Chrisss Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Esti cumva din TM? Republic of Banat...te rog... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 (editat) daca stie cineva de unde pot cumpara o plasa in genul asteia... de pe polo http://www.polo-motorrad.de/de/lampenschut...om-ab-2004.html ... dar la 70 euro cred ca ii prea mult si la cum ti-a iesit si scutul si protectia de radiator cred ca iti poti incerca si protectia pentru far Mesaj completat Aceasi problema ca la Paul ciuciu soc ... pini ca pini dar si tensiunea aia cred ca e gresita ... la 1.21V e prea mare relantiul la rece... am inteles, deci nu lucreaza socul...cand o sa fie revizia o sa trec asta alaturi de throttle valve Editat Aprilie 18, 2011 de vld_bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 nush daca au scris altii mai demult ... daca sunteti curiosi de dealer mode se foloseste o agrafa de biro intre pinii apropiati dintr-un capat de la mufa de test - e langa senzorul TO - tipp over. spor, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 nush daca au scris altii mai demult ... daca sunteti curiosi de dealer mode se foloseste o agrafa de biro intre pinii apropiati dintr-un capat de la mufa de test - e langa senzorul TO - tipp over. spor, paul eu nu am inteles nimic ...asa-i cand nu ai nici o treaba cu partea electrica dar sper sa inteleaga mecanicul cand ii spun ca nu lucreaza socul si ca trebuie masurat tensiunea intre pinul de sus si pinul din mijloc sa fie 1.21, ce o mai fi asta @ Paul stiu ca ai avut un transalp inainte, daca nu ma insel...poti spune ceva diferente intre moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 eu nu am inteles nimic ...asa-i cand nu ai nici o treaba cu partea electrica dar sper sa inteleaga mecanicul cand ii spun ca nu lucreaza socul si ca trebuie masurat tensiunea intre pinul de sus si pinul din mijloc sa fie 1.21, ce o mai fi asta @ Paul stiu ca ai avut un transalp inainte, daca nu ma insel...poti spune ceva diferente intre moto? Salut, Pai la diferente nu-sh daca are rost dar: Imi lipseste sunetul de la motorul in v de la transalp, imi lipsesc suspensiile mai elastice, imi lipseste cuplul inceput la 1500 ture, TA avea 57mii km si n-am avut problema decat cu un melc de la vitezometru si inca o sa mai mearga spre 80-100mii cand o sa ii trebuiasca cred schimbat kitul de ambreiaj. La dl imi place mult ca e mai potent, imi place cum sta pe strada, imi place cum consuma. sper sa ajung cu el spre 60mii km fara probleme ... ... si ar mai fi dar astea sunt asa ca idee ... mie imi este mult mai potrivit dl pt ca foarte rar intru pe drumuri neasfaltate ... numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Salut,Pai la diferente nu-sh daca are rost dar: Imi lipseste sunetul de la motorul in v de la transalp, imi lipsesc suspensiile mai elastice, imi lipseste cuplul inceput la 1500 ture, TA avea 57mii km si n-am avut problema decat cu un melc de la vitezometru si inca o sa mai mearga spre 80-100mii cand o sa ii trebuiasca cred schimbat kitul de ambreiaj. La dl imi place mult ca e mai potent, imi place cum sta pe strada, imi place cum consuma. sper sa ajung cu el spre 60mii km fara probleme ... ... si ar mai fi dar astea sunt asa ca idee ... mie imi este mult mai potrivit dl pt ca foarte rar intru pe drumuri neasfaltate ... numai bine, paul eram curios sa vad ce am pierdut ca am avut de ales intre transalp si dl si am ales dl-ul pt ca la fel ca si tine ma gandeam ca o sa-l folosesc mai mult pe strada si m-am uitat si la consum numai bine si tie si iti dorec sa ajungi la 10000000000km fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 (editat) Salut,Pai la diferente nu-sh daca are rost dar: Imi lipseste sunetul de la motorul in v de la transalp, imi lipsesc suspensiile mai elastice, imi lipseste cuplul inceput la 1500 ture, TA avea 57mii km si n-am avut problema decat cu un melc de la vitezometru si inca o sa mai mearga spre 80-100mii cand o sa ii trebuiasca cred schimbat kitul de ambreiaj. La dl imi place mult ca e mai potent, imi place cum sta pe strada, imi place cum consuma. sper sa ajung cu el spre 60mii km fara probleme ... ... si ar mai fi dar astea sunt asa ca idee ... mie imi este mult mai potrivit dl pt ca foarte rar intru pe drumuri neasfaltate ... numai bine, paul pai dl-ul nu are motor in V???? Editat Aprilie 20, 2011 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 pai dl-ul nu are motor in V???? : ))) la dl e in L. Glumesc - am vrut sa zic ca imi lipseste sunetul de transalp (cu al sau motor in v). numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 singurul motor i L e ducati, restul sunt ca ale noastre in rest.....sigur stroama o sa te faca repejor sa uiti de transalp, bun venit printre noi!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Salut, Imi prelingea o urma de ulei din zona pinion mic ...prin urmare inlocuit: simering pinion - 36x50x6 - nu l-am gasit la distribuitorii de simeringuri - e simering cu sens de rotatie oring distantier pinion - 2.4x23.7 - pus unul gasit prin garaj -2.5x24 - sper sa tina simering tija impingatoare - 6x34x5.5 tija impingatoare ambreiaj - era putin stramba - din auzite caz des intalnit la suzuki Am pus si dimensiunile pentru curiosi. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Aprilie 21, 2011 Autor Share Postat Aprilie 21, 2011 Salut,Imi prelingea o urma de ulei din zona pinion mic ...prin urmare inlocuit: simering pinion - 36x50x6 - nu l-am gasit la distribuitorii de simeringuri - e simering cu sens de rotatie oring distantier pinion - 2.4x23.7 - pus unul gasit prin garaj -2.5x24 - sper sa tina simering tija impingatoare - 6x34x5.5 tija impingatoare ambreiaj - era putin stramba - din auzite caz des intalnit la suzuki Am pus si dimensiunile pentru curiosi. Numai bine, Paul Salut si bine ai venit printre noi. Am si eu o intrebare cit ai dat pe moto?? Adauga si tu niste poze sa ne recunoastem pe strada. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Salut si bine ai venit printre noi. Am si eu o intrebare cit ai dat pe moto?? Adauga si tu niste poze sa ne recunoastem pe strada. Bafta Salut, A fost ok pretul pentru cum se aude/trage motorul si pentru accesorii/consumabile. Ce nu a fost ok (soc automat, simering ulei, tija impingatoare, tampoane amortizoare pinion spate) a fost reglat sau schimbat. In weekend urmeaza ulei furca fata - 7.5w sau 10w - ma mai gandesc la vascozitate. Apropos ... are instalat cineva de pe aici fork brace? ... se vede vre-o diferenta? Mie imi vobleaza in curba la viteze mari >150 dar s-ar putea sa fie si de la cauciucul fata-haidenau k60. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Am avut eu fork brace montat pe DL 650. Diferenta se simte in viraje luate mai tare si in care daca mai nimeresti denivelari in asfalt nu vobleaza, ci le sare, fara acele mici deviatii de la trasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Am avut eu fork brace montat pe DL 650. Diferenta se simte in viraje luate mai tare si in care daca mai nimeresti denivelari in asfalt nu vobleaza, ci le sare, fara acele mici deviatii de la trasa. Salut, Multumesc mult de raspuns. Inteleg ca nu o mai ai montata pe moto si zici ca ai avut - o mai ai sau ai dat-o mai departe - as fi interesat. Din experienta ta cu dl - ce ulei recomanzi pt furca - mers doar pe asfalt calitate ro si ar fi important sa dispara si acel clank din furca fata. Multumesc, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Motorul meu cu toate dotarile l-am dat fratelui si-l foloseste in continuare, inclusiv cu fork brace. In furca am incercat mai multe tipuri de ulei, dar cel mai potrivit mi s-a parut W10. Producatorul nu conteaza, ci numai vascozitatea. Zgomotul caracteristic furcii nu dispare insa, poate se mai diminuiaza, dar nu semnificativ. In furca eu am schimbat arcurile asa zise progresive, originale, cu altele cu caracteristica constanta ( 0,95kg/mm) recomandate pt greutatea mea, cca 87kg si niste supape suplimentare de la Gold Valve (Racetech). Numai asa suspensia s-a inbunatatit si am scapat de 80% din zgomotul deranjant, dar nu de tot. Singura hiba a V-Stromului remediata pe sestache de Suzuki incepand cu 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Salut, Schimbat si io uleiul in furca - 10w, inaltime coloana aer 150mm - cel putin asta seara nu am reusit sa aud acel clank din furca si am incercat sa nu ratez nici o groapa ... mai vedem cum se aude. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Salut,Da, cold idle - relanti la rece - soc. De fiecare data cand pornest dl cu temperatura apei sub aprox 40 de grade trebuie sa iti porneasca cu relanti la 1500-2000 si apoi pe masura ce se incalzeste - trebuie automat sa scada turatia pana la valoarea relanti cald - 1300. La mine n-avea chef nici daca afara erau 5 grade si m-am inervat. Dar s-a rezolvat. Numai bine, Paul Ai o bere Paul, de doi ani ma tot plang de socul automat (banuiam ca un motor de generatia asta ar trebui sa aiba asa ceva) si in sfarsit vine un raspuns la obiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Aham deci nu era singurul ... vad ca tot Tm esti si tu ...o sa ai ceva de desfacut acolo si daca tot umbli ...egalizeaza si fluturasii aia secundari de la carburi ...si parere personala aici socul l-as face dupa turometrul nu dupa tensiunea din manual la senzorul TP care e mare dupa mine( sau voltmetrul meu e praf) ...Paul ave relantiul 2500~ 2800 rot/min la 1,21 V( atentie la pini sunt gresiti in manual) ... si dupa toate o egalizare de carburi si reglarea relantiului la cald din nou.Timp de lucru 2~max 3 ore la relax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Aprilie 23, 2011 Autor Share Postat Aprilie 23, 2011 PASTE FERICIT! for toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 ...De fiecare data cand pornest dl cu temperatura apei sub aprox 40 de grade trebuie sa iti porneasca cu relanti la 1500-2000 si apoi pe masura ce se incalzeste - trebuie automat sa scada turatia pana la valoarea relanti cald - 1300. La mine n-avea chef nici daca afara erau 5 grade si m-am inervat. Dar s-a rezolvat... cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 cum? Salut, Pai in manual e la capitolul cu reglare cold idle. De reglat se regleaza de la surubul de reglaj cu arc situat aprox diametral opus de unde actioneaza capatul de la surubul de reglare turatie relanti. Cu valvele secundare manual deschise la max (e un surub in capat la motorasul de la stva de unde se deschid manual valvele secundare) se regleaza din surubul de reglaj astfel incat sa deschida cu un pic de avans valvele primare. E destul de logic dupa ce o faci prima data si dupa ce vezi cum se misca cama aia de pe carburatoare daca pui contact. Se poate regla si cu cutia de la filtru montata/rezervor dat jos - daca ai o surubelnita lunga cu cap flexibil - cum te uiti la cutia de filtru calare pe motoreta in partea din stanga sus pe acolo introduci surubelnita cea lunga si flexibila. Dupa prima reglare la care simti ca actioneaza - dupa ce pui rezervorul si ii dai o cheie vezi la cat e relantiul la rece si apoi mai strangi sau mai destrangi pana ajungi la relantiul la rece - 1500. in manual zice 1500-2000 dar mie mi se pare mult 2000. Cand faci teste ai grija sa nu lasi motorul sa se incalzeasca. Nah ... in manual e mai simplu descris si probabil mai coerent - eu sunt dupa prima zi de lucru ... numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheViper Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 (editat) Salve tuturor. De aproximativ o saptamana sunt si eu posesorul unu V-Strom 650 din `06. Este din Italia si are ~12700Km. Azi i-am facut rar + itp si mai am de alergat pt restu (inca nu le stiu pe toate) sa imi scot numerele definitive. Fiind prima motocicleta nu pot zice foarte multe insa ce am de zis e numai de bine. Cat am mers cu ea mi-a iertat greselile si inca nu m-a trantit, mai am sa ma obijnuiesc cu greutatea (un motiv in plus sa ma duc pe la sala ) Sper sa ii pot pune cat de curand un indicator treapta viteza, ca mai uit in ce treapta sunt..si ceva mai incolo ungatoru automat(momentan nu se incadreaza in buget). Am si o intrebare pentru inceput (am citit pe topit insa nu mai gasesc post-ul). La viteza ceva mai mare simnt curentul can urat in casca si parbrizul este ridicat la maxim. Stiu ca gasiste cineva o cale de mijloc cu ceva suruburi si piulite... bafta si sa nu uit...o poza... fara hand guard-uri ca au facut picioare la alt moto pana sa o iau Editat Aprilie 27, 2011 de TheViper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Felicitari. Te asteptam si pe www.vstromania.ro - forumul posesorilor de V-Strom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Este identica ca aspect cu cea pe care am avut-o eu. S-o stapanesti cu placere! Hand guard gasesti la reprezentanta. Poti lua de DL1000 si sa le adaptezi putin pt ca sunt mult mai ieftine si arata la fel. Diferenta de pret vine din faptul ca pe DL1000 erau in dotarea serie, iar la DL650 sunt optionale. Parbrizul puti incerca sa-l inclini mai mult cu 2 suruburi mai lungi si 2 distantiere. Se imbunatateste ceva protectia dar nu pt turing, mai ales daca nu ai o casca buna, silentioasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Salut,Pai in manual e la capitolul cu reglare cold idle. De reglat se regleaza de la surubul de reglaj cu arc situat aprox diametral opus de unde actioneaza capatul de la surubul de reglare turatie relanti. Cu valvele secundare manual deschise la max (e un surub in capat la motorasul de la stva de unde se deschid manual valvele secundare) se regleaza din surubul de reglaj astfel incat sa deschida cu un pic de avans valvele primare. E destul de logic dupa ce o faci prima data si dupa ce vezi cum se misca cama aia de pe carburatoare daca pui contact. Se poate regla si cu cutia de la filtru montata/rezervor dat jos - daca ai o surubelnita lunga cu cap flexibil - cum te uiti la cutia de filtru calare pe motoreta in partea din stanga sus pe acolo introduci surubelnita cea lunga si flexibila. Dupa prima reglare la care simti ca actioneaza - dupa ce pui rezervorul si ii dai o cheie vezi la cat e relantiul la rece si apoi mai strangi sau mai destrangi pana ajungi la relantiul la rece - 1500. in manual zice 1500-2000 dar mie mi se pare mult 2000. Cand faci teste ai grija sa nu lasi motorul sa se incalzeasca. Nah ... in manual e mai simplu descris si probabil mai coerent - eu sunt dupa prima zi de lucru ... numai bine, paul Hai noroc, am reusit sa reglez si eu socul (cold idle), dar dupa carte la 2,1 volti e prea mare turatia 2500-2700 asa ca am mai redus juma de tura si acuma porneste cam la 1800 ture la rece si dupa ce se incalzeste cca 1 mint scade frumos la 1300 ture. Am sincronizat si carburatoarele cu vacuumetrele si acuma merge ceas. La surubul de reglaj cold idle poti ajunge si din latreal stanga dand jos doar capacul lateral al rezervorului si cu un cleste cu cioc lung poti regla incet surubul. Dupa mine socul asta automat este putin cam sensibil de s-a dereglat asa singur. Bine ca i-am prins secretul. Mesaj completat Parbrizul puti incerca sa-l inclini mai mult cu 2 suruburi mai lungi si 2 distantiere. Se imbunatateste ceva protectia dar nu pt turing, mai ales daca nu ai o casca buna, silentioasa. Bogdane eu am rezolvat problema protectiei la parbrizul tau curband la cald partea de sus (cca 5 cm) spre fata. Aerul trece peste casca si poti merge cu ea deschisa fumand o tigara (am glumit) si fara a incasa mustele, dar apare si un mic dezavantaj ca deformeaza putin imaginea cand privesti in jos prin parbriz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.