Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Decizie privind sezonul de iarna :

 

- dupa circa 4000 km facuti impreuna in ultimul an calendaristic , am decis ca sunt prea putini km pentru ca in urmatoarele 6 luni sa las mobra sa dormiteze linistita . De aceea o sa o echipez cu o pereche de Metzeler Karoo ( pe care le am - vezi poza ) , o sa ii schimb placutele pe spate caci parca au fost din ciocolata, asa s-au topit si o sa o pregatesc de lungul sezon rece pe dealuri si coclauri . Sper sa nu fie ploi si gheata multa , caci frigul nu ne sperie , avem manere incalzite puse de Fabio si casca cu Pinlock :)

post-59520-0-52205900-1413991411_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema noua: de fapt veche. nici releele alea fabuloase de incarcare nu rezolva problema dezlipirii magnetilor la rotoarele de miar. saptamana trecuta au crapat 2 rotoare ambele noi (circa un an)din care unul cu releu cumparat din america. cred ca suzuki a cam dat in bara aici. si e de (cuvant urat) ca nici nu au rezolvat facand rotoare cu magneti protejati. -5 pentru nesimtire lu suzuki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema noua: de fapt veche. nici releele alea fabuloase de incarcare nu rezolva problema dezlipirii magnetilor la rotoarele de miar. saptamana trecuta au crapat 2 rotoare ambele noi (circa un an)din care unul cu releu cumparat din america. cred ca suzuki a cam dat in bara aici. si e de (cuvant urat) ca nici nu au rezolvat facand rotoare cu magneti protejati. -5 pentru nesimtire lu suzuki.

cateva intrebari, te rog:

650 sau 1000?

statoarele erau oem?

releul din america - poti sa confirmi tipul? (sh775 sau FH012 sau FH020)

erau consumatori aditionali instalati in ambele cazuri?

 

merci,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 650 nu exista problema dezlipitului. e vorba de 2 sv de 1000. amandoua cu rotoare noi originale. unul cu releu original unul cu releu american. o sa verific ce tip de releu. oricum e din ce mai clar pentru mine ca nu caldura e problema. oricat de mult s-ar incalzi tot nu trebuie sa se dezlipeasca. si oricum temperatura chiar si cu releele originale e tinuta sub control de sistemul de racire al motocicletei. apa+ulei. fara consumatori extra. dupa mine e clar o eroare de proiectare cu marea nesimtire (si nu e prima) din partea lu tata suzuki care nu a remediat problema macar in postgarantie.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta defectiunea in diferenta de curbura a magnetilor fata de rotor. ;) De rezolvat nu o sa se rezolve nimic, mai ales pe partea de Europa si State, unde grupul VAG are ceva de zis, mai ales ca multe repere sunt fabricate in Spania (pentru grupul VAG). Pana nu vor consuma lotul existent de repere nu vor face niciun upgrade.


» Post actualizat in 23 Oct 2014 15:32

e clar o eroare de proiectare cu marea nesimtire (si nu e prima) din partea lu tata suzuki...

Si nici ultima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba mai mult - chiar daca pui picuratorul doar pe o parte a foii - o sa ajunga ulei la fel de frumos si pe origurile de pe partea cealalta a foii.

:D

Pai astea sunt clare astea! Nu intelegeam (si inca nu inteleg) cf. pregatirii mele, termenul de capilaritate in contextul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai astea sunt clare astea! Nu intelegeam (si inca nu inteleg) cf. pregatirii mele, termenul de capilaritate in contextul asta.

pai nush daca capilaritate e termenul cel mai oki folosit - poate difuzie era mai potrivit (chimic vorbind).

dar despre ce vorbim toti aici e chestia aia ca daca picuri ulei intr-un loc - se imprastie pata aia pe cm patrati in jurul ei.

:)

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capilaritatea mai depinde si de proprietatile lichidului. Era ceva cu fortele de adeziune si de coeziune, care fac ca o picatura de apa sa stea in aceasta forma, sau sa incerce sa urce pe peretii vasului in care este turnata. Teoretic, daca se indeplinesc anumite conditii, uleiul poate inainta in interstitii (interiorul lantului) datorita fenomenului de capilaritate.

La apa, este nevoie de un tub de 1mm diametru pentru ca fenomenul sa se faca prezent, respectiv ca apa sa urce "freely" prin tub. Nu stiu la uleiul de uns lantul, dar banuisc ca difera ceva.

Afirmatiile mele pot suferi erori, ca a trecut ceva timp de cand am invatat lucrurile astea, dar in principiu cam astea sunt principiile capilaritatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai mi-au venit niste adaptori SV racing pt etrieri Tokico cu 4 pistonase pe fata.

 

http://www.svracingparts.com/store/#!/DL650-Brake-Caliper-Adapter-Brackets/p/10245069/category=472406

 

 

 

Si cum eu vreu sa o vand pe a mea , nu ii mai montez, ii vand direct.

M-au costat 100 dolari cu tot cu transport..

Pret 280 lei !

 

 

SI daca vrea cineva un V-strom 2009 cu ABS super accesorizat, pretul a scazut dramatic pentru ca plec din tara.

Editat de pstefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , cu ochii-n soare , ma duc undeva unde e mai putin soare intr-adevar :)

unde bre unde? daca nu e secret. sa stim si noi pe unde putem apela la o mana de ajutor daca o fi vre-odata nevoie :D.

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la ungatoarele de lant:

 

Am varianta ieftina, care unge foaia pe ambele parti. Cat de eficienta este defapt (nu prea inteleg cum ajunge uleiul in zonele de imbinare ale lantului)?

 

Scottoiler-ul merita? Vad ca unge lantul unde trebuie, dar doar pe o parte.

 

Varianta slovaca mi se pare ca picura in zona ideala, insa prefer sa nu montez inca ceva electronic. Punand in balanta vacumatic / electronic pt mine e mai bun vacum. Oricum, nice gadget ;)

 

Toate sistemele de ungere pun uleiul pe lant, cu acelasi metoda. E o mare gresala, de a crede, ca uleiul ramane doar pe partea respectiva a lantului, pe care parte ajunge pe foaie. Smecheria este in dozarea corecta.

 

Autoiler e slovena si nu slovaca. Are controler cu microprocesor, la care poti regla atat lungimea perioadei activa (cat sa picure) cat si cea pasiva, adica pauza intre cele doua dozari. Plus mai are o facilitate, ce NU prea au ceilalti: ai reglaj de viscozitate a uleiului, pe care poti adapta la orice tip de ulei, pe care vrei sa folosesti. Oare cele vacumatice poate sa faca asta?

 

Cu acestea doua modalitati de reglaj, total diferite, acest sistem iti da un rezultat foarte bun. Raportul calitate pret, excelent!

 

Detalii, impreuna cu poze gasesti aici: www.autoiler.eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pardon, Slovenia, gafa mea.

 

Ca in fiecare an cu Stroama, prima zapada m-a prins in activitate.

Ce variante avem pt garaj Buc? (pana acum iernile au fost calde si bune la Fabio).

 

Felicitari pt implicarea cu ungatorul.

As vrea sa vad cati mai multi oameni ca aduc, inventeaza, construiesc chestii pt moto, bune si la pret competitiv, in Ro.

 

Chiar am fost multumit de ce au facut la meseriasii de aici. De ce sa nu cheltuim banii in tara, in loc sa umflam economiile straine?

La anu' tare as vrea sa fac revizia la noi nu la compturele de peste granita

Editat de Horia_Long_Xiao
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

he he ... azi facut timp si verificat jocul la supape.

e super simplu de verificat mai ales daca se da jos radiatorul.

a fost asa:

cilindru fata:

admisie - 0.1 cu 0.1

evacuare - 0.2 cu 0.15

 

cilindru spate:

admisie: 0.1 cu 0.1

evacuare: 0.15 cu 0.15

 

Valorire normale ar fi:

Admisie: 0.1 - 0.2

Evacuare: 0.2 - 0.3

 

La mine par ca admisiile sunt la limita inferioara toate 4 si evacuarile - una e la limita inferioara si celelalte trei tre' reglate (0.15).

Daci o sa trebuiasca sa insist inca o data cu dat jos pastilele, masurate si comandate corespunzator.

ma enerveza ca am avut lere doar cu pas de 0.05

trebuie sa gasesc un set cu pas de 0.01 si atunci o sa masor la fix.

PS - cu ocazia asta am uns si axul schimbator viteza + ax pedala frana cu vaselina MOS2 - astept momentul asta de vre-o 2 ani :D.

 

numai bine,

paul


» Post actualizat in 25 Oct 2014 22:24

o intrebare:

daca intervalul de "ok" e admisie - 0.1-0.2 si evacuare: 0.2-0.3 - unde e cel mai oki sa setezi jocul?

imi este clar ca daca reglezi la limita superioara (0.2 si 0.3) intervalul la care vor trebui schimbate va creste.

DAR: cum e mai oki pentru cuplu/HP? sa fie jocul la limita inferioara sau la limita superioara? cum influenteza chestia asta mersul motorului?

daca le setezi la limita superioara - va fi motorul mai zgomotos simtitor?

:D

se mai baga cineva la ax cu came de SV gen2 (poate obtinem un discount ...)?

 

merci,

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 25 Oct 2014 22:24

o intrebare:

daca intervalul de "ok" e admisie - 0.1-0.2 si evacuare: 0.2-0.3 - unde e cel mai oki sa setezi jocul?

imi este clar ca daca reglezi la limita superioara (0.2 si 0.3) intervalul la care vor trebui schimbate va creste.

DAR: cum e mai oki pentru cuplu/HP? sa fie jocul la limita inferioara sau la limita superioara? cum influenteza chestia asta mersul motorului?

daca le setezi la limita superioara - va fi motorul mai zgomotos simtitor?

:D

se mai baga cineva la ax cu came de SV gen2 (poate obtinem un discount ...)?

 

merci,

stima

 

Nu cred ca 0.1 mm produce prea multe schimbari (in afara de a inlatura pericolul intredeschiderii supapelor) la un motor de 67 de cai.

Eu le-as pune cat mai spre limita maxima (alea cu 0.15 la evacuare sunt deja periculaose) si probabil ca nu va mai trebui umblat la ele deloc (adica doar verificare, nu si ajustare).

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

(ca sa evit sa tin motorul deschis) are cineva "din intamplare" o colectie extinsa de pastile pt dl650?

... pe care mi le poate imprumuta si apoi returnez setul complet eventual pot adauga la set si pe alea ramase de la mine ...

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu tot setul dar distanta ne omoara...

pai daca nu apare cineva pe aici local - si daca ti-e ok si esti dispus sa ma ajuti - mi le poti trimite prin curier pana in tm (eu verific, inlocuiesc, montez axe apoi comand alea inlocuite ca sa completez setul tau) si trimit inapoi setul complet.

transportul evident acopar eu in ambele sensuri.

sau poate ai drum prin tm - ca mai dureaza pana primesc axele vre-o 2 saptamani. sau poate ai drum pana in severin si ne intalnim la un pranz bun la taverna sarbului ... chiar daca asa dublam costul la toata operatia :D.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...