent pentru oxid...Intr-adevar, bateria avea ceva oxid inainte sa o schimb. Cu ocazia verificarii instalatiei am aplicat si putin si cu grija, spray contact, cam peste tot. Zic putin si cu grija ca am observat ca inmuia invelisul protector al firelor. Deja am vorbit cu pedros despre voltmetru, sper ca saptamana asta sa-l si montez. Voi posta detalii si eventuale intrebari pe masura ce evolueaza lucrurile... Iar ultima masuratoare eronata din cauza instrumentului se poate numi ghinion extrem. Bine ca a fost instrumentul... Mult succes si multumesc pentru sfaturi! Editat Februarie 15, 2010 de kanvulf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Intr-adevar se poate numi ghinion, sau coincidente neplacute. Daca prima data am luat un cdi nou si l-am montat si atat.....a doua oara am verificat intreaga instalatie, fir cu fir si am schimbat tot ce ar fi posibil sa arda, in urma discutiilor de pe forumuri. Nu am ajuns la o concluzie care ar fi putut fi cauza. O varianta ar fi ca am dat bateria la un meserias mecanic care a zis ca-mi face o incarcare buna (eu nu avea redresor). In urma incarcarii tind sa cred ca a pocnit bateria si datea curent intermintent. Oricum, am schimbat-o....astept sa vad cum evolueaza lucrurile. Voi urmari si firele de curent pentru oxid...Intr-adevar, bateria avea ceva oxid inainte sa o schimb. Cu ocazia verificarii instalatiei am aplicat si putin si cu grija, spray contact, cam peste tot. Zic putin si cu grija ca am observat ca inmuia invelisul protector al firelor. Deja am vorbit cu pedros despre voltmetru, sper ca saptamana asta sa-l si montez. Voi posta detalii si eventuale intrebari pe masura ce evolueaza lucrurile... Iar ultima masuratoare eronata din cauza instrumentului se poate numi ghinion extrem. Bine ca a fost instrumentul... Mare ghinion sa le ia dracu de aparate,cu chinejii astia nu mai stii ce sa cumperi Mult succes si multumesc pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Azi (ieri) am mai bifat cate ceva pe lista. Am demontat furca si am inlocuit rulmentzii de la jug, am demontat si spalat bine amortizoarele de fatza si am schimbat uleiul, am schimbat rulmentii de la rotzi, am montat inapoi jugurile si furca. Ciprian a pus cuzinetii noi, si urmeaza sa se apuce sa faca puzle-ul format din pinioane, pistoane si alte minuni ce mai intra prin motor. Azi o sa continui cu rotzile, la care mai am de pus simeringurile, si de scos cauciucurile pentru a rezolva problema cu oxidul din janta, apoi trec la bascula si amortizorul de spate. E ora 5:50. Termin cafeaua si ma duc in garaj. Cine se scoala de dimineatza, in garaj ajunge... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.