Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Da'e simplu tare de montat: ai plus si minus, le legi la baterie, apoi cuplezi mufele. Niste fasete negre si ai rezolvat problema.

 

Pentru LED-urile alea nu cred ca e nevoie de relee, curentul absorbit e la sub 50% fata de un halogen. Adica 25W vs 55/60W.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie releu montat?

 

Lucian, de putut, sigur se poate doar ca eu nu ma pricep la electrica și nici nu as vrea sa bulesc ceva. As fi preferat sa facă altcineva, nu sunt adeptul expresiei romanul se pricepe la orice :))

 

Nu trebuie releu pentru leduri, sunt plug and play. Astea le am si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai pun a nu stiu cata oara linkul catre manualele de service, poate ajuta pe cineva. https://www.v-strom.co.uk/downloads.htm Sectiunea 7-23 se vorbeste despre unicorni...

 

Aur! Sărumâna!

 

Unii-s mai noi în branșă... n-au cautat prin tot topicul :P

» Post actualizat in 07 Nov 2018 08:06

Apropo'... între modelul de DL650 din 2006 și cel din 2008 există diferențe majore?

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 2007 au introdus ABS-ul (optional), au lungit mobra un pic (bascula mai lunga cu 1.5cm) si au pus dous bujii pe cilindru (teoretic consum mai bun).


» Post actualizat in 07 Nov 2018 09:00

*doua bujii

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niste oameni care se plimba destul de mult cu VStrom-ul au postat asta: https://bit.ly/2Oyfokk TL; DR: cadru fisurat

 

Ei par sa sustina ca asta ar fi o problema comuna la stroame. Am cautat pe net si cred ca am mai gasit doar 1 sau 2 thread-uri care sa mentioneze asta. Stiti sa fie atat de comuna?

 

Acuma si stilul in care se dau oamenii aia e destul de solicitant pentru moto...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă o încarci du 3-400 de kilograme e normal să cedeze la un moment dat, mai ales dacă o bagi și pe drumuri proaste...


» Post actualizat in 08 Nov 2018 11:46

Voila!

41266905_1040142602829534_58367217032662

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voila!

 

De-aia si ziceam ca regimul de utilizare a fost destul de solicitant. Faptul ca li s-a intamplat lor, nu ma surprinde prea tare, dupa cum zici.

Ce m-a surprins a fost faptul ca ei au zis ca ar fi o problema comuna. Asta voiam eu de fapt sa intreb.

 

Stiti sa fie probleme de genul asta la strom, chiar fara utilizare radicala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă o încarci du 3-400 de kilograme e normal să cedeze la un moment dat, mai ales dacă o bagi și pe drumuri proaste...

» Post actualizat in 08 Nov 2018 11:46

Voila!

41266905_1040142602829534_58367217032662

da drumul e chiar ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ufff nu puteai posta mai devreme ?

Tocmai am platit una ieri .

Chiar am sa verific cadrul la motorul meu, insa e pentru prima data cand aud de fisuri la Vstrom. Din ce am citit, baitanii in cauza trag de motoare testul de tare. Asa ca nu ma mira ca au reusit performanta de a gasi fisuri intr-un cadru abuzat.

Iar faza cu "e o problema destul de comuna" mi se pare cel putin aiurea, desi merg cateva mii de km anual cu cca 440-450 kg masa totala. Si daca pun la socoteala traseele pe care le-am parcurs cu 400-450 kg, trebuia sa am cadrul bubuit de multa vreme. Asa ca fii pe pace si nu te impacienta in legatura cu motorul, sa fii tu sanatos sa ajungi sa bulesti cadrul ala fara sa il trantesti.

 

Ma uit la poza si daca nu au pe motorul ala 470 kg, n-au nimic. https://www.facebook.com/wildfeathersblog/photos/p.1031587753685019/1031587753685019/?type=1&theater

» Post actualizat in 08 Nov 2018 20:42

Si pentru clarificari, vezi ce au reusit sa faca cu scutul, apoi imagineaza-ti ca prinderea din spate a acestuia e cam pe unde a aparut fisura. Asa ca pe mine nu ma mira ca au belit cadrul. https://www.instagram.com/p/BlSMkcDAi8z/?taken-by=wildfeathers_blog&fbclid=IwAR0-4DwgvUIrDgZM4rXV_NQhurcHgkVoyKp9SdzbnkHMSvMP0R5fBHkyFwQ

» Post actualizat in 08 Nov 2018 20:51

Ia uite, baiatul gaureste bascula ca sa monteze bratul ungatorului. Ce sa zic, jos palaria, ma mir!

https://www.facebook.com/wildfeathersblog/photos/pcb.993645884145873/993643664146095/?type=3&theater

» Post actualizat in 08 Nov 2018 20:55

Si ultima interventie in aceasta privinta: https://www.facebook.com/wildfeathersblog/photos/a.790672074443256/945465905630538/?type=3&theater Daca are sub 450 kile cu tot cu sotie, eu is popa budist.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mama lui e V-Stromista, are prima generatie, si inca merge fara pb.

 

Folositi cu incredere Stroamele in continuare, mai ales alea gri 2008, sunt editie speciala. Daca apar la vanzare, 4000E merita

» Post actualizat in 08 Nov 2018 21:32

Ia tu cea mai scumpa casca din lume, si loveste-o cu forta de tot ce ai langa tine, o sa crape. Cam asta a facut si asta cu mobra, hai sa vad cat duce pana crapa, felicitari pt nebunie >:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-69138-0-69743000-1541713569_thumb.png DL1000 2010, highway use only. sursa: https://www.stromtrooper.com/3389154-post22.html

post-69138-0-59387400-1541713734_thumb.png sursa: https://www.stromtrooper.com/dl650a-2012-2016/80321-cracked-frame.html

 

 

alt caz: https://www.stromtrooper.com/dl650a-2012-2016/393850-cracked-frame.html

 

cu tot cu nenea din povestea de mai sus (btw: good detective work ?)

 

 

nu incercam sa va indemn sa va lepadati de strom, sau sa va convertesc la GS. tot stroama am si eu si am cam dus-o in toate scenariile (singur, cu pasager, incarcata cu burta pe jos, soft enduro, etc).

 

tot asa, stiu ca 4 cazuri relatate din cate mii de stroame s-au vandut nici macar nu au relevanta statistica.

 

eu intrebam un singur lucru: cunoasteti sa fi patit cineva asta? (altcineva in afara de astia prezentati.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg manerele Oxford, am avut pe 650, verifica diametrul inainte sa le cumperi ca-s pe mai multe dimensiuni (eu am avut unele care se chemau premium adventure sau ceva de genul).

 

Aparatorile de maini pe care ti le pot recomanda sunt cele de la Barkbusters. Nu sunt scumpe cand te uiti cat costa alea originale care-s din plastic, fara intaritura din metal. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am montat niste plastice chinezesti, de doi an rezista, fara sa le fi belit prea tare, insa nici nu le-am trantit de tot ce-am gasit. Isi fac treaba, adica protejeaza de vant si ploaie. La vreo 18 USD, mare pierdere nu-s.

Tot mansoane de touring mi-am tras si eu, azi au plecat spre mine la pretul de 160 lei (sh, folosite foarte putin, dupa spusele unui coleg de forum). Altfel- costa 280 lei, cel mai bun pret (plus transport). Pe site-ul oficial costa 400 lei. Cam mult.

 

Cat despre crapaturile din cadru, m-am uitat azi si nu am zarit nimic. Insa nici n-am folosit motorul in halul in care l-a ologit aventurierul din discutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...