AS25 Postat Mai 18, 2011 Autor Share Postat Mai 18, 2011 (editat) Ziaristii de la Adevarul Sibiu au considerat ca V-Strom e motocicleta care se potriveste sa fie pe poza principala: http://www.adevarul.ro/locale/sibiu/Zeci_de_motociclisti_au_marsaluit_prin_Sibiu_0_482352268.html Alegerea cea mai echilibrata. Felicitari Editat Mai 18, 2011 de AS25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 sa o stpanesti sanatos si sa ne vedem la intrunire (daca vii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 He he ...merci, am gasit scaritze de f2 - 70 ron ambele si semnal pe la 80 lei - il astept sa soseasca. si mai astept si cauciucul tourance de pe fata ... e comandat de o luna dar se pare ca intarzi ... numai bine, paul Paul, daca nu gasesti, exista solutia elf workshop. Au pe stoc semnale. Oricum, cei de la elf aveau pe stoc 4 bucati de semnale. S-a intamplat vinerea distractia, la pranz. I-am sunat si sambata la 2 era la mine semnalul (150 RON cu curier cu tot). Poate au si scarita pe stoc. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Mai 20, 2011 Autor Share Postat Mai 20, 2011 He he ...merci, am gasit scaritze de f2 - 70 ron ambele si semnal pe la 80 lei - il astept sa soseasca. si mai astept si cauciucul tourance de pe fata ... e comandat de o luna dar se pare ca intarzi ... numai bine, paul Unde le-ai gasit pina la urma?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Unde le-ai gasit pina la urma?? pah aci in timisoar ala un magazin moto ... scatitele erau pe stoc si le-am luat cand am vazut ca se potrivesc. semnalizatorul astept sa vina. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 Domnilor e foarte posbil sa ma alatur grupului vostru. Acum nu stiu ce sa aleg, 650 sau 1000, inclin spre 1000 datorita greutatii mult mai reduse si a consumului decet(deh vin de pe f650gs care afara consuma si 3,5%). Intrebarea mea este, cat consuma VStromu cel mare, in exterior, cu pasager si bagaje pe la viteze in ext de 120-130 KM/h si in localitati cam pe la limita legalitatii . Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 Domnilor e foarte posbil sa ma alatur grupului vostru. Acum nu stiu ce sa aleg, 650 sau 1000, inclin spre 1000 datorita greutatii mult mai reduse si a consumului decet(deh vin de pe f650gs care afara consuma si 3,5%). Intrebarea mea este, cat consuma VStromu cel mare, in exterior, cu pasager si bagaje pe la viteze in ext de 120-130 KM/h si in localitati cam pe la limita legalitatii . Multumesc. Salutare, Pot sa-ti spun ca nu faci o alegere gresita si-ti doresc sa te bucuri cat mai mult de viitoarea achizitie. In ceea ce priveste greutatea, nu prea inteleg la ce te referi. Miarul este cu vreo 40 kg mai greu decat 650 deci nu este mai usor. Consumul la vitezele enumerate de tine este undeva la 5-6%. In oras (aici ma refer la Bucuresti care este f aglomerat) ajunge si spre 10%. Eu am 650 dar am remarcat la prietenii nostri posesori de miar ca diferenta de putere si cuplu in favoarea miarului este extraordinara si uneori este esentiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 mersi pt raspuns, am scris gresit 1000 in loc de 650, evident 650-ul e mai usor. cred ca ma orietez spre modelul mai mic, dupa ce am facut o vizita si pe spritmonitor.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 consumul minim in regim croaziera cred ca este la 130 kmh adica la 4250 ture (toarce ca o pisica) in viteza a 6a. Eu n-am facut niciodata consumul la a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 (editat) Vlad de unde ai scos 40 kg diferenta?http:// http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_dl_1000_v-strom_2003.php si http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_v-strom_650_2004.php ....fa si tu scaderea !! Editat Mai 23, 2011 de rul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Dragilor, Merita puse bujii iridium pus pe dl? Are cineva si a sesizat ceva diferente? Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Vreunu din voi interesat sa dea un DL650 (musai ABS) pe un R1100GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Vlad de unde ai scos 40 kg diferenta?http:// http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_dl_1000_v-strom_2003.php si http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki_v-strom_650_2004.php ....fa si tu scaderea !! Rul, caracteristicile tehnice din link-urile puse de tine, cred ca sunt gresite. Dupa talonul meu si al lui Mugur, 650 are 192kg si miarul 235 kg. Hai ca nu sunt si astea prea exacte, dar sigur miarul nu are 207 kg la gol cat scrie pe bikez. Sa dea naiba ca ma duc la un cantar industrial sa vad care este adevarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Rul, caracteristicile tehnice din link-urile puse de tine, cred ca sunt gresite. Dupa talonul meu si al lui Mugur, 650 are 192kg si miarul 235 kg. Hai ca nu sunt si astea prea exacte, dar sigur miarul nu are 207 kg la gol cat scrie pe bikez. Sa dea naiba ca ma duc la un cantar industrial sa vad care este adevarul. misto faza...la mine in talon greutatea motorului e de 217kg,masa totala 420kg...poate din cauza ABS-lui ,va dati seama cit de greu atirna abs-ul meu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 (editat) Dragilor, Merita puse bujii iridium pus pe dl? Are cineva si a sesizat ceva diferente? Numai bine, Paul parca Bogdan Harea a pus pe vstrom si zicea ca merge mai rotund...citisem printr-un post pe aici Rul, caracteristicile tehnice din link-urile puse de tine, cred ca sunt gresite. Dupa talonul meu si al lui Mugur, 650 are 192kg si miarul 235 kg. Hai ca nu sunt si astea prea exacte, dar sigur miarul nu are 207 kg la gol cat scrie pe bikez. Sa dea naiba ca ma duc la un cantar industrial sa vad care este adevarul. si la mine in talon este trecut cu 213kg Editat Mai 23, 2011 de vld_bc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 mai o intrebare va rog ... pe timp de vara intentionez sa schimb cu 15w50 sau 20w50. 15w50 nu are motul 7100 si 20w s-ar putea sa fie cam gros la pornirea la rece. Mai sunteti cu 20w50 si e ok la pornirea la rece dimineata? numai bine, paul poate va intereseaza: OEM parts: http://www.cheapcycleparts.com/model_years/4328-suzuki-2004-v-strom-dl650/assemblies/119848 numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Rul, caracteristicile tehnice din link-urile puse de tine, cred ca sunt gresite. Dupa talonul meu si al lui Mugur, 650 are 192kg si miarul 235 kg. Hai ca nu sunt si astea prea exacte, dar sigur miarul nu are 207 kg la gol cat scrie pe bikez. Sa dea naiba ca ma duc la un cantar industrial sa vad care este adevarul. In talonul tau este o greseala(normala pt RAR-ul romanesc)... in talon se da in general greutatea moto"in ordine de drum" si dupa cum observi si celelalte date oferite de colegi nostri diferenta la plin se invarte pe la 20 kg deoarece in miar intra mai mult ulei,apa..e.t.c misto faza...la mine in talon greutatea motorului e de 217kg,masa totala 420kg...poate din cauza ABS-lui ,va dati seama cit de greu atirna abs-ul meu ? ABS -ul in general are cam 4-6 kg!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 In talonul tau este o greseala(normala pt RAR-ul romanesc)... in talon se da in general greutatea moto"in ordine de drum" si dupa cum observi si celelalte date oferite de colegi nostri diferenta la plin se invarte pe la 20 kg deoarece in miar intra mai mult ulei,apa..e.t.c ABS -ul in general are cam 4-6 kg!! Rul, stiu ca atit cintareste abs,stiu ca traim in romania,stiu ca se fac si greseli,dar da-o dracu de treaba din 10 taloane ( eram odata strinsi mai multi) sa nu fie trecut in doua la fel ??... iar ala de 1000 in afara de o toba in plus si 1 litru in plus de ulei si apa de ce e mai greu ?pe mai toate fisele la dealeri e o diferenta de 25-30kg in plus ?? legat de consum dl mic papa afara 4-5 litri la suta,singur...cu pasager 4,2-5,5 la suta...mult conteaza de stilul de mers,viteza de mers,sau de relief..cimpie-munte in oras al meu a consumat max. 5,7 litri,indiferent ca am fost singur sau cu pasager,sau stil mai sportiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Rul, stiu ca atit cintareste abs,stiu ca traim in romania,stiu ca se fac si greseli,dar da-o dracu de treaba din 10 taloane ( eram odata strinsi mai multi) sa nu fie trecut in doua la fel ??... iar ala de 1000 in afara de o toba in plus si 1 litru in plus de ulei si apa de ce e mai greu ?pe mai toate fisele la dealeri e o diferenta de 25-30kg in plus ?? legat de consum dl mic papa afara 4-5 litri la suta,singur...cu pasager 4,2-5,5 la suta...mult conteaza de stilul de mers,viteza de mers,sau de relief..cimpie-munte in oras al meu a consumat max. 5,7 litri,indiferent ca am fost singur sau cu pasager,sau stil mai sportiv Din cate stiu o sa vi la Moieciu si ca ex o sa-ti arat talonul de la prospata inmatriculata Honda xr600r..nu corespunde mai nimic incepand de la dimensiunile caucicurilor,sarcina utila,greutate,culoare....doar seriile de la sasiu si motor!! O toba cred ca are 8-9 kg plus un tot ce este in interiorul motorului este mai mare..deci mai greu ..pic cu pic se face lacul mare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Rul, stiu ca atit cintareste abs,stiu ca traim in romania,stiu ca se fac si greseli,dar da-o dracu de treaba din 10 taloane ( eram odata strinsi mai multi) sa nu fie trecut in doua la fel ??... iar ala de 1000 in afara de o toba in plus si 1 litru in plus de ulei si apa de ce e mai greu ?pe mai toate fisele la dealeri e o diferenta de 25-30kg in plus ?? legat de consum dl mic papa afara 4-5 litri la suta,singur...cu pasager 4,2-5,5 la suta...mult conteaza de stilul de mers,viteza de mers,sau de relief..cimpie-munte in oras al meu a consumat max. 5,7 litri,indiferent ca am fost singur sau cu pasager,sau stil mai sportiv nu uita greutatea mai mare a blocului motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 iar ala de 1000 in afara de o toba in plus si 1 litru in plus de ulei si apa de ce e mai greu ? Parerea mea este ca iti scapa esentialul Chiar daca aparent sunt motoare identice, orice inginer mecanic (sau chiar si un simplu mecanic) iti poate explica provenienta surplusului de greutate In esenta e vorba de tot ce misca in motor, incepand de la bolturile pistoanelor, arbore cotit, pinioane etc TOATE sunt mai mari, mai groase sau mai lungi in functie de necesitati, pentru ca puterea si mai ales cuplul dezvoltate de DL1000 solicita mult mai mult aceste componente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 aveti dreptate,dar eu sint nervos si am ciuda pe tot ce are doua roti si misca pe drumurile publice...inca n-am reparat mobra (ca n-au venit piesele) ,a venit vara, toata lumea se plimba si eu nu,nevinovat din cauza la un bou acum sint stresat ...si pina la urma aia de 1000 e mai cu mot ??? eu nu vreau de 1000,imi ajunge 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 aveti dreptate,dar eu sint nervos si am ciuda pe tot ce are doua roti si misca pe drumurile publice...inca n-am reparat mobra (ca n-au venit piesele) ,a venit vara, toata lumea se plimba si eu nu,nevinovat din cauza la un bou acum sint stresat ...si pina la urma aia de 1000 e mai cu mot ??? eu nu vreau de 1000,imi ajunge 650 eu in locul tau as fi fericit ca stai din cauza fierului decat sa stai din cauze medicale. parerea mea. ca eu anu trecut a stat tot anu din cauza unuia care s-a infipt in mine, fieru nu avea nimic, eu aveam fractura de tibie si peroneu plus suvenir pt 1 an de zile o tija de titaniu si 4 suruburi. asa ca tu fii fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 eu in locul tau as fi fericit ca stai din cauza fierului decat sa stai din cauze medicale. parerea mea. ca eu anu trecut a stat tot anu din cauza unuia care s-a infipt in mine, fieru nu avea nimic, eu aveam fractura de tibie si peroneu plus suvenir pt 1 an de zile o tija de titaniu si 4 suruburi. asa ca tu fii fericit! starea aia de multumire a durat citeva zile,apoi a urmat starea de draci pentru paguba,acum e starea de stres pina o repar (defapt trebuie schimbate jambele)...la mine a fost invers,un destept s-a gindit sa intoarca in intersectie fara sa se asigure,eu pe verde m-am trezit cu el in fata, m-am infipt in masina lui si am zburat peste capota masini,m-am dovedit mai tare ca fierul,nici macar o zgirietura (doar ceva dureri pe la genunchi citeva zile dupa) ...echipamentul si-a meritat banii. Naspa e ca atunci cind iti place pe doua roti nu te impaci cu ideea sa stai pe bara,chiar si dupa un accident,eu n-am stat iarna fara plimbari,dar acum vara.. de necaz o perioada nici n-am mai intrat pe aici sau pe site-ul vstromania numai bine va urez la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 sNaspa e ca atunci cind iti place pe doua roti nu te impaci cu ideea sa stai pe bara,chiar si dupa un accident,eu n-am stat iarna fara plimbari,dar acum vara.. de necaz o perioada nici n-am mai intrat pe aici sau pe site-ul vstromania Te inteleg si imi pare foarte rau pentru tine Nu pot decat sa te incurajez, tine capul sus si moralul ridicat Vor veni si piesele alea, vei repara motocicleta si totul va fi bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.