Sari la conținut

Am facut buf


SaK
 Share

Postări Recomandate

hehe, daca e sa ne luam de aspectul fundamentalist nici glasul tau nu prea aduce cu clavecinul bine temperat.

din pacate obsesiile mele nu vin din carti ci din din cruda realitate. vitezanii rar ajung intregi varsta de 30 de ani. ridicolul sta in faptul ca desi realitatea puhava ii trage de maneca la tot pasul ei tot nu pricep cum dreak s-a intamplat de au aterizat in scaunel cand ei aveau doar ....40 la ora.

mister mare domnule!

 

 

 

eu cred ca esti invidios!

 

 

Sa-ti aduc aminte de baiatul care a murit anul trecut (D-zeu sa-L ierte) parca tot cu un virago de 250 daca imi aduc aminte bine, a intrat in refugiul de pe blvd timisoara din bucuresti!

 

Si ce crezi ? avea chopper ... si nu cred ca avea mai mult de 40 km/h !!

 

Stai calm ... am vazut vitezisti si cunosc vitezisti si la 40 ani! Si vor traii mult si bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 84
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu incercam sa te fac sa pricepi altceva :D

Nu e greu sa-ti fortezi limitele la 500km, bagi mana in gaz si ce o fi o fi. Nu esti cel mai bun exemplu de dat sfaturi incepatorilor, in locul tau m-as abtine :P

 

N-ai tu ce sa sa ma faci sa pricep. Daca nu iti testezi limitele nu evoluezi. 70 km/h la ora inseamna la tine ca "bagi mana in gaz si ce-o fi o fi"? Nu ma cunosti deci mai bine ai lasa impresiile astea deoparte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu zici multe adevaruri in posturile tale, dar faci si cateva greseli elementare.

Nu sunt suficiente topicuri care sa vorbeasca despre importanta echipamentului. Nu sunt suficiente pozele care arata ce patesti daca nu porti echipament. In drumurile mele zilnice vad in medie 20 de motociclisti. Daca din astia 20, 5 poarta echipament, sunt indulgenta. Eu mi-am invatat lectia. Am strigat in gura mare? Nu asta a fost intentia. Am vrut sa subliniez o serie de greseli pe care le-am facut si din care am considerat ca alti incepatori ar putea sa retina ceva.

Apoi, te-ai luat de subtitlul despre chopper. Pe langa faptul ca era ironic, avea rostul sa atraga atentia chopperistilor, pentru ca aveam mare nevoie de sfaturile si de parerile lor. Am citit cu atentie si am bagat la cap toate mesajele, dar continui sa cred ca mersul pe chopper nu se compara cu mersul pe sport/naked. Un prim argument se refera la viteza. Nu mi-a placut si nici nu ma va tenta prea curand "sa dau gaz". Daca imi placea viteza, imi luam alt motor. Apoi, sunt destul de paranoica in ceea ce priveste viteza legala. Nu inteleg cum unii intra in localitati cu + 100km/h. Daca iti iese o vaca (animal cu 4 picioare) in drum, sau un copil, sau un betiv... Eu nu vreau sa am pe constiinta pe nimeni. E o campanie englezeasca "it's 30 for a reason" (se refera la mile/h). Da un search pe youtube. Plus ca nu ma simt in siguranta. Un al doilea argument se refera la manevrabilitatea motorului. Un al treilea argument se refera iar la echipament - destul de multi chopperisti pleaca cu braincap-ul si atat. Eu fara echipament complet nu mai ies. Etc..

In final, tot ce pot sa mai adaug e ca ma bucur sa constat ca tu nu faci greseli, ca mergi tot timpul ca la carte, ca ai posibilitatea de a judeca cine trebuie sa conduca motor si cine masina si, nu in ultimul rand, ca ai capacitati de stabili ce e important si ce nu in deschiderea unui topic.

 

In nici un caz nu mi-am dorit sa dau nastere la polemici si la scantei cand am deschis topicul. Am vrut doar sa subliniez cateva idei care sunt sigura ca nu sunt unice. Sunt sigura ca mai exista incepatori pe strazi care au manusile in coburi si care se avanta la drumetii cu grupul fara sa stie in ce se baga.

 

 

dra, am incercat sa fiu finut chiar daca putin sarcastic pana acum.

 

Din postul tau initial se pot retine doar cateva truisme:

 

1. 3.incepator+lipsa de minte=buba

2. Putea sa fie mult mai rau.

 

In rest bati campii cu gratie.

 

Spui ca ai vrut sa atragi atentia chopperistilor ca ai nevoie de sfaturi. Na ca l-ai gasit pe tatal lor (albastru). :D

Despre mine, e treba mea cum merg, cate greseli fac si cat de grave. Dar inca nu ai vazut topic deschis de mine in care sa spun "vai ce rau am fost...am mers cu 170 pe autostrada. spank me baby"

 

Referitor la frica de a depasi 70km/h, astept un topic despre prima ta depasire cu ochii deschisi.

 

Am vrut sa spun ca asta nu e subiect de topic. Pai ce-ar fi daca fiecare am face un topic cu "purtati casca"? Scrie pe rezervorul motocicletei. NU trebuie sa le spun eu asta. Topicurile despre abordarea virajului, despre mersul in grup si sunt multe alte subiecte utile, sunt binevanite. Dar asha..."lume..lume...am cazut." Bine ca nu ai mierlit-o si mai multa minte in viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeam general de testat limitele, nu de 70 la ora inseamna mana in gaz, poate pentru tine 70 nu e, dar unul obisnuit sa mearga sau 40-50 la inceput la 70 simte ca zboara.

Testatul limitelor se face cand simti ca iti controlezi cat de cat motorul sa zicem la 50-60, franarea mai ales. Apoi poti creste viteza cu inca 10-20. E usor sa dai gaz, greu e sa te opresti.

Acu pricepi la ce ma refer? Sau sa incerc cu un desen ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dra, am incercat sa fiu finut chiar daca putin sarcastic pana acum.

 

Din postul tau initial se pot retine doar cateva truisme:

 

1. 3.incepator+lipsa de minte=buba

2. Putea sa fie mult mai rau.

 

In rest bati campii cu gratie.

 

Spui ca ai vrut sa atragi atentia chopperistilor ca ai nevoie de sfaturi. Na ca l-ai gasit pe tatal lor (albastru). :D

Despre mine, e treba mea cum merg, cate greseli fac si cat de grave. Dar inca nu ai vazut topic deschis de mine in care sa spun "vai ce rau am fost...am mers cu 170 pe autostrada. spank me baby"

 

Referitor la frica de a depasi 70km/h, astept un topic despre prima ta depasire cu ochii deschisi.

 

Am vrut sa spun ca asta nu e subiect de topic. Pai ce-ar fi daca fiecare am face un topic cu "purtati casca"? Scrie pe rezervorul motocicletei. NU trebuie sa le spun eu asta. Topicurile despre abordarea virajului, despre mersul in grup si sunt multe alte subiecte utile, sunt binevanite. Dar asha..."lume..lume...am cazut." Bine ca nu ai mierlit-o si mai multa minte in viitor.

 

Hai ca e bine de stiut! ...inainte sa postati sa-i trimiteti un pm domnului preacuvios sa-l intrebati daca aveti voie sa postati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca esti invidios!

 

 

Sa-ti aduc aminte de baiatul care a murit anul trecut (D-zeu sa-L ierte) parca tot cu un virago de 250 daca imi aduc aminte bine, a intrat in refugiul de pe blvd timisoara din bucuresti!

 

Si ce crezi ? avea chopper ... si nu cred ca avea mai mult de 40 km/h !!

 

Stai calm ... am vazut vitezisti si cunosc vitezisti si la 40 ani! Si vor traii mult si bine!

pai adu-ne aminte de nefericitul Andu caci pe altul n-ai pe cine, se intampla prea rar ca chopperisti sa dea coltu. asta fiinca chopperii e foarte rezistenti si de obicei reusesc sa se ridice singuri de pe jos dupa o groaznica cazatura la de aia nasoala la viteza mica.

evident ca poti s-o mierlesti si cu bicicleta, nu-ti garanteaza nimeni ca pe chopper vei fi nemuritor, atata doar ca cu chopperu ai mai slabe sanse sa prinzi un prime time la stirile de seara. va las pe voi sa ghiciti care e parametrul care determina aceasta "minora" diferenta de expunere mediatica.

nu vreau sa insist pe saga asta pubera intre vitezani/chopperi, metalisti/depechari etc. fiecare is face damblaua cum vrea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFF TOPIC - dupa cum spuneam ... s-a mai umplut o pagina

 

suntem pe drumul cel bun

 

ON TOPIC - care e pana la urma idea topicului? Nu de alta dar am pierdut-o acum vreo 3-4 pagini

Ideea generala ar fi, in opinia mea: "fiti atenti/atente cu cine iesiti la drum (mai ales la primul) si ce echipament de protectie purtati pentru a evita inceperea unui topic sortit sa degenereze in flame".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea generala ar fi, in opinia mea: "fiti atenti/atente cu cine iesiti la drum (mai ales la primul) si ce echipament de protectie purtati pentru a evita inceperea unui topic sortit sa degenereze in flame".

 

 

Io inteleg asa:

Fata a patit o chestie si a vrut sa o spuna ... din motivele ... care-or fi ... e treaba ei

 

Aici sunt 2 variante

1. discutam pertinent, mai in gluma mai in serios pe subiect, eventual spunand daca a gresit sau daca nu si cu ce sau chestii d'asta DIN PUNCTUL DE VEDERE PERSONAL AL FIECARUIA

SAAAAAAAAAAU

2. nu postam ...

 

E simplu! Astfel nici nu mai degeneram si poate mai prindem si ceva din zbor.

 

Dau exemplul meu ... io daca patesc ceva imi place sa spun. de ce ? poate cineva mai experimentat imi spune femeie - aici ai gresit sau femeie bravo ... asta exact asa trebuia facut ... mai incearca sau nu stiu. chestii d'astea.

 

Asta este lucrul pe care nu l-am priceput pe acest forum de cand sunt inscrisa (si cei care ma stiu - stiu ca nu vb pt a ma afla in treaba):

DE CE tb sa ne bagam ca musca-n lapte ? Ori sustii ori dezaprobi. Dar cu bun simt ca omul sa poata ramane cu ceva!

 

Parerea mea e ca omu invata din greseli iar un om inteligent din greselile altora. Eu vreau sa invat din greselile altora si n-am timp sa citesc posturi inutile. Si cu asta basta. ON TOPIC sau nu mai postati. E un timp pierdut (de cei care scriu - sa scrie si de cei ce citesc - sa citeasca).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io ma jur, cand ma fac mare o sa inventez o tastatura speciala pt forumu asta. si ce o sa fie special la ea o sa fie un buton care atunci cand o sa fie apasat pe ecran va aparea mare AM CUOAIE !!! (daca se cere warn, mi-l iau cu placere)

 

mai domnilor, care cum prindeti un post despre orice faceti ce faceti si ajungeti sa va scuipati in gura cu altii. mai "gentilomilor". nu mai ocupati spatiul pe server, ca e pe bani. dati-va intalnire la romana (ca e lume multa), bagati o samantza, o bere, o vokta. turatzi bine motoarele si dup-aia incepeti sa va trageti de par si sa va impingeti ca niste cocosei.

 

 

bah, da voi chiar nu percutatzi cat de jenibili suntetzi ?!

 

 

duduca care a facut buf a facut buf din prostia ei. da a recunoscut asta. si-a vazut prostia. a mai vazut si ce scrie la intrarea pe subtopic "Sa invatam din greselile altora ... ". voi in scimb sunteti si prosti, si mandri de prostia voastra. ce dumnezeule mare tangenta au 90% din cuvintele voastre cu ce a scris ea ? vazand poasturile voastre parca vaz un muscoi care nu rateaza nici o dorsala de cal. si daca mai gaseste prin varii dorsale altii ca el se bate pentru spatiul dorsal / vital.

 

 

in concluzie (ca sa nu mai tocam susnumitul spatiu pe server)

 

#1. ai facut buf, ai tras niste invataturi din treaba asta = posteaza taica, sa traga si altii invataturi. chiar daca greselile au fost "clasice, previzibile, bla". daca o sa apara 50 de posturi cu "am cazut fara ecjipament si o fo nasol" lumea o sa poarte mai des echipamentu. zic.

 

#2. esti un muscoi cu hormonu la maxim si vrei sa o arzi cocos pe forum = exista optiunea PM. pe care ii invit sa o foloseasca toti cei care se simt lezati de spusele mele. si ne rezolvam foarte usor si direct problemele, la romana sau in mijlocul codrului. dar NU PE FORUM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mutat sectiunea de "Motociclisti in timpul liber".

Mai rau, asta a devenit se pare topic de matrimoniale. Ce e asa de complicat de priceput? O fata incepatoare a cazut, a facut prostia sa intre aici in gura lupilor, si voi considerati dupa numarul de posturi ca asta e un eveniment mai important decat faptul ca de exemplu unul se dadea fara carnet pe vitezana cu pasager si dupa toate probabilitatile cu farul stins noaptea, ca unul "nu i-a acordat prioritate" (ca doar un clar-vazator i-ar fi putut-o acorda daca era cu farul stins si mergea si tare dupa cum spun unii), si ca au murit amandoi..

 

Ca e bine sa ai echipament bun chiar si pe cruiser e o observatie de bun simt (mi-e lene sa fac acum o poza cu o manusa "folosita" cu o piatra infipta in ea), dar sa-i sariti asa in cap fetei mi se pare deplasat. Daca nu reveniti mai la subiect maine subiectul se inchide.

Editat de pmoldovan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai rau, asta a devenit se pare topic de matrimoniale. Ce e asa de complicat de priceput? O fata incepatoare a cazut, a facut prostia sa intre aici in gura lupilor, si voi considerati dupa numarul de posturi ca asta e un eveniment mai important decat faptul ca de exemplu unul se dadea fara carnet pe vitezana cu pasager si dupa toate probabilitatile cu farul stins noaptea, ca unul "nu i-a acordat prioritate" (ca doar un clar-vazator i-ar fi putut-o acorda daca era cu farul stins si mergea si tare dupa cum spun unii), si ca au murit amandoi..

 

Ca e bine sa ai echipament bun chiar si pe cruiser e o observatie de bun simt (mi-e lene sa fac acum o poza cu o manusa "folosita" cu o piatra infipta in ea), dar sa-i sariti asa in cap fetei mi se pare deplasat. Daca nu reveniti mai la subiect maine subiectul se inchide.

 

Petrule....ce facusi frate motociclist si moderator pe deasupra? doar ne imprieteniram pe PM, ti-am raspuns civilizat si tu ce-mi facusi? Pai frumos e asa, sa-mi dai jos posturile si in schimb sa le lasi pe cele care exprima potenta maxima, virilitate si vitejie tocmai pe un topic frecventat de boboacele motociclismului? :D

Zi asa...ii faci jocul cavalerului dreptatii care a sarit in spijinul caprioarei ratacite. Si mi-ai ster s tocmai postul cand intrebam de unde se porneste aerul conditionat la motorul meu. Sau ai facut topic separat si voi afla. Daca tot suntem la capitolul copii pun intrebari traznite merita lasata si intrebarea mea. Nu e cu nimic mai prejos decat descoperirea legii gravitatiei si a consecintelor nefaste in urma contactului epidermei cu asfaltul.

Apai ce sa mai zic...nu-ti place tie de mine si gata. Asta-i viata. Tu moderator...eu un biet user, eu cantina tu masina, c-asa-i in tenis. Sper sa nu mi se trage de la commentul meu referitor la abilitatile tale in intarsectii aglomerate pe care l-am scris ieri, m-ai dezamagi f mult.

Apropos...cand ai ceva sa-mi spui referitor la posturile mele pe aici, fa-ma de ras public..nu te jena...scrie sa vada tot poporu pe topicul respectiv.

 

Tu sa fii sanatos.....ca eu nu-mi fac probleme.... maine sigur se mai intreaba o dra uimita de ce rotile se invart in acelasi sens si toti vor aprecia spiritul de observatie. Timp sa am

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrule....ce facusi frate motociclist si moderator pe deasupra? doar ne imprieteniram pe PM, ti-am raspuns civilizat si tu ce-mi facusi? Pai frumos e asa, sa-mi dai jos posturile si in schimb sa le lasi pe cele care exprima potenta maxima, virilitate si vitejie tocmai pe un topic frecventat de boboacele motociclismului? :D

Zi asa...ii faci jocul cavalerului dreptatii care a sarit in spijinul caprioarei ratacite. Si mi-ai ster s tocmai postul cand intrebam de unde se porneste aerul conditionat la motorul meu. Sau ai facut topic separat si voi afla. Daca tot suntem la capitolul copii pun intrebari traznite merita lasata si intrebarea mea. Nu e cu nimic mai prejos decat descoperirea legii gravitatiei si a consecintelor nefaste in urma contactului epidermei cu asfaltul.

Apai ce sa mai zic...nu-ti place tie de mine si gata. Asta-i viata. Tu moderator...eu un biet user, eu cantina tu masina, c-asa-i in tenis. Sper sa nu mi se trage de la commentul meu referitor la abilitatile tale in intarsectii aglomerate pe care l-am scris ieri, m-ai dezamagi f mult.

Apropos...cand ai ceva sa-mi spui referitor la posturile mele pe aici, fa-ma de ras public..nu te jena...scrie sa vada tot poporu pe topicul respectiv.

 

Tu sa fii sanatos.....ca eu nu-mi fac probleme.... maine sigur se mai intreaba o dra uimita de ce rotile se invart in acelasi sens si toti vor aprecia spiritul de observatie. Timp sa am

 

esti foarte tare cuviosule, mult prea tare pt un forum alminteri atat de inundat in prozaic. imi placi ca ai morga, atitudinea asta de maestru de ceremonii, de procuror intransigent al unei populimi motorizate debusolate, aflate vesnic sub teroarea propriilor provocari, te prinde bine. din pacate dintr-un soi de neatentie pe care as indrazni s-o pun pe seama unei rebele mahmureli matinale ieri ai intrat cu atelajul gandirii intr-un topic prea idilic pt anvergura ta. de aici ridicolul situatiei. ai inceput sa predici evanghelia gravitatiei si moralismul de 2 lei al protectiei epidermice tocma in contextul slow motion in care cei doi factori si-a facut atat de slab simtite consecintele indeobste atat de nefaste in liga forjatorilor. preasfanta incruntarea ta merita cauze mai ample, incidente care necesita razuirea cu spaclul pe asfalt a identitatii epidermice pierdute a unor aprigi eroi ai traficului. aici in liga slow motion nu cred ca vei face mare cariera si ar fi pacat. just my 2 cents. :P

Editat de albastru.vertical
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti foarte tare cuviosule, mult prea tare pt un forum alminteri atat de inundat in prozaic. imi placi ca ai morga, atitudinea asta de maestru de ceremonii, de procuror intransigent al unei populimi motorizate debusolate, aflate vesnic sub teroarea propriilor provocari, te prinde bine. din pacate dintr-un soi de neatentie pe care as indrazni s-o pun pe seama unei rebele mahmureli matinale ieri ai intrat cu atelajul gandirii intr-un topic prea idilic pt anvergura ta. de aici ridicolul situatiei. ai inceput sa predici evanghelia gravitatiei si moralismul de 2 lei al protectiei epidermice tocma in contextul slow motion in care cei doi factori si-a facut atat de slab simtite consecintele indeobste atat de nefaste in liga forjatorilor. preasfanta incruntarea ta merita cauze mai ample, incidente care necesita razuirea cu spaclul pe asfalt a identitatii epidermice pierdute a unor aprigi eroi ai traficului. aici in liga slow motion nu cred ca vei face mare cariera si ar fi pacat. just my 2 cents. :P

 

Albastrule.....cand am vazut poza cu chopperasu am crezut ca mi-a raspuns stimabilul moderator...ca si el tot ceva de genul asta are. Mi-ai dat emotii. In principiu stilul tau nu ma enerveaza, e placut si usor de citit ca o poveste de creanga. Dar cum facem sa indreptam micul neajuns al tuturor posturilor tale, acela ca ramai fixat pe o idee (rareori realista) si nu ne putem intelege. Ce tre sa fac eu sa intelegi ca nu am speed, nu le ador(de altfel nici chopperele nu-mi plac decat la saloane moto). Uite ma destainui..motocicleta mea favorita e R1200RT sau K1200GT. Topicul asta m-a amuzat prin banalitatea situatiei si am incercat sa aduc oitele chopperiste ratacite pe calea cea buna prin umila mea contributie. Dar totul se pare ca-mi e impotriva. Tu ma ataci, moderatorul imi sterge preacuvioasele posturi..... viata e grea.

Posturile mele de aici sunt posturi relaxate, scrise zambind. La accidentele din liga vitezelor inaccesibile tie nici in cadere libera cu motocicleta, pe care preacuviosul meu nouron le considera prostie crasa(genul fara permis...fara casca) in general ciocnesc un pahar cu vin de bucurie ca micul rossi nu a trecut pe langa mine sa ma rastoarne dreaq curentul. Partea proasta e ca sunt atat de multe astfel de incidente incat daca nu schimb metoda de a multumi celui de sus ca m-a ferit...o sa ajung alcoolic.

 

In concluzie, Don Quijote albastru care esti tu, nu m-ai ales bine pentru lupta ta cu pilotii de strada.

 

On topic: Hai sa ai noroc asha cum mergi tu dezgolit ca Andri Popa, ca sanatoasa a fost si dra care a initiat topicul si tot a facut buba :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Albastrule.....cand am vazut poza cu chopperasu am crezut ca mi-a raspuns stimabilul moderator...ca si el tot ceva de genul asta are. Mi-ai dat emotii. In principiu stilul tau nu ma enerveaza, e placut si usor de citit ca o poveste de creanga. Dar cum facem sa indreptam micul neajuns al tuturor posturilor tale, acela ca ramai fixat pe o idee (rareori realista) si nu ne putem intelege. Ce tre sa fac eu sa intelegi ca nu am speed, nu le ador(de altfel nici chopperele nu-mi plac decat la saloane moto). Uite ma destainui..motocicleta mea favorita e R1200RT sau K1200GT. Topicul asta m-a amuzat prin banalitatea situatiei si am incercat sa aduc oitele chopperiste ratacite pe calea cea buna prin umila mea contributie. Dar totul se pare ca-mi e impotriva. Tu ma ataci, moderatorul imi sterge preacuvioasele posturi..... viata e grea.

Posturile mele de aici sunt posturi relaxate, scrise zambind. La accidentele din liga vitezelor inaccesibile tie nici in cadere libera cu motocicleta, pe care preacuviosul meu nouron le considera prostie crasa(genul fara permis...fara casca) in general ciocnesc un pahar cu vin de bucurie ca micul rossi nu a trecut pe langa mine sa ma rastoarne dreaq curentul. Partea proasta e ca sunt atat de multe astfel de incidente incat daca nu schimb metoda de a multumi celui de sus ca m-a ferit...o sa ajung alcoolic.

 

In concluzie, Don Quijote albastru care esti tu, nu m-ai ales bine pentru lupta ta cu pilotii de strada.

 

On topic: Hai sa ai noroc asha cum mergi tu dezgolit ca Andri Popa, ca sanatoasa a fost si dra care a initiat topicul si tot a facut buba :D

 

inalt preacuvioase arhanghel mihail, degrab varsatoriu de sange preavinovat, ingaduie a primi cocoshatele mele respecte pentru atitudinea ta open minded pe care o aprecizez la superlativ. esti printre putinii care produc secretii neurale digerabile pt intelectul meu albastru-vertical (si cam subtire dupa cum zic gurile rele). interventiile tale fundamentalist caustice in liga forjatorilor sint dupa parerea mea obiective si ca atare nu am indraznit sa le combat. doar interventia matale de pe aici mi s-a parut cam excesiva.

e drept, nici eu n-am rezistat ispitei de a-mi expune inca odata deliranta conceptie vizavi de echipamentu moto. n-am facut-o pt a epata ci penca asta e damblaua mea: nu-mi plac kkturile alea pe mine. stiu ca e nebunie dar pt mine riscul merita. ma adapostesc la umbra ideii ca nebuneala asta ma poate la o adica afecta doar pe mine, spre deosebire de nebuneala forjatorilor care lasa in urma lor prea adesea si victime colaterale(femei gravide, pietoni, soferi a caror singura vina e ca nu sint cyborgi capabili sa trianguleze rachete pe doo roti).

in concluzie, echipamentu e totusi bun pt cei care-l suporta, eu insa nu-l suport asa ca raman fidel stilului andri popa. nu faceti ca mine, asfaltul face bube, stiu asta din vasta experienta de biciclist. totusi daca nebunie nu e nimic nu e... daca nu am fi putin nebuni nu am fi motociclisti ci am merge toti cu tramvaiu sau conserva.

Editat de albastru.vertical
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce patrie frumoasa! Ce mandri-i sunt locuitorii!

Ce ape line curg si ce izvoare pure

Cum curg hormonii-n vene, ce harnici muncitorii!

Cand fecioare-s cazande, se-nvartoseaza p...!

 

Si unde-i un roman e pace, se-aud muscoii, basinosii

Si unde-s doi si-o capra, din doua ranze crapa una

Dar unde-s doi si-o vergina, se bat in cap cocosii

Iar unde-s trei e larma de parc-alarma suna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce patrie frumoasa! Ce mandri-i sunt locuitorii!

Ce ape line curg si ce izvoare pure

Cum curg hormonii-n vene, ce harnici muncitorii!

Cand fecioare-s cazande, se-nvartoseaza p...!

 

Si unde-i un roman e pace, se-aud muscoii, basinosii

Si unde-s doi si-o capra, din doua ranze crapa una

Dar unde-s doi si-o vergina, se bat in cap cocosii

Iar unde-s trei e larma de parc-alarma suna!

 

greu de imaginat mai inspirata revenire la meandrele concretului sau mai prozaic spus la oile(caprele) noastre pt cei mai zoofili.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inalt preacuvioase arhanghel mihail, degrab varsatoriu de sange preavinovat, ingaduie a primi cocoshatele mele respecte pentru atitudinea ta open minded pe care o aprecizez la superlativ. esti printre putinii care produc secretii neurale digerabile pt intelectul meu albastru-vertical (si cam subtire dupa cum zic gurile rele). interventiile tale fundamentalist caustice in liga forjatorilor sint dupa parerea mea obiective si ca atare nu am indraznit sa le combat. doar interventia matale de pe aici mi s-a parut cam excesiva.

e drept, nici eu n-am rezistat ispitei de a-mi expune inca odata deliranta conceptie vizavi de echipamentu moto. n-am facut-o pt a epata ci penca asta e damblaua mea: nu-mi plac kkturile alea pe mine. stiu ca e nebunie dar pt mine riscul merita. ma adapostesc la umbra ideii ca nebuneala asta ma poate la o adica afecta doar pe mine, spre deosebire de nebuneala forjatorilor care lasa in urma lor prea adesea si victime colaterale(femei gravide, pietoni, soferi a caror singura vina e ca nu sint cyborgi capabili sa trianguleze rachete pe doo roti).

in concluzie, echipamentu e totusi bun pt cei care-l suporta, eu insa nu-l suport asa ca raman fidel stilului andri popa. nu faceti ca mine, asfaltul face bube, stiu asta din vasta experienta de biciclist. totusi daca nebunie nu e nimic nu e... daca nu am fi putin nebuni nu am fi motociclisti ci am merge toti cu tramvaiu sau conserva.

Eu unul merg echipat binisor chiar si cand merg la servici pe scuter (vara echipat ca Robo-Cop cu echipament de Enduro, primavara-toamna cu o jacheta din aia ca la MotoGP la declaratiile de presa dar cu protectii soft in ea, si iarna cu echipamentul adevarat de touring din dotare). Recunosc ca am mers de 2 sau 3 ori vara si dumineca fara echipament pe scuter pentru ca am mers pana in Magurele si nevasta-mea a zis ca pur si simplu nu merge pe caldura aia cu scut de Enduro, asa ca am mers doar cu casti si manusi si am mers mult mai incet si mai atent ca de obicei, dar asta e o exceptie, pentru ca nevasta-mea nu are voie sa se urce pe motor fara sa fie dotata cu protectii, si dudele alea de genunchiere din pantaloni eu nu le consider protectii, asa ca si eu si ea mergem cu protectii de genunchi de enduro puse peste pantaloni...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi s-a parut de la inceput un topic facut de o incepatoare si adresat incepatorilor, nu stiu de ce au venit desteptii si experimentatii ca sa ne spuna: "v-am zis eu" sau "ce nu stiati ca roata se invarte ?"

 

da ! nu stiam ! probleme ceva ? nu mai avem voie sa ne miram in public ?

 

si eu am picat in primii 300 km si mi se pare o initiativa buna topicul asta

 

ca sa rezum o sa mai scriu o data ce am scris pe alt topic:

 

cauciucuri de enduro + linie de tramvai + ud pe jos + unghi mic cand am trecut peste linie + incepator = dat cu curu de pamant

 

asta s-a intamplat cam la 40km/h pe calea dudesti cand am vrut sa fac loc unei salvari sa treaca :unsure: ca echipament aveam doar casca si manusi, la fel cum s-a mai zis aici... nu stiu cum ar fi aratat mainile mele daca nu aveam manusi pentru ca partea de kevlar era destul de adanc zgariata

 

nu am subestimat niciodata importanta echipamentului dar am crezut ca sunt putine sanse sa patesc ceva cateva zile pana apuc sa imi cumpar tot si asa m-am ales cu julituri in cot si in genunchi si cateva vanatai consistente, nimic mai mult

 

ba acum cred ca sunt mai multe sanse sa patesti ceva cand esti incepator si ca e bine sa ai echipamentul complet de prima data cand te urci pe motor

 

trebuie sa tragem concluzii nu ? ei bine... la cauciucurile enduro nu sunt dispus sa renunt acum, incerc sa imi fac traseul pe strazi fara linii de tramvai, atat timp cat o sa am cauciucurile astea nu mai ies cu motorul cand ploua iar chestia cu experienta se capata in timp

 

dar nu toate tin numai de noi, ies baietii de la administratia drumurilor uda strazile si ajungem tot acolo...

 

 

imi dau seama ce va spune Preacuviosul, "ce nu stiai ca pe apa se aluneca ?" "nu stiai ca nu ai aderenta buna cu cauciucuri enduro?" "nu stiai?" "nu stiai?" "nu stiai?"

 

de ce am vrut sa va spun asta ? pentru ca au fost niste cauze concurente la ceea ce mi s-a intamplat si fiecare dintre ele luate in parte nu mi-ar fi creat probleme

 

am mai picat o data dar atunci a fost din cauza franarii bruste nu mi se pare asa de interesant decat ca... nu e ca la masina bai nija !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi s-a parut de la inceput un topic facut de o incepatoare si adresat incepatorilor, nu stiu de ce au venit desteptii si experimentatii ca sa ne spuna: "v-am zis eu" sau "ce nu stiati ca roata se invarte ?"

 

da ! nu stiam ! probleme ceva ? nu mai avem voie sa ne miram in public ?

 

si eu am picat in primii 300 km si mi se pare o initiativa buna topicul asta

 

ca sa rezum o sa mai scriu o data ce am scris pe alt topic:

 

cauciucuri de enduro + linie de tramvai + ud pe jos + unghi mic cand am trecut peste linie + incepator = dat cu curu de pamant

 

asta s-a intamplat cam la 40km/h pe calea dudesti cand am vrut sa fac loc unei salvari sa treaca :unsure: ca echipament aveam doar casca si manusi, la fel cum s-a mai zis aici... nu stiu cum ar fi aratat mainile mele daca nu aveam manusi pentru ca partea de kevlar era destul de adanc zgariata

 

nu am subestimat niciodata importanta echipamentului dar am crezut ca sunt putine sanse sa patesc ceva cateva zile pana apuc sa imi cumpar tot si asa m-am ales cu julituri in cot si in genunchi si cateva vanatai consistente, nimic mai mult

 

ba acum cred ca sunt mai multe sanse sa patesti ceva cand esti incepator si ca e bine sa ai echipamentul complet de prima data cand te urci pe motor

 

trebuie sa tragem concluzii nu ? ei bine... la cauciucurile enduro nu sunt dispus sa renunt acum, incerc sa imi fac traseul pe strazi fara linii de tramvai, atat timp cat o sa am cauciucurile astea nu mai ies cu motorul cand ploua iar chestia cu experienta se capata in timp

 

dar nu toate tin numai de noi, ies baietii de la administratia drumurilor uda strazile si ajungem tot acolo...

 

 

imi dau seama ce va spune Preacuviosul, "ce nu stiai ca pe apa se aluneca ?" "nu stiai ca nu ai aderenta buna cu cauciucuri enduro?" "nu stiai?" "nu stiai?" "nu stiai?"

 

de ce am vrut sa va spun asta ? pentru ca au fost niste cauze concurente la ceea ce mi s-a intamplat si fiecare dintre ele luate in parte nu mi-ar fi creat probleme

 

am mai picat o data dar atunci a fost din cauza franarii bruste nu mi se pare asa de interesant decat ca... nu e ca la masina bai nija !

 

Intamplator stiu cine esti....daca te uiti la motorul de la profilul meu si-ti aduci aminte discutia telefonica pe care am avut-o acum doua saptamani cand aveai examen moto.... si tu stii cine sunt. Ptr asta, preacuviosul iti va ierta acest post.....BAI NINJA

Imi pare rau ca ai inceput cu doua cazaturi asa de repede. Se mai intampla...desi ar fi bine sa incerci sa nu-ti faci o obisnuinta din asta. Data viitoare sa fii mai precaut.Sa nu porti echipament in primele doua saptamani de permis....e mult mai grav decat faptul ca ai cazut.

Te sfatuiesc sa citesti mai mult pe forum si sa triezi cat poti pe aici. Majoritatea celor care dau sfaturi nu au motor sau nu au iesit din cartier cu motoru. Comentariile despre asfalt ud si linii de tramvai.....faci cand reusesti sa le treci fara sa cazi si nu mai ocolesti bucurestiul in cautarea strazilor fara tramvaie.

Chiar daca statutul motociclistic te trage sa fii de partea incepatorilor, ar fi bine sa stii ca nu de la ei ai ceva de invatat. Nici de la mine prea multe ca nu stiu nici ptr mine decat sa ma misc pe ici ..pe colo. Dar sunt cateva tutoriale interesante si in trafic oameni cu experienta de la care poti prinde mai mult decat din topicurile celor care ametesc la 70km/h.

Bafta in continuare...si ai sa dai o cafea ptr obraznicia postului de mai sus cand trec pe la voi pe la sediu prin dorobanti.

 

As fi preferat sa-ti spun concluziile mele despre forumisti si forum la o bere. Daca ai vrut public....nu ma deranjeaza. Putem continua aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incepator+viteza+curba+pietris (si enumeratia poate continua)=buba

 

Restul de ecuatii tot pe strada le deslusesti. Ride on!

 

Dar intrucat vad zilnic in buc "rideri" care au cate o fatuca cu mijlocul gol si fara casca in spate, nu ma mira nimik. iresponsabilitatea e maxima.

 

Invidiosule! Banzaaaai!

 

pai adu-ne aminte de nefericitul Andu caci pe altul n-ai pe cine, se intampla prea rar ca chopperisti sa dea coltu. asta fiinca chopperii e foarte rezistenti si de obicei reusesc sa se ridice singuri de pe jos dupa o groaznica cazatura la de aia nasoala la viteza mica.

 

A doua zi dupa Andu au mai fost încă 2 ciopăriÂşti morți în DragoÂş Vodă (pilot + pasager) pe un vulcan de 1500, la fel de manevrabil ca viroaga de 250. La fel de manevrabil era Âşi VS800 ăla care s-a facut muci în martie pe centură după ce a omorât o babă. Pilotul e încă în spital, tot 40 avea.

 

pe voi cu bombele voastre de viteza tre sa va razuim cu spaclu de pe asfalt daca derapati in vreo curba. viteza e factoru care face diferenta. asa ca hai cantati la alta masa astia cu cebereurile. de sub echipamentele alea de cacao in care va credeti nemuritori nici macar nu puteti simti nimic din placerea mersului pe motor. nu va ganditi decat cum sa gasiti vreo 200m de linie dreapta sa puteti da un 150 ca sa va mai racoriti si voi. iar la final voi aia plini de echipamente va cazati la hotel smurd iar noi astia obositi cu choppere ne punem un plasture si ajungem bine mersi acas. eu prefer sa merg in blugi si tricou cu 50 la ora toata viata decat imbracat in kkturile alea in care nu mai auzi nimic, nu mai respiri, nu mai esti tu. de cacao.

 

Alt invidios. Înțeleg că nu eÂşti tu însuți dacă nu eÂşti în straiele cu franjuri, dar cred că poți să pui franjuri Âşi vulturaÂşi Âşi pe o geacă cu protecții, altfel sigur ne întâlnim la hotel smurd. Nu fii supărat ca la mobra ta se uită doar moÂşii, o să ai Âşi tu la un moment dat experiența "necesară" să te urci pe o motocicletă, până atunci succes la liniuțele cu autobuze Âşi autocamioane si spor la poliÂş!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie topicul mi s-o parut bun din cel putin 3 motive:

-am vazut cu totii (cei care stim sa privim obiectiv) ca cioper + incepator + gagica - echipament = buba + doi plasturi + ajuns ok acas. un bilant lejer si greu de intalnit la un happening similar avand ca protagonisti ninjalai.

-am aflat (de la o gagica care a aflta de la un mare campion de viteza) ca la viteze mici se cade cel mai nasol. inseamna ca eo in anii de biciclism am experiat cele mai horror trinte la 20km/h deci de aici incolo pe ciopar nu am de ce sa ma mai tem ca greul a trecut :unsure:

-am aflat ca e belea mare chestia cu linia de tramvai si de atunci unde vad cat una hop si eu calare pe ea incercand toate pozitiile kamasutra. ghinion insa, n-am reusit sa ma vars pe asfalt. unora le iese mai greu.

 

cat despre invidie fata de alt soi de atelaje nu poate fi vorba cata vreme pt mine alte mobre nu exista inafara de cioparele (sau mai bine zis cruiserele) mici max pana in vn800. nu ma pasioneaza franjurii, customizarile, numerele puse lateral etc. imi place doar aspectul clasic, comportamentul dinamic foarte bine temperat si pozitia extrem de comoda.

 

vorba preacuviosului din alt topic prefer sa rada tot cartieru de mine nu 8 luni ci 800 de ani ca merg cu 50 decat sa ma cazez intr-o duba devenind un simbol al luptei surde intre motoreni-conservari. daca ala galben care s-a cazat in duba (si care tocma depasise un ciopar, vezi bine doar nu erea sa stea el cu bestia aia galbena dupe un cioper puturos) avea viteza decenta putea evita sa ajunga in prime time cu toata neghiobia soferului. dar fiinca ai vitezana si observatorului e linie de forja vezi bine n-ai cum sa mergi cu 50. nu da bine, te faci de ris la tot cluju.

Editat de albastru.vertical
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie topicul mi s-o parut bun din cel putin 3 motive:

.....

te faci de ris la tot cluju.

 

asta ai reusit demult...

 

relax si...capu' la cutie, o perioada, ca aude Zulea2 ca ai aparut si iar dai cu subsemnatul ....

cat despre "serparie", ai mai fost sfatuit sa o lasi mai moale cu categorisirile...

poate ne vedem la Seth on Fire, desi nu prea cred ca ai instalatia necesara....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intamplator stiu cine esti....daca te uiti la motorul de la profilul meu si-ti aduci aminte discutia telefonica pe care am avut-o acum doua saptamani cand aveai examen moto.... si tu stii cine sunt. Ptr asta, preacuviosul iti va ierta acest post.....BAI NINJA

Imi pare rau ca ai inceput cu doua cazaturi asa de repede. Se mai intampla...desi ar fi bine sa incerci sa nu-ti faci o obisnuinta din asta. Data viitoare sa fii mai precaut.Sa nu porti echipament in primele doua saptamani de permis....e mult mai grav decat faptul ca ai cazut.

Te sfatuiesc sa citesti mai mult pe forum si sa triezi cat poti pe aici. Majoritatea celor care dau sfaturi nu au motor sau nu au iesit din cartier cu motoru. Comentariile despre asfalt ud si linii de tramvai.....faci cand reusesti sa le treci fara sa cazi si nu mai ocolesti bucurestiul in cautarea strazilor fara tramvaie.

Chiar daca statutul motociclistic te trage sa fii de partea incepatorilor, ar fi bine sa stii ca nu de la ei ai ceva de invatat. Nici de la mine prea multe ca nu stiu nici ptr mine decat sa ma misc pe ici ..pe colo. Dar sunt cateva tutoriale interesante si in trafic oameni cu experienta de la care poti prinde mai mult decat din topicurile celor care ametesc la 70km/h.

Bafta in continuare...si ai sa dai o cafea ptr obraznicia postului de mai sus cand trec pe la voi pe la sediu prin dorobanti.

 

As fi preferat sa-ti spun concluziile mele despre forumisti si forum la o bere. Daca ai vrut public....nu ma deranjeaza. Putem continua aici.

 

Preacuviosule, era o discutie de principiu nu despre cine esti sau cine sunt, eu condamn atitudinea ta nu persoana ta.

 

 

"Comentariile despre asfalt ud si linii de tramvai.....faci cand reusesti sa le treci fara sa cazi si nu mai ocolesti bucurestiul in cautarea strazilor fara tramvaie."

 

de ce sa nu fac comentarii despre liniile de tramvai decat cand reusesc sa le trec ? iti e rusine de rusinea mea ?

 

eu am vorbit de linii de tramvai ude si cauciucuri enduro luate impreuna, tu mi le separi... mersi...

 

iar de ocolit bucurestiul... ce sa zic... nu a fost vorba de asa ceva ci de evitat liniile de tramvai cand e posibil

 

Mi se pare ca esti selectiv in ceea ce citesti, omisiv in ceea ce scrii si asta pentru a face polemica, lucru la care eu nu vreau sa ma prind. De aceea va fi ultimul post pe acest topic si nu astept raspunsuri vreau doar sa pun intrebari.

 

Cu cat vorbesti mai mult cu atat ai mai putine de spus iar eu... incepator fiind prefer sa ascult decat sa vorbesc, deja am scris prea mult aici

 

Vad ca ai 800 de posturi intr-un an... inseamna ca ai ce sa spui

 

Voiam sa iti spun ca statutul de motociclist ar trebui sa te traga si pe tine sa fii de partea incepatorilor (nu din cauza datei obtinerii permisului) dar nu-i asa ca as pica in aceleasi pacate cu ale tale ?

 

Forumisti suntem si tu si eu asa ca nu ar trebui sa avem o parere rea despre ei.

 

 

numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preacuviosule, era o discutie de principiu nu despre cine esti sau cine sunt, eu condamn atitudinea ta nu persoana ta.

 

 

"Comentariile despre asfalt ud si linii de tramvai.....faci cand reusesti sa le treci fara sa cazi si nu mai ocolesti bucurestiul in cautarea strazilor fara tramvaie."

 

de ce sa nu fac comentarii despre liniile de tramvai decat cand reusesc sa le trec ? iti e rusine de rusinea mea ?

 

eu am vorbit de linii de tramvai ude si cauciucuri enduro luate impreuna, tu mi le separi... mersi...

 

iar de ocolit bucurestiul... ce sa zic... nu a fost vorba de asa ceva ci de evitat liniile de tramvai cand e posibil

 

Mi se pare ca esti selectiv in ceea ce citesti, omisiv in ceea ce scrii si asta pentru a face polemica, lucru la care eu nu vreau sa ma prind. De aceea va fi ultimul post pe acest topic si nu astept raspunsuri vreau doar sa pun intrebari.

 

Cu cat vorbesti mai mult cu atat ai mai putine de spus iar eu... incepator fiind prefer sa ascult decat sa vorbesc, deja am scris prea mult aici

 

Vad ca ai 800 de posturi intr-un an... inseamna ca ai ce sa spui

 

Voiam sa iti spun ca statutul de motociclist ar trebui sa te traga si pe tine sa fii de partea incepatorilor (nu din cauza datei obtinerii permisului) dar nu-i asa ca as pica in aceleasi pacate cu ale tale ?

 

Forumisti suntem si tu si eu asa ca nu ar trebui sa avem o parere rea despre ei.

 

 

numai bine !

 

Nu-mi e rusine de rusinea ta, ai cazut, te ridici daca mai poti, continui si incerci sa nu mai cazi. Eu in cele 800 de posturi de care vb nu cred ca am nici unu in care sa vb de tehnici de abordat linii de tramvai...sau alte chestii ptr ca nu consider ca am autoritatea sa invat eu pe altii....desi am trecut de mult de stadiul de a ocoli anumite zone din orase.

 

aaaa...scuze...eu nu am cauciucuri enduro....probabil ca e imposibil. Chiar nu am vazut pe nimeni reusind asta.

Asta e motivul ptr care ti-am zis sa citesti..si sa inveti...daca gasesti ceva interesant. Poti sa faci si 1000 de posturi, dar nu e cazul sa cazi in latura sfatosilor pe aici. Sunt destui.....e concurenta mare. Aici deja cei cu cateva mii de km sunt considerati adevarati experti.

 

Nu sunt de partea incepatorilor...dar nici nu am ceva cu ei. Pe unii ii admir (chiar am vazut un post de curand al unui incepator care la 1000 de km..a plecat singur si a ajuns pana pe platou in bucegi)....iar cei care cotcodacesc mult fara sa faca oua nu-mi plac. Si eu am fost mandru de mine cand am facut primele ture de cateva sute de km dar nu am gasit necesar sa umplu forumul cu asta, cu poze de prin benzinarii sau cu intamplari dramatice in care sa povestesc uimit cum am vazut caini pe strada la sate si sa cer sa-i arda pe rug pe cei cu carute ptr ca nu au voie pe drumurile nationale si in opinia nobililor din mediul urban trebuie ori sa leviteze...ori sa moara de foame....ca sa nu-i incurce pe bravii motociclisti pe strada.

 

Asta-i tot. in rest....ptr fiecare numai bine...si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...