Vlad_N Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Radule, iti dai seama ca nici unul dintre noi n-are cum sa se supere. Avem simtul umorului prea dezvoltat si o dam repede in caterinca. Decat suparat si trist, mai bine vesel si voios. Geloo nu ne cunoaste inca, dar are tot timpul s-o faca. Eu chiar fac parte din categoria cacaciosilor, dar ii admir cu mare placere si fara nici o urma de invidie pe cei care pun in valoare mobra asta. Au fost doua motive pentru care am inceput sa ma dau un pic mai tare la stroama. Primul a fost pentru ca am constatat ca pe masura ce cresti viteza, se schimba si ciclistica. Dintr-o vacuta bortoasa si greioaie la viteze mici, se transforma in trotineta pe masura ce acul turometrului ajunge la ora 12. Aici ma refer doar drumurile de oras. Gropile se evita mai usor, schimbarea benzilor se face din scurt etc. Al doilea este legat de consum. N-am reusit sa scot in oras mai mult de 320 km cu 20l de gaz. Totul a inceput de la o discute de anul trecut cand patru buni prieteni au facut Transfagarasanul. Doua stroame, doua CBR-uri de 600. Unul dintre stromisti era Victor. S-a stabilit ca viteza maxima sa fie de 140. Ce n-a precizat Victor a fost ca viteza asta maxima a fost si constanta pe majoritatea portiunilor de drum, inclusiv pe curbe. Consumul...3.8l/100 km !!??!!! Cum dreaq doar atat. Eu n-am putut scoate niciodata mai putin de 4.1 si in niciun caz la regimul ala de turatii/viteze. L-am intrebat cum a reusit perfomanata asta si raspunsul a fost scurt si concis: Vitezele se schimba intre 4000 - 6000 RPM si niciodata nu o lasi sub 4000. Ok, asta incerc si eu sa fac, dar am constatat ca pe 6000 de ture incepe sa pape ulei. Nu mult si nu ma deranjeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 nu ma leg de (cuvant jignitor) si de vacile voastre....dar ..cum dracu mai intaresc si eu suspensia spate ca am strans robinetul la maxim si tot barca mi se pare?!? legat de consum, eu mai jos de 6 la cum merg eu nu am cum sa scad. am mers zilele astea 585km si am consumat 34litri (cu injectia cam dereglata ca n-am apucat s-o puricesc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) nu ma leg de (cuvant jignitor) si de vacile voastre....dar ..cum dracu mai intaresc si eu suspensia spate ca am strans robinetul la maxim si tot barca mi se pare?!? legat de consum, eu mai jos de 6 la cum merg eu nu am cum sa scad. am mers zilele astea 585km si am consumat 34litri (cu injectia cam dereglata ca n-am apucat s-o puricesc ) In partea de jos a amortizorului ai un surub care face 3 ture cu cat il strangi cu atat balanseaza mai putin. rotesti de el spre "H" si se schimba treaba in bine pe asfalt mult mai stabila la viteze mari. Salut tuturor! Sunt sunt vstromist, ci banditist, dar mi s-a facut o oferta de schimb. Ar trebui sa schimb Suzuki Bandit-ul meu de 650, 2008 si 13 000 km pe un V-Strom 650 din 2005, 20 000 km. Ce parere aveti ? Si cum difera un V-Strom, de Bandit? Au cam aceeasi putere. Poti merge cu V-Strom-ul pe forestiere? Ce il face sa fie V-Strom? Daca banditul il ai de nou si esti prim proprietar la el nu se merita schimbul din pct meu de vedere. poate doar daca cunosti motocicleta bine. Franele la ambele sunt cam acelasi drac. banditul ale putere mai multa insa nu pleaca la fel de hotarat ca stromul si trebuie turat mai mult sa o simti la fel. Banditul poate merge mai bine cu viteza mare daca te poti tine tu de el. La ciclistica mi s-a parut ca se inclina mai usor v-stromul, o fi vorba si de obisnuinta. Stromul mai castiga si la capitolul lumini, suspensie si confort. Ambele sunt motociclete bune Editat Aprilie 18, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 florine ala stiu ca e pentru rebound adica regleaza revenirea. pe mine ma seaca cursa prea lunga la amortizor intradevar si revenirea e importanta dar in cazul meu din cauza ca am coborat-o, cand iau si un pasager mai rotofei, dau cu roata de aripa la orice groapa ....si cam tre' sa gasesc o soluție fara sa înalț motoreta la loc ma gandesc ca daca intaresc amortizorul nu mai ajunge la capat si am rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) florine ala stiu ca e pentru rebound adica regleaza revenirea. pe mine ma seaca cursa prea lunga la amortizor intradevar si revenirea e importanta dar in cazul meu din cauza ca am coborat-o, cand iau si un pasager mai rotofei, dau cu roata de aripa la orice groapa ....si cam tre' sa gasesc o soluție fara sa înalț motoreta la loc ma gandesc ca daca intaresc amortizorul nu mai ajunge la capat si am rezolvat problema Prin "barca" magandeam ca balanseaza sus-jos tot timpul si asta de acolo se rezolva. Daca ai sag-ul prea mare, peste 5cm, (se lasa prea mult motocicleta cand pui greutate) chiar si cu robinetul strans la maxim (40 de click-uri, sa nu faci ca mine cand am luat-o si aveam doar 5) Solutia este un arc mai tare, eibach, wilbers, yss, sau singurul progresiv: hyperpro. Eu am mers pe progresiv si sunt extrem de multumit. initial este la fel de moale ca cel original insa devine din ce in ce mai tare pe masura ce se comprima suspensia. in jur de 100 de euro se invart toate. si dc ai cunostinte tehnice minime si un set de chei bune il poti monta si tu. Spor Editat Aprilie 18, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) pfuaileu ...85 de lire fara transport http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/64505 oricum o sa-l schimb pana la urma dar acum tre sa gasesc o solutie rapida. ma seaca daca merg cu pasager ca daca plec mai tare se comprima rau spatele si pierd aderenta fata deci chiar daca rezolv problema cu atinsul rotii in aripa, arcul original tot nu-mi place. pana la urma o sa fac un efort si o sa investesc 200 lire si le schimb si pe alea pe fata si gata . pfuuuuu...200lire...1000ron... ( . benzina mea pe 3 luni ( Editat Aprilie 18, 2012 de Sergiu_Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 pfuaileu ...85 de lire fara transport http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/64505 oricum o sa-l schimb pana la urma dar acum tre sa gasesc o solutie rapida. ma seaca daca merg cu pasager ca daca plec mai tare se comprima rau spatele si pierd aderenta fata deci chiar daca rezolv problema cu atinsul rotii in aripa, arcul original tot nu-mi place. pana la urma o sa fac un efort si o sa investesc 200 lire si le schimb si pe alea pe fata si gata . pfuuuuu...200lire...1000ron... ( . benzina mea pe 3 luni ( Pai de ce sa schimbi si suspensia fata? Daca ai lasat-o doar de spate (din "oase") se schimba toata dinamica motocicletei si trebuie coborata din juguri cu cel putin la fel de mult. Poti incerca cu "oasele" originale si sea de 650 cu tampoanele de cauciuc scoase macar de proba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Pai de ce sa schimbi si suspensia fata? Daca ai lasat-o doar de spate (din "oase") se schimba toata dinamica motocicletei si trebuie coborata din juguri cu cel putin la fel de mult. Poti incerca cu "oasele" originale si sea de 650 cu tampoanele de cauciuc scoase macar de proba o s aincerc si combinatia asta. ma gandeam sa schimb pe viitor si arcurile din suspensia fata ca sa pun progresive de asta am pomenit si de fata . daca scot 3 cm din sea pot sa revin la vechile oase. am gasit o sea de 650 pe ebay cu 40$. acum tre sa conving vreun coleg care merge in state sa mi-o aduca ). dar va fi cam greu dau poate fac cumva si ma duc eu dupa ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) cu seaua se rezolva, iti dau eu la schimb una de 650; macar de proba sa vezi cum este. suna-ma:0733546951 Editat Aprilie 18, 2012 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 o s aincerc si combinatia asta. ma gandeam sa schimb pe viitor si arcurile din suspensia fata ca sa pun progresive de asta am pomenit si de fata . daca scot 3 cm din sea pot sa revin la vechile oase. am gasit o sea de 650 pe ebay cu 40$. acum tre sa conving vreun coleg care merge in state sa mi-o aduca ). dar va fi cam greu dau poate fac cumva si ma duc eu dupa ea Ai deja arcuri progresive pe fata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) Ce imi place de voi ca incercati sa faceti mobra asta mai buna. Bravo. Io i-am pus numai protectii pe la motor, carene si manere si i-am dat bataie. Merg la serviciu zilnic, ma plimb si de nebun, asfalt bun sau bombardat, forestiere, drumuri de tara, isi face treaba perfect (@geloo : nici amea sa nu o iei ca a fost scoasa de pe asfalt si bagata prin praf). Nu trec de 130 decat in cazuri rare, nu polizez scaritele pe curbe. Sunt un motociclist mai mult decat cuminte. Da' motoreta asta merge fara probleme. @sergiu_Q: cum dumnezeu dai cu roata spate de aripa. ca nici prin hartoape nu am reusit asta. si nici fata nu am reusit sa o comprim la maxim. si nu vb de 10 km/h intr-a-ntaia. Tot mai interesant mi se pare. Probabil din cauza faptului ca e prima motcicleta nu ii gasesc defecte, si tot asa, cred ca cei care ii gasesc cauta sa o faca sa fie la fel cu cea anterioara. Adica sa aiba ce are ea plus ce avea cea dinainte. Sau... sunt motociclisti care au experienta maare si motorul asta nu duce cat duc ei. Si asta se poate. Dar oricum e laudabila dorinta voastra. Si ce imi place este ca de cele mai maulte ori se reuseste rezolvarea problemei. Ca mi-am mai adus aminte de ceva: cloncanitul din furca. Eu acum am invatat sa il ignor ca nu e o problema. Daca nu e... atunci nu e o problema. Da' daca stau sa ma gandesc ... parca nu mai cloncane de cand am schimbat semeringurile la furca (si a fost schimbat si uleiul). Succese in continuare fratilor. Si lasati naibi cheltuielile si haideti la intrunire. Mai mare rusinea. 20 de motoare inscrise?? penibil. Da' io ma dau si singur pe acolo na Editat Aprilie 18, 2012 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 coane...eu is mic de statura si am fost fortat s-o cobor destul de mult. vreo 4cm mai exact. se pare ca a fost prea mult. altfel nu-mi explic. daca merg singur e ok daca mai pun vreo 60kg se mai lasa 2-3 cm si uite asa la hopuri ajung la aripa. mi-am luat v-strom si pe considerentul ca dintre toate cele din gama adventure era printre puținele la care puteam seta sa ajung la 80cm la șea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) @vrajitoru Si eu tot strictul necesar am pus pe ea nimic nu este inutil, si majoritatea sunt facute de mine cu costuri minime: scut, crashbar, protectie radiator, mulgatoare de lant, suport de genti, extensie cric lateral sa nu se mai afunde in teren moale ... Arcul pe spate trebuia schimbat ca '87 a fost an ploios si am crescut mare 1,90 si vreo 100kg fara echipament daca mai pui si pasager si muulte bagaje se lasa mult prea mult (bine nu cat sa atinga pe aripa) Ca si motor eu nu vreau nimic mai mult deocamdata poate peste 100000km se schimba treaba nu am de unde sti. Eu cu peste 120000km facuti pe motoare nu ma simt pregatit pentru una mai puternica. Ma abtin greu de la mersul cu viteza am testat pinionul de 14 vreo 3000km si deja incepuse sa devina periculos modul in care mergeam cu motocicleta parca cerea ture si viteza . Ca sa fac o comparatie la rapoarte ca poate este cineva curios sa stie la ce sa se astepte. Acum am unul de 16 de aprox 1000km am zis sa o domolesc putin ca prea era turbata. Asta este raportul ideal pentru touring treptele au devenit mai lungi merge mult mai relaxata la orice viteza. Astia de la suzuki au gasit compromisul ideal cu pinionul de 15 merge bine pe orinde. Cu 14 parca are draci pe ea, houligan bike, se ridica pe o roata extrem de usor iar pe offroad este de vis o urci unde nu-ti trece prin cap. Cel de 16 perfect pentru touring trepte lungi si subliniaza caracterul delicios al motorului in v la 90 , merge din cuplu si o simti cum "impinge" e vorba de placerea aia de a merge la drum lung cu un ritm sustinut de viteza, treapta 6 devine cu adevarat "overdrive". Marele avantaj ar fi ca nu mai cauti treapta a 6-a prin cutie Consumul este asemanator in toate configuratiile Preferatul meu ramane cel de 14 da dauneaza mersului cu pasager ma saturasem de palme in casca ) Editat Aprilie 18, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 pfiu....sa imi spui si mie numele fostului proprietar si numarul de italia. poate reusesc sa aflu a cui a fost si cati km are in realitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) Bey @geloo, ai vazut ca, pana la urma, (cuvant jignitor) negrii sunt cei mai buni? Si pt vlad: stiu ca (cuvant jignitor) nu au oo, dar nu vreau sa il corcesc cu vacile voastre. Eu vreau sa traga. Na pe forumul asta b.o.i.i. e cuvant jignitor. Haideti pe al nostru ca acolo putem injura in liniste. Editat Aprilie 18, 2012 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 pfiu....sa imi spui si mie numele fostului proprietar si numarul de italia. poate reusesc sa aflu a cui a fost si cati km are in realitate. nu-l speria stii cum se zice ...despre morti numai de bine Bey @geloo, ai vazut ca, pana la urma, (cuvant jignitor) negrii sunt cei mai buni? Si pt vlad: stiu ca (cuvant jignitor) nu au oo, dar nu vreau sa il corcesc cu vacile voastre. Eu vreau sa traga. Na pe forumul asta b.o.i.i. e cuvant jignitor. Haideti pe al nostru ca acolo putem injura in liniste. sa stii ca asta e discriminare. exista chiar si un club moto ..Bo.i.i Roman e aiurea sa nu-i poti spune numele clubului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Motorul arata foarte bine, esapamentul este ca nou. Sa-l stapanesti cu placere si iarta-i pe carcotasi. Sunt invidiosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 pfuaileu ...85 de lire fara transport http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/64505 oricum o sa-l schimb pana la urma dar acum tre sa gasesc o solutie rapida. ma seaca daca merg cu pasager ca daca plec mai tare se comprima rau spatele si pierd aderenta fata deci chiar daca rezolv problema cu atinsul rotii in aripa, arcul original tot nu-mi place. pana la urma o sa fac un efort si o sa investesc 200 lire si le schimb si pe alea pe fata si gata . pfuuuuu...200lire...1000ron... ( . benzina mea pe 3 luni ( eu sint unul din cei care au schimbat oasele (2,4cm) la mobra dar am lasat-o jos si pe fata si n-am avut probleme cu ciclistica,insa stiam de la alt stromist care facuse modificarea doar pe spate nu si fata ca a avut probleme ( totusi nu dadea cu roata in aripa) acum cind m-am obisnuit cu greutatea si echilibrul mobrei si a disparut teama ca o scap cind urca si coboara pasagerul vreau sa le pun inapoi pe cele originale,plus ca mai am un motiv ...asta vara incarcat la greu (numai gentile 157 l volum) in doua rinduri am avut surpriza ca la niste denivelari repetate sa comprim la maxim arcul pe spate,ma gindesc ca nu cumva aceasta scimbare de oase sa mute centrul de greutate mai pe spate,nu numai sa-l coboare. daca nu-i buba de aici atunci ramine ca ultima solutie scimbul arcului cu unul progresiv,cind te hotaresti sa-ti cumperi da de stire ca poate iau si eu unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 eu sint unul din cei care au schimbat oasele (2,4cm) la mobra dar am lasat-o jos si pe fata si n-am avut probleme cu ciclistica,insa stiam de la alt stromist care facuse modificarea doar pe spate nu si fata ca a avut probleme ( totusi nu dadea cu roata in aripa) acum cind m-am obisnuit cu greutatea si echilibrul mobrei si a disparut teama ca o scap cind urca si coboara pasagerul vreau sa le pun inapoi pe cele originale,plus ca mai am un motiv ...asta vara incarcat la greu (numai gentile 157 l volum) in doua rinduri am avut surpriza ca la niste denivelari repetate sa comprim la maxim arcul pe spate,ma gindesc ca nu cumva aceasta scimbare de oase sa mute centrul de greutate mai pe spate,nu numai sa-l coboare. daca nu-i buba de aici atunci ramine ca ultima solutie scimbul arcului cu unul progresiv,cind te hotaresti sa-ti cumperi da de stire ca poate iau si eu unul. Ai gasit Jhonane oasele originale sau facem trocul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Ai gasit Jhonane oasele originale sau facem trocul? gasit ,mii de multumiri pentru bunavointa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 eu sint unul din cei care au schimbat oasele (2,4cm) la mobra dar am lasat-o jos si pe fata si n-am avut probleme cu ciclistica,insa stiam de la alt stromist care facuse modificarea doar pe spate nu si fata ca a avut probleme ( totusi nu dadea cu roata in aripa) acum cind m-am obisnuit cu greutatea si echilibrul mobrei si a disparut teama ca o scap cind urca si coboara pasagerul vreau sa le pun inapoi pe cele originale,plus ca mai am un motiv ...asta vara incarcat la greu (numai gentile 157 l volum) in doua rinduri am avut surpriza ca la niste denivelari repetate sa comprim la maxim arcul pe spate,ma gindesc ca nu cumva aceasta scimbare de oase sa mute centrul de greutate mai pe spate,nu numai sa-l coboare. daca nu-i buba de aici atunci ramine ca ultima solutie scimbul arcului cu unul progresiv,cind te hotaresti sa-ti cumperi da de stire ca poate iau si eu unul. probabil se schimba destul de mult centrul de greutate. oricum arcul mi se pare mult prea moale de felul lui. poate m-am invatat eu prost de la hornet dar sincer prefer un arc tare ca re sa ma tina bine pe curbe cand ma hotarasc asupra arcului iti zic si poate comandam impreuna. este posibil sa schimb totusi din nou oasele , ori revin la cele originale ori unele doar cu 2 cm mai mici. cu sea de 650 si cum e coborata acum stau destul de ok. pe modelul de 650 cu oasele originale stau pe varfuri dar o pot controla destul de ok. modelul de 650 mi-a dat impresia mai de bicicleta comparativ cu modelul de 1000. cred ca din cauza ca e mai voluminoasa parte de plastice din fata. nu mai zic ca azi m-am urcat pe un bmw F650gs si ala chiar e bicicleta pe langa v-strom am vrut motoreta mare....mi-am luat motoreta mare ) la drum ma simt super cu ea, pe curbe sta foarte bine, chiar as putea zice ca ma dădeam eu cu vaca mai bine pe curbe decat niste prieteni cu vitezane ...iar la capitolul accelerari ii cam faceam pe cei cu vitezane de 600 am de rezolvat cumva problema asta cu atinsul rotii si s-o pun la punct cu injectia + cateva mici chestii cosmetice si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 probabil se schimba destul de mult centrul de greutate. oricum arcul mi se pare mult prea moale de felul lui. poate m-am invatat eu prost de la hornet dar sincer prefer un arc tare ca re sa ma tina bine pe curbe cand ma hotarasc asupra arcului iti zic si poate comandam impreuna. este posibil sa schimb totusi din nou oasele , ori revin la cele originale ori unele doar cu 2 cm mai mici. cu sea de 650 si cum e coborata acum stau destul de ok. pe modelul de 650 cu oasele originale stau pe varfuri dar o pot controla destul de ok. modelul de 650 mi-a dat impresia mai de bicicleta comparativ cu modelul de 1000. cred ca din cauza ca e mai voluminoasa parte de plastice din fata. nu mai zic ca azi m-am urcat pe un bmw F650gs si ala chiar e bicicleta pe langa v-strom am vrut motoreta mare....mi-am luat motoreta mare ) la drum ma simt super cu ea, pe curbe sta foarte bine, chiar as putea zice ca ma dădeam eu cu vaca mai bine pe curbe decat niste prieteni cu vitezane ...iar la capitolul accelerari ii cam faceam pe cei cu vitezane de 600 am de rezolvat cumva problema asta cu atinsul rotii si s-o pun la punct cu injectia + cateva mici chestii cosmetice si gata totusi n-ai spus daca ai coborit si fata la mobra insasi prin natura dl are orintare catre turing si enduro, se subintelege ca ar trebui sa aiba suspensia mai moale ,sa asigure un comfort sporit,problema mea cel putin a aparut doar in anumite cazuri si incarcata la greu ,altfel totul e ok. dl de 1000 fata de fratiorul mai mic difera doar ca are citeva kg in plus si are doua tobe,in rest sint identice nu difera decit la felul cum e prins parbrizul...senzatia ca cea mica ar avea ciclistica mai buna sa nu te pacaleasca din faptul ca trage din turatii mai mici si puterea e livrata foarte liniar,o poti manevra fara zmucituri. dl mic e derivat din cel mare si a aparut pe piata dupa 4ani,timp in care s-a mai ajustat cite ceva pe ici pe colo. nu vreau sa intru in polemica cu bmw-isti dar gs de 650 e mult mai slab decit stromul de 650 la toate capitolele,exceptie partea de enduro (pentru ca are garda la sol mai inalta si cred ceva kg in minus) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 nu, nu e aceeasi, asta din ro are un stiker pe aripa fata si unul pe carena superioara stanga care lipsesc pe cea din italia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 (editat) Dupa ochiul meu (de obicei prost)este vorba despre aceiasi motoreta, nu? http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=442475&selpic=3&zoom=1#foto http://www.moto.it/moto-usate/suzuki/v-strom-650/v-strom-650-traveller--2006-11/index.html?msg=3803943 Daca da...vad ca atatia km avea si in Italia, ceea ce ma face sa fiu increzator! Am obserbat ca aia din romania nu are semnalizarile originale...iar aia din italia are semnalizarea dreapta sparta. Ar fi prea multe concidente ca sa nu fie vorba despre aceiasi bivolita!!!! Asa m-am framantat si eu cu prima motoreta! Trebuie sa fi cu bagare de seama desigur, dar avem tendinta sa exageram si asta nu ne face bine! Motoare SH fara probleme cam greu. Incearca sa vezi partea plina a paharului. "Daca n-ai avea probleme deloc cu ea, nu vei ajunge s-o cunosti niciodata!" ) am citit asta intr-o revista, Cosmopolitan, in timp ce asteptam la frizerie si mi s-a parut potrivit. Asa am ajuns sa stiu foarte multe, in special despre KTM LC4. Cand iti cumperi o motoreta SH, daca este in perfecta stare, ai o datorie de onoare sa o ingrijesti macar cat anteriorul prop. daca nu mai abitir. Daca ai luat una cu probleme, este tot de datoria ta sa o vindeci nu sa o peticesti si s-o dai mai departe. Pacatul sa fie de sufletul celui care si-a batut joc de ea. +++ In felul acesta specia va avea exemplare sanatoase si se va inmulti ) Am batut si eu putin campii, la cafeau de dimi! Bafta si sa ne vedem la SMAEB. Editat Aprilie 20, 2012 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 nu, nu e aceeasi, asta din ro are un stiker pe aripa fata si unul pe carena superioara stanga care lipsesc pe cea din italia. n-are acelasi pret e diferenta mare de la 3150 la 3800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.