Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Merci.

Vreau sa fac trecerea de la CBR F4 la V-Strom. La ora actuala e cel mai potrivit motor pentru drumurile de la noi, plus ca sunt adeptul drumurilor lungi.

Bafta.

Si eu am facut trecerea de la GSX-R K1 750 la V-strom 650 si nu imi pare rau deloc pana acuma...inca nu am apucat sa fac un drum mai lung cu el dar sigur o sa fie mai bine de cat pe vitezana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima si prima data devine pompa mai zgomotoasa la contact.

apoi incet incet - intai isi pierde din putere cand ajungi in ture inalte, apoi cand e infundat - nu mai urca in ture deloc.

operatiunea de bypass - 2 beri daca esti comod si lucrezi incet - se da pompa jos. se verifica ca nu ai rezervor ruginit (daca da - por15) si daca nu - se curata filtrul si dai o gaura in plasticul de la filtrul de inalta presiune. daca ai chef si 100lei disponibili schimbi si filtrul de la sorb (unii zic ca cel de 650 de dupa 2006 e mai putin permisiv si ar fi recomandat asta).

mai jos 2 poze sugestive de cum trebuie gaurit filtrul de inalta presiune.

 

post-18136-0-83890900-1402397531_thumb.jpgpost-18136-0-46610100-1402397537_thumb.jpg

 

stima,

paul

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu is sigur ca e filtrul de benzina.. aseara am observat dupa o tura scurta ca tranzitia de la frana de motor la acceleratie si invers nu mai e asa fina ca de obicei, parca se simtea o mica smucitura. Si cu motorul la relanti, daca trag un pic acceleratia, urca turatia dupa care cade la 1100 o secunda si iar inapoi la 1300 unde sta de obicei. E posibil sa fie ceva de la TPS?

Editat de bocosb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu is sigur ca e filtrul de benzina.. aseara am observat dupa o tura scurta ca tranzitia de la frana de motor la acceleratie si invers nu mai e asa fina ca de obicei, parca se simtea o mica smucitura. Si cu motorul la relanti, daca trag un pic acceleratia, urca turatia dupa care cade la 1100 o secunda si iar inapoi la 1300 unde sta de obicei. E posibil sa fie ceva de la TPS?

daca merge ok in ture inalte - nu cred ca e de la filtrul de benzina (poti verifica si ala sa fii sigur - la 3 contacte puse ar trebui sa ai debit 300-350ml).

in afara de balbaiala de dupa acceleratie de la relanti - urca ok in ture? schimbat benzina de curand (:D pus de 99?).

legat de problema ta - as verifica bujii, filtru aer, etanseitate conducte aer.

pune in dealer mode sa nu ai ceva eroare stocata si sa vezi daca tps e la mijloc - de verificat la cate ture trece pe pozitia de sus.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Posted Today, 08:03 PM

Merci.

Vreau sa fac trecerea de la CBR F4 la V-Strom. La ora actuala e cel mai potrivit motor pentru drumurile de la noi, plus ca sunt adeptul drumurilor lungi.

Bafta.

 

 

 

ba r 1200 GS e cel mai potrivit... :P

 

prea mare pentru mine, motoare frumoase

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu is sigur ca e filtrul de benzina.. aseara am observat dupa o tura scurta ca tranzitia de la frana de motor la acceleratie si invers nu mai e asa fina ca de obicei, parca se simtea o mica smucitura. Si cu motorul la relanti, daca trag un pic acceleratia, urca turatia dupa care cade la 1100 o secunda si iar inapoi la 1300 unde sta de obicei. E posibil sa fie ceva de la TPS?

verifica lantul. ori e e slab si neuns ori are joc mare pe foaie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica lantul. ori e e slab si neuns ori are joc mare pe foaie

pai io inteleg din explicatia lui ca manifestatia cu caderea turatiei pentru o fractiune apare la motor fara sa fie in sarcina.

ca cand a zis de smucitura m-am gandit si eu la lantz sau la tampoanele de cauciuc de la angrenaj foaie/roata.

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat mai demult, dar in ultima perioada parca a inceput sa-mi stea pe creier, am un zgomot metalic ca si cum ar fi ceva la intinzatorul de lant (de la distributie), undeva intre 4500 si 4700 rpm. Se aude si pe accelerare si pe decelerare, iar daca tin turatia in zona respectiva se aude intr-una!

Aveti idee de la ce ar putea fi? Defapt ma intereseaza mai mult daca am motive sa-mi fac griji sau e ceva "normal". La Honda de exemplu, sunetul ala de la intinzator era "de la ei". Il schimbai si in 1000-1500 de km facea la fel....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot auziti zgomote prin motoare intreb si eu. Cat de normal si/sau cat de tare ar trebui sa fie asa numitul tapping-noise sau knocking noise din motor? Din ce am vazut, doate cloncane, unele mai tare , altele mai incet,inclusiv SV-uri. De la ce e acel zgomot irritant la relanti?

 

Am citit pe un alt forum ca unui tip ii batea atat de tare incat vibrochenul(parca) a facut vraiste prin motor. Am cautat si pe youtube si aceeasi poveste. Deci? care-I Solutia sa-l fac mai silentios? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma frec cu suportii aia de proiectoare adaptati din suporti universali de oglinzi. merg puse pe bara de 1 inch dar surubul care merge pe filetul de la oglinda e muuult prea mare.

maine ma duc sa caut coliere din alea cauciucate - sper sa gasesc pe undeva ca incepe sa ma irite treaba.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are CAREVA chef de duca pt maine si Duminica? pana in PIATRA CRAIULUI,si o tura mica de 5-6 ore cu rucsacul in spate...si pana acolo ocolim pe dn1A...pt curbe?


sau pleaca ....careva pe undeva din Bucuresti pe Transalpina,transfagarasan....?


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume. Cum se mai adauga poze aici pe motociclism, pentru ca nu reusesc de loc si nu cu link.

ai in dreapta jos view more replya options ...apoi choose file si attaaach this file si apoi insert in post ..

 

stima

» Post actualizat in 16 Jun 2014 12:08

daci suport de proiectoare incropit din colier pentru insalatii = o mare tiganie.

am gasit ceva de la sv motech:

https://www.louis.de/en/artikel/light-clamp-kit/10020968?list=2807521 - dar asta foloseste surubul de strangere colier si pentru prindere proiector si ma cam deranjeaza.

mai o versiune:

https://www.louis.de/en/artikel/lamp-bracket-hawk/10020948?list=2807521 - e varianta de montare sub faruri - are impedimentul ca sunt prea sus montate proiectoarele si prefer sa le montez in zona de jos.

mai aveti ceva solutii?

 

merci,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeva poze de la ultima intrunire a Vstromistilor din Romania si prietenii acestora. Ultima poza e ultimul membru venit direct din Vama.

 

Merci de pont ivanp

 

Astfalt uscat tuturor.


» Post actualizat in 16 Jun 2014 12:16

Ai inca o poza interesanta, a motoarelor baietilor din Sibiu

post-5575-0-45121700-1402920385_thumb.jpg

post-5575-0-55726700-1402920392_thumb.jpg

post-5575-0-40614000-1402920399_thumb.jpg

post-5575-0-99506700-1402920408_thumb.jpg

post-5575-0-71374800-1402920414_thumb.jpg

post-5575-0-22627600-1402920978_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 16 Jun 2014 12:16

Ai inca o poza interesanta, a motoarelor baietilor din Sibiu

cam "prafuite" ...

:D

» Post actualizat in 16 Jun 2014 16:16

cam "prafuite" ...

:D

off - imi sterg gluma de mai sus.

on - dupa weekend

1. in continuare alimentare becuri prin relee - rulz, la fel si releu cu intarziere.

2. incropit suport proiectoare din colier de tevi instalatii cu piulitza aia pe o parte - cam tziganie si caut in continuare o solutie ok.

la swmotech au vre-o 2 modele - fiecare cu dezavantaje - cel montat sub far este prea sus si cel pt crasbar - pe surubul de strangere se prinde si proiectorul - greu de reglat/controlat sa nu miste - deci inca sunt in cautarea solutiei ideale.

3. ajuns asta la mine - http://cosmo-accessories.com/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_category_id=10&virtuemart_product_id=47&Itemid=470

calitate foarte oki, acopera perfect spatiul aia din fata bloc contact pe unde se vede cablaria din spatele farurilor, voltmetrul are segmente rosii care nu deranjeaza.

dezavantaj - nu se vede la lumina :D - bine de stiut.

4. are cineva pe undeva salvat un partnumber de la bugspoiler plastic negru mat OEM dl 650 ?

 

stima,

paul

» Post actualizat in 16 Jun 2014 16:17

nah

» Post actualizat in 16 Jun 2014 16:19

... nu se mai pot edita posturile ... si nici macar glumela (proaste)!

stima

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maestre, este vreun site de accesorii sa nu-l sti? :peace:

cu siguranta sunt ... dar cat traim invatam :D, nu?

daca tot sunt la curatenie printre chestii - daca isi doreste cineva o cutie pentru sigurante:

produsul este acesta: http://www.ebay.com/itm/151065336963?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

 

post-18136-0-80228600-1402955683_thumb.jpgpost-18136-0-98408600-1402955688_thumb.jpgpost-18136-0-75219700-1402955694_thumb.jpg

 

pret - 40 lei in Tm.

 

eu mi-am gasit intre timp mufa mama pentru conectorul oem manere incalzite si cum tot aveam treaba sub cutia filtrului - l-am folosit pe acela pentru dashboard cu bricheta.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...