Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

daca stie cineva de unde pot cumpara o plasa in genul asteia...

 

de pe polo http://www.polo-motorrad.de/de/lampenschut...om-ab-2004.html ... dar la 70 euro cred ca ii prea mult si la cum ti-a iesit si scutul si protectia de radiator cred ca iti poti incerca si protectia pentru far

Mesaj completat

Aceasi problema ca la Paul ciuciu soc :wacko: ... pini ca pini dar si tensiunea aia cred ca e gresita ... la 1.21V e prea mare relantiul la rece...

 

am inteles, deci nu lucreaza socul...cand o sa fie revizia o sa trec asta alaturi de throttle valve

Editat de vld_bc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nush daca au scris altii mai demult ... daca sunteti curiosi de dealer mode se foloseste o agrafa de biro intre pinii apropiati dintr-un capat de la mufa de test - e langa senzorul TO - tipp over.

 

spor,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nush daca au scris altii mai demult ... daca sunteti curiosi de dealer mode se foloseste o agrafa de biro intre pinii apropiati dintr-un capat de la mufa de test - e langa senzorul TO - tipp over.

 

spor,

paul

 

eu nu am inteles nimic :D ...asa-i cand nu ai nici o treaba cu partea electrica :D dar sper sa inteleaga mecanicul cand ii spun ca nu lucreaza socul si ca trebuie masurat tensiunea intre pinul de sus si pinul din mijloc sa fie 1.21, ce o mai fi asta :(

 

@ Paul stiu ca ai avut un transalp inainte, daca nu ma insel...poti spune ceva diferente intre moto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu am inteles nimic :D ...asa-i cand nu ai nici o treaba cu partea electrica :D dar sper sa inteleaga mecanicul cand ii spun ca nu lucreaza socul si ca trebuie masurat tensiunea intre pinul de sus si pinul din mijloc sa fie 1.21, ce o mai fi asta :(

 

@ Paul stiu ca ai avut un transalp inainte, daca nu ma insel...poti spune ceva diferente intre moto?

 

Salut,

Pai la diferente nu-sh daca are rost dar:

Imi lipseste sunetul de la motorul in v de la transalp, imi lipsesc suspensiile mai elastice, imi lipseste cuplul inceput la 1500 ture, TA avea 57mii km si n-am avut problema decat cu un melc de la vitezometru si inca o sa mai mearga spre 80-100mii cand o sa ii trebuiasca cred schimbat kitul de ambreiaj.

La dl imi place mult ca e mai potent, imi place cum sta pe strada, imi place cum consuma. sper sa ajung cu el spre 60mii km fara probleme ...

 

... si ar mai fi dar astea sunt asa ca idee ...

mie imi este mult mai potrivit dl pt ca foarte rar intru pe drumuri neasfaltate ...

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Pai la diferente nu-sh daca are rost dar:

Imi lipseste sunetul de la motorul in v de la transalp, imi lipsesc suspensiile mai elastice, imi lipseste cuplul inceput la 1500 ture, TA avea 57mii km si n-am avut problema decat cu un melc de la vitezometru si inca o sa mai mearga spre 80-100mii cand o sa ii trebuiasca cred schimbat kitul de ambreiaj.

La dl imi place mult ca e mai potent, imi place cum sta pe strada, imi place cum consuma. sper sa ajung cu el spre 60mii km fara probleme ...

 

... si ar mai fi dar astea sunt asa ca idee ...

mie imi este mult mai potrivit dl pt ca foarte rar intru pe drumuri neasfaltate ...

numai bine,

paul

 

eram curios sa vad ce am pierdut ca am avut de ales intre transalp si dl si am ales dl-ul pt ca la fel ca si tine ma gandeam ca o sa-l folosesc mai mult pe strada si m-am uitat si la consum

 

numai bine si tie si iti dorec sa ajungi la 10000000000km fara probleme :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Pai la diferente nu-sh daca are rost dar:

Imi lipseste sunetul de la motorul in v de la transalp, imi lipsesc suspensiile mai elastice, imi lipseste cuplul inceput la 1500 ture, TA avea 57mii km si n-am avut problema decat cu un melc de la vitezometru si inca o sa mai mearga spre 80-100mii cand o sa ii trebuiasca cred schimbat kitul de ambreiaj.

La dl imi place mult ca e mai potent, imi place cum sta pe strada, imi place cum consuma. sper sa ajung cu el spre 60mii km fara probleme ...

 

... si ar mai fi dar astea sunt asa ca idee ...

mie imi este mult mai potrivit dl pt ca foarte rar intru pe drumuri neasfaltate ...

numai bine,

paul

 

pai dl-ul nu are motor in V???? :(

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Imi prelingea o urma de ulei din zona pinion mic ...prin urmare inlocuit:

 

simering pinion - 36x50x6 - nu l-am gasit la distribuitorii de simeringuri - e simering cu sens de rotatie

oring distantier pinion - 2.4x23.7 - pus unul gasit prin garaj -2.5x24 - sper sa tina

simering tija impingatoare - 6x34x5.5

tija impingatoare ambreiaj - era putin stramba - din auzite caz des intalnit la suzuki

Am pus si dimensiunile pentru curiosi.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Imi prelingea o urma de ulei din zona pinion mic ...prin urmare inlocuit:

 

simering pinion - 36x50x6 - nu l-am gasit la distribuitorii de simeringuri - e simering cu sens de rotatie

oring distantier pinion - 2.4x23.7 - pus unul gasit prin garaj -2.5x24 - sper sa tina

simering tija impingatoare - 6x34x5.5

tija impingatoare ambreiaj - era putin stramba - din auzite caz des intalnit la suzuki

Am pus si dimensiunile pentru curiosi.

 

Numai bine,

Paul

 

 

Salut si bine ai venit printre noi. Am si eu o intrebare cit ai dat pe moto??

 

Adauga si tu niste poze sa ne recunoastem pe strada.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine ai venit printre noi. Am si eu o intrebare cit ai dat pe moto??

 

Adauga si tu niste poze sa ne recunoastem pe strada.

 

Bafta

 

Salut,

A fost ok pretul pentru cum se aude/trage motorul si pentru accesorii/consumabile. Ce nu a fost ok (soc automat, simering ulei, tija impingatoare, tampoane amortizoare pinion spate) a fost reglat sau schimbat. In weekend urmeaza ulei furca fata - 7.5w sau 10w - ma mai gandesc la vascozitate.

Apropos ... are instalat cineva de pe aici fork brace? ... se vede vre-o diferenta? Mie imi vobleaza in curba la viteze mari >150 dar s-ar putea sa fie si de la cauciucul fata-haidenau k60.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut eu fork brace montat pe DL 650. Diferenta se simte in viraje luate mai tare si in care daca mai nimeresti denivelari in asfalt nu vobleaza, ci le sare, fara acele mici deviatii de la trasa.

 

Salut,

 

Multumesc mult de raspuns. Inteleg ca nu o mai ai montata pe moto si zici ca ai avut - o mai ai sau ai dat-o mai departe - as fi interesat.

Din experienta ta cu dl - ce ulei recomanzi pt furca - mers doar pe asfalt calitate ro si ar fi important sa dispara si acel clank din furca fata.

 

Multumesc,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul meu cu toate dotarile l-am dat fratelui si-l foloseste in continuare, inclusiv cu fork brace. In furca am incercat mai multe tipuri de ulei, dar cel mai potrivit mi s-a parut W10. Producatorul nu conteaza, ci numai vascozitatea. Zgomotul caracteristic furcii nu dispare insa, poate se mai diminuiaza, dar nu semnificativ. In furca eu am schimbat arcurile asa zise progresive, originale, cu altele cu caracteristica constanta ( 0,95kg/mm) recomandate pt greutatea mea, cca 87kg si niste supape suplimentare de la Gold Valve (Racetech). Numai asa suspensia s-a inbunatatit si am scapat de 80% din zgomotul deranjant, dar nu de tot. Singura hiba a V-Stromului remediata pe sestache de Suzuki incepand cu 2008. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Schimbat si io uleiul in furca - 10w, inaltime coloana aer 150mm - cel putin asta seara nu am reusit sa aud acel clank din furca si am incercat sa nu ratez nici o groapa ... mai vedem cum se aude.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Da, cold idle - relanti la rece - soc. De fiecare data cand pornest dl cu temperatura apei sub aprox 40 de grade trebuie sa iti porneasca cu relanti la 1500-2000 si apoi pe masura ce se incalzeste - trebuie automat sa scada turatia pana la valoarea relanti cald - 1300. La mine n-avea chef nici daca afara erau 5 grade si m-am inervat. Dar s-a rezolvat.

 

Numai bine,

Paul

 

Ai o bere Paul,

de doi ani ma tot plang de socul automat (banuiam ca un motor de generatia asta ar trebui sa aiba asa ceva) si in sfarsit vine un raspuns la obiect.

:( :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham deci nu era singurul :(... vad ca tot Tm esti si tu ...o sa ai ceva de desfacut acolo si daca tot umbli ...egalizeaza si fluturasii aia secundari de la carburi ...si parere personala aici socul l-as face dupa turometrul nu dupa tensiunea din manual la senzorul TP care e mare dupa mine( sau voltmetrul meu e praf) ...Paul ave relantiul 2500~ 2800 rot/min la 1,21 V( atentie la pini sunt gresiti in manual) ... si dupa toate o egalizare de carburi si reglarea relantiului la cald din nou.Timp de lucru 2~max 3 ore la relax.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...De fiecare data cand pornest dl cu temperatura apei sub aprox 40 de grade trebuie sa iti porneasca cu relanti la 1500-2000 si apoi pe masura ce se incalzeste - trebuie automat sa scada turatia pana la valoarea relanti cald - 1300. La mine n-avea chef nici daca afara erau 5 grade si m-am inervat. Dar s-a rezolvat...

 

cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum?

 

Salut,

Pai in manual e la capitolul cu reglare cold idle.

De reglat se regleaza de la surubul de reglaj cu arc situat aprox diametral opus de unde actioneaza capatul de la surubul de reglare turatie relanti. Cu valvele secundare manual deschise la max (e un surub in capat la motorasul de la stva de unde se deschid manual valvele secundare) se regleaza din surubul de reglaj astfel incat sa deschida cu un pic de avans valvele primare. E destul de logic dupa ce o faci prima data si dupa ce vezi cum se misca cama aia de pe carburatoare daca pui contact.

Se poate regla si cu cutia de la filtru montata/rezervor dat jos - daca ai o surubelnita lunga cu cap flexibil - cum te uiti la cutia de filtru calare pe motoreta in partea din stanga sus pe acolo introduci surubelnita cea lunga si flexibila.

Dupa prima reglare la care simti ca actioneaza - dupa ce pui rezervorul si ii dai o cheie vezi la cat e relantiul la rece si apoi mai strangi sau mai destrangi pana ajungi la relantiul la rece - 1500. in manual zice 1500-2000 dar mie mi se pare mult 2000. Cand faci teste ai grija sa nu lasi motorul sa se incalzeasca.

 

Nah ... in manual e mai simplu descris si probabil mai coerent - eu sunt dupa prima zi de lucru ...

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve tuturor.

De aproximativ o saptamana sunt si eu posesorul unu V-Strom 650 din `06. Este din Italia si are ~12700Km.

Azi i-am facut rar + itp si mai am de alergat pt restu (inca nu le stiu pe toate) sa imi scot numerele definitive.

Fiind prima motocicleta nu pot zice foarte multe insa ce am de zis e numai de bine. Cat am mers cu ea mi-a iertat greselile si inca nu m-a trantit, mai am sa ma obijnuiesc cu greutatea (un motiv in plus sa ma duc pe la sala :P )

Sper sa ii pot pune cat de curand un indicator treapta viteza, ca mai uit in ce treapta sunt..si ceva mai incolo ungatoru automat(momentan nu se incadreaza in buget).

Am si o intrebare pentru inceput (am citit pe topit insa nu mai gasesc post-ul). La viteza ceva mai mare simnt curentul can urat in casca si parbrizul este ridicat la maxim. Stiu ca gasiste cineva o cale de mijloc cu ceva suruburi si piulite...

 

bafta

 

 

si sa nu uit...o poza... fara hand guard-uri ca au facut picioare la alt moto pana sa o iau :P

post-42729-1303916513_thumb.jpg

Editat de TheViper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este identica ca aspect cu cea pe care am avut-o eu. S-o stapanesti cu placere! Hand guard gasesti la reprezentanta. Poti lua de DL1000 si sa le adaptezi putin pt ca sunt mult mai ieftine si arata la fel. Diferenta de pret vine din faptul ca pe DL1000 erau in dotarea serie, iar la DL650 sunt optionale. Parbrizul puti incerca sa-l inclini mai mult cu 2 suruburi mai lungi si 2 distantiere. Se imbunatateste ceva protectia dar nu pt turing, mai ales daca nu ai o casca buna, silentioasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Pai in manual e la capitolul cu reglare cold idle.

De reglat se regleaza de la surubul de reglaj cu arc situat aprox diametral opus de unde actioneaza capatul de la surubul de reglare turatie relanti. Cu valvele secundare manual deschise la max (e un surub in capat la motorasul de la stva de unde se deschid manual valvele secundare) se regleaza din surubul de reglaj astfel incat sa deschida cu un pic de avans valvele primare. E destul de logic dupa ce o faci prima data si dupa ce vezi cum se misca cama aia de pe carburatoare daca pui contact.

Se poate regla si cu cutia de la filtru montata/rezervor dat jos - daca ai o surubelnita lunga cu cap flexibil - cum te uiti la cutia de filtru calare pe motoreta in partea din stanga sus pe acolo introduci surubelnita cea lunga si flexibila.

Dupa prima reglare la care simti ca actioneaza - dupa ce pui rezervorul si ii dai o cheie vezi la cat e relantiul la rece si apoi mai strangi sau mai destrangi pana ajungi la relantiul la rece - 1500. in manual zice 1500-2000 dar mie mi se pare mult 2000. Cand faci teste ai grija sa nu lasi motorul sa se incalzeasca.

 

Nah ... in manual e mai simplu descris si probabil mai coerent - eu sunt dupa prima zi de lucru ...

 

numai bine,

paul

 

Hai noroc,

am reusit sa reglez si eu socul (cold idle), dar dupa carte la 2,1 volti e prea mare turatia 2500-2700 asa ca am mai redus juma de tura si acuma porneste cam la 1800 ture la rece si dupa ce se incalzeste cca 1 mint scade frumos la 1300 ture. Am sincronizat si carburatoarele cu vacuumetrele si acuma merge ceas.

La surubul de reglaj cold idle poti ajunge si din latreal stanga dand jos doar capacul lateral al rezervorului si cu un cleste cu cioc lung poti regla incet surubul.

Dupa mine socul asta automat este putin cam sensibil de s-a dereglat asa singur.

Bine ca i-am prins secretul.

 

 

 

 

 

Mesaj completat

Parbrizul puti incerca sa-l inclini mai mult cu 2 suruburi mai lungi si 2 distantiere. Se imbunatateste ceva protectia dar nu pt turing, mai ales daca nu ai o casca buna, silentioasa.

 

Bogdane eu am rezolvat problema protectiei la parbrizul tau curband la cald partea de sus (cca 5 cm) spre fata. Aerul trece peste casca si poti merge cu ea deschisa fumand o tigara (am glumit) si fara a incasa mustele, dar apare si un mic dezavantaj ca deformeaza putin imaginea cand privesti in jos prin parbriz. :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...